محمد وحیدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: فاصله بین دانش آموز و مدرسه باعث شده٬ حوزه نقش آفرینی و تعلیم و تربیت مدرسه و آموزش و پرورش در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان دیده نشود و جای خالی آن احساس میشود.
وی افزود: گروه تولید محوای وزارت اموزش و پرورش و مجموعه افرادی که درست اندرکار هستند٬ در هفتههای گذشته با حضور در مجلس شورای اسلامی درباره فرایند نرم افزار شاد و قابلیتهای آن توضیحاتی را ارائه کردند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در اداه با بیان اینکه نارضایتیهایی از وضعیت نرم افزار شاد در بین معلمان و دانش آموزان وجود دارد٬ گفت: بخشی از دانش آموزان هنوز هم دسترسی به شبکه شاد ندارد و در استانهایی مثل ما٬ محرومیتهای اینترنتی و اقتصادی است که باعث شده جمع زیادی از دانش آموزان از فضای آموزشی و تعلیم و تربیت عقب بمانند.
وحیدی تصریح کرد: در گفتوگو با دست اندرکاران نرم افزار شاد٬ از آنها خواستهایم ظرفیت فضای تعلیم و تربیت و نکات پرورشی را نیز در این نرم افزار بگنجانند تا دانش آموزان از فضای تعلیم و تربیت محروم نشوند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: باید آموزش و پرورش زمینه استفاده کامل و دسترسی راحت به این نرم افزار آموزشی را برای همه دانش آموزان فراهم کنند چرا که هم اکنون بخش زیادی از دانش آموزان از این فرصت محروم هستند. همچنین برخی از مدارس به علت عدم دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد و یا نامناسب بودن این شبکه٬ به سمت سایر فضاهای هم عرض حرکت کردند که این موضوع نیز باید علت یابی و برطرف شود.
انتهای پیام/311/ ع