کد خبر: ۳۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛
رئيس مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي در پيامي هفته دولت و روز كارمند را به مدير عامل بانك ايران زمين تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومي: كاظم جلالي طي اين پيام ضمن گراميداشت هفته دولت و روز كارمند بيان كرد: اميد است تا در فضاي پسابرجام و شرايط ويژه‌اي كه ايجاد شده است با همدلي اين مسير به رفع مشكلات مردم به ويژه در حوزه اقتصاد و معيشت مردم منتهي شود.
متن پيام دكتر جلالي رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي به شرح زير است:
«آغازين روزهاي ماه‌ پاياني تابستان به سرخي خون معلمان و خادمان كبير و بزرگوار عرصه علم و ايمان و عمل، شهيدان رجايي و باهنر به نام هفته دولت و پاسداشت مقام كارمندان خدوم جمهوري اسلامي ايران مزين گشته است، شهيدان والامقامي كه با خون خويش مسير خدمت صادقانه را معنا بخشيدند.
در سالي كه به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي سال «اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» نامگذاري شده است، خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران در سه قوه، به ويژه در دولت و مجلس با تعامل، همدلي و همگامي، نقشي موثر در تحقق اهداف اين سال و نيل به آرمان‌هاي متعالي اين مرزوبوم برعهده خواهند داشت. تعاملي كه به پشتوانه حمايت و همگامي ممتد مردان و زنان اين سرزمين به ويژه در قامت كارمندان گرانقدر ايران اسلامي تقويت خواهد شد و اميد است تا در فضاي پسابرجام و شرايط ويژه‌اي كه ايجاد شده است با همدلي اين مسير به رفع مشكلات مردم به ويژه در حوزه اقتصاد و معيشت مردم منتهي شود.
هفته دولت فرصتي مغتنم پديد آورده است تا در كنار تقدير و تشكر از زحمات شبانه‌روزي و بي‌دريغ دولت به ويژه كارمندان بزرگوار، ياد و خاطره شهداي عزيز كارمند روزهاي پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامي و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامي و يادشان را زنده نگه داريم، شهداي معظم ايثارگري كه در مسير مقدس آرمان‌هاي انقلاب اسلامي از هر آنچه در دنيا بود دل گسستند و «هنرمندان خوب خدا» شدند.
اينجانب ضمن گراميداشت يادوخاطره شهداي معظم دولت و كارمند به ويژه شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به رياست محترم جمهور، هيات دولت و تمامي مديران و مسئولان و كارمندان ارزنده و تمامي نيروهاي پرتلاش و فعال كه دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامي ايران قرارداده‌اند، تبريك عرض مي‌نمايم و توفيق روزافزون اين بزرگواران را در سايه توجهات حضرت‌ولي‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامي از درگاه ايزدمنان خواستارم.»
نام:
ایمیل:
* نظر: