به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، حشمت الله نظری ریاست هیات سرپرستی در این بازدید از نزدیک در روند پاسخگویی به تماسهای مشتریان و همکاران با مرکز ارتباط مردمی این موسسه قرار گرفتند. ایشان با تاکید بر اهمیت پاسخگویی سریع و به موقع به مشتریان، مرکز ارتباط مردمی را نخستین مواجهه مشتریان با موسسه برشمردند که تاثیر مستقیم در افزایش رضایتمندی ایشان از خدمات مالی و اعتباری را دارد. این گزارش میافزاید رئیس هیات سرپرستی و معاونین و مدیران ارشد، ساعاتی را شخصا به پاسخگویی به تماسهای وارده با مرکز ارتباط مردمی اختصاص داده و از نزدیک در جریان دغدغههای مشتریان و همکاران قرار گرفتند.
شایان ذکر است مرکز ارتباط مردمی موسسه نور نقش مهمی در اطلاعرسانی و آموزش نحوه فعالسازی رمز دوم پویا به مشتریان ایفا کرده است.
خاطر نشان میسازد مرکز ارتباط مردمی موسسه اعتباری نور با شماره تماس ۴۲۹۳۱۰۱۰ - ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان محترم و عموم جامعه در خصوص خدمات این موسسه است.