کد خبر: ۱۳۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
گروه استان‌ها- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: حدود ۲۰ درصد از مردم هنوز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و سبب تضییع حقوق سایر افراد جامعه می‌شوند.

نصرت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: با نزدیک شدن به پیک بیماری آنفولانزا به طور حتم برخوردها در مقابل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شدت می‌یابد و بازدارنده می‌شود اما مشروط بر این است که مردم رعایت کنند.

وی گفت: متأسفانه 15 تا 20 درصد از مردم به هر دلیلی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند و این تعداد حق مابقی مردم را ضایع می‌کنند و اقدامات بسیاری برای مقابله با این افراد انجام شده اما کافی نبوده است.

مرادی با بیان اینکه باید طرح جدید برای مقابله با بیماری کرونا و افراد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی ایجاد شود بیان کرد: مردم، دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی و رسانه‌ها همه باید برای تقویت آموزش مردم و اغنای عمومی تلاش کنند و از مردم درخواست می‌‌شود روی باور خود نسبت به این بیماری کار کنند.

 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه گفت: بخشی از نظارت‌ها در زمینه مقابله با کرونا در حال برون‌سپاری است که با نیروهای بیشتری به این موضوع توجه شود اما اکنون نیز اکیپ‌های تخصصی از مرکز بهداشت در مرکز استان و شهرستان‌ها به صورت شبانه‌روز در حال نظارت و بازرسی هستند.

وی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه کانون‌های خطری از نظر ویروس کرونا وجود دارد که مردم باید به آن‌ها توجه داشته باشند افزود: بازارهای روز، میدان بار، میدان دام، مطب‌های پزشکان، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان، تالار بورس، مدارس، نقاطی از شهر همچون انتهای مسکن، دولت‌آباد، جعفرآباد، میدان آزادی، مهدیه، پارکینگ شهرداری، پمپ بنزین‌ها و پارک‌ها جزو نقاط پرخطر هستند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: هیچ الزامی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس وجود ندارد اما آموزش و پرورش براساس وظیفه ذاتی خود موظف به بازگشایی مدارس است.

انتهای پیام/832/ ز

برچسب ها: ویروس کرونا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار