کد خبر: ۶۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
عدم اعلام شماره شبا به معنای انصراف سهام داران است
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کسانی که تا آخر خرداد ماه امسال به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را اعلام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند.
آخرین مهلت اعلام شماره حساب سهام عدالت
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: کسانی که تا آخر خرداد ماه امسال به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را اعلام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند.

میرعلی اشرف عبدالله پورحسینی در مصاحبه با رادیو اظهار داشت: توزیع سود سهام عدالت مشمولانی که ثبت نام قطعی کرده اند اما تا سال 95 از دنیا رفته اند از اول تیر ماه امسال آغاز می شود.

وی با بیان اینکه سود سهام این مشمولان که دو میلیون و 200 هزار نفر از 49 میلیون مشمول را شامل می شود، به حساب وراث آنها واریز خواهد شد، اظهارداشت: در همین راستا نشست هایی با دفاتر پیشخوان دولت برگزار شده و تا پایان خرداد ماه نتایج به دست آمده نهایی می شود.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: پس از نهایی شدن نتایج، وراث قانونی متوفی باید از اول تیر ماه به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند تا به مرور سود سهام عدالت مورد نظر را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که موفق به ثبت نام در سامانه سهام عدالت برای دریافت سود نشده اند باید منتظر ارائه مجوز برای ثبت نام باشند، گفت: مجوز ثبت نام مشمولان جدید زمانی صادر می شود که تکلیف تمامی 49 میلیون مشمول ثبت نام شده، مشخص شود.

پورحسینی با تاکید بر اینکه سود سهام عدالت مشمولانی که تا ششم اردیبهشت امسال شماره شبای ثبت شده آنها در سامانه مورد تایید قرار گرفته، پرداخت شده است، افزود: برخی از مشمولان که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت اعلام نکرده اند تا پایان خردادماه سال جاری باید نسبت به اعلام آن به سامانه اقدام کنند.

وی با علام این مطلب که تکلیف سود سهام عدالت 95 باید هر چه سریعتر مشخص شود، اظهار داشت: از اول تیرماه به مدت دو هفته سامانه سهام عدالت شماره شبای مشمولان را دریافت نخواهد کرد.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی یادآور شد: کسانی که تا آخر خرداد ماه امسال به سامانه سهام عدالت شماره شبای خود را علام نکنند با ارائه گزارش این سازمان به شورای عالی اصل 44 قانون اساسی به عنوان منصرف معرفی می شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار