کد خبر: ۴۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
فروش آنلاین بیمه‌نامه نه تنها آسیبی به شبکه فروش نمی‌رساند بلکه تسهیل‌کننده مسیر بازاریابی است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌کوثر؛ مدیرعامل شرکت در دومین جلسه مدیران امور نمایندگان شرکت‌های بیمه که به میزبانی بیمه‌کوثر و باحضور مدیرکل نظارت بر صلاحیت‌های حرفه‌ای بیمه‌مرکزی برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: شبکه فروش یکی از ارکان مهم شرکت‌های بیمه است و با توجه به اینکه حدود 80درصد پرتفوی بیمه‌ای را شبکه فروش برای شرکت‌های متبوعشان جذب می‌کنند علاوه بر لزوم تسهیل کار و کمک به بهبود شرایط نمایندگان لازم است طبق آیین نامه‌های جاری، نظارت‌های کافی نیز بر فعالیت آنان صورت پذیرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی موضوع نمایندگان متخلف را یکی از معضلاتی دانست که صنعت بیمه آن گونه که باید بدان نپرداخته است و افزود: تخلفاتی که در شبکه فروش صورت می‌گیرد گاهی به صورت سهوی و در اثر کم تجربگی یا کم‌دانشی است؛ لیکن مشکل اصلی جایی است که برخی از نمایندگان به صورت هوشمندانه و با برنامه قبلی تخلفاتی را سازماندهی می‌کنند. شرکت‌های بیمه نیز مجبورند برای شناسایی و رسیدگی به این تخلفات عامدانه، جمع‌آوری اسناد و مدارک، پاسخ‌گویی به بیمه‌گذاران، اقناع بیمه مرکزی در این خصوص و دیگر امور وقت و انرژی بسیاری صرف کنند. بنابراین، برای رفع این آسیب لازم است همه شرکت‌های بیمه با همکاری بیمه مرکزی سرسختانه وارد میدان شوند تا عرصه را برای متخلفان در صنعت بیمه تنگ کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: