کد خبر: ۲۱۱۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
«برد پیت» ستاره ۵۸ ساله سینما در گفتگویی جدید اعلام کرده فصل پایانی فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک بازیگر از راه رسیده است. این بازیگر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با مجله «GQ» فاش کرد که به مدت یک سال مشغول جستجو برای یافتن یک گنج مدفون شده در عمارت چند هزارمتری‌اش در فرانسه بوده که در سال ۲۰۰۸ با همسر سابق «آنجلینا جولی» خریداری کرده بود
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برد پیت سوپراستار معروف در مصاحبه جدیدی خبری شوکه کننده برای هوادارانش بر زبان آورد.

«برد پیت» ستاره ۵۸ ساله سینما در گفتگویی جدید اعلام کرده فصل پایانی فعالیت حرفه‌ای او به عنوان یک بازیگر از راه رسیده است.

«برد پیت» بازیگر آمریکایی برنده اسکار در مصاحبه با مجله «جی کیو» (GQ) درباره ادامه فعالیت هنری خود گفت: «خود را در فصل پایانی حرفه بازیگری‌ام می‌بینم باید منتظر بمانم این بخش آخر چگونه پیش خواهد رفت و چگونه آن را طراحی می‌کنم؟

«پیت» علاوه بر حرفه بازیگری صاحب کمپانی فیلمسازی «Plan B» نیز هست، کمپانی موفقی که در ۲۰ سال اخیر درآمد چند میلیاردی داشته و محصولات آن تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده‌اند.

«کوئنتین تارانتینو» که در چند فیلم با «برد پیت» همکاری داشته، او را با «پل نیومن»، «رابرت ردفورد» و «استیو مک‌کوئین» مقایسه می‌کند و می‌گوید: «او یکی از آخرین ستاره‌های باقی ‌مانده سینماست که یک نژاد متفاوت از انسان است و صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم بتوانید دقیقاً او را توصیف کنم. زمانی که در حال ساخت فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» بودیم متوجه آن شدم. وقتی او در صحنه بود، احساس نمی‌کردم که از منظره دوربین نگاه می‌کنم. احساس می کردم دارم فیلم می بینم. فقط حضور او در چهارچوب قاب این تصور را ایجاد می‌کرد».

«برد پیت» در سال ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

این بازیگر در بخش دیگری از مصاحبه‌اش با مجله «GQ» فاش کرد که به مدت یک سال مشغول جستجو برای یافتن یک گنج مدفون شده در عمارت چند هزارمتری‌اش در فرانسه بوده که در سال ۲۰۰۸ با همسر سابق «آنجلینا جولی» خریداری کرده بود، چرا که به او اطلاع داده بودند طلاهایی به ارزش چندین میلیون دلار مربوط به دوران جنگ‌های صلیبی در آنجا مدفون شده است.

این بازیگر می‌گوید که تجهیزات راداری خریده و شروع به بررسی عمارت برای یافتن گنج کرده و برای مدت یک سال تمام فکر و ذهنش درگیر این ایده هیجان‌انگیز بوده اما در نهایت متوجه شده که همه این‌ها دروغ بوده است.

«برد پیت« و «آنجلینا جولی» این ملک هزار هکتاری را در پروانس فرانسه در سال ۲۰۰۸ به قیمت ۶۷ میلیون دلار خریدند و در سال ۲۰۱۴ در این ملک با هم ازدواج کردند اما بعد از جدایی این ملک مورد اختلاف میان این دو ستاره سینما شد , در سال ۲۰۲۱، «جولی» ۵۰ درصد از سهام خود را فر,خت و چهار ماه بعد، «پیت» از جولی شکایت کرد و او را به فروش غیرقانونی سهام خود به تاجر روسی «یوری شفلر» متهم کرد.

«برد پیت» اخیرا بازی در فیلم اکشن و هیجان انگیز «قطار گلوله» را به پایان رسانده که از ۵ اوت در سینماها اکران می شود.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار