کد خبر: ۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
دومین همایش دی در مسیر تعالی با هدف آشنایی همکاران شعب بانک دی با الگوی تعالی سازمانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، پس از برگزاری اولین همایش دی در مسیر تعالی که با حضور مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، معاونین و مدیران واحدهای ستادی و تسهیلگران حوزه تعالی برگزار شد، دومین همایش دی در مسیر تعالی با هدف توسعه و تعمیق مفاهیم تعالی سازمانی برای همکاران شعب بانک دی با حضور جمعی از روسا و کارکنان شعب تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این همایش که به همت اداره کل طرح و توسعه برگزار شد، آذر محصصی، مدیر تعالی سازمانی ضمن تقدیر از اهتمام تمامی همکاران به مفاهیم سرآمدی گفت: به طور کلی استقرار مدل تعالی سازمانی موجب توانمندی در فرایند ها و فعالیت های جاری و تلاش در جهت بهبود مداوم عملکردها در بانک دی شده است که این توانمندی و همدلی می بایست با ترویج منطق تعالی در شعب نیز جاری سازی شود.
وی افزود: بانک دی طی 5 سال گذشته با الهام از الگوی تعالی سازمانی موفق شده است در چارچوب چرخه بهبود مداوم در مسیر سرآمدی بر اساس هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرای برنامه ها، ارزیابی و اقدام در جهت بهبود نتایج از طریق فرهنگ سازی و کارتیمی موثر گام های محکمی بردارد که نتیجه آن را در بهبود مستمر فرایند محوری در سازمان و دستیابی به شاخص های کلیدی عملکرد شاهد هستیم.
وی با اشاره به استقبال مشتاقانه مدیران ارشد و بدنه کارشناسی بانک دی نسبت به پیاده سازی تعالی سازمانی با بهره گیری از جلسات هدفمند ستاد و شعب گفت: امیدوارم با برگزاری مجموعه همایش های دی در مسیر تعالی برای کلیه کارکنان ستاد و شعب شاهد بهبود در ارتباطات و تعاملات در زنجیره ارزش بانک دی و ایجاد زبان مشترک بر اساس الگوی تعالی باشیم.
در ادامه این جلسه علی اصغر آزادی، مشاور بانک در امور تعالی سازمانی و سپهر قاسمی، رئیس دایره مدیریت کیفیت و فرایندها با تشریح مفاهیم و معیارهای مدل تعالی و کاربرد آن در شعب به ارایه مصادیق و نمونه هایی از اقدامات انجام شده در بانک پرداخته و در خصوص حضور بانک در فرایند جایزه تعالی، نکات حائز اهمیت اظهارنامه و ضرورت آمادگی تمامی همکاران شعب و ستاد برای پاسخگویی به ارزیابان تعالی به ایراد سخن پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پرطرفدارترین عناوین