کد خبر: ۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
جلسه روسای شعب مدیریت غرب بانک ایران زمین، با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه با هدف بررسی میزان دستیابی شعب به اهداف تعیین شده، در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی: در این جلسه تورج رستمی سلیمانی مدیر استانهای غرب کشور ضمن تجزیه و تحلیل آمار شعب بر تسهیل امور بانکی مشتریان، صدور ضمانت نامه، اعتبارات اسنادی، حصول درآمدهای غیرمشاع و رعایت اصول مشتری مداری تاکید کرد.
سلیمانی در این جلسه اظهار داشت: با توجه به بازار رقابتی بین بانک ها و اهمیت مشتری مداری که از اصول بانکداری است، باید با توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد، خلاق و پرتوان و همچنین استفاده مداوم از آموزش جهت نیل به اهداف تلاش کنیم. به عبارت دیگر باید گفت: اگر رضایت مشتری کاهش یابد سهم بازار نیز کاهش خواهد یافت.
مدیر شعب غرب کشور در جمع روسای شعب این مدیریت گفت: مدیران شعب باید افرادی مجرب، متخصص، فرصت طلب و ارزش آفرین برای مشتریان شعبه باشند. از سوی دیگر مدیر شعبه نقش بسیار مهمی در شکل دهی و هدایت عوامل مؤثر بر کارایی شعبه نظیر کارکنان، جذب منابع، ارائه تسهیلات، بازاریابی و حتی سبک چیدمان شعبه دارد. این مسئولیت مدیران است که از حرفه ای بودن، آموزش مناسب دیدن و آگاهی کارکنان نسبت به کل خدمات ارائه شده توسط بانک اطمینان حاصل کند.
در پایان این جلسه روسای شعب پیشنهاداتی را در خصوص پیشبرد اهداف تعیین شده، بیان کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: