کد خبر: ۲۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
مدیرعامل بنیاد فاتح:
مدیرعامل بنیاد فاتح گفت: تلاش ما این است که با برگزاری آیین بزرگداشت ،تلاش‌ها و خدمات و اقدامات مرحوم فاتح را به صورت مدون و هر ساله طبق برنامه منظم انعکاس داده و به تصویر بکشیم.

همایش بزرگداشت «حاج صادق فاتح یزدی»در کرج برگزار می شود

مدیرعامل بنیاد فاتح گفت: تلاش ما این است که با برگزاری آیین بزرگداشت ،تلاش‌ها و خدمات و اقدامات مرحوم فاتح را به صورت مدون و هر ساله طبق برنامه منظم انعکاس داده و به تصویر بکشیم.
محمد باقر هوشیار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل خانه هنرمندان برگزار شد ،افزود: با ارزیابی‌هایی که بر اساس دیدگاه‌های مردم انجام داده‌ایم, بیشتر و بیشتر به شخصیت والای این فرد خیر پی می‌بریم در حالی که تاکنون هیچ اقدامی برای بزرگداشت ایشان انجام نشده است.
وی با بیان اینکه عامه مردم و مسئولین به شخصیت والای مرحوم فاتح اذعان دارند ،افزود: همراهی مسئولین و استقبال آنها از بزرگداشت مراسم مرحوم فاتح ما را مصمم کرد تا آیین بزرگداشت شخصیت والای مرحوم فاتح را روز سه‌شنبه هفدهم مهرماه در کرج برگزار کنیم.
هوشیار ادامه داد :تمام مسئولین استان متفق القول اعتقاد داشتند خدماتی که آقای فاتح در طول دوران زندگی خود برای کرج انجام داده بی‌نظیر و شایسته تقدیر است.
مدیرعامل بنیاد فاتح با بیان اینکه مرحوم فاتح در حوزه درمان تجارت و صنعت ، خدمات ارزنده‌ای برای شهر کرج انجام داده است، تاکید کرد : احداث بیمارستان مدنی ، ایجاد کارخانجات متعدد صنعتی، احداث مسجد حضرت رسول که بعد از گذشت نیم قرن جزو آثار ارزشمند است، ساخت ۱۷ مدرسه و پرورشگاه و دارالایتام‌های مختلف و موقوفات خیریه فراوان از دیگر اقدامات این شخصیت بزرگوار است.
هوشیار اظهار کرد: تلاش ما این است که با برگزاری آیین بزرگداشت ،تلاش‌ها و خدمات و اقدامات مرحوم فاتح را به صورت مدون و هر ساله طبق برنامه منظم انعکاس داده و به تصویر بکشیم.
مدیرعامل بنیاد خیریه فاتح با گلایه از اینکه متاسفانه در گذر زمان نام موقوفات آقای فاتح آرام آرام حذف شده است ،خاطرنشان کرد: با اقداماتی که انجام شده مقرر گردید نام حاج صادق فاتح یزدی بر سر در تمام موقوفات ایشان مجدداً نصب شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار