به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در این کنفرانس که با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد برای اولین بار «کاپ خلاقیت» به 10 روابط عمومی برتر اهدا شد که روابط عمومی بانک مهر اقتصاد نیز با ارائه سند راهبردی ارتباطی بانک در میان برترین ها قرار گرفت.
همچنین در این کنفرنس سه مقاله برتر در حوزه روابط عمومی نیز معرفی شدند که تندیس مقاله سوم به روابط عمومی بانک مهر اقتصاد رسید.
بر اساس این گزارش در آیین افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران از دو کتاب علمی با عنوان «روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا» و «استانداردهای روابط عمومی جلد سوم» رونمایی شد که این کتب حاوی فرآیندهای مدیریتی است و بخشی از آن برای نخستین بار به راهنماهای حوزه روابط عمومی که توسط انجمن خبرگان روابط عمومی طراحی شده پرداخته است.
گفتنی است پذیرش و تطبیق حرفهای با تاکید بر اصول تمایز، خلاقیت و نوآوری، راهبردهای توسعهای و حرفهای خلاقیت و نوآوری، استراتژی، برنامه ریزی و ارزش آفرینی در روابط عمومی خلاق و نوآور، ظرفیت شناسی و تاثیرگذاری نوآوری و خلاقیت در اثربخشی فعالیتهای روابط عمومی، منابع انسانی، فرهنگ سازمانی و روابط عمومی نوآور و خلاق، توصیف و تحلیل وضعیت موجود نوآوری و خلاقیت در روابط عمومی، تحلیل نقش سازمانها و موسسات غیردولتی در ارتقا فعالیت ها، از جمله موضوعات اصلی این کنفرانس بود.