بنابر اعلام مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، راهکار ارائه شده جهت رفع اختلال در درگاه پرداخت سامانه ستاد اجرایی شده و سامانه بدون مشکل در حال خدمت رسانی است.
به گزارش تجارت آنلاین، بنابر اعلام آرش عسکری مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، راه حل پیشنهادی مرکز جهت رفع اختلال درگاه پرداخت سامانه ستاد اجرایی شده و وفق بررسی و پیگیریهای انجام شده، واریزیها بدون مشکل در حال انجام است و مبالغ کارمزد به حساب خزانه دولت به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی واریز میشود.
عسکری افزود: در حال حاضر مطابق ابلاغیههای مرکز تتا، دستگاههای اجرایی و تامینکنندگان میتوانند عملیات واریز وجوه به حساب خزانه را انجام و با ارائه فیش واریزی به دستگاه و همچنین بارگذاری تصویر آن و ارسال تیکت به سامانه ستاد، مراحل بعدی خرید خود را پیش ببرند.
ابلاغیههای ارسالی در راستای رفع اختلال مذکور عبارتند از:
2- ابلاغ به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت ٣١ استان و جنوب کرمان
3- ابلاغ به خزانهدار کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی
وی تاکید کرد: معاملهکنندگان سامانه ستاد مواظب پیامکهای ارسالی از سوی افراد سودجو یا ارسال شماره حسابهای دیگری برای برنده خرید باشند. حساب موردنظر برای این مرحله به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نزد خزانه دولت است و تامینکنندگان باید به این مساله دقت کنند. اطلاعرسانی در این خصوص صرفاً از طریق وبسایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی انجام میپذیرد.
عسکری در پایان افزود: مطابق قانون، وجوه کارمزد تعیین شده در سامانه باید صرفاً به حساب خزانه دولت به شماره 4001062701029390 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل واریز در تمامی شعب بانکها با شماره شبا IR330100004001062701029390 به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی) با شناسه واریز/ پرداخت 312062782140186000114000405500 واریز شود. در این خصوص مقتضی است کارپرداز، مدیر تدارکات یا مقام اجرایی خرید در دستگاههای اجرایی، نسبت به راهنمایی برنده برای واریز وجه کارمزد (مطابق مبلغ اعلامی سامانه) به حساب اعلام شده و با شناسه مذکور در این بند اقدام و فیش واریزی را از وی (برنده معامله) دریافت نماید. همچنین برنده معامله، ضمن ثبت تیکت در سامانه ستادایران، درخواست اعمال فیش و ادامه مراحل را درج نماید.