کد خبر: ۲۲۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه با صدور پیامی درگذشت دکتر اصغر نعمتی را تسلیت گفت.

رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه درگذشت دکتر اصغر نعمتی را تسلیت گفت

رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه با صدور پیامی درگذشت دکتر اصغر نعمتی را تسلیت گفت.

متن پیام  دکتر اکبر نصراللهی  به این شرح است :

 

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ

فقدان سرمایه‌ ارزشمند علمی و دانشگاهی ، استاد مدعو دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه  دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر اصغر نعمتی موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی شده است.

اینجانب درگذشت ایشان را خدمت جامعه علمی و نخبگانی کشور، دانشجویان، همکاران رسانه‌ای بویژه مدیران و کارکنان  موسسه افق رسانه پویا ، روزنامه‌‌های تجارت ،عصر ایرانیان و سایت تجارت آنلاین و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

مرحوم  دکتر اصغر نعمتی سال‌ها در دانشگاه ها و رسانه‌های مختلف در خدمت علم و دانش و کشور بودند. وی با اشراف علمی و تلاش چندین ساله اش در زمینه توسعه مدیریت رسانه و حرفه‌ای ‌گرایی در روزنامه‌نگاری، به خوبی توانست، دانش سرشارش را به ثروت و سرمایه نیکنامی برای خود، تبدیل کند؛ تا آن‌جا که امروز همگان از او به عنوان شخصیتی خوشنام، بی‌ادعا، پرکار ، متواضع ، مومن ،خوش‌اخلاق ، خلاق و متصف به سایر  صفات نیکو یاد می‌کنند.

به یقین آثار باقیه و خدمات برجسته و خالصانه آن یار سفرکرده به عنوان الگویی مناسب برای بازماندگان و دوستان او برای همیشه سرلوحه زندگی و فعالیت های آنان قرار خواهد گرفت و روح پاک وی، در جوار رحمت واسعه الهی متنعم و بهره مند از فیوضات رحمانی خواهد بود.

اکبر نصراللهی – رییس دانشکده علوم اجتماعی ،ارتباطات و رسانه

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار