به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده افزود: برای دستیابی به این مهم بانکداری اجتماعی را عملیاتی کردیم و در حال حاضر مشتریان فردی یا گروهی تمام خدماتی بانکی خود را می توانند غیرحضوری دریافت کنند.
وی با اشاره به استقبال مشتریان از خدمات آنلاین و غیرحضوری بانک قرض الحسنه رسالت اظهارداشت: در ماه گذشته 90درصد از تقاضای تسهیلات خرد مشتریان با متوسط 15تا16 میلیون تومان از طریق اینترنت بانک درخواست داده شده که این مهم گویای اقبال عمومی از بانکداری بدون شعبه است.
حسین زاده به رتبه هفتم بانک قرض الحسنه رسالت در تعداد تراکنش های شبکه پرداخت در دی ماه اشاره کرد و گفت: این آمار نیزگویای استقبال مشتریان از سازوکار قرض الحسنه است.