شعبه بيمه ملت در استان يزد افتتاح شد
بيمه ملت در ادامه اجراي برنامه راهبردي گسترش بازار هدف در نقاط مختلف کشور، شعبه خود را در استان يزد راهاندازي کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه ملت، اين شعبه به مناسبت سيونهمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، روز دوشنبه 23 بهمن 96 در شهر يزد با حضور مديرعامل، معاونان و مديران بيمه ملت، دکتر نصيريزاده رييس سازمان مديريت و برنامهريزي استان يزد، دکتر نجفيان رييس سنديکاي شرکتهاي بيمه استان يزد و جمعي از نمايندگان و کارگزاران بيمه ملت در استان يزد افتتاح شد.
دکتر عليرضا ابراهيمپور، در آيين اين افتتاح که به منظور افزايش كيفيت خدمات به بيمهگزاران انجام گرفت، تأکيد کرد: افتتاح شعب بيمه ملت، كاملا هدفمند و به منظور نظارت دقيقتر بر شبكه فروش، ارائه خدمات مناسبتر به مشتريان و رفاه حال بيمهگزاران؛ در دستور کار اين شرکت قرار گرفته است.
مديرعامل بيمه ملت اظهار کرد: اميدواريم آغاز فعاليت شعبه بيمه ملت در استان يزد، در راستاي دستيابي به اهداف و استراتژيهاي بيمه ملت، باعث رفع مشکلات نمايندگان اين استان شود.
مديرعامل بيمه ملت افزود: بازاريابي بهتر، نرخدهي آسانتر، تسريع در پرداخت خسارت و پاسخگويي به مشتريان از اهداف اصلي ايجاد شعبه است.
ابراهيمپور با اشاره به استقبال خوب نمايندگان از افتتاح شعب بيمه ملت گفت: اين امر، علاوه بر حضور فعالتر بيمه ملت در منطقه، باعث انگيزه بيشتر نمايندگان و حمايت آنان در جذب پورتفوهاي مناسب و رونق كسب و كار نمايندگان ميشود و اميدواريم در سال آتي شاهد رشد و اعتلاي هر چه شايستهتر فعاليتهاي بيمهاي شركت بيمه ملت و به دنبال آن، افزايش رضايتمندي بيمهگزاران محترم باشيم.
حضور مسئولان کشوري و لشکري در غرفه بيمه کوثر
رييس کل بيمه مرکزي و جانشين مدير عامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح در غرفه بيمه کوثر "در مسير راهپيمايي 22بهمن" حضور داشتند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابطعموميبيمهکوثر؛ مسئولان و کارکنان اين شرکت پذيراي مردم ولايت مدار و هميشه در صحنه ايران اسلاميبودند.
گفتني است؛ شرکت بيمهکوثر در مسير راهپيمايي 22بهمن غرفههاي خدمات بيمهاي، کودک، بيمه و فرهنگ فاطميو رواق هنرهاي ايراني و اسلاميرا برپا کرد که با استقبال گروههاي مختلف سني و بهويژه کودکان روبهرو شد.
همچنين در اين غرفهها با ارايه اقلام تبليغاتي نظير بروشور به بازديدکنندگان، خدمات بيمهاي شرکت معرفي شد و با اهداي هدايايي از شرکتکنندگان تقدير بهعمل آمد.بيمهکوثر در اين مسير غرفههاي خدمات بيمهاي، کودک، بيمه و فرهنگ فاطميو رواق هنرهاي ايراني و اسلاميرا برپا کرد که مورد استقبال گروههاي مختلف سني و بهويژه کودکان قرار گرفت.
حس اطميناني که بيمه ميدهد بزرگترين خدمت به جامعه است
حجتالاسلام والمسلمين حسن درخشان، نماينده دفتر ولي فقيه شهر کاشان با اشاره به اهميت بيمه در جامعه اسلاميگفت: در سوره رعد آيه 23 به افراد با ايمان اشاره شده است، اين افراد نه تنها خودشان از ايمانشان بهره مند ميشوند بلکه نزديکان آنها نيز مورد توجه قرار ميگيرند. بيمه نيز با توجه به عوايدي که براي افراد و نزديکان آنها دارد مصداق اين آيه شريفه است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميبيمه دانا، وي در مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه کاشان اضافه کرد: با توجه به پيشرفت تکنولوژي پيچيدگيهاي جامعه امروز بيشتر شده و بالطبع ترس از آينده نيز بيشتر شده است. در دنياي مدرن بيمه ترس از آينده را کم کرده است.
نماينده دفتر ولي فقيه شهر کاشان خاطرنشان کرد: بايد سعي کنيم از بروز حادثه جلوگيري کنيم اگر حادثهاي پيش آمد از بيمه استفاده کنيم تا هم شرکت بيمه توان جبران خسارتها را داشته باشد و هم اينکه افراد زيان ديده خسارت خود را به راحتي دريافت کنند.
وي در پايان گفت: حس اطمينان و آرامشي که بيمه به مردم ميدهد بزرگترين خدمت به جامعه است.
تمديد مجوز قبولي اتکايي بيمه پاسارگاد
شرکت بيمه پاسارگاد توانست مجوز قبولي اتکايي خود از مؤسسات بيمه داخلي را توسط بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران براي سال ۱۳۹۷ تمديد نمايد.
طبق گزارشهاي دريافتي، بيمه پاسارگاد ضمن دارا بودن شرايط اجرايي آيين نامه اعطاي مجوز قبولي اتکايي و همچنين براساس قابليتهاي فني، علميو اجرايي سالهاي گذشته توانست مجوز قبولي اتکايي از مؤسسات بيمه داخلي را براي سال آينده توسط بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران تمديد نمايد.
گفتني است، با توجه به سرمايه شرکت بيمه پاسارگاد به مبلغ ۵ /۵۵۱ر۲ ميليارد ريال و کسب «سطح مطلوب» يا «سطح يک» توانگري مالي اين شرکت به تشخيص بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران براي ششمين سال متوالي و دارا بودن کادر فني متخصص و مجرب در امور اتکايي بر اساس تأييد صلاحيت تخصصي آنها توسط بيمه مرکزي ، موجب شد تا اين شرکت بتواند مجوز قبولي اتکايي را دريافت نمايد.
شرکت بيمه پاسارگاد در تاريخ پنجم آبان ماه ۱۳۸۶ مجوز قبولي اتکايي از مؤسسات بيمه داخلي را از بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران دريافت و با صدور اولين گواهي قبولي در تاريخ هجدهم آذر ماه ۱۳۸۶ فعاليت خود را در اين بخش نيز آغاز کرده و اين مجوز همه ساله تمديد شده است.
برگزاري دورههاي آموزشي متقاضيان اخذ کد نمايندگي بيمه
توسعه شبکه فروش از استراتژيهاي عمده شرکتهاي بيمه ميباشد که شرکت بيمه تعاون هم از اين مهم مستثني نبوده و در حال جذب نمايندگان جديد است.
از طرفي ديگر با توجه به شرايط و مفاد آيين نامه 75 نمايندگي بيمه، دورههاي آموزشي مربوطه، بر اساس سرفصلهاي مصوب بيمه مرکزي جمهوري اسلاميايران براي متقاضيان در دستور کار مديريت تحقيق، توسعه و آموزش قرار گرفته است.
در همين راستا اولين دوره آموزش حضوري متقاضيان در سال 96 و پس از اخذ مجوز لازم از بيمه مرکزي در مرکز آموزش شرکت بيمه تعاون به مدت 160 ساعت با موفقيت برگزار گرديد. در اين دوره، شرکت بيمه تعاون با استفاده از مديران خود تلاش نمود تا علاوه بر تدريس سرفصلهاي مصوب، انتقال دانش و تجارب عملي به دانشپذيران مورد توجه ويژه قرار گيرد.
اين دوره از تاريخ 23/10/96 آغاز و روز 19/11/96 با حضور جناب آقاي دکتر مظلوميمدير عامل شرکت بيمه تعاون در مراسم اختتاميه، پايان يافت و براي شرکت کنندگان در دوره گواهي آموزشي صادر گرديد.
جشنواره فروش بيمه عمر دي آغاز شد
کمپين 360درجه تبليغاتي شرکت بيمه دي، با عنوان"باباي هميشه قهرمان" در راستاي معرفي مجدد برند شرکت و فروش بيمههاي عمر از ابتداي بهمن ماه سال جاري شروع شده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عموميو امور بين الملل؛ در اين خصوص محمدرضا کشاورز معاون فروش و توسعه بازار بيمه دي گفت: در اين کمپين بيمه عمر مورد توجه قرار گرفته و سرپرستان خانوادهها به عنوان مخاطبين اصلي جريان اين کمپين ميباشند، از همين رو شعار "باباي هميشه قهرمان" با توجه به نقش و جايگاه رفيع سرپرست خانواده که وظيفه اصلي تأمين امنيت و آرامش را به عهده دارند، انتخاب شده است.
وي در خصوص اجراي اين کمپين اظهار داشت: اين کمپين از دو بخش عمده تشکيل شده در بخش اول به معرفي مجدد برند بيمه دي معرفي محصولات بيمه عمر شرکت خواهيم پرداخت، و در بخش دوم جشنواره فروش بيمههاي عمر را خواهيم داشت، که در اين دو ماه پاياني سال برگزار ميشود و به دو نفر از خريداران خوش شانس بيمههاي عمر دو دستگاه خودرو ساندرو اهدا خواهيم کرد. همچنين کمپين شامل سه بخش رسانههاي صوتي و تصويري، تبليغات محيطي و حوزه ديجيتال است.