معرفي کوثر در جمع 100 شرکت برتر ايران
سازمان مديريت صنعتي اسامي‌۱۰۰ شرکت برتر ايراني را در همايش بيستمين سال رتبه بندي شرکت‌هاي برتر ايران (100 IMI) اعلام کرد. به گزارش روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ همايش شرکت‌هاي برتر ايران با معرفي 100 شرکت برتر از نظر ميزان فروش و درآمد به کار خود پايان داد و موسسه اعتباري کوثر توانست رتبه 51 را در بين 500 شرکت بزرگ ايران کسب نمايد .  محمد علي محمدي مديرعامل سازمان مديريت صنعتي در اين همايش گفت: معرفي شركت‌هاي برتر ايران بر اساس رتبه‌ بندي 100 IMI، شفاف سازي فضاي کسب و کار و ايجاد زمينه براي تعامل بيشتر مديران و سياست‌گذاران اقتصادي كشور با مديران بنگاه‌هاي اقتصادي از جمله اهداف اين همايش است . منصور معظمي‌معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت و رياست هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در اين همايش عنوان داشت: حضور شرکت‌هاي ايراني در فضاي بين المللي اگر چه سخت است ولي با هدايت،رهبري و تدبير مي‌توانيم آن را مديريت کنيم. محمد شريعتمداري وزير صنعت، معدن و تجارت در اين همايش گفت: ۵۳ درصد صادرات غير نفتي کشور در اختيار ۱۰۰ شرکت برتر اين همايش است که نياز است توجه جدي تري به صادرات غير نفتي شود.

رتبه نخست گروه توسعه اقتصاد ملل در همايش شركت‌هاي برتر
گروه توسعه اقتصاد ملل با كسب رتبه نخست در گروه ساختمان و مهندسي عمران و همچنين جزو ده شركت پيشرو از سوي سازمان مديريت صنعتي معرفي شد.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري ملل در بيستمين همايش شركتهاي برتر ايران كه در ٢٩ بهمن و با حضور وزير محترم صنعت، معدن و تجارت و ساير مقامات ارشد سازمان گسترش، سازمان مديريت صنعتي و مديران شركتهاي برتر اقتصادي كشور در محل سالن همايش‌هاي بين المللي مركز صدا و سيماي جمهوري اسلامي‌ايران برگزار گرديد از شركت گروه توسعه اقتصاد ملل وابسته به موسسه اعتباري ملل با تنديس زرين بدليل دريافت رتبه نخست در گروه ساختمان و مهندسي عمران و لوح تقدير بدليل قرار گرفتن جزء ده شركت پيشرو تقدير به عمل آمد.

کسب تنديس بلورين جايزه ملي مديريت مالي توسط بانک کارآفرين
بانک کارآفرين موفق به کسب تنديس بلورين «هفتمين دوره جايزه ملي مديريت مالي ايران» شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کارآفرين در «هشتمين دوره جايزه ملي مديريت مالي ايران» كه روز دوشنبه 30 بهمن ماه و با حضور جمعي از مسئولان اقتصادي کشور در محل سالن اجلاس سران کشورهاي اسلامي‌‌برگزار شد، بانک کارآفرين با توجه به عملکرد مطلوب و شايسته خود در حوزه‌هاي مديريت مالي، شفافيت مالي، اقتصادي و... جايزه تنديس بلورين اين دوره را کسب کرد. لازم به ذکر است که اين جايزه با هدف حمايت مديريت مالي حرفه‌اي در مسير دستيابي به جايگاه واقعي در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشويق و ترغيب شرکت‌ها براي انجام خود ارزيابي و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمينه‌هاي بهبود، ايجاد فضاي رقابتي مناسب و حرفه‌اي شرکت‌ها و سازمان‌هاي ايراني، تعريف راهبردي از مديريت مالي و اقتصادي سازمان در جهت دستيابي به اهداف استراتژيک، معرفي و قدرداني از شرکت‌ها و سازمان‌هاي برتر در مالي و اقتصادي و فراهم کردن امکان تبادل تجربيات موفق مديران مالي برگزار مي‌شود. بر اساس اين گزارش، تنديس بلورين هشتمين دوره جايزه ملي مديريت مالي توسط دكتر حميد خالقي مقدم معاون مديرعامل در امور اجرايي دريافت شد.

فروش گواهي سپرده ٢٠ درصدي  در شعب بانک صادرات تا ١٠ اسفند
بانک صادرات ايران همراستا با سياست‌هاي پولي بانک مرکزي و در راستاي کمک به کنترل نقدينگي‌هاي سرگردان در بازار غيرمتشکل پولي، با مجوز بانک مرکزي فروش اوراق گواهي سپرده با نرخ سود ٢٠ درصدي را تا ١٠ اسفندماه ١٣٩٦ ادامه خواهد داد. اين اوراق بر اساس زمان‌بندي تعيين شده بانک مرکزي، از ٢٨ بهمن ١٣٩٦، به مدت ٢ هفته در شعب بانک صادرات ايران در سراسر کشور قابل واگذاري است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، شعب اين بانک در سراسر کشور از روز شنبه مورخ ٢٨ بهمن ١٣٩٦، به مدت ٢ هفته اقدام به فروش اوراق گواهي سپرده ريالي مدت‌دار ويژه کرده که تاکنون با استقبال ويژه‌اي از سوي مشتريان بانک روبرو بوده است. بنا بر اين گزارش و بر اساس ضوابط اعلام شده بانک مرکزي، اوراق مزبور يک ساله و با نرخ سود علي الحساب سالانه ۲۰ درصد و پرداخت سود آن در مقاطع ماهانه خواهد بود. حداقل مدت زمان لازم براي تعلق سود به اين گواهي، يک ماه و بازخريد قبل از سررسيد نهايي آن با نرخ ۱۴ درصد سالانه خواهد بود. فروش اوراق گواهي سپرده مزبور براي هر شخص حداقل به ميزان يک ميليون ريال عرضه مي‌شود و مبناي محاسبه سود، ۳۶۵ روز مي‌باشد. امکان بازخريد قسمتي از اين گواهي سپرده نيز وجود دارد. نقل و انتقال گواهي سپرده مزبور به غير به اشکال مختلف ممنوع مي‌باشد و با توجه به با نام بودن اوراق، لازم است بازخريد آن صرفاً توسط خريدار و يا نماينده قانوني وي انجام شود.

ميدکو، به عنوان شرکت برتر صادرات‌گرا برگزيده شد
 در مراسم معرفي صد شرکت برتر ايران(IMI 100) که با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، برگزار گرديد، هلدينگ ميدکو وابسته به بانک پاسارگاد در بين ٥٠٠ شرکت بزرگ ايران، به عنوان "شرکت برتر صادرات گرا" معرفي شد. اين مراسم روز 29 بهمن ماه 1396 در محل سالن همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي تهران با معرفي 10 شرکت پيشرو،10 شرکت برتر از نظر رشد سريع، 10 شرکت برتر صادرات‌گرا و 10 شرکت برتر استاني برگزار شد که شرکت هلدينگ ميدکو از ميان 500 شرکت برتر ايراني موفق به کسب تقديرنامه شرکت برتر صادرات‌گرا شد. سازمان مديريت صنعتي، با رتبه‌بندي شرکت‌هاي بزرگ ايران، 100 شرکت برتر از نظر شاخص فروش (درآمد) را معرفي کرد. هر ساله تلاش بر افزودن تعداد شاخص‌هاي ارزيابي و جامع‌تر کردن پايگاه اطلاعاتي 100 شرکت برتر (IMI 100) بوده است که در نتيجه اين تلاش‌ها، تعداد شاخص‌ها به 33 شاخص و شرکت‌هاي رتبه‌بندي شده به 500 شرکت ايراني افزايش يافته‌است.


مديرعامل بانك صنعت و معدن تاکید کرد:
مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: موفقيت‌هاي اين بانك حاصل همدلي، همفكري و كارگروهي همه همكاران است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، وي كه در گردهمايي سراسري مديران ستاد و شعب سخن مي‌گفت ضمن برشمردن موفقيت‌هاي بانك يادشده در سال 1396 گفت: يكي از دستاوردهاي ما در اين سال، عملياتي ساختن سيستم (Core Banking) است، اگر اين امر تحقق نمي‌يافت و يا تكميل نمي‌شد ادامه فعاليت ما در سطح بين المللي با مشكل مواجه مي‌شد.
وي با تاكيد بر اين كه اقدامات بانك صنعت و معدن در سطح جهاني توسط موسسات مالي و اعتبارسنجي در حال رصد است، از روساي شعب خواست تا با به كارگيري سيستم‌هاي نوين بانكداري و تسلط بر آن‌ها موجب انطباق فرايندهاي فعاليت بانك صنعت و معدن با سطوح بين المللي شوند.
افخمي‌در ادامه افتتاح LC و فعال شدن قرارداد 1 و نيم ميليارد دلاري با اگزيم بانك چين براي برقي سازي قطار تهران مشهد را از موفقيت‌هاي ديگر بانك صنعت و معدن در سال 96 برشمرد كه اولين قرارداد پس از برجام است و موجب شاخص ساختن موقعيت اين بانك در فعاليت بين المللي شده است.
مديرعامل بانك صنعت و معدن عملياتي شدن 3 طرح آب شيرين كن در جنوب كشور را كه در سال جاري با تسهيلات بانك صنعت و معدن عملياتي شده و در حال اجراست حائز اهميت دانسته و افزود: با اين كار شما آب و زندگي را به فلات ايران آورده‌ايد زيرا اگر آب به صنايع ما در استان‌هاي كم آب نرسد اين صنايع به سمت تعطيلي پيش خواهند رفت.
افخمي‌ارتقا رتبه ايران توسط (OECD) از 6 به 5 را نتيجه پرداخت بدهي كشورمان توسط بانك صنعت و معدن به بيمه هرمس و ساچه دانست و گفت: اقدامات بانك صنعت و معدن براي بهبود جايگاه كشورمان در سطح بين المللي موثر بوده است. اين مدير بانكي گفت: يكي از كارهاي بزرگ بانك صنعت و معدن آن بود كه توانست با فروش 51 درصد از سهام شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن، به عنوان اولين بانك دولتي سياست دولت را براي خروج از بنگاه داري عملياتي كند.
افخمي‌از واگذاري اختيارات به سرپرستي‌ها و شعب بانك صنعت و معدن به عنوان يكي از سياست‌هاي اين بانك ياد كرد و گفت: همكاران ما در استان‌ها با استفاده بهينه از اختيارات تفويض شده و پاسخگويي در قبال تصميماتي كه مي‌گيرند مي‌توانند اختيارات بيشتري را دريافت كنند.
وي گفت: استراتژي ما اين است كه هميشه اولين و بهترين باشيم و براي رسيدن به اين هدف بايد ذهن خود را با آگاهي تقويت كنيم. مديرعامل بانك صنعت و معدن تصريح كرد: كيمياگري تبديل مس به طلا نيست بلكه تبديل جهل به آگاهي، ياس به اميد و غم به شادي است.
افخمي‌بيان داشت: ما بيش از اينكه به دنبال مهم بودن باشيم بايد خواهان مفيد بودن باشيم. ما بايد همگام و همصدا بوده و كاري كنيم كه براي كشورمان عظمت بياوريم.


دکتر صالح آبادي خواستار تداوم رويکرد حمايتي صندوق توسعه ملي شد 
مديرعامل بانک توسعه صادرات خواستار تداوم رويکرد حمايتي صندوق توسعه ملي به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به صادرکنندگان شد.
دکتر علي صالح آبادي که در همايش تامين مالي صادرات سخن مي‌گفت، با تاکيد بر روند مطلوب همکاريهاي بانک توسعه صادرات با صندوق توسعه ملي اظهارداشت: نرخ‌هاي مناسب اين صندوق به ويژه در بخش ريالي کمک شاياني به صادرکنندگان خواهد بود.
وي با تاکيد بر لزوم بازنگري بر مقررات بانکداري داخلي در حوزه نظارت بر عملکرد اگزيم بانک ايران گفت : دستگاههاي نظارتي بانک توسعه صادرات و ديگر بانکهاي تجاري را يکسان مي‌بينند که با توجه به شرايط بانک‌هاي توسعه‌اي لازم است اين نگاه تغيير کرده و مقررات خاص براي اين بانک لحاظ شود.
دکتر صالح آبادي از لزوم معافيت از ماليات و سود سهام دولت بعنوان يکي از راهکارهاي پيشنهادي ارتقاء جايگاه بانک توسعه صادرات نام برد و افزود: درصورت تحقق اين امر ، ارقام ياد شده تبديل به سرمايه براي بانک خواهد شد.
وي اضافه کرد: در سال 96 و در قانون برنامه ششم سود تسعير از ماليات براي بانک توسعه صادرات حذف و اين بانک از پرداخت آن معاف شد. دکتر صالح آبادي اظهارداشت: منابع مالي براي بخش صادرات عمدتا از منابع داخلي و خارجي تشکيل شده که منابع داخلي از جمله منابع ريالي و ارزي بانک از محل سپرده‌گذاري در بانک و منابع صندوق توسعه ملي است.
صالح آبادي تصريح کرد: در بسته صادرات غيرنفتي سال ۹۶ ، منابع صندوق توسعه ملي با نرخ سود ۱۱ درصد و منابع بانک‌ با نرخ سود ۱۶ تا ۱۸ درصد و در مجموع به طور ميانگين با نرخ ۱۴ درصد در اختيار صادرکنندگان قرار گرفت.
وي ادامه داد: ۵۰ درصد اين منابع ار طرف صندوق توسعه ملي و همچنين معادل آن را توسط بانک توسعه صادرات تجهيز منابع مي‌شود تا در اختيار صادرکنندگان قرار گيرد.
مديرعامل بانک توسعه صادرات ضمن بيان انتظارات صادرکنندگان از متوليان بخش صادرات، موضوعاتي نظير ايفاي به موقع تعهدات، گسترش کشورهاي هدف صادراتي، ورود ارزحاصل از صادرات به چرخه نقدينگي، ارائه صورتهاي مالي شفاف و مصرف تسهيلات دريافتي در محل واقعي آن را ازجمله خواسته‌هاي بانک از صادرکنندگان عنوان کرد.
سيدکمال سيدعلي مديرعامل صندوق ضمانت صادرات نيز در اين همايش ضمن تاکيد بر همکاريهاي بانک توسعه صادرات و اين صندوق به تشريح خدمات متنوع بيمه‌اي صندوق ضمانت صادرات پرداخت. همايش " تامين مالي صادرات" با رويکرد اطلاع‌رساني و معرفي امکانات و منابع مالي در جهت گسترش توليد و توسعه صادرات غير نفتي کشور به همت بانک توسعه صادرات ، صندوق ضمانت صادرات و سازمان توسعه تجارت در تهران برگزار شد.

بانک انصار، بانکي ارزشي، پيرو امام‌ (ره) و امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي)
نياز به تحولات بنيادي در حوزه‌اقتصادي کشور بافشارهاي چهار دهه اخير استکبارجهاني هر روز بيشتر از روز پيش احساس مي‌شود و بايد اذعان داشت که مقام‌معظم‌رهبري به عنوان عالي‌ترين مرجع تعيين کننده سياست‌هاي کلان نظام اين واقعيت را در سال‌هاي بسيار دور به ما يادآوري فرموده‌اند و متأسفانه اقدامات اجرايي براي تحقق آن، از سرعت لازم و جامعيت کافي برخوردار نبوده‌است. ايشان نخستين بار در ديدار با کارآفرينان کشور در شهريورسال 1389 لزوم تبديل ساختار اقتصادي ناپوياي کشور به اقتصادمقاومتي را به شکل آشکار مطرح و بر کسب آمادگي کشور براي جهش اقتصادي از طريق يک حرکت عمومي‌مجاهدانه و متکي به مديريت جهادي تأکيد فرمودند. همزمان با سالگرد ابلاغ سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي دکتر ابراهيمي‌مديرعامل بانک انصارتاکيد کرد: بانک انصار، به عنوان بانکي ارزشي و متعهد به پيروي از منظومه فکري امام‌خميني(ره) و امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) در همه عرصه‌ها همواره کوشيده است در راستاي اجراي رهنمودهاي رهبري معظم به تلاش مضاعف مبادرت ورزيده و در حوزه اقتصادمقاومتي نيز به عنوان بانکي پيشتاز عمل کند و با ايجاد "شوراي عالي راهبري اقتصادمقاومتي" در راستاي تحقق آن گام‌هايي در حد ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي خود بردارد. اين بانک همواره اطمينان داشته است که با اتکا به وعده‌هاي الهي و بهره‌مندي از برکات پيروي خالصانه از پيشواي مسلمين جهان، به موفقيت دست يابد. با توجه به اهميت آگاهي از فعاليت‌هاي بانک‌انصار در اين حوزه و اطلاع از آخرين دستاوردهاي شوراي‌عالي‌راهبري اقتصادمقاومتي اين بانک درسال 1396، با دکتر آيت‌اله ابراهيمي‌مديرعامل بانک و رييس شوراي مذکور به گفتگو نشسته‌ايم که حاصل آن تقديم مخاطبين گرانقدر مي‌شود. ويژگي‌هاي عمده اقتصادمقاومتي کدامند؟ اقتصادمقاومتي شيوه‌هاي توليدي‌اي را دنبال مي‌کند که به استحکام فرايندهاي مقاومت برابر تکانه‌هاي خارجي و داخلي اقتصاد بينجامند. امام‌خامنه‌اي(مدظله‌العالي) اين اقتصاد را برخوردار از مجموعه‌اي کامل از عناصراقتصادي مي‌دانند و تاکيد بر اهميت اصلاح الگوهاى توليد، ‌مصرف و پرهيز از اسراف و داشتن يک نظام اخلاقي معين، اهتمام‌مضاعف، کارمضاعف، حرکت‌عمومي‌تحت‌عنوان جهاداقتصادى، توليدملى، حمايت از کار و سرمايه‌ ايرانى و مديريت‌جهادي را از عناصر اين اقتصاد برمي‌شمارند.  طي 10 ماهه سالجاري در حوزه تسهيلات وتعهدات چه اقداماتي انجام شده است؟ از مجموع 9هزار و 178 ميليارد تومان تسهيلات پرداختي، مبلغ 6هزار و 350 ميلياردتومان در قالب تسهيلات اقتصادمقاومتي پرداخت شده است که حاکي از عملکرد 68.95درصدي اقتصادمقاومتي در بخش تسهيلات است علاوه بر اين از مجموع يک هزار و900ميلياردتومان انواع ضمانتنامه‌هاي صادره، مبلغ يک هزار و 460 ميلياردتومان در راستاي اهداف اقتصادمقاومتي صادرشده است که از عملکرد 76.85درصدي در بخش ضمانتنامه‌ها حکايت دارد. همچنين 785 ميلياردتومان انواع اعتبارات اسنادي داخلي- ريالي گشايش شده است.

پياده‌سازي دقيق الگوهاي تفکرات سيستمي‌در بانک اقتصادنوين
مديرعامل بانک اقتصادنوين با اشاره به لزوم پياده‌سازي دقيق الگوهاي تفکرات سيستمي‌در اين بانک گفت: رعايت اين اصل موفقيت بانک را تضمين خواهد کرد. 
به گزارش روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، عليرضا بلگوري در جمع کارکنان سرپرستي شعب منطقه 4 تهران اين بانک افزود: با رعيات اين اصل ضريب بهره‌وري در عمليات بانکي افزايش خواهد يافت و در نهايت شاهد رشد سودآوري بانک خواهيم بود. وي اظهار داشت: براي رسيدن به اين هدف شعب بانک نقش مهم و تعيين‌کننده‌اي ايفا مي‌کنند که لازم است اين موضوع مورد توجه مسئولين شعب قرار گيرد، ضمن اينکه لازم است همکاران شعب به موضوع سودآوري شعب به عنوان شاخص ارزيابي عملکردي کليدي بيش از پيش توجه کنند. بلگوري ادامه داد: شعب بايد در تعامل با مشتريان الگوي برد - برد را مد نظر قرار داده و در کنار رعايت اين اصل نسبت به ارايه خواست‌ها و نيازهاي مشتريان بر اساس بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌هاي صادره اقدام کنند. وي چابکي را اصلي مهم در جلب رضايت مشتريان توصيف کرد و گفت: سرعت ارايه خدمات در کنار نوآوري زمينه را براي ارايه خدمات با کيفيت به مشتريان فراهم مي‌کند.

مبادله حوالجات الکترونيکي بين‌المللي خرد بين پست‌بانک‌ و پست قطر
 خسرو فرحي مديرعامل پست بانک ايران در گفتگوئي اظهارداشت: براساس قرارداد همکاري منعقده بين اين بانک و پست قطر، امکان مبادله حوالجات الکترونيکي بين‌المللي خرد از طريق سيستم مالي بين‌المللي اتحاديه جهاني پست (International Financial System- IFS ) بين اين دو کشور فراهم شده است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: وي ضمن بيان مطلب فوق گفت: اولين قرارداد بين‌المللي اين بانک درراستاي ارائه خدمات حوالجات ارزي از طريق سيستم مالي بين‌المللي اتحاديه جهاني پست با کشور قطر منعقد شده و مبادله روزانه حوالجات ارزي براي هرفرد تا سقف 2 هزار دلار مي‌باشد. فرحي تصريح کرد: هموطنان مي‌توانند از طريق اين بستر حوالجات ارزي خود را به راحتي و با کارمزدي مناسبي انجام دهند. وي درپايان عنوان کرد: پست‌بانک‌ايران به‌عنوان بانک توسعه‌اي و تخصصي حوزه فناوري اطلاعات و بزرگترين خرده‌بانکدار کشور با ايجاد زيرساختهاي فني و عملياتي و نصب سيستم نقل و انتقالات مالي بين المللي (IFS) اتحاديه جهاني پست(UPU) آماده برقراري مبادله خدمات حوالجات الکترونيکي دوجانبه با طرف‌هاي خارجي در چارچوب احکام اتحاديه مذکور است.

بانک رفاه بين 100 شرکت برتر ايراني نهم شد
 بانک رفاه در بيستمين رتبه بندي شرکت‌هاي برتر ايران در جايگاه نهم از بين 100 شرکت برتر ايران قرار گرفت و براي دومين سال متوالي به عنوان شرکت پيشرو معرفي شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه، در بيستمين همايش شرکت‌هاي برتر ايران بانک رفاه در رتبه بندي صد شرکت برتر ايران از منظر فروش/درآمد با ارتقاي 7 پله‌اي نسبت به سال گذشته در مکان نهم صد شرکت برتر ايراني قرار گرفت. بانک رفاه همچنين براي دومين سال پياپي به عنوان شرکت پيشرو معرفي و تقدير شد.
دکتر محمد علي سهماني مدير عامل بانک رفاه لوح و تنديس اين دوره از ارزيابي سازمان مديريت صنعتي را دريافت کرد.
تغيير در رتبه بندي فروش يکي از مهم‌ترين معيارهاي انتخاب شرکت‌هاي پيشرو محسوب مي‌شود و بانک رفاه براساس ارزيابي‌هاي رسمي‌جزو 10 شرکت پيشرو قرار گرفته است. 
بانک رفاه در ارزيابي‌هاي اين سازمان در سال‌هاي 94 و95 به ترتيب جايگاه‌هاي بيست و هفتمي‌و شانزدهمي‌را کسب کرده بود.

انتصاب معاون امور تسهيلات و سرمايه گذاري موسسه اعتباري ثامن
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري با صدور حکمي‌از سوي مدير عامل موسسه اعتباري ثامن ، محمد بياتاني به عنوان معاون امور تسهيلات و سرمايه گذاري موسسه معرفي شد .  بياتاني داراي مدرک کارشناسي ارشد مهندسي تحليل سيستمهاي اقتصادي و اجتماعي ومدرس علوم بانکداري بدون ربا از بانک مرکزي مي‌باشد و پيش از اين مسئوليت معاونت‌هاي طرح و برنامه ، وام و اعتبارات ، رياست اداره آموزش بانک انصار، مدير عاملي شرکت ايران بنيان اطلس ، مشاور مالي و اقتصادي و توسعه بازار درشرکت‌هاي موفق کشور و مشاور خدمات مدير عامل بنياد تعاون ارتش جمهورياسلامي‌عهده دار بوده و در زمان دفاع مقدس نيز در واحدهاي طرح و عمليات ستاد مرکزي يگان جنگ الکترونيک و نيروي دريائي سپاه فعاليت داشته است .

همايش مديريت دانش نيروي دريايي با حمايت بانک حکمت ايرانيان
همايش ملي مديريت دانش نيروي دريايي با حمايت بانک حکمت ايرانيان و در شهر نوشهر برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک حکمت ايرانيان، همايش ملي مديريت دانش نيروي دريايي با حمايت بانک حکمت ايرانيان و در شهر نوشهر با حضور چهره‌هاي کشوري و لشکري و پژو هشگران و محققان برگزار شد.بر اساس اين گزارش، بانک حکمت ايرانيان و شرکت بيمه حکمت صبا در بخش جنبي اين همايش با برپايي غرفه پذيراي مهمانان بودند و تازه‌ترين محصولات و خدمات خود را معرفي نمودند. گفتني است امير سرتيپ دادرس جانشين فرماندهي ارتش ، امير دريادار دکتر خانزادي فرمانده نيروي دريايي ارتش، دکتر چايچي مدير عامل شرکت بيمه حکمت صبا از حاضرين در اين همايش بودند.

اهدا جوايز برندگان جشنواره‌هاي باشگاه مشتريان بانک تجارت
همزمان با دومين سالروز تاسيس باشگاه مشتريان بانک تجارت از اعضا و شرکت کنندگان در جشنواره‌هاي باشگاه مشتريان بانک تجارت تقدير و جوايز برندگان اين جشنواره اهدا شد. به گزارش روابط عمومي‌بانک تجارت، در مراسمي‌که بيست و ششم بهمن ماه با حضور قائم مقام مدير عامل، رئيس دفتر مدير عامل، مديران شعب مناطق تهران، رئيس اداره بازاريابي و روابط با مشتريان، اعضاء هيات مديره باشگاه مشتريان و کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي‌مديريت‌هاي شعب سراسر کشور اين بانک و جمعي از اعضاء باشگاه مشتريان بانک تجارت برگزار شد، جوايز برندگان بخشهاي مختلف جشنواره به آنها اهدا شد. پيري مدير عامل باشگاه مشتريان بانک تجارت گفت: باشگاه مشتريان با ارتقاء سطح کيفي و کمي‌خدمات خود، برنامه‌هاي خاصي را در قالب جشنواره‌هاي گوناگون براي اعضاء فراهم آورده و توانستيم با همکاري کارشناسان بازاريابي و روابط عمومي‌مديريت‌هاي شعب مناطق در سراسر کشور اين جشنواره‌ها را به نحو شايسته‌اي به انجام رسانيم. کاظم پور رئيس اداره بازاريابي و روابط با مشتريان بانک تجارت گفت: همواره باشگاهها فضايي مناسب براي ايجاد يک تجارت تعامل و برد – برد براي هر دو طرف مي‌باشد و باشگاه مشتريان بانک تجارت توانسته با ايجاد حس رضايت در اعضاء و مشتريان خود اين اصل مهم را به نحو شايسته‌اي پياده سازي نمايد.

20 رئيس شعب بانک سپه بين برترين‌هاي سيستم بانکي
با حضور عضو هيئت مديره بانک سپه هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور که در آن بيست تن از رؤساي شعب برتر بانک سپه حضور داشتند در بانک مرکزي ج.ا.ا برگزار شد.  به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک سپه: هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک‌هاي کشور با شعار «راهکارهاي نوين در ارزيابي عمکلرد شعب» با حضور فرشاد حيدري معاون نظارتي بانک مرکزي،دکتر محسن خوش طينت رئيس موسسه عالي آموزش بانکداري ايران،دکتر حسيني عضو هيئت مديره بانک سپه،رجبي رئيس اداره کل تحقيقات و برنامه ريزي،مديران و رؤساي ادارات و 20 نفر از رؤساي موفق شعب بانک سپه برگزار شد. دکتر محسن خوش طينت رئيس مؤسسه عالي آموزش بانکداري ايران اظهار داشت: گردهمايي رؤساي موفق شعب يکي از همايش‌هايي است که موسسه عالي آموزش بانکداري ايران همه ساله با هدف تکريم و قدرداني از رؤساي موفق شعب بانکي سراسر کشور برگزار مي‌کند. وي خاطر نشان کرد: اميد است دستاوردهاي اين گردهمايي بتواند سهمي‌هر چند اندک در بهبود عملکرد و نظام انگيزشي کارکنان شبکه بانکي کشور،به ديگر کارکنان شعب بانک‌ها ايفا کند. بنابر اين گزارش مراسم اهداي تنديس،لوح تقدير و جوايز ويژه رؤساي شعب موفق بانک سپه با حضور دکتر حسيني عضو هيئت مديره همراه بود.

بانک گردشگري در جمع ده شرکت برتر قرار گرفت
در جريان بيستمين دوره رتبه بندي شرکت‌هاي برتر ايران، بانک گردشگري ضمن کسب رتبه 55 و حضور در فهرست 100 شرکت برتر ايران، در ميان ده شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گرفت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک گردشگري، در جريان بيستمين دوره رتبه‌بندي شرکت‌هاي برتر ايران(IMI-100) که با عامليت سازمان مديريت صنعتي در روز 27 بهمن ماه در سالن همايش‌هاي صداوسيما برگزار شد، اين بانک توانست ضمن کسب رتبه 55 و قرار گرفتن در فهرست 100 شرکت برتر ايران در سال 1396، در ميان ده شرکت برتر از نظر صعود رتبه قرار گيرد. بر اساس اين گزارش، در اين مراسم، «محمد شريعتمداري»، وزير صنعت، معدن و تجارت، ابتکار عمل و الگوبرداري از جوامع توسعهافته در تدوين برنامه‌ها را از مهم‌ترين پارامترهاي رتبه‌بندي شرکت‌هاي داخلي عنوان کرد و گفت: «در فعاليت‌هاي اقتصادي، حرکت به سمت جهاني‌شدن، انجام فعاليت‌هاي مشترک در حوزه پژوهش و توسعه و سرمايه‌گذاري‌هاي متقابل اهميت بالايي دارد».  گفتني است سازمان مديريت صنعتي از سال 1377، هر ساله رتبه‌بندي شرکت‌هاي برتر ايران را با اتکا به آمار و اطلاعات شفاف و با هدف درک ساختار و شرايط اقتصادي و مالي صنايع و بنگاه‌هاي اقتصادي کشور انجام مي‌دهد.

تجليل از ۲۰ رييس شعبه بانک ملت در گردهمايي بانک‌هاي کشور
۲۰ رييس شعبه منتخب بانک ملت، در هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور مورد تجليل قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومي‌بانک ملت، هشتمين گردهمايي روساي موفق شعب بانک‌هاي کشور با حضور مديران ارشد نظام بانکي در بانک مرکزي برگزار شد و در اين همايش با حضور محمود اخلاقي معاون مديرعامل و محمدعلي خادمي‌مدير امور ناحيه يک، از ۲۰ رييس شعبه برتر بانک ملت با اهداي تنديس و لوح سپاس قدرداني شد.
بر اساس اين گزارش، کمال صالح زاده (کردستان)، علي نصيري (خوزستان)، احمد مساحي (آذربايجان شرقي)، اسماعيل عبدالحي (اصفهان)، داود غفارپور (چهارمحال و بختياري)، سيد رمضان طاهري (ايلام)، شيده داستار (کهگيلويه و بويراحمد)، حسين بدخش (سيستان و بلوچستان)، علي اصغر حلال خور (مازندران)، حسين تاج الديني (بوشهر)، حميدرضا جهانشاهي (کرمان)، ابوالفضل داودي (سمنان)، انوشيروان محرابي (البرز)، رضا محمدزاده، بيژن نامي، آرزو ابراهيمي‌ميلاني، مسلم سپهري، جعفر گروسي، فاضل سلطان زاده و محسن هدايتي (تهران)، ۲۰ رييس شعبه موفق بانک ملت بودند که در اين همايش مورد تجليل قرار گرفتند.
بر اين اساس، در ميان ۲۰ رييس شعبه برتر بانک ملت، فاضل سلطان زاده از شعبه ونک پارک تهران، داود غفارپور از شعبه امام حسين شهرکرد و حسين بدخش از شعبه چهارراه رسولي زاهدان حايز رتبه‌هاي اول تا سوم شدند.