کد خبر: ۷۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
طی حکمی از سوی مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» منصوب شد.
انتصاب رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به سمت دبیر کارگروه سواد رسانه‌ایبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، براساس احکام صادره از سوی محمد صادق افراسیابی، مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران به منظور تعیین کارگروههای تخصصی این انجمن،  ناهید مونسان، رئیس روابط عمومی بانک سرمایه به مدت یکسال به عنوان دبیر کارگروه «سواد رسانه‌ای، اقتصاد و برندسازی» انجمن مذکور منصوب شد.  
در متن حکم انتصاب دبیران کارگروههای تخصصی آمده است:
«نظر به پایان دوره مدیریت دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن سواد رسانه‌ای ایران و با توجه به ضرورت اجرای «برنامه جامع تولید، توزیع و مدیریت محتوای سواد رسانه‌ای مصوب کارگروه ماده ۱۴ آئین نامه شماره ۱۷۲۴۱۲/ ه هیأت وزیران» با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در سایه تلاش خودجوش و برخواسته از متن جامعه برای افزایش همدلی میان دولت و ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف ارتقای دانش و مهارت‌های پنج گانه سواد رسانه‌ای در میان عموم مردم و خصوصاً چهار مخاطب دارای اولویت برای انجمن سواد رسانه‌ای ایران شامل پدران و مادران، معلمان مدارس، مدیران فرهنگی و رسانه‌ای کشور و اصحاب رسانه‌های جمعی به مدت یکسال به عنوان دبیران کارگروه‌های تخصصی انجمن منصوب می‌شوید.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار