کد خبر: ۱۲۴۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
پریسا شریف زاده کارشناس ارشد روابط عمومی در یادداشتی با موضوع کرونا تبدیل محدودیت به فرصت در ذیل آورده است.

ضرورت اطلاع رساني و حضور گسترده در شبكه هاي اجتماعي از زمانی اهميت و ضرورت يافت كه در شرايط خاص كنوني ارتباطات حضوري و حضور در جامعه به حداقل ممكن رسيد. در نتیجه اكثريت جامعه اخبار، مسايل اجتماعي، فرهنگي، ورزشي و ... را اکنون از طريق شبكه هاي اجتماعي دنبال مي کنند.
حال با توجه به اين شرايط سازمان هاي هوشمند در اين عرصه پا در مسير جديدي مي گذارند تا با فعاليت و توليد محتواي هر چه بهتر و بيشتر خود بتوانند نياز مشتريان و متقاضيان را درك و بر طرف نمايند تا هم بتوانند بر ارزش برند خود بيافزايد و هم هويت سازي جديدي از برند خود بر جاي گذارند (به اين معنی كه اين برند در شرايط سخت نيز با ما همراه بوده است) و آگاهي از برند خود را تا حد امكان افزايش دهند تا ذهن سپاری بهتری داشته باشند.
در شرايط حاضر سازمان هاي بزرگ براي آنكه از كورس رقابت داخل و بين الملل عقب نمانند اين نياز وجود دارد تا از ابزار مهم و كاربردي نهايت بهره را برده و همچنان فعاليت، سلامت و اطلاع رساني هاي كاربردي خود را به هر ترتيب به سمع و بصر جامعه علي الخصوص جامعه هدف برسانند، تا در نتيجه با فعاليت در شبكه اجتماعي بتوانند در راستاي اهداف و چشم انداز سازمان خود گامي مهم و تاثير گذار بر دارند.
در صفحات شبكه هاي اجتماعي مي توانيم با ساخت پیج رسمی نسبت به ايجاد آگاهي و نياز براي مشتريان و متقاضيان اقدام کنیم. توليد محتواي صحيح، تخصصي و هدفمند و همچنين انتشار مدون طبق برنامه عملياتي (Action plan) كه تدوين مي گردد مي تواند بسيار موثر واقع شوده و پس از عملياتي سازي موارد مذكور ارزش سازي برند، رشد برند و افزايش قدرت برند را براي سازمان به ارمغان آورد.
هوش كلامي و محتواي طرح بصري موضوعي است كه مي بايست در توليد محتوا به خوبي رعايت شود كه هم متقاضي و هم مشتري به خوبي مفهوم و مقصد سازمان را درك نمايد تا احساس نياز را در ايشان بيدار کرده و در نهايت و به آن سمت و سويي كه ما مي خواهيم هدايت شوند.
در دنياي امروز يكي از ابزارهاي جذب و نگهداري مشتريان و متقاضيان تولید محتوا در شبكه-های اجتماعي است، كه اين نياز در سازمان ها با توجه به شرايط خاص كنوني بسيار قابل ملاحظه مي باشد.
بسياري از برندهاي تجاري بزرگ چه در داخل و چه خارج از اين كانال ها اقدام به ترويج برند خود کرده¬اند كه ترويج برند موضوعي مي باشد اساسي كه از تمام كانال هاي ارتباط جمعي مي بايست بهره جست تا اين مهم محقق گردد.
معروفيت و قدرت تجاري نيز از پس ترويج برند حاصل مي گردد كه ارزش افزوده اي است تمام نشدني براي هر سازماني كه به بلوغ رسيده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کامران طالبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
با سلام. دیدگاه تازه و به درد بخوری بود و از اون مهمتر، قابل اجرا
طاها
|
United States
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
احسنت
نام:
ایمیل:
* نظر: