کد خبر: ۲۳۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
در حاشیه جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر که با حضور مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور برگزار شد، برای دقایقی مراسم به دلیل پخش آژیر خطر قطع شد و تیم حفاظت رئیس جمهور را از سالن خارج کرد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در مراسمی با حضور رئیس جمهور + فیلم

در حاشیه جشنواره تجلیل از تعاونی‌های برتر که با حضور مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور برگزار شد، برای دقایقی صدای آژیر خطر پخش شد و مراسم قطع شد. بنابر روایت فارس، پس از شنیده شدن صدای آژیر، رئیس‌جمهور به دلیل پروتکل‌های حفاظتی از مراسم خارج شد و پس از دقایقی بازگشت.

این برنامه به صورت زنده نیز درحال پخش بود. اما پخش زنده این برنامه برای دقایقی به علت به صدا درآمدن آژیر سالن محل برگزاری متوقف شد و تیم حفاظت، رئیس جمهور را از سالن خارج کرد و پس از رفع مشکل، مسعود پزشکیان مجددا به محل برگزاری این مراسم بازگشت که با تشویق حاضران این مراسم همراه شد.

پس از رفع مشکل در سالن برگزاری، مجری برنامه اظهار داشت: ما همگی شاهد خونسردی رئیس جمهور هنگام این اتفاق بودیم و دیدم ایشان علی رغم میل باطنی و از آنجایی که اهل پروتکل نیستند، به اجبار سالن را ترک کردند. 

در ادامه مجری مراسم گفت که «ماجرای پرده هم تمام شد». این سخن مجری احتمالا بیانگر این بود که یکی از پرده‌های محل برگزاری مراسم آتش گرفته و دود ناشی از آن موجب روشن شدن آژیر شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار