کد خبر: ۲۱۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۶ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز گفت: هم‌اکنون ۲۱ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۴ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری‌شان هستند.  

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۹ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپایی و ۶ نفر از بستری‌شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد، افزود: طی ۲۴ ساعته گذشته ۴۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۷ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در استان کماکان یک‌هزار و ۸۴۹ نفر می‌باشد.  

احمدی تصریح کرد: هم اکنون یک بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است. 

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون به لحاظ میزان شیوع بیماری کرونا وضعیت شهرستان‌های بروجن، اردل، کیار، بن، فارسان و خانمیرزا در وضعیت زرد و شهرستان‌های شهرکرد، سامان، کوهرنگ و لردگان در وضعیت آبی هستند.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار