کد خبر: ۱۲۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
معاون هنری ارشاد خراسان رضوی خبر داد
مشهد - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سالن‌های سینما مجاز به پذیرش ظرفیت 50 درصدی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی هستند.

محمدرضا محمدی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طبق دستورالعملی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد اجازه بازگشایی سینماها و سالن‌های نمایش به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی داده شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سالن‌ها مجاز به پذیرش ظرفیت ۵۰ درصدی هستند، بیان کرد: جلسه‌ای برای مدیران و پرسنل برگزار و اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفت و دستورات لازم به آن‌ها ابلاغ شد و نماینده دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی را به آن‌ها داده است.

وی بیان کرد: قرار بر این شد تا مسئولان سینما به سایت سلامت مراجعه کنند و با انجام ثبت‌نام، کد رهگیری را دریافت کنند، تقریباً تمام سینماها این کار را انجام داده‌اند.

محمدی اظهار کرد: قرار بر این بود تا از دیروز بازگشایی صورت بگیرد، اما به جهت در اختیار قرار نگرفتن فیلم‌هایی که قرار بر اکران بوده، دیروز فقط یک سینما، فیلم‌های قبل را اکران کرده است.

وی بیان کرد: قرار بر این شده تا به دو و سه فیلم جدید اجازه اکران داده شود و نهایتاً تا آخر هفته اکثر سینماها اکران خود را شروع کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه فاصله میان سانس‌ها یک ساعت درنظر گرفته شده است، گفت: سالن‌ها به محض تخلیه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برای گروه بعدی ضدعفونی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین به مدیران توصیه شد تا از شلوغی سالن‌های ورودی جلوگیری به عمل آید تا ازدحامی صورت نگیرد و برنامه‌ریزی به صورتی باشد تا به محض مراجعه، بلیط افراد چک و بلافاصله به سمت صندلی‌های خود راهنمایی شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار