توليد سيلندر موتورسيکلت در ايران 
يک مقام مسئول گفت: کلنگ توليد سيلندر موتورسيکلت توسط توليدکنندگان داخلي زده شد که با ايجاد شرايط مناسب، اين صنعت بيش از پيش توسعه پيدا خواهد کرد.محمد خادم منصوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي‌در سال 57 موتور سيکلت به صورت کاملا وارداتي در بازار به فروش مي‌رسيد، اما هم اکنون بيش از 50 درصد موتورسيکلت‌هاي موجود در بازار، توسط توليدکنندگان داخلي توليد و عرضه مي‌شود.به گفته وي؛ حدود 40 توليدکننده موتورسيکلت و بيش از 50 توليدکننده قطعه موتور سيکلت در اين صنعت فعال هستند.وي ادامه داد: بازار هدف اين افراد، عمدتا کشورهاي افغانستان و عراق است و بخشي از موتور سيکلت‌هاي توليد داخل و قطعات به بازار اين کشورها صادر مي‌شود، به همين سبب اگر حمايت و تسهيلات دولت شامل حال فعالان حوزه شود؛ ظرفيت لازم براي افزايش و توسعه اين صنعت در کشور فراهم است. منصوري گفت: به تازگي کلنگ توليد و توسعه سيلندر موتور سيکلت توسط توليدکنندگان داخلي زده شده است، که در صورت ايجاد شرايط مناسب، اين صنعت بيش از پيش رشد و توسعه پيدا خواهد کرد.

لوازم خانگي نيازمند خروج از انحصارطلبي
رييس اتحاديه لوازم خانگي گفت: تنها مشکل موجود در صنعت لوازم خانگي انحصاري بودن توليد محصولات لوازم خانگي، توسط دولت است.محمد طحان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص دستاورد‌هاي اين صنعت پس از پيروزي انقلاب اسلامي‌گفت: کارخانه‌هايي نظير ارج و آزمايش تعطيل شده اند، اما تعداد زيادي از کارخانه توليدي در زمينه‌هاي مختلف صنعت لوازم خانگي به توليد و عرضه محصولات اين صنعت، پرداخته اند.طحان پور تصريح کرد: ورود بخش خصوصي به صنعت لوازم خانگي موجب توسعه و رشد صنعت لوازم خانگي شد و هم اکنون تنها مشکل موجود در اين صنعت انحصاري بودن توليد محصولات لوازم خانگي توسط دولت است، اگر برنامه‌اي در اين خصوص در دستور کار قرار گيرد، شاهد رشد بيش از پيش اين صنعت خواهيم بود. وي افزود: صنعت لوازم خانگي به جايگاه مناسبي رسيده اما آنطور که بايد و شايد هنوز دستاوردهاي مطلوبي در اين حوزه صورت نگرفته و متاسفانه بايد خود را با کشورهايي نظير ترکيه و دبي که در اين حوزه جايگاهي نداشتند، مقايسه کنيم.

يک پارچه شدن کسب‌وکارهاي اينترنتي
رييس اتحاديه کسب و کارهاي اينترنتي گفت: با تشکيل اين اتحاديه صدور مجوز براي کسب‌وکارهاي اينترنتي برعهده اين اتحاديه است و برخي کسب‌وکارهاي اينترنتي که پيش از اين از اتاق اصناف مجوز کسب دارند بعد از انقضاي آن بايد از اتحاديه جديدالتأسيس مجوز بگيرند.به گزارش فارس، کرمي‌از لزوم اخذ مجوز براي تمامي‌کسب و کارهاي اينترنتي از اين اتحاديه خبر داد و گفت: با تشکيل اين اتحاديه تمامي‌کسب‌وکارهايي که در فضاي اينترنت قصد فعاليت دارند بايد از اين اتحاديه مجوز بگيرند و مجوز ارائه شده از سوي اين اتحاديه تمامي‌موضوعات قانوني لازم براي فعاليت در اينترنت را در بر خواهد گرفت.وي تأکيد کرد: البته کسب و کارهايي که قصد دارند هم در فضاي مجازي و هم به صورت فيزيکي فعاليت کنند بايد براي بخش فعاليت فيزيکي خود از اتحاديه صنف مربوطه نيز مجوز بگيرند.

توسط مسئولان صورت گرفت ؛
کورش شرفشاهي: تغيير سال با اصطلاح شب عيد همراه است و همين مساله باعث مي‌شود تا بازار دچار آشفتگي شود. از يک سو عيدي کارگران، کارمندان، بازنشستگان باعث مي‌شود تا نقدينگي افزايش داشته باشد، از سوي ديگر نوشدن سال باعث مي‌شود تا انگيزه خريد دوچندان بشود. بدتر اينکه مردم در ايام نوروزگمان مي‌کنند که بايد به اندازه تمام طول سال ميوه، شيريني، آجيل و تنقلات مصرف کنند. همه اين موارد باعث مي‌شود با کمبود اين قبيل کالاهاي مصرفي رو به رو شويم که اين کمبود گراني را دامن مي‌زند. در همين رابطه همه ساله مسوولان ازماهها قبل در فکر کنترل بازار شب عيد هستند.
نگراني براي شب عيد نداريم
در اين رابطه وزير صنعت گفت: با تشکيل جلسه ستاد تنظيم بازار براي شب عيد، کالاهاي اساسي مردم در انبارهاي کشور ذخيره شده و جاي هيچ نگراني نيست. محمد شريعتمداري گفت: تمام نيازهاي کشور ويژه ايام عيد مردم ديده شده و با خريد از توليدکنندگان و به نقاط مختلف کشور حمل و در زمان مشخصي که از سوي اتحاديه‌ها واصناف اعلام خواهد شد، توزيع مي‌شود.وي با بيان اينکه فروشگاه‌هاي بهاره در برخي شهرها از سوي اتاق‌هاي اصناف برپا مي‌شود, افزود: سازمان تعزيرات براي نظارت بيشتر بر کالا و خدمات از 15 اسفند تا پايان فروردين فعاليت خواهند داشت.شريعتمداري گفت: وزارت جهاد کشاورزي هم اطمينان داده کالاهاي اساسي مردم در انبار ذخيره شده و هيچ نگراني‌ براي کالاهاي اساسي مورد نياز مردم مانند ميوه وجود ندارد.
نوسان جزيي در قيمت خشکبار
از سوي ديگر رييس اتحاديه آجيل و خشکبار مشهد گفت: با توجه به وضعيت توليد پيش بيني مي‌شود که در ايام پاياني سال، آجيل و خشکبار نوسان جزيي در بازار داشته باشد.عليرضا ارزاني ممقاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباه آخرين وضعيت بازار آجيل شب عيد اظهار کرد: با توجه به نوسان نرخ ارز، قيمت برخي از اقلام صادراتي و وارداتي دستخوش تغيير و تحولاتي در بازار قرار گرفته است.وي با اشاره به اينکه کمبودي در بحث آجيل و خشکبار شب عيد نداريم، افزود: نوسان نرخ ارز ، قيمت پسته و تخمه آفتابگردان را تا حدي افزايش داده است. رييس اتحاديه آجيل و خشکبار با انتقاد از ممنوعيت واردات بادام هندي تصريح کرد: ممنوعيت واردات بادام هندي توسط وزارت جهاد کشاورزي، پديده شوم قاچاق را به همراه داشته است.به گفته وي؛ با توجه به ممنوعيت واردات بادام هندي در ايام پاياني سال، کمبود و افزايش قيمت امري طبيعي است.
توزيع گوشت و مرغ بدون محدوديت
از سوي ديگر مديرکل پشتيباني امور دام استان تهران گفت: با توجه به ذخاير موجود، محدوديتي در توزيع گوشت قرمز و مرغ براي ايام پاياني سال وجود ندارد.يوسف جلوخاني با اشاره به اينکه محدوديتي در توزيع گوشت و مرغ مورد نياز شب عيد وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به ذخاير استراتژيک نهاده‌هاي دامي‌و مواد پروتئيني کشور به طبع در استان تهران، بيش از 4 برابر ميزان مصرف ساليانه استان ذخيره مرغ و گوشت قرمز در سرخانه‌ها موجود است. وي گفت: جلساتي با اتحاديه فروشگاه‌هاي زنجيره اي، اتاق اصناف، اتحاديه پرنده و ماهي و ميادين ميوه و تره بار برگزار شد که در اين جلسات پشتيباني آمادگي 100 درصدي خود براي توزيع گوشت و مرغ به هر ميزاني که مورد تقاضاي واحدهاست، اعلام کرده است.به گفته اين مقام مسئول؛ با توجه به ذخاير موجود، محدوديتي در توزيع مرغ ، گوشت قرمز و تخم مرغ به واحد‌ها وجود ندارد.وي نرخ تحويل هر کيلو مرغ درب سردخانه به واحدها را 5 هزار و 800 تومان اعلام کرد و افزود: با احتساب سود مغازه دار هر کيلو مرغ با نرخ 6 هزار و 200 تومان به مصرف کننده عرضه مي‌شود.مديرکل پشتيباني امور دام استان تهران نرخ هر کيلو گوشت قرمز استراليا 33 هزار تومان و آسياي ميانه 31 هزار و 500 تومان، ران بسته بندي 43 و شقه بسته بندي 42 هزار تومان در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي اعلام کرد.وي از روند مناسب توزيع تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: اکنون هر شانه تخم مرغ با نرخ 11 هزار و 600 تومان در اختيار فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي و ميادين قرار مي‌گيرد و در نهايت با نرخ 12 هزار و 600 تومان به مصرف کننده توزيع مي‌شود، بنابراين هيچ گونه محدوديتي در توزيع تخم مرغ وجود ندارد.
معاون توسعه بازرگاني وزارت جهاد کشاورزي نيزگفت: واردات برنج از ابتداي بهمن‌ماه با دستور وزارت جهاد کشاورزي آن هم تا پايان خردادماه سال آينده آزاد شده است.به گفته علي‌اکبر مهرفرد، گرچه در نيمه نخست امسال حدود يک ميليون تن برنج وارد شد و به همين دليل چند ماهي واردات آن را متوقف کرديم اما ادامه واردات اين محصول از ابتداي بهمن‌ماه، ربطي به امسال ندارد و با هدف تامين و تنظيم بازار شب عيد و سال آينده صورت گرفته است چراکه چند مشکل دست به دست هم دادند تا همه کشورها مانند ايران زودتر دست به کار شوند، که کاهش و کمبود توليد برنج هندي و افزايش نرخ ارز از عوامل آن بوده است.با اين وضعيت بايد ديد واردات برنج که در فصل ممنوعيت هم ادامه داشت در ماه‌هاي آزادي چه مي‌کند و رکوردشکني دوباره آن بازار آشفته برنج را آشفته‌تر مي‌کند يا آنکه وزارت جهاد کشاورزي به‌گونه‌اي مديريت مي‌کند که تنها به اندازه نياز، اين محصول استراتژيک وارد شود.

يک کارشناس گفت: قاچاق دليل اصلي بي‌رونقي صنعت نساجي است.
مهدي اسلام پناه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون فشارهاي اقتصادي سبب شده تا نتوانيم صادرات مناسبي داشته باشيم. افزايش صادرات نساجي، در گرو مجهز شدن اين صنعت به تکنولوژي‌هاي نوين است.وي ادامه داد: البته بايد در اين حوزه به ظرفيت‌هاي اصلي توجه شود تا صنعت گران اين حوزه پرچم خوش نامي‌صنعت نساجي را برافراشته نگه دارند. صنعت نساجي چرخه موثر و محرک اشتغال به حساب مي‌آيد.بنابراين با حمايت از اين بخش مي‌توانيم مشکل بيکاري را تا حد زيادي مرتفع کنيم. اسلام پناه به توانمندي توليدات صنعت نساجي اشاره کرد و گفت:تمام صنايع جهان، به مولفه‌هاي مهمي‌از جمله؛سرعت،دقت ،طراحي و الگوبرداري توجه مي‌کنند زيرا ار تقاء سطح تکنولوژي از نيازهاي مهم ،مصرف کننده به شمار مي‌رود.
وي با اشاره به شاخص‌هاي مهم صنعت نساجي کشور، بيان کرد:هم اکنون کشور ايران از شاخص‌هاي وي‍ژه و قدمت بسيار بالايي در صنعت نساجي برخوردار است همچنين در مجموع 50 درصد از توليد الياف مصنوعي صنعت نساجي در اختيار اصفهان است. کارشناس صنعت گفت: براساس زيرساخت‌هاي لازم، قدمت، سرمايه و.... اصفهان قطب صنعت نساجي کشور، محسوب مي‌شود، زيرا اين شهر به يکي از قطب‌هاي اين صنعت در منطقه تبديل شده است تا آنجا که به آن لقب "منچستر شرق" را داده اند. 

دبير انجمن صنايع لبني گفت: ستاد تنظيم بازار سوم بهمن‌ماه مصوب کرده بود که يارانه به لبنيات اختصاص يابد، اما اين موضوع به دليل فشار بار مالي براي دولت منتفي شد. رضا باکري در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرين وضعيت تعيين قيمت لبنيات به‌ويژه سه محصول پرمصرف گفت: سوم بهمن‌ماه ستاد تنظيم بازار مصوبه‌اي را داده بود که به لبنيات يارانه اختصاص يابد، اما با توجه به اينکه دولت فشارهاي زيادي بابت کمبود بودجه و اختصاص يارانه دارد، اين مصوبه را پس گرفتند. وي افزود:‌ هفته گذشته قرار بود با وضعيت قيمت لبنيات در ستاد تنظيم بازار تصميم‌گيري و نهايي شود که به دليل کثرت موضوعات به دستور جلسه نرسيد. دبير انجمن صنايع لبني با اشاره به اينکه قيمت شيرخام بعد از دو سال بالاخره به قيمت اصلي خود رسيد خاطرنشان کرد: طبق آخرين تصميمات قيمت هر کيلوگرم شير خام درجه يک که ميزان باکتري آن زير يک ميليون باشد 1440 تومان و بالاي يک ميليون باکتري 1320 تومان توسط کارخانجات خريداري خواهد شد. وي در مورد آخرين قيمت محصولات پرمصرف لبني از جمله ماست و پنير گفت: سازمان حمايت کار کارشناسي خود را انجام داده و آن را به ستاد تنظيم بازار تقديم کرده است و بايد منتظر بود و ديد که چه تصميمي‌براي تغيير قيمت گرفته مي‌شود. باکري همچنين از اختصاص 180 ميليارد تومان بودجه به آموزش و پرورش براي پرداخت بدهي کارخانجات لبني خبر داد و گفت: اين پول چند روز گذشته به آموزش و پرورش پرداخت شد تا بدهي شير مدارس از سال گذشته پرداخت شود.
ابراز رضايت و قدرداني استاندار کرمانشاه از عملکرد بيمه آرمان
مديرعامل بيمه آرمان در برنامه تلويزيوني عملکرد اين شرکت در ارتباط با زلزله کرمانشاه را تشريح کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه آرمان، عليرضا بيانيان در برنامه زنده ” تيتر امشب” شبکه خبر که عملکرد مسئولان را در زلزله کرمانشاه پيگيري مي‌کند، ضمن قدرداني از مسئولان و دست اندرکاران در رسيدگي به امور زيان ديدگان زلزله از جمله استاندار کرمانشاه، گفت: مديران و کارشناسان بيمه آرمان تا اين لحظه بيش از ۲۰ هزار نفر ساعت براي بازديد، تشکيل پرونده و ارزيابي خسارات عظيم اين حادثه تلخ تلاش بي وقفه کرده اند.
وي افزود شرکت بيمه آرمان از ابتداي وقوع حادثۀ دلخراش در کنار عزيزان آسيب ديده حضور داشته و با ارسال اقلام مورد نياز هموطنان در چند نوبت و حضور مديران ارشد، سعي در انجام وظايف انساني خود داشته است.
بيانيان با اشاره به وسعت ويراني‌ها و وقوع پس لرزه‌هاي فراوان و مشکلاتي نظير عدم امکان شناسايي آدرس¬ها يا دسترسي سريع به بيمه شدگان بدليل تغيير آدرس و شماره¬هاي تماس که بيشتر متأثر از حجم وسيع تخريب زلزله بود، گفت: اين مشکلات امکان پرداخت سريع خسارات را غير ممکن کرده بود ليکن اين شرکت در نهايت دقت و سرعت ممکن نسبت به بازديد و ارزيابي پرونده¬ها اقدام کرده و تا ۲۵ بهمن از مجموع ۱۱ هزار و ۶۰۰ پرونده خسارتي ارجاعي از بانک مسکن، نه هزار و ۴۰۱ پرونده ارزيابي و حواله خسارت صادر و به بيمه گذار اعلام شده است. وي افزود مجموع مبالغ خسارت پرداختي در مراحل مختلف نيز تاکنون ۲۶۸ ميليارد ريال بوده است.
بيانيان گفت مبالغ ساير واحدهاي خسارت ديده و ارزيابي شده تحت پوشش بيمه آرمان نيز طي حواله¬هاي مختلف به بيمه گذار اعلام و تامين اعتبار شده است که در روزهاي آينده طي پيامکي به اطلاع کليه بيمه شدگان عزيز خواهد رسيد.
مدير عامل بيمه آرمان همچنين از اعلام آمادگي اين شرکت براي رسيدگي به اعتراض بيمه¬شدگان در موارد معدود و امکان بررسي مجدد پروندها در کميته مشترک با بانک مسکن به عنوان بيمه¬گذار خبر داد و گفت: بيمه آرمان تا جبران کليه خسارات تحت پوشش در کنار مردم عزيز کرمانشاه است و اطمينان داشته باشندکه ارزيابي‌هاي صورت گرفته توسط کارشناسان رسمي‌دادگستري و ارزيابان مورد تاييد بيمه مرکزي بوده و سياست مديريت کلان اين شرکت نگاه ارفاقي و دست بالا در ارزيابي و پرداخت خسارت به آسيب ديدگان است.
وي در پايان بار ديگر از حمايت¬هاي بيمه مرکزي بويژه دکتر همتي رئيس¬کل و همچنين استاندار کرمانشاه و ساير مديران ذيربط قدرداني کرد.
در اين برنامه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نيز از عملکرد و فعاليت¬هاي شرکت بيمه آرمان در رسيدگي به امور زيانديدگان زلزله ابراز رضايت و قدرداني کرد.

نشست مديرعامل بيمه "ما" و مدير شعب بانک ملت استان آذربايجان غربي
طي نشست مديرعامل شرکت بيمه "ما" و آقاي مهندس احمدي مدير شعب بانک ملت استان آذربايجان غربي توافقاتي براي افزايش همکاري‌هاي جديد بيمه‌اي حاصل شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي، آقاي حجت بهاري فر مديرعامل شرکت بيمه"ما"، ضمن بازديد از شعبه اروميه بيمه "ما" با مدير شعب بانک ملت استان ديدار و گفتگو داشت.
بر اساس اين گزارش، طي اين ديدار، طرفين ضمن تاکيد بر افزايش همکاري في مابين بيمه "ما" و شعب بانک استان آذربايجان غربي ، درخصوص ارائه خدمات متنوع بيمه‌اي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دراين نشست همچنين مقرر شد رييس شعبه بيمه "ما" در استان آذربايجان غربي در جلسات راهبردي بانک ملت در اين استان شرکت کند.

استقبال از كارگاه آموزشي حاكميت شركتي در مؤسسات بيمه
کارگاه آموزشي «حاكميت شركتي در مؤسسات بيمه» با استقبال گسترده اعضاي هيئت مديره، مديران عامل و کارشناسان موسسات بيمه همراه شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پژوهشکده بيمه، اين کارگاه بر مبناي آيين نامه شماره 93 مصوب شوراي عالي و يافته‌هاي طرح‌هاي پژوهشي حاکميت شرکتي در موسسات بيمه و بررسي ضرورت و الزامات استقرار واحد حسابرسي داخلي در شرکت‌هاي بيمه برگزار شد که در آن رحيم مصدق معاون طرح و توسعه بيمه مرکزي، حبيب ميرزايي معاون نظارت بيمه مرکزي، دکتر امير صفري سرپرست پژوهشکده بيمه و مجيد بنويدي مدير عامل بيمه ميهن سخنراني کردند.
اين گزارش مي‌افزايد: هدف از برگزاري اين کارگاه ارائه يافته‌هاي علمي‌طرح‌هاي پژوهشي انجام شده در گروه پژوهشي عمومي‌بيمه پژوهشکده بيمه به منظور انتقال مفاهيم کليدي، تجربيات جهاني حاکميت شرکتي به مديران و كارشناسان موسسات بيمه و همچنين نهادينه‌سازي حاکميت شرکتي در راستاي اجراي آيين‌نامه و مقررات مربوطه بوده است.
گفتني است از اهم محورهاي سخنراني اين کارگاه آموزشي مي‌توان به تشريح مطالعات پژوهشکده بيمه در زمينه حاکميت شرکتي، تاريخچه و مباني نظري و پيامدهاي عدم اجراي حاکميت شرکتي، مکانيزمها، ساختارها و اجزاي حاکميت شرکتي از منظر انجمن بين‌المللي ناظران بيمه (IAIS) و سازمان توسعه و همکاري‌هاي اقتصادي (OECD) و مطالعات تطبيقي حاکميت شرکتي در کشورهاي منتخب اشاره کرد که بخشي از آن در قالب سخنراني دكتر محبوبه اعلايي عضو هيات علمي‌پژوهشکده بيمه، سيد موسي موسوي و فرامرز خليقي ارائه گرديد.
يادآور مي‌شود در بخش پاياني اين کارگاه، پنل پرسش و پاسخ برگزار و به سوالات شركت‌كنندگان پاسخ داده شد.

افتتاح ساختمان جديد شعبه بندرعباس بيمه سينا
ساختمان جديد شعبه بندرعباس بيمه سينا در راستاي اهداف مشتري‌مدارانه و در جهت خدمت‌رساني بهتر افتتاح شد. 
ساختمان جديد شعبه بندرعباس بيمه سينا روز سه‌شنبه (24 بهمن‌ماه 1396) در راستاي اهداف مشتري‌مدارانه و در جهت خدمت‌رساني بهتر افتتاح شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بيمه سينا، مراسم افتتاح ساختمان جديد شعبه بندرعباس بيمه سينا با حضور مهندس محمد سعيدي‌کيا رئيس بنياد مستضعفان، مهندس موسي برزگري مديرعامل مؤسسه بنياد علوي، مهندس داود حمزه مديرعامل شرکت مادر تخصصي مالي و سرمايه‌گذاري سينا، دکتر حسين پناهيان رئيس هيأت‌مديره شرکت مادر تخصصي مالي و سرمايه‌گذاري سينا و امين شيرکاني مديرعامل بيمه سينا برگزار شد. 
مديرعامل بيمه سينا در اين مراسم اظهار اميدواري کردند که با افتتاح ساختمان جديد بندرعباس از اين پس شاهد ارتقاي سطح خدمات و تسهيلات بيمه‌اي بهتر و در دسترس‌تر به بيمه‌گذاران اين منطقه باشيم.

تحت نظارت معاونت برنامه‌ريزي و توسعه بازار، مهارت‌هاي ارتباطي نوين در بيمه معلم استارت خورد
ارتقا مهارت‌هاي ارتباطي در شرکت بيمه معلم طي گفتگو با علي اکبر صداقتي مدير منابع انساني بيمه معلم مطرح شد. يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش روي مديريت منابع انساني بيمه معلم، شناسايي و پرورش استعدادهاي انساني مي‌باشد. در همين راستا برنامه ويژه‌اي براي اين امر در نظر گرفته شده است که برگزاري دوره "مهارت‌هاي ارتباطي با رويکرد ديسک" اولين گام در راستاي آموزش و پرورش همکاران است و هدف از آن، شناسائي الگوهاي رفتاري افراد، نحوه برخورد و رفع نقاط ضعف مي‌باشد. گفتني است شناسايي استعدادهاي انساني با برگزاري دوره DISC با رضايت حداکثري کارکنان بيمه معلم مواجه شد و فاز تکميلي الگوهاي رفتاري در جهت ارتقا سطح فني نيز انجام خواهد شد.

پرداخت 5ميليارد و 200ميليون ريال خسارت به حادثه ديدگان رانندگي در کرمانشاه 
سرپرستي بيمه‌ کوثر استان کرمانشاه در پي يک حادثه رانندگي 5ميليارد و 200ميليون ريال خسارت به زيان ديدگان پرداخت کرد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌و اعلام مدير سرپرستي بيمه‌کوثر استان کرمانشاه؛ در اين حادثه دو نفر مجروح و يک نفر به شدت آسيب ديد. با پي‌گيري‌هاي به‌عمل آمده و بعد از صدور راي دادگاه مبلغ ياد شده به ذي‌نفعان پرداخت شد.