افشاگري بنزما عليه مورينيو پس از 7 سال
کريم بنزما 7 سال پس از مصاحبه تاريخي مورينيو، فاش ساخت که چه واکنشي عليه مربي سابق خود نشان داده است.
سال 2010 و پس از يکي از بازي‌هاي رئال که مهاجماني چون بنزما فرصت‌هاي خوبي را براي گلزني از دست داده بودند، مورينيو در نشست خبري، ستاره فرانسوي تيمش را به گربه تشبيه کرد. آقاي خاص گفت که با گربه هم مي‌توان به شکار رفت ولي تاثير يک سگ را نخواهد داشت. گويا اين تشبيه باعث خشم کريم شده بود. بنزما در مورد اين اظهارنظر جنجالي مورينيو به کانال پلاس گفت:« من و مورينيو هميشه رابطه خوبي با هم داشتيم ولي پس از آن مصاحبه که بازتاب زيادي هم داشت، يک چيزي بين ما تغيير کرد. تعبيرها از حرف‌هاي مورينيو مثبت نبودند. پس از آن به تدريج او احترام خودش را نزد من از دست داد. برداشت من اين بود که مورينيو آن حرف‌ها را به شوخي زده است. يادم مي‌آيد که يک ساعت باهم حرف زديم. به او گفتم که من به عنوان مربي به شما احترام مي‌گذارم و توقع احترام متقابل را دارم. پس از آن ديگر او بحثي در مورد گربه و سگ و اين نوع تشبيهات انجام نداد. من آدمي‌خجالتي هستم ولي وقتي کسي شوخي زشتي انجام مي‌دهد، من هم واکنش تندي نشان مي‌دهم.»

ملي‌حفاري قهرمان ليگ برتر وزنه‌برداري جوانان شد
تيم شرکت ملي‌حفاري اهواز با ۱۸۳۲ امتياز به عنوان قهرماني ليگ برتر وزنه‌برداري جوانان دست يافت. در دومين روز از مرحله سوم (فينال) ليگ برتر وزنه برداري جوانان باشگاه‌هاي کشور (يادواره شهداي مرزباني) که به ميزباني تالار وزنه برداري (سالن همايش‌هاي ايرانيان) برگزار شد، وزنه برداران جوان دسته 105+ کيلوگرم به روي تخته‌امدند. سرانجام علي داودي ملي پوش تيم وزنه برداري مناطق نفت خيز جنوب خوزستان با رکوردهاي که در رقابت‌هاي جام باشگاههاي آسيا به ثبت رسانده بود به مقام نخست دسته 105+ کيلوگرم رسيد.  قاسمعلي محمدپور وزنه بردار بابلسري شرکت ملي حفاري اهواز با مجموع 352 کيلوگرم به مقام دوم دست يافت و محمدحسين رئيسي وزنه بردار شهرکردي مناطق نفت خيز جنوب خوزستان در دسته 105+ کيلوگرم سوم شد. عملکرد 3 وزنه بردار برتر دسته 105+ کيلوگرم به شرح زير است: 1- علي داودي(مناطق نفت خيز جنوب خوزستان): حرکت يکضرب 183 کيلوگرم، حرکت دوضرب 218 کيلوگرم و در مجموع 401 کيلوگرم. 2- قاسمعلي محمدپور (شرکت ملي حفاري اهواز): حرکت يکضرب 160 کيلوگرم، حرکت دوضرب 192کيلوگرم و در مجموع 352 کيلوگرم. 3- محمد حسين رئيسي (مناطق نفت خيز جنوب خوزستان): حرکت يکضرب 142 کيلوگرم، حرکت دوضرب 190 کيلوگرم و در مجموع 332 کيلوگرم. مرحله سوم و فينال ليگ برتر جوانان طي دو روز (21 و 22 آبان ماه) به ميزباني تالار وزنه برداري مجموعه ورزشي آزادي تهران (سالن همايش‌هاي ايرانيان) برگزار شد و درنهايت تيم شرکت ملي حفاري اهواز با 1832 امتياز به عنوان قهرماني دست يافت.


جهانبخش با گلزني در نايمخن خاطراتش را زنده کرد
تيم ملي ايران با يک گل موفق به شکست ونزوئلا در ديداري دوستانه شد.
به نقل از ايسنا، تيم ملي فوتبال ايران عصر ديروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ديداري دوستانه در ورزشگاه خانگيNEC نايمخن هلند به مصاف ونزوئلا رفت که شاگردان کي روش توانستند حريف آمريکاي جنوبي خود را با يک گل شکست دهند.
عليرضا جهانبخش در دقيقه ۵۷ براي ايران موفق به گلزني شد.
ترکيب ايران: علي‌رضا بيرانوند (محمدرشيد مظاهري ۴۶)، رامين رضاييان، سيد جلال حسيني (اميد ابراهيمي‌۶۱)، مرتضي پورعلي گنجي، سعيد عزت‌اللهي (اکبر ايماني ۴۶)، علي کريمي، اشکان دژاگه (سامان قدوس ۴۶)، وحيد اميري، احسان حاج صفي، علي‌رضا جهانبخش (کاوه رضايي ۶۱)، رضا قوچان‌نژاد (سردار آزمون ۶۱).
ترکيب ونزوئلا: فارينيز (کونتراس ۴۶)، هرناندز، اويخادا، چانسلور، آنخل، فيگوئرا، آراندا، آنيور، موريلو، روندون، ماچيس (لوسينا ۷۵).
گزارش نيمه نخست
دقيقه ۲: علي‌رضا جهانبخش در همان دقايق از جناح راست حرکتي را آغاز کرد و با ارسال خوبش رضا قوچان‌نژاد را در موقعيت خوب گل‌زني قرار داد اما قوچان‌نژاد با ضربه‌اي بي‌دقت توپ را از بالاي دروازه به بيرون زد.
دقيقه ۳: ايران در اين دقيقه صاحب يک ضربه ايستگاهي پشت محوطه جريمه ونزوئلا شد. اشکان دژاگه اين ضربه را به ديوار دفاعي ونزوئلا کوبيد و در برگشت، ضربه علي‌ کريمي‌از کنار دروازه ونزوئلا به بيرون رفت.
در دقيقه ۷، شوت سعيد عزت اللهي از پشت محوطه جريمه به راحت در آغوش فارينيز قرار گرفت.
در دقيقه ۱۴، کار تاکتيکي بازيکنان ايران در سمت راست زمين ونزوئلا به شکل بسيار خوبي صورت گرفت تا در مقابل محوطه جريمه، توپ به حاج صفي برسد. حاج صفي هم از اين موقعيت استفاده کرد اما شوت محکم او در ميانه راه به صورت بازيکن ونزوئلا خورد و راهي به دروازه نيافت.
در دقيقه ۱۸، يک بار ديگر کار تاکتيکي بازيکنان ايران جواب داد اما باز هم بازيکنان ايران در زدن ضربه پاياني کم دقت بودند و دروازه ونزوئلا بسته ماند.
در دقيقه ۲۵، پاس خوب احسان حاج صفي به وحيد اميري منجر به شوت زني اين بازيکن شد و ضربه محکم اين بازيکن با فاصله‌اندک از دروازه ونزوئلا، به بيرون رفت.
در دقيقه ۲۹، سانتر اشکان دژاگه از روي نقطه کرنر با ضربه سر سيد جلال حسيني به توپ همراه شد که توپ با اختلاف اندکي بيرون رفت.
در دقيقه ۳۱، شوت روندون از فاصله‌اي حدودا ۳۰ متري از کنار ديرک دروازه ايران عبور کرد.
در دقيقه ۳۶، روي سانتر بازيکنان ونزوئلا از روي ضربه ايستگاهي و خروج اشتباه بيرانوند، توپ مقابل پاي بازيکن اين تيم قرار گرفت اما شوت او به سمت دروازه خالي ايران را سيد جلال حسيني از روي خط برگشت داد.
گزارش نيمه دوم
در دقيقه ۵۰، روي کار تيمي‌ونزوئلايي‌ها، اين تيم صاحب موقعيت شوت زني شد که ضربه مهاجم اين تيم را محمدرشيد مظاهري در آغوش گرفت.
در دقيقه ۵۵، سانتر سامان قدوس از روي نقطه کرنر با ضربه سر چکشي و محکم پورعلي‌گنجي مواجه شد اما دروازه بان تازه وارد اين تيم توپ را به کرنر فرستاد.
در دقيقه ۵۶، سانتر رامين رضاييان از سمت چپ زمين ونزوئلا به داخل محوطه جريمه اين تيم، با ضربه سر قوچان نژاد به گل تبديل شد اما داور اين گل را به نشانه آفسايد مردود اعلام کرد.
گل: در دقيقه ۵۷، ضد حمله تند و تيز بازيکنان ايران با خروج اشتباه دروازه‌بان اين تيم همراه شد و اميري با يک پاس در عمق جهانبخش را مقابل دروازه خالي ونزوئلا قرار داد و او هم گل نخست بازي را براي ايران به ثمر رساند. جهانبخش در شهري گلزني کرد که اولين تيم باشگاهي‌اش در هلند متعلق به اين شهر (نايمخن) است.
در دقيقه ۵۸، روي اشتباه اکبر ايماني مهاجم ونزوئلا صاحب موقعيت شد و ضربه اين بازيکن را مظاهري دفع کرد.
در دقيقه ۶۰، سانتر بازيکن ونزوئلا و ضربه آکروباتيک بازيکن اين تيم با اختلاف زياد از بالاي دروازه مظاهري عبور کرد.
در دقيقه ۶۳، پاس قوسي حاج صفي به داخل محوطه جريمه ونزوئلا به سردار آزمون رسيد که شوت سرکش و يک ضرب او به تور کنار دروازه برخورد کرد.
در دقيقه ۷۰، سوتلود بعد از دريبل پورعلي گنجي سانتر خود را به روي دروازه ايران فرستاد که روندون در حالتي نامتعادل توپ را به بيرون زد. در دقيقه ۷۶، با اشتباه دروازه بان ونزوئلا توپ مقابل پاي رضايي افتاد که سانتر او روي سر پورعلي گنجي فرود آمد اما مزاحمت مدافع حريف مانع از به سرم رسيدن گل دوم ايران شد.
در دقيق ۷۷، بازيکنان ونزوئلا روي يک ضد حمله سريع، حوالي محوطه شش قدم ايران صاحب موقعيت گل شدند که روي بي دقتي بازيکنان اين تيم، موقعيت از دست رفت.
در دقيقه ۸۳، پاس بسيار خوب کاوه رضايي پشت سر بازيکنان ونزوئلا به سردار آزمون رسيد اما شوت آزمون را دروازه‌بان ونزوئلا با پا برگشت داد. در دقيقه ۸۸، شوت سوتلدو با واکنش بسيار خوب رشيد مظاهري همراه شد تا کماکان دروازه ايران بسته بماند.
اين بازي در نهايت با برتري يک بر صفر تيم ملي ايران به پايان رسيد.


تصويري از ليونل مسي به عنوان برنده توپ طلا روي جلد فرانس فوتبال منتشر شده که شبکه‌هاي اجتماعي را تحت تاثير قرار داده است.
در مراسم اخير فيفا، رونالدو به عنوان بهترين بازيکن سال انتخاب شد. او در طول فصل موفق به کسب قهرماني در چمپيونزليگ و لاليگا شد و انتظار مي‌رود در مراسم گالا نيز توپ طلا به او اهدا شود. با اين حال، عکسي از ليونل مسي بر روي جلد بعدي فرانس فوتبال به عنوان برنده توپ طلا منتشر شده که شايعات بسياري را به وجود آورده است.
برخي کاربران از تقلبي بودن اين عکس صحبت کرده‌اند و معتقدند که فرانس فوتبال همواره سه نسخه از صفحه اول خود براي سه نفر برتر به صورت آزمايشي منتشر مي‌کند و پس از مشخص شدن برنده اصلي، نسخه مربوط به او به چاپ مي‌رسد.
با اين حال عده اي معتقدند که ليونل مسي برنده توپ طلا شده است. 12 ماه قبل، پيش از مراسم توپ طلا 2016 که رونالدو به عنوان برنده انتخاب شد، تصويري از او به عنوان برنده روي جلد مجله منتشر شده بود. رونالدو در سال 2016 نيز عملکرد بسيار خوبي داشت و با تيم ملي پرتغال موفق به کسب قهرماني در يورو 2016 شد.


طبق گزارش منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي فوتبال، رئال از حيث موقعيت دادن به حريفانش در لاليگا بهترين تيم است.
پس از يازده هفته از لاليگا، بارسا با دريافت تنها 4 گل، بهترين آمار دفاعي را از خود به جاي گذاشته ولي اين تيم بهترين ساختار دفاعي لاليگا را در اختيار ندارد.
رئال با تقديم 4.8 موقعيت گل در هر بازي به حريفانش، بهترين ساختار دفاعي را از آن خود کرده و پس از اين تيم، لگانس و بارسا با 4.9 و 5.45 موقعيتي که در هر بازي به حريفان شان داده‌اند در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند. جالب اينکه رئال تا به اينجا 9 و لگانس نيز 8 گل دريافت کرده‌اند.


اين امکان وجود دارد که در جام جهاني روسيه، بارسلونا بيشترين نماينده را در تاريخ خود داشته باشد. تنها 4 سهميه براي حضور در جام جهاني 2018 باقي مانده و 28 تيم صعودشان قطعي شده است. امشب ايتاليا برابر سوئد و فردا ايرلند برابر دانمارک بازي حساسي پيش رو دارند. ضمن اينکه از بين هندوراس، استراليا، نيوزلند و پرو نيز دو تيم ديگر راهي جام جهاني خواهند شد.
در حال حاضر باشگاه بارسلونا 16 نماينده در جام جهاني دارد که در نوع خود يک رکورد محسوب مي‌شود. از سال 1930 که اولين جام جهاني برگزار شد تا سال 2014، 115 بازيکن از بارسلونا که تحت قرارداد با اين تيم بودند، در جام‌هاي جهاني حاضر بوده‌اند.


تنها چند روز حضور اوباميانگ در شهر بارسلونا براي گذراندن تعطيلات کافي بود تا موج جديدي از شايعات در مورد او منتشر شوند. بارسلونا پس از جدايي نيمار در تابستان، گزينه‌هاي زيادي را به عنوان جانشين اين فوق ستاره برزيلي مدنظر داشت که يکي از آنها اوباميانگ بود. ستاره بروسيا دورتموند که همواره از علاقه اش به رئال سخن گفته است. اوباميانگ چند روز پيش براي گذراندن تعطيلات در بارسلونا حضور داشت و با عثمان دمبله هم ديدار کرد. همين ملاقات باعث شد تا شايعاتي در مورد احتمال انتقال او به بارسا در ژانويه منتشر شود. اوباميانگ که از اين شايعات خسته شده، در صفحه اجتماعي خود نوشت: لطفا راحتم بگذاريد. ضمنا من گابني هستم نه گينه اي.