کد خبر: ۱۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
«هر دم از آن باغ، بری می رسد»؛ مصداق باغ در این شعر، «دولت پاکدست احمدی نژاد» است و مصداق «بر» که هر دم از آن باغ می رسد نیز «اختلاس» است. لابد شنیده اید که در صندوق رفاه وزارت علوم دوره پاکدستان هم یک اختلاس «32 میلیارد تومانی » کشف شده و کار از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.  با اعلام این خبر ، آدمهای مختلفی، عکس العملهای مختلف نشان دادند  که بخشی از آن را می خوانید:
برادر محمدرضا رحیمی معاون اول محترم دولت احمدی نژاد بعد از شنیدن این خبر در هتل اوین، زیر لب زمزمه کرد : اندک اندک، اندک اندک جمع مستان می رسند ... . بعد به سایر بر و بچ اشاره کرد که جا باز کنید که دیگر دوستان هم دارند می ایند.
برادر محمود خاوری مدیر عامل محترم بانگ ملی دوره احمدی نژاد از دیار قهرمانپذیر کانادا در این باره به تصریح کرد: آخی ... این آفتابه دزد رو کی تو دولت پاکدست راه داده بوده؟! من که از خجالت آب شدم وقتی شنیدم در آن دولت اختلاس  32 میلیارد تومانی رخ داده است! برادر بابک زنجانی به یکی از همسلولی هایش گفت: من به خاطر همین برادران عزیزی که این طور لنگ 32 میلیارد تومان بودند، تصمیم به جهاد گرفتم و نفت کشور را در روزهای تحریم فروختم تا کار این برادران راه بیفتد. واقعا ببینید ما چه آدمهای گرفتاری در این کشور داریم که مجبورند این قدر اختلاسهای کوچک انجام دهند تا شکم زن و بچه شان را سیر کنند. واقعا کی می خواهند بفمند که من چه خدمتی به این مملکت کرده ام!
برادر امیرمنصور آریا مجری معروف اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از آن دنیا: خوشحالم که دیگر در آن دنیا نیستم تا حقارت آدمهایی را ببینم که در دوره پرشکوه دولت قبل اختلاس 32 میلیارد تومانی کرده بودند. این اولین بار است که از اعدام خودم خوشحال شدم!بعضی برادران کاندیدایی که از برادر رحیمی پول گرفته بودند تا برای انتخابات هزینه کنند، در دلشان گفتند: ای بابا ، این بنده خدا را چرا کشف نکرده بودیم؟!برادر محمود احمدی نژاد واکنشی نشان نداد. وی ترجیح داد همه را به سخنان قبلی خودش ارجاع داد که در 30 آذر 91 با شدت و قدرت 7 ریشتر،  دولت خود را پاک ترین دولت تاریخ دانست و مدعی شد که منتقدان و مخالفان دولت اقتصاد کشور را نابود کرده اند! وی مدعی شد: پاک ترین دولت تاریخ این کشور این دولت است من ادعا می کنم و خودم اثبات می کنم. کما اینکه همه بسیج شدند یک لکه به دولت بچسبانند، نتوانستند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار