کد خبر: ۵۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه سرپرستي بيمه رازي در استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی، مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه سرپرستي بيمه رازي در استان اصفهان برگزار شد.
آيين مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه سرپرستي بيمه رازي در استان اصفهان با حضور دكتر امراللهي مديرعامل شركت، مشاوران، معاونان و نمايندگان بيمه رازي و مهمانان ويژه از روساي شعب شركت هاي بيمه، كارگزاران، مديران عامل شركت هاي سرمايه گذاري توكا، توكاسبز در محل سالن ميخك هتل كوثر در تاريخ ٢٣ آذرماه برگزار شد.
مراسم با سخنراني سرپرست شعبه اصفهان بيمه رازي آقاي مومني آغاز و گزارشي از فعاليت هاي اين شركت را در استان اصفهان بيان نمود.
در ادامه رياست شوراي هماهنگي بيمه هاي بازرگاني در استان جناب آقاي برومند سخنراني خود را حول محور پتانسيل هاي موجود در استان اصفهان براي صنعت بيمه بيان نمود.
دکتر امراللهی مديرعامل بيمه رازي با سخنرانی در این مراسم بر مقوله مشتری مداری و استفاده از خرد جمعی و کارگروهی تأکید کرد. پرداختن به بحث مسئوليت اجتماعي، توجه به نمايندگان و شبكه فروش و آموزش را از اقدامات مهم بيمه رازي دانست.  توجه به شعار جان، مال و مسئوليت خود را محافظت كنيد از شاخص هاي مدنظر مي باشد.
اين مراسم در محل ساختمان جديد اين شعبه ادامه يافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: