کد خبر: ۵۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های تامین اجتماعی:
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: با عنایت به هدف گذاری این سازمان در گسترش کانال های ارتباطی خدمات غیرحضوری و به منظور سهولت ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش، امکان استعلام ٥ نوع خدمت از طریق سامانه USSD با کد دستوری #١٤٢٠*٤٤*، راه‌اندازی و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس علی معیری اظهار داشت: دریافت آخرین سابقه، استحقاق درمان، آخرین مستمری پرداختی، رابطه بیمه‌ای و بدهی کارفرمایان از جمله استعلام های غیر حضوری این سازمان برای مخاطبان است.
وی افزود: بیمه شدگان باید به منظور استفاده از منوی استعلام آخرین سابقه، در سایت مشاهده سوابق به آدرس Sabeghe.tamin.ir و جهت استفاده از منوی استعلام بدهی کارفرمایان یا نمایندگان آنان، در پورتال کارفرمایان به نشانیSamt.tamin.ir ثبت‌نام کرده باشند.
معیری ادامه داد: امکان اخذ نوبت‌ از مراکز درمانی، پرداخت حق بیمه و دسترسی به نمونه فرم های واحدهای اجرایی و میزان دستمزد مبنای کسر حق بیمه نیز از طریق کد دستوری ذکر شده امکان‌پذیر است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: