کد خبر: ۷۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
شرکت پرداخت الکترونیک سداد در پنجمین سالگرد تأسیس رویداد همفکر، حامی این دورهمی بود. همفکر رویدادی است که در راستای بهره‌برداری از فضای شکل‌گرفته بین اهالی و علاقمندان اکوسیستم استارت‌آپی و کسب‌وکاری کشور دست به فعالیت‌های تازه می‌زند.
حضور متفاوت شرکت پرداخت الکترونیک سداد در رویداد همفکر تهرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، این شرکت در پنجمین سالگرد تأسیس همفکر، ضمن حضور در میان جوانان حاضر در این رویداد و ارائه مشاوره در حوزه پرداخت، سازه‌ای جذاب جهت پیش بینی روند نوآوری در صنایع ایران طراحی و در دسترس شرکت کنندگان قرار داد.
سداد در این رویداد با طراحی یک سازه بازی‌گونه، توانست با بهره‌برداری از ظرفیت ۵۰۰ نفری حاضرین، بیش از ۳۰۰ رأی پیرامون پیش‌بینی روند نوآوری در صنایع ایران اخذ کند.
مخاطبان در مواجهه با این سازه از یکسو با یک مجموعه دهگانه از مهم‌ترین و پراقبال‌ترین حوزه‌های کسب‌وکار (شامل: حمل‌ونقل، آموزش، گردشگری، بازی و سرگرمی و غیره) روبرو می‌شدند و از سوی دیگر با یک مجموعه دهگانه از مهم‌ترین گونه‌های نوآوری ممکن، شامل: نوآوری در فرآیند، نوآوری در شیوه و سطح درگیر کردن مشتریان با کسب‌وکار، نوآوری در الگوی درآمد و هزینه و ...  مواجه بودند. برای مخاطبان این امکان فراهم شده بود که با انتخاب گوی‌های رنگی که معرف انواع نوآوری بود، رأی و نظر خود را در مورد هریک از حوزه‌های کسب‌وکار اعلام کنند.
گفتنی است، جمع‌بندی نتایج نشان داد که از بین 326 رأی اعلام‌شده، «نوآوری در سطح و شیوه درگیرکردن مشتریان با کسب‌وکار / با 47 رأی»، «نوآوری در فرآیند/ با 39 رأی»، «نوآوری در ارائه محصولات جدید و مکمل/ با 38 رأی» و «نوآوری و بهبود در عملکرد محصولات/ با 35 رأی» بیشترین رأی‌دهنده را به خود جلب کردند.
نتایج به‌دست‌آمده حاکی از آن است که رأی‌دهندگان مستعدترین حوزه‌های کسب‌وکاری در ایران را حوزه گردشگری (با 55 رأی)، آموزش (با 45 رأی)، فن‌آوری مالی (با 42 رأی) و بازی و سرگرمی با (37 رأی) می‌دانند.
همچنین باید افزود: رأی‌دهندگان معتقد بودند که مهم‌ترین نوآوری موردنیاز و موردتوجه در حوزه گردشگری «نوآوری در فرآیند» است، این نیاز در حوزه آموزش، «نوآوری در سطح و شیوه درگیرکردن مشتریان با محصولات و خدمات کسب‌وکار» تشخیص داده شد و در حوزه فن‌آوری مالی، «نوآوری و بهبود در عملکرد محصولات» موردتوجه قرار گرفت. رأی‌دهندگان «نوآوری در ارائه محصولات جدید و مکمل» را نیز در حوزه بازی و سرگرمی مهم‌ترین عنصر تشخیص دادند.
لازم به ذکر است که همفکر رویدادی هفتگی است و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه نویسان، طراحان و سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا به شبکه‌سازی،‌ تبادل‌نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند. پنجمین سالگرد تأسیس رویداد همفکر، روز چهارشنبه مورخ 15 اسفندماه سال جاری در تهران، کارخانه نوآوری هم‌آوا واقع در میدان آزادی برگزار شد.
 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: