کد خبر: ۲۱۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
گمانه زنی ها درباره دلیل جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان ادامه دارد و پاسخ روشنی به طرفداران این تیم داده نمی شود.

در روزهای اول بعد از انتشار متن خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال و بیان این موضوع که می خواهد ادامه مربیگری اش را در امارات انجام بدهد مدیران باشگاه استقلال سکوت عجیبی را اتخاذ کرده و هیچ حرفی در این باره نزدند.

بیانیه باشگاه استقلال درباره موافقت با جدایی فرهاد مجیدی اولین واکنش باشگاه نسبت به موضوع قطع همکاری با کسی بود که سه سال با این باشگاه قرارداد داشت. پس از آن مدیران باشگاه استقلال در مواجهه با پرسش های بی شماره اذهان عمومی عنوان کردند که فرهاد مجیدی در پی کسب درآمد و پول بیشتر خواستار جدایی از استقلال شده است.

چند روز بعد یکی دیگر از مدیران دلیل این موضوع را پیشرفت در کار مربیگری و حضور در یک کشور خارجی عنوان کرد. در این حد فاصل برخی از پیشکسوتان نزدیک به باشگاه استقلال دلیل جدایی مجیدی را ترس از عدم تکرار نتایج خوب فصل گذشته و قهرمان نشدن دوباره با استقلال دانسته و معتقد بودند فرهاد مجیدی از استقلال رفت تا رکوردش جاودانه بماند!

بهانه جدید درباره جدایی مجیدی؛ چرا مدیران استقلال حقیقت را درباره فرهاد نمی گویند؟

اما صحبت های اخیر محمد مومنی در تلویزیون که جدایی فرهاد مجیدی را به علت "مشکلات خانوادگی" مطرح کرد بار دیگر پاسخ های ارائه شده در سه هفته اخیر به طرفداران استقلال را زیر سوال برد. پاسخ هایی که حتی برخی از آنها از زبان همین مدیر استقلالی عنوان شد و در نهایت همه چیز بار دیگر مثل گذشته در هاله ای از ابهام فرو رفت.

ناگفته نماند؛ در این میان شایعه دیگری هم درباره جدایی مجیدی مطرح شد که به مدیران استقلال تاکید شده دیگر نمی توانند با این مربی کار کنند!

لازم به ذکر است؛ فرهاد مجیدی بعد از پایان دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی به بهانه سرمربیگری در باشگاه اماراتی از هواداران استقلال خداحافظی کرده و تیم قهرمان فصل گذشته را به مدت ۲۴ روز در بلاتکلیفی محض تنها گذاشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار