کد خبر: ۸۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

انتصاب روساي شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان صندوق تامين خسارتهاي بدني

در راستاي ايجاد دسترسي مستقيم مردم به خدمات صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور در سراسر کشور، مديران شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان منصوب شدند.
انتصاب روساي شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان صندوق تامين خسارتهاي بدني

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور؛ در راستاي سهولت دسترسي مردم به خدمات صندوق بدون واسطه و کاهش مراجعات مردمي به تهران، دکتر علي جباري با صدور احکامي روساي شعب اردبيل ، البرز و سيستان و بلوچستان را منصوب کرد.
بنابر احکام صادره سيد محسن ميراحمدزاده به رياست شعبه اردبيل، علي بيات به رياست شعبه البرز و جلال شهرياري به رياست شعبه سيستان و بلوچستان منصوب شدند.
مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني در پيامي ضمن ابلاغ حکم انتصاب مديران شعب، صيانت از منابع صندوق و تسريع در خدمت رساني به مردم را دو اولويت اصلي اين نهاد عنوان کرده و ابراز داشت: صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور به عنوان نماد عدالت اجتماعي در نظام اسلامي يک نهاد الگوست و حفظ کرامت خدمات گيرندگان و جايگاه صندوق اهميت والايي دارد.
در ادامه به شرح وظايف روساي شعب مي پردازيم:
" شرح وظايف رئيس شعبه"
مطالعه، آشنايي و تسلط بر قوانين و مقررات، آيين نامه ها، ضوابط و دستور العمل هاي مربوط به امور فني، حقوقي، مالي، اداري، تحقيق، وصول، دعاوي، تضامين ، ماده 32 و تدارکاتي صندوق و ارائه راهنمايي هاي لازم به ادارات و کارشناسان، جهت اجراي صحيح مقررات و دستورالعمل ها.
اجراي سياست ها و برنامه هاي ابلاغي از سوي مرکز صندوق و در صورت نياز سياست گذاري در زمينه هاي فني، حقوقي ، وصول مطالبات، اخذ تضامين و ساير امور مربوط به صندوق در استان به نمايندگي از ستاد صندوق و ابلاغ آن به کليه ادارات و کارشناسان شعب به منظور اجرا با هماهنگي واحدهاي ذيربط در ستاد مرکزي.
*در صورت نياز به سياست گذاري هماهنگي قبلي با واحد مربوطه در ستاد ضروري است.
بررسي و مطالعه در مورد وضعيت پرونده هاي ارجاعي و تشکيل شده در استان و ارائه پيشنهاد لازم به ستاد مرکزي در جهت آسيب شناسي و جلوگيري از مشکلات آتي.
بررسي، تاييد، اصلاح يا رد درخواست ماموريت کارشناسان حقوقي.
نظارت بر اخذ مدارک و تشکيل و تکميل پرونده توسط کارشناس حقوقي بلافاصله پس از اولين مراجعه ايشان به مراجع قضايي و استعلام در خصوص سوابق احتمالي پرونده و درج نتيجه آن در سامانه.
نظارت بر ثبت اوراق قضايي به صورت روزانه و تحت عنوان صحيح و دقيق آن.
بررسي پرونده از نظر کامل بودن مدارک طبق چک ليست، ثبت صحيح اطلاعات حادثه، اطلاعات زيانديده و مقصر، اسکن اوراق به صورت خوانا، مرتب و با عنوان صحيح، قبل از ارجاع به رييس اداره دعاوي (بررسي پرونده از نظر تشکيل، استعلام و تاييد آن)
ارائه پيشنهادهاي لازم در جهت افزايش بهره­وري سرمايه انساني شعب در رابطه با مديريت صحيح فعاليت ها و پرونده هاي تشکيل شده در استان.
برقراري تعامل خوب و سازنده با کليه سازمانها و دستگاه هايي که با صندوق درخصوص پرونده هاي خسارتي ، نقش دارند از جمله دادسراها ، دادگاه ها، پزشکي قانوني، اورژانس ، کلانتري ها (نيروي انتظامي راهنمايي و رانندگي) ، شرکتهاي بيمه و ..
شرکت در کليه جلسات برون سازماني به عنوان نماينده صندوق از قبيل دادگستري ها، استانداري، سازمان امور اقتصادي و دارايي، سنديکا، کارگروه پيشگيري از حوادث رانندگي و ...
ارائه گزارش ها و اطلاعات لازم به ستاد مرکزي صندوق و در صورت نياز ارجاع گزارش ها به کارشناسان.
نظارت بر کليه فعاليت ها و اقدامات کارشناسان شعب اعم از فني، حقوقي، اداري و ...اجراي ساير امور در حوزه وظايف و مسئوليت ها

 

آخرین اخبار