کد خبر: ۱۷۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: بیشتر کارها انجام شده و تا دو ماه آینده باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار خواهند شد.
خبرورزشی -

حمید سجادی در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: کارهای ابتدایی این کار در دوره مدیریت قبلی وزارت ورزش و جوانان انجام شده و این تیم‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی آماده هستند. 

وی افزود: معمولا باشگاه های ورزشی در همه کشورها به صورت مردمی اداره می‌شوند. سیاست ما نیز واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است و قول می‌دهم این کار با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی ممکن می‌شود. زحمات این کار کشیده شده و می تواند در یک زمان کوتاه حل شود. 

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: در یکی دو ماه آینده این کار انجام می شود. بخشی از این سهام‌های را می توان به مردم واگذار کرد. به ما پاس گل دادند و ما نیز باید گل بزنیم. رییس جمهوری نیز با این موضوع موافق است. 

سجادی در مورد استعفای «جعفر سمیعی» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من هم در حد صحبت این موضوع را شنیدم و باید ببینیم تا چه حد جدی است.

وی در خصوص وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال نیز تصریح کرد: تا کنون هیچ جلسه ای با هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال نداشتم و در اولین فرصت به عنوان یک یار کمکی مورد مشورت قرار خواهم گرفت و نقطه نظرات را به آنها می گویم. تاکید می کنم که وظیفه ما حمایت از این دو باشگاه است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار