کد خبر: ۲۳۸۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
اغلب افراد از ارز دیجیتال ترون جهت پرداخت کارمزد شبکه استفاده می‌کنند، اما این ارز دیجیتال می‌تواند آینده بسیار جذاب داشته باشد، به همین دلیل هولد آن به فعالین بازار کریپتو کارنسی توصیه می‌شود. هنگام تبدیل تتر به ترون در تراست والت به کارمزد شبکه و همچنین نرخ تبدیل توجه کنید.

راهنمای خرید ترون در تراست ولت (0 تا 100 رایگان)

اغلب افراد از ارز دیجیتال ترون جهت پرداخت کارمزد شبکه استفاده می‌کنند، اما این ارز دیجیتال می‌تواند آینده بسیار جذاب داشته باشد، به همین دلیل هولد آن به فعالین بازار کریپتو کارنسی توصیه می‌شود. هنگام تبدیل تتر به ترون در تراست والت به کارمزد شبکه و همچنین نرخ تبدیل توجه کنید. سایت رسمی ترون تمام تلاش خود را به کار گرفته است که با اطلاع رسانی آخرین اخبار شبکه ترون افراد را به سرمایه گذاری و استیکینگ آن تشویق کند. به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی ترجیح میدهند تبدیل رمز ارز به ترون در تراست ولت یاد بگیرند.

انواع روش خرید ترون در تراست ولت

خرید ترون در تراست ولت

برای خرید تتر در تراست ولت نیاز به یک ارز پایه خواهید داشت که تتر TRC20 بهترین گزینه آن خواهد بود. حتی برای فروش ترون در تراست والت نیز بهترین گزینه برای تبدیل استفاده از یک استیبل کوین می‌‌باشد. در ادامه به صورت گام به گام و مرحله به مرحله تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را بررسی خواهیم کرد.

خرید ترون در تراست ولت به کمک حساب بانکی

اگر به حساب‌های بین المللی دسترسی دارید، می‌توانید با استفاده از موجودی حساب خود به صورت مستقیم ترون خریداری کنید. البته تنها با ویزا کارت و مستر کارت می‌توانید ترون خریداری کنید که مراحل آن به شرح زیر است.

  • اپلیکیشن تراست ولت را باز کنید.
  • از بالای صفحه عبارت "TRX" را تایپ و ارز دیجیتال Tronرا لمس کنید.
  • سپس به آیکون کارت بانکی با نام "Buy" توجه نمایید و آن را انتخاب کنید.
  • در این بخش از شما در خواست می‌شود که مبلغ مورد نیاز خود را بر حسب دلار وارد کنید. اگر دقت نمایید زیر آن معادل ترون را قرار داده است تا میزان خرید شما مشخص باشد.
  • در این مرحله چندین گزینه به شما نمایش داده می‌شود که برای پرداخت مستقیم هزینه ترون است. اگر بخواهید از "Google pay" استفاده کنید که نیاز به کردیت کارت خواهید داشت. از طرف مقابل با انتخاب روش پرداخت مستقیم از صرافی نیز چهار Exchange به شما نمایش خواهد داد. دقت کنید که هیچ یک از این صرافی ها با ایرانی‌ها و یا ریال ایران کار نمی‌کند.

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

با توجه به این که افراد بسیار زیادی به صورت مستقیم تتر خریداری می‌کنند و یا داخل تراست ولت خود تتر دارند، قصد بررسی نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت را داریم. دقت کنید که در این روش کارمزد پرداختی شما گاها زیاد است. به همین دلیل است که برخی از متخصصین این حوزه پیشنهاد می‌کنند، خرید ترون از صرافی را مد نظر قرار دهید و در نهایت آن را به تراست ولت خود انتقال دهید. با این حال نحوه خرید ترون در تراست ولت به کمک تتر به شرح زیر است.

  • اپلیکیشن تراست والت را باز کنید.
  • در بخش موجود حساب خود "USDT" را انتخاب کنید.
  • اگر دقت کنید یک آیکون علامت تبدیل را نشان میدهد و با عبارت "Swap" یا "Exchange" معرفی شده است که باید آن را لمس کنید.
  • یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که دو بخش مرکزی دارد. بخش اول به نام "From" ارز دیجیتال تبدیل شونده است و بخش دوم به نام "To" ارز دیجیتال خروجی است. شما می‌توانید یکی از این دو بخش را پر کنید و بخش دیگر به صورت اتوماتیک به شما تحویل داده خواهد شد.
  • پایین این بخش دو عبارت "Provider" و "Network Fee" نشان میدهد که تامین کننده و کارمزد شبکه را نشان میدهد. برخی مواقع برای کاهش کارمزد شبکه می‌توانید فراهم کننده یا همان "Provider" تغییر دهد. برخی مواقع نیز عبارت آن ثابت و غیر قابل تغییر است.
  • پس از تبدیل نهایی نیز کیف پول ترون شما به مقدار میزان که ترون خریداری کردید شارژ خواهد شد.

خرید ترون در تراست ولت به کمک DEX

اگر داخل بخش "Discover" اپلیکیشن تراست ولت جستجویی انجام دهید، گزینه DEX را بارها مشاهده خواهید کرد. برخی مواقع شما برای خرید ترون به دنبال قیمت رقابتی هستید و یا در یک صرافی امکان آربیتراژ گیری از آن فراهم شده است. برای این منظور نیاز خواهید داشت تا در انواع صرافی های غیر متمرکز ارز دیجیتال خرید و فروش ترون انجام دهید. بخش DEX تراست ولت دقیقا با همین هدف راه اندازه شده است و به شما اجازه میدهد که به صرافی‌های غیر متمرکز بسیار زیادی مانند GMX ، 1inch.io ، pancakeSwap و ... دسترسی پیدا کنید. قیمت رقابتی آن ها برای ترون موجب می‌شود که افراد داخل تراست ولت اقدام به خرید و فروش ترون کنند.

مزایای خرید ترون در تراست ولت چیست؟

مزایای خرید ترون در تراست ولت

تا این بخش به صورت کامل و جامع در مورد انواع روش‌های خرید ترون در تراست ولت صحبت کردیم. نحوه واریز و برداشت در تراست ولت و یا تبدیل تتر trc20 در تراست ولت نیز بسیار ساده است و در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم. با این حال چند مزیت بسیار مهم تراست ولت را بررسی خواهیم کرد تا علت محبوبیت این روش را بدانید.

تبدیل انواع رمز ارزهای مختلف به ترون

اگر بخواهید از هر صرافی برای خرید ترون استفاده کنید و آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید نیاز به کارمزد قابل توجه دارد. از طرفی گاها تراکنش به صورت آنی انجام نمی‌شود و شخص باید منتظر تایید شبکه بلاکچین باشد. فرض کنید که برای تبدیل تتر به بیت کوین در تراست ولت نیاز به ترون جهت پرداخت کارمزد شبکه دارید. اگر بخواهید منتظر انتقال از صرافی باشید علاوه بر پرداخت کارمزد مدت زمان ثبت سفارش نیز مشخص نیست. در صورتی که شما می‌توانید به سادگی آب خوردن تبدیل تتر و یا دیگر ارزهای دیجیتال را در تراست ولت انجام دهید و کارمزد خود را پرداخت کنید.

کاهش خطا و افزایش امنیت دارایی

در برخی موارد نادر افراد برای خرید و انتقال ترون از صرافی به کیف پول تراست ولت اشتباه می‌کنند و یا یک پارامتر را اشتباه ثبت می‌کنند. پرداخت آن ها در شبکه بلاکچین بدون سرانجام خواهد بود و به نوعی سرمایه آن ها از بین میرود. به همین دلیل است که افراد ترجیح میدهند خرید ترون را در تراست ولت امتحان کنند تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنند. معمولا زمانی که افراد آموزش های مربوط به ساخت کیف پول تتر در تراست ولت را مشاهده می‌کنند، به موضوعات امنیتی و خرید ترون جهت پرداخت کارمزد شبکه اشاره می‌شود.

امکان استیکینگ ترون در تراست ولت

افراد بسیار زیادی از ترون به جهت پرداخت کارمزد تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل مقدار زیادی ترون خریداری می‌کنند و در هر تراکنش مقداری از آن مصرف می‌شود. تراست ولت یک امکان بسیار جذاب در نظر گرفته است و آن هم قابلیت استیکینگ یا همان ذخیره کردن ترون می‌‌باشد. در این صورت شما به ازای میزان ترونی که در اختیار شبکه قرار میدهید درصدی سود دریافت می‌کنید. شاید این عدد از نظر شما کوچک باشد، اما برای کسانی که به صورت پیوسته تراکنش‌های ارز دیجیتال دارند، در بلند مدت میزان قابل توجهی خواهد بود.

خرید ترون در تراست ولت نیاز به احراز هویت ندارد

گاها شما از یک صرافی ایرانی خرید ترون را تجربه می‌کنید و نیاز به جابه‌جایی سریع آن دارد، اما تراکنش شما تایید نمی‌شود و از آن جلوگیری خواهد شد. علت آن نیز کاملا مشخص است، شما هنوز احراز هویت نکردید و به همین دلیل ترون موجود در حساب شما غیر قابل انتقال است. اما با خرید ترون در تراست ولت دیگر نیازی به احراز هویت و مسائلی از این دست نخواهید داشت.

امکان تراکنش آفلاین

برخی از افراد به این جهت از راهنمای خرید ترون در تراست ولت استفاده می‌کنند که به معاملات آفلاین ترون و یا دیگر ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. اگر اطلاعات کافی درباره نحوه انجام تراکنش آفلاین ترون ندارید، لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا به صورت کامل خرید ترون از تراست ولت به صورت آفلاین را آموزش دهیم. دقت کنید که این روش امنیت بسیار بالایی دارد و معمولا برای خریدهای چند هزار دلاری استفاده می‌شود. با این حال سقف کف و خاصی ندارد و هر شخصی می‌تواند با هر میزان سرمایه این کار را انجام دهد و به نتایج خارق العاده دست پیدا کند.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت کامل و جامع در مورد "خرید ترون در تراست ولت" و همچنین نحوه تبدیل دیگر ارزهای دیجیتال به تراست ولت صحبت کردیم. نکته بسیار مهمی که در این بخش باید مدنظر قرار دهید فی شبکه و همچنین فراهم کننده این معامله است. در برخی موارد محدود خرید سریع ترون از صرافی های داخلی و انتقال آن به کیف پول ارز دیجیتال بهترین گزینه است. زمانی که سختی شبکه افزایش پیدا می‌کنید و در یک ترند صعودی قوی قرار داریم خرید از صرافی ارز دیجیتال بهترین گزینه است. اما زمانی که بازار ارز دیجیتال نزولی و یا راکد است، خرید ترون از تراست ولت گزینه ای ایده آل خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار