کاملا رفتارم کنار زمين بي‌معني است
پپ گوارديولا، سرمربي منچسترسيتي معتقد است که تيمش پس از حضور او روي نيمکتش، پيشرفت چشمگيري داشته است.
پپ رفتارهاي جالبش در کنار زمين و شوت کردن تمام توپ‌ها را ادامه داده و از اين جهت بار ديگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. با اين حال او مدعي شد که استرسي که کنار زمين دارد، او را تا مرز انفجار پيش مي‌برد.
او گفت: اين يک بازي است، رفتار من در کنار زمين هيچ معني ندارد، بازيکنان صداي من را نمي‌شنوند. در واقع در آن لحظات انقدر از اتفاقات داخل زمين نگرانم و استرس دارم که بايد منفجر شوم ولي اميدوارم که در آينده با بالا رفتن سنم، کنترل بيشتري روي خودم داشته باشم. حتي در تمرينات، اينگونه‌ام. 
در تمرينات روي خيلي چيزها کار کرده‌ايم و وقتي متوجه مي‌شويد که بازيکنان بهتر شده‌اند، به دليل حضورتان به عنوان مربي در تيم پي مي‌بريد. شرايط فوق العاده است.

احتمال جدايي ماسکرانو در پايان فصل
خاوير ماسکرانو، مدافع بارسلونا از احتمال جدايي اش از اين تيم صحبت کرد و گفت که در پايان فصل در مورد آينده اش تصميم گيري خواهد کرد.
ستاره آرژانتيني تا سال 2019 با بارسا قرارداد دارد و با حضور ساموئل اومتيتي و زوج او با پيکه، عملا جايي در ترکيب بارسا ندارد. از همين رو او شرايط را تحت نظر دارد و قصد دارد در پايان فصل تصميم گيري کند.
او گفت: به قراردادم با باشگاه احترام مي‌گذارم ولي وقتي فصل به پايان رسيد بايد درباره آينده‌ام تصميم گيري کنم. هنوز راجع به اين موضوع با کسي صحبت نکرده‌ام. در بارسلونا، همواره اعلام کرده‌اند که از همکاري با من راضي هستند و من هم زمان کافي براي بررسي شرايط دارم. واضح است که من کمتر بازي مي‌کنم زيرا دو مدافع فعلي از من بهتر هستند. سعي مي‌کنم جايگاهم را دوباره کسب کنم يا حداقل وقتي از من خواسته شد به ميدان بروم آماده باشم. وقتي بازيکنان بهتري در زمين هستند، بايد قبول کنيد و تلاش کنيد شرايط را عوض کنيد.
ماسکرانو که سال 2010 از ليورپول به بارسا پيوست، بيش از 300 بازي براي اين تيم انجام داده است.


ماسيميليانو ميرابلي، مدير ورزشي باشگاه ميلان به حمايت از وينچنزو مونتلا پرداخت و شايعات درباره حضور کونته را رد کرد.
صحبت‌هايي مبني بر حضور کونته در ميلان و بازگشتش به سري آ مطرح شده بود و با توجه به نتايج نه چندان خوب مونتلا، جدي‌ترين مقصد او ميلان معرفي شده بود. با اين وجود، ميرابلي هرگونه شايعه از اين جهت را تکذيب کرد. او گفت: ما مربي داريم که از عملکردش راضي هستيم. به کس ديگري فکر نمي‌کنيم. ميرابلي درباره علاقه تيمش به جذب بلوتي گفت: همه مي‌دانند که ما بلوتي را مي‌خواستيم. به دلايل مختلف جذب او دشوار بود. ولي او بازيکن قدرتمندي است و هوادار ميلان نيز هست.


مايکل سيلوستره، مدافع سابق منچستريونايتد به بازيکنان فعلي اين تيم هشدار داد که حضور در آنفيلد مثل سفر به جهنم است. شاگردان مورينيو که روند بسيار خوبي را از ابتداي فصل در پيش گرفته بودند، روز شنبه (امروز) به مصاف ليورپول خواهند رفت. تيم مورينيو تا به اينجا در 7 بازي خود 6 پيروزي و 1 تساوي کسب کرده ولي سيلوستره که خود با يونايتد 5 قهرماني ليگ کسب کرده، تقابل با ليورپول را بسيار دشوار مي‌داند. او گفت: رفتن به آنفيلد مثل سفر به جهنم است. در آنجا کسي شما را دوست ندارد و تنفر را حس مي‌کنيد. البته‌امتحان خوبي است که ببينيد در آن شرايط چه حسي خواهيد داشت. مطمئنا بهترين تيم براي کسب پيروزي است.


ایران در جام جهانی نوجوانان با 3 گل «کاستاریکا» شکست داد؛
نوجوانان ايران موفق شدند حريف سوم خود را نيز با سه گل در هم بکوبند تا کسب 9 امتياز ممکن از گروه خود به عنوان تيم اول صعود مقتدرانه اي داشته باشند.
تيم فوتبال نوجوانان ايران در سومين بازي خود در رقابت‌هاي جام جهاني نوجوانان به مصاف کاستاريکا رفت و توانست کار اين تيم را در همان نيمه اول يکسره کند.
تيم نوجوانان ايران:
عباس چمنيان، سرمربي تيم ترکيب علي غلام‌زاده، طاها شريعتي، اميرحسين اسماعيل‌زاده، علي ستاوي، احمد جلالي، محمد غبيشاوي، علي داوران، اميرحسين حسين‌زاده، سبحان خاقاني، يونس دلفي و الهيار صيادمنش 
سرمربي: عباس چمنيان
ايران که در دو ديدار قبلي خود برابر گينه با نتيجه 3 بر يک و آلمان با نتيجه 4 بر صفر به پيروزي رسيده و صعودشان به مرحله بعدي را قطعي کرده است توانست در همان نيمه اول کاستاريکا را تحت تاثير قرار دهد. ديداري که سه‌امتياز آن با توجه به پيروزي‌هاي قبلي و صدرنشيني ايران ارزش چنداني نداشت اما باز هم نوجوانان ايران از ابتدا هجومي‌در ميدان حاضر شدند و دروازه کاستاريکا را مورد هدف قرار دادند و دو باز موفق شدند گلزني کنند تا صدرنشيني خود را مستحکم کنند. 
يونس دلفي ستاره ايران در نيمه اول اين بازي بود که توانست با حرکات ويرانگر خود دو ضربه پنالتي به دست بياورد و گل‌هاي ايران را پايه ريزي کند. دو پنالتي ايران در دقيقه 25 و 29 توسط محمد غبيشاوي و طاها شريعتي به ثمر رسيد تا نوجوانان ايران نيمه اول را با پيروزي به اتمام برسانند. 
اما در نيمه دوم باز هم نوجوانان ايران موفق شدند خود را به عنوان تيم برتر معرفي کنند. حملات پياپي از همان دقايق ابتدايي دروازه کاستاريکا را هدف گرفتند و مي‌توانستند حداقل سه بار ديگر دروازه حريف را باز کنند. در نهايت در حالي که مدت زمان زيادي تا پايان بازي نمانده بود بازيکنان خوب کشورمان موفق شدند گل سوم را به ثمر برسانند و در نهايت در حالي که بازهم مي‌شد تعداد گل‌هاي ايران بيشتر نوجوانان ايران رضايت دادند با همين سه گل به کار خود پايان دهند.
در ديگر ديدار اين گروه تيم نوجوانان آلمان به سراغ تيم گينه رفت و موفق شد آن بازي را با حساب سه بر يک به سود خود به پايان برساند و بدين ترتيب ايران، آلمان، گينه و کاستاريکا تيم‌هاي اول تا چهارم اين گروه را تشکيل دادند.
در نيمه دوم وحيد نامداري از دقيقه 46 به جاي يونس دلفي و مجيد نصيري به جاي امير اسماعيل زاده به ميدان آمدند محمد سرداري از دقيقه 72 جايگزين سبحان خاقاني شد.
شرح گل‌ها: گل اول (دقيقه 25): حرکت دلفي در گوشه راست محوطه جريمه کاستاريکا کاپيتان اين تيم را مجبور کرد تا او را با خطا متوقف کند. محمد غبيشاوي کاپيتان ايران پشت ضربه قرار گرفت و توپ را خلاف جهت حرکت دروازبان کاستاريکا به گوشه راست دروازه فرستاد.
گل دوم (دقيقه 29): دلفي يک بار ديگر حرکت سريعي به سمت دروازه داشت که در گنج محوطه جريمه مدافع حريف او را شارژ کرد تا دومين ضربه پنالتي براي ايران به دست آيد. اين بار طاها شريعتي پشت ضربه ايستاد و او هم ضربه خود را به سمت راست فرستاد. با وجود تشخيص مسير دروازبان او نتوانست ضربه شريعتي را مهار کند تا گل دوم ايران هم به دست بيايد.
گل سوم(دقيقه 89): حرکت ديدني محمد سرداري بين مدافعان کاستاريکا باعث شد وي پس از جا گذاشتن مدافعان اين تيم با دروازه بان روبرو شود و او را نيز از پيش رو بردارد و سپس توپ خود را وارد دروازه حريف کند.


در هفته نهم لیگ برتر فوتبال رقم خورد؛
دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.
به نقل از تسنیم، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان برگزار کننده یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال بودند که مصاف این دو تیم از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. این اولین دیدار استقلال با سرمربیگری وینفرد شفر آلمانی بود که البته در نوع بازی آبی‌پوشان تغییری ایجاد نشده بود.
نیمه اول
دقیقه 3: سجاد شهباززاده با ضربه سر حسن بیت‌سعید را صاحب موقعیت گلزنی کرد که این بازیکن نتوانست از موقعیت به‌دست آمده استفاده کند. دقیقه 15: ضربه آزاد در موقعیتی مناسب برای استقلال به وجود آمد که داریوش شجاعیان توپ را به بیرون زد. دقیقه 22: ارسال مواج ایمان مبعلی روی کرنر به دست آمده با ضربه سر خطرناک میلاد بدرقه همراه بود که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 45: حامد لک به دلیل تلف کردن وقت، از داور مسابقه کارت زرد گرفت. دقیقه 3+45: ایمان مبعلی ضربه‌ای محکم را روانه دروازه استقلال کرد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
نیمه دوم
دقیقه 75: امید ابراهیمی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد که ضربه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 5+90: روزبه چشمی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. استقلال با این تساوی 9 امتیازی شد و فعلا در رتبه دوازدهم جدول ماند و فولاد نیز به امتیاز 15 رسید. در سایر دیدارها پارس جنوبی جم مقابل میزبان خود تراکتورسازی تبریز به تساوی یک بر یک رضایت داد، سپاهان با 2 گل میهمان خود سیاه‌جامگان را شکست داد، پدیده با تساوی 2 بر 2 مقابل میهمان خود ذوب آهن اصفهان متوقف شد، سایپا نیز در خانه مقابل میهمان خود سپیدرود رشت نتیجه‌ای بهتر از تساوی نگرفت و صنعت نفت آبادان نیز با یک گل بر نفت تهران غلبه کرد.

بازيکن پيشين پرسپوليس گفت که اين روزها از فوتبال فاصله گرفته است، چون ديگر براي او جذابيتي ندارد.
علي انصاريان در گفت‌وگو با تسنيم، درباره برتري 3 بر يک پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: اين پيروزي براي بازي برگشت مقابل الهلال عربستان کمک مي‌کند، اما تيم با تيم فرق مي‌کند. تيم خوزستاني در ساير بازي‌هاي خود نتيجه نگرفته بود، اما پرسپوليس چه در داخل و چه در آسيا نتايج خوبي کسب کرده است، البته به غير از ديدار مقابل الهلال. با اين حال پرسپوليس نبايد برابر الهلال بي‌گدار به آب بزند، چون اگر يک گل ديگر دريافت کند، ديگر همه چيز سخت مي‌شود.
وي افزود: در يک محيط کاري که همه فوتبالي بودند، بازي رفت الهلال - پرسپوليس را تماشا کرديم. 
در اين جمع سينمايي چه استقلالي و چه پرسپوليسي حضور داشتند. در آن بازي الهلال تيم خيلي خوبي نشان داد و مطمئناً پرسپوليس در بازي برگشت هم کار سختي خواهد داشت. الهلال تيم ضعيفي نبود که راحت بخواهيم در مورد آن حرف بزنيم. آن روز، روز پرسپوليس نبود و بد هم باخت. هر چند جبران شکست دور از انتظار نيست، همان‌طوري که بارسلونا برابر پاري‌سن‌ژرمن نتيجه رفت را جبران کرد. هر چند پرسپوليس نبايد کار را به اينجا مي‌رساند.
بازيکن پيشين پرسپوليس در خصوص ماجراي محروميت مهدي طارمي‌به دليل قراردادش با ريزه اسپور ترکيه گفت: شک نکنيد ندانم کاري وکيل طارمي‌و خود بازيکن بوده است و نبايد از اين مسئله چشم‌پوشي کرد. قطعاً وکيل طارمي‌از جزئيات قرارداد باخبر بوده است و نبايد اجازه مي‌داد که با دو باشگاه هم‌زمان قرارداد امضا کند. باشگاه هم شايد اين ماجرا را نمي‌دانسته است. متأسفانه پولي را که براي فسخ قرارداد طارمي‌داده شده بود، هم به باشگاه ترکيه‌اي نداده‌اند. يکي مي‌گويد براي خريد ماشين هزينه کرده است و ديگري از موضوع ديگري صحبت مي‌کند.
 پس يک جاي کار ايراد دارد. از طرفي، پرسپوليس دو فصل نقل‌وانتقالات محروم شده است. همه سرنوشت تراکتورسازي را ديده‌اند. قطعاً پرسپوليس با اين محروميت به مشکل مي‌خورد. در اين شرايط دست و بال مربيان براي گرفتن بازيکن بسته مي‌شود.
انصاريان در ادامه در خصوص اينکه چرا مدتي است از فوتبال فاصله گرفته است، تصريح کرد: درگير يک سريال بودم که کارگردانش سيدجمال سيدحاتمي‌است و فرشاد احمدزاده هم در اين سريال بازي کرده. از فوتبال فاصله گرفتم يا به نوعي قرار کردم و نمي‌خواهم دور و بر آن باشم. من با آدم‌هايي کار کرده‌ام که يک روز دوست داشتم با آنها سلام و عليک کنم. فوتبال الان براي من شوخي شده است، آن هم با اين آدم‌هايي که در آن مي‌بينم. آدم‌هاي اين فوتبال برايم جذاب نيستند.
وي ادامه داد: يک روزي با آدم‌هايي مثل احمدرضا عابدزاده، خداداد عزيزي، کريم باقري، علي کريمي، علي دايي و ... فوتبال بازي مي‌کردم، الان ديدن آدم‌هاي ديگر برايم جذابيتي ندارد. در فوتبال حاشيه‌اي نداشتم که به تيمم ضربه بزند. حاشيه را بلد بودم، اما حاشيه‌سازي نمي‌کردم.


مکس آلگري، سرمربي يوونتوس مدعي شد که روزهاي روشني پيش روي ايگواين خواهد بود.
عملکرد ضعيف ايگواين در چند هفته اخير باعث شد تا او در فهرست سامپائولي براي تيم ملي آرژانتين قرار نگيرد. با اين وجود، آلگري مطمئن است که ايگواين شرايط را به کلي تغيير خواهد داد.
او گفت: بازيکناني که در تمرينات تيم‌هاي ملي شرکت داشتند، قطعا شرايطشان را بهبود بخشيدند. يکي از آنها ايگواين بود. او انگيزه بالايي دارد و قطعا ماه خوبي پيش رويش است. نمي‌خواهم درباره ايگواين و تيم ملي اش حرف بزنم ولي او انگيزه بالايي دارد که فصلي خوب با يووه سپري کند و او قصد دارد حتما در جام جهاني حضور داشته باشد.