کد خبر: ۲۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
گزارش«تجارت آنلاین» از جزئیات شهادت 11 مامور فراجا در مقر انتظامی شهرستان راسک ؛
در ساعات نخستین بامداد دیروز –جمعه- تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند. در این حمله تروریستی تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند و تعدادی از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند.

بامداد غم‌انگیز ایران

گروه سیاسی: در ساعات نخستین بامداد دیروز –جمعه- تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک حمله کردند. در این حمله تروریستی تعدادی از تروریست‌ها کشته شدند و تعدادی از نیروهای فراجا به شهادت رسیدند. به گزارش «تجارت آنلاین»، گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. اسامی شهدای فراجا از سوی نهادهای رسمی به این شرح است. شهیدان؛ مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرشا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز نیا، حمید رضایی امین. همچنین، اسماعیل دهکردی، حامد خمر، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان و اسکندر عباسی و محمد فتوحی، مجروحان اعلام شده هستند که جهت مداوای تخصصی به زاهدان منتقل شدند.

از پای درآمدن 11 تن از تروریست‌ها
علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این حمله در ساعت ۲ بامداد امروز اتفاق افتاده، اظهار کرد: در این حمله تروریستی ۱۱ تن از افسران انتظامی و سربازان وظیفه مقر انتظامی شهرستان راسک به شهادت رسیده و همچنین شماری از نیروهای فراجا زخمی شدند. معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مامورانی که در مقر نظامی بودند شجاعانه دفاع کردند و تعدادی از مهاجمان را مجروح و تعدادی را به هلاکت رساندند. وی بیان کرد: وضعیت شهر راسک هم‌اینک عادی و اقدامات لازم در حال انجام است.

تروریست‌ها در محاصره بوده و از مرزهای کشور خارج نشده‌اند
مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در تشریح آخرین وضعیت درگیری با تروریست‌ها در راسک، اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد دیروز، بر اساس برآوردهای اولیه نزدیک به ۱۰ نفر از تروریست‌های صهیونیستی به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله می‌کنند و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی هم در مسیر اعزامی کمین می‌زنند. وی ادامه داد: نیروهای کمکی با تقدیم دو شهید موفق شدند از کمین عبور کرده و خود را به کلانتری برسانند و در اثر تبادل آتش سنگین و برتری نیروهای خودی، تروریست ها مجبور به فرار شدند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار