کد خبر: ۷۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران روز سه‌شنبه ۲۳ بهمن‌‌ماه با رویکرد حمایت از گردشگری داخلی و با حضور جمعی از مقامات و همچنین فعالان صنعت گردشگری کشور در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی تهران افتتاح شد.
افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک  گردشگری در این مراسم که با حضور  "علی اصغر مونسان" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعی از نمایندگان مجلس، استانداران، سفرای کشورهای خارجی و همچنین مدیران ارشد گروه مالی و بانک گردشگری برگزار شد، مقامات مذکور با حضور در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این حوزه آشنا شدند و در جریان آخرین دستاوردها و پروژه‌های مهم گردشگری کشور قرار گرفتند.
این گزارش حاکی است؛ گروه مالی گردشگری در این نمایشگاه  در سالن ۳۵ حضور دارد و با معرفی تعدادی از مهمترین پروژه‌های گردشگری خود همچون سرزمین ایرانیان،  میکامال کیش، هتل‌های فرودگاهی؛ سیتی‌سنتر اصفهان، نگین‌افق نیایش و ... پذیرای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه خواهد بود.  
شایان ذکر است؛ دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و  صنایع وابسته با هدف معرفی توانمندی‌های صنعت پیشران گردشگری و صنایع وابسته، حمایت از فعالان آن و همچنین تقویت اقتصاد گردشگری و اشتغا‌زایی از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: