کد خبر: ۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به هوشمندسازی خدمات در بانک شهر، اظهار کرد: پیش از این در سیستم بانکی، بالا بودن تعداد شعب از جمله مزیت‌ها و نشانه‌های عملکرد خوب یک بانک بود اما به مرور زمان و با تغییر استانداردها و رویکردها، بانکداری الکترونیک گسترش یافت و در حال حاضر بانک‌ها به دنبال کاهش شعب فیزیکی هستند.
طاهری افزود:یکی از مهمترین نمادها برای حرکت بانک شهر به سمت بانکداری الکترونیک، تاسیس و گسترش پیشخوان های شهرنت ‌به عنوان شعبه‌ای کوچک برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است.
وی با اشاره به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات پیشخوان های شهرنت و همچنین خدمات الکترونیک بانک شهر، تصریح کرد: از آنجایی که قدمت این بانک ۱۰ سال است خوشبختانه توانسته در زمینه بانکداری الکترونیک عملکرد قابل توجهی داشته باشد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در بانکداری سنتی ارائه خدمات به گونه‌ای است که مشتری را مجبور به دریافت نوعی خاص از خدمات می کند در حالی که با بانکداری الکترونیک می توان دایره انتخاب مشتری را گسترش داد.
طاهری تاکید کرد: اقدامات بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک توانسته سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین