کد خبر: ۲۳۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
راه‌اندازی صفحه‌ی پشتیبانی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ نشان می‌دهد به تاریخ رونمایی از این تبلت خیلی نزدیک شده‌ایم.

سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ آماده می‌کند. قبل‌از رونمایی رسمی، صفحه‌ی پشتیبانی این محصول در سایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شده است. این تبلت همچنین در پلتفرم گواهی اندونزی (SDPPI) رؤیت شده.

طبق اطلاعات فاش‌شده ازطریق SDPPI، مدل وای‌فای تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی بعدی سامسونگ با شماره‌مدل SM-P620 شناخته می‌شود. دستگاه مذکور اخیراً در پایگاه گواهینامه‌های FCC و SIG و TDRA و بلوتوث نیز رؤیت شده و اکنون صفحه‌ی پشتیبانی رسمی آن در هنگ‌کنگ فعال است.

نمای پشت گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴

صفحه‌ی پشتیبانی رسمی گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ و صفحه‌ی اطلاعات این محصول در پلتفرم گواهی SDPPI جزئیات دقیقی درمورد این محصول ارائه نمی‌دهند.

انتظار داریم گلکسی Tab S6 Lite به نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی LCD با وضوح ۲٬۰۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی بدون فلش مجهز شود.

قلب تپنده‌ی گلکسی تب S6 لایت سامسونگ، تراشه‌ی اگزینوس ۱۲۸۰ خواهد بود که درکنار آن حداقل از ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و رم ۴ گیگابایت استفاده خواهد شد. البته این محصول از درگاه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های تبلت جدید سامسونگ می‌توان به باتری بزرگ ۷٬۰۴۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات اشاره کرد. علاوه‌بر این انتظار می‌رود دستگاه مذکور از قلم S-Pen پشتیبانی کند.

قیمت تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S6 لایت ۲۰۲۴ هنوز تأیید نشده است اما طبق برخی شایعات احتمالاً با برچسب ۴۰۰ یورو به‌دست مشتریان خواهد رسید که در این‌ شرایط قیمت تبلت مذکور با نسخه‌های قبلی آن تقریباً مشابه خواهد بود. با عرضه‌ی این دستگاه، انتظار داریم به فهرست بهترین تبلت‌ بازار و بهترین تبلت‌ های سامسونگ اضافه شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار