مقصد بعدي کاسياس مشخص شد
قرارداد ايکر کاسياس با پورتو انتهاي همين فصل به اتمام مي‌رسد و او قصد دارد راهي ليگ ايتاليا شود.
کاسياس تابستان 2015 رئال را به مقصد پورتو ترک کرد و اکنون در سومين فصل حضورش در اين باشگاه، نيمکت نشين شده است.
به ادعاي ال پائيس، گلر اسطوره‌اي سابق رئال، فصل بعد را در يک تيم ايتاليايي توپ خواهد زد و تصميم خود را در اين مورد گرفته است. چيزي که در آن جاي ترديدي نيست، جدايي کاسياس از پورتو است و او ديگر در ليگ پرتغال به فوتبال خود ادامه نخواهد داد. کاسياس در پنجره زمستاني نقل و انتقالات تا آستانه جدايي از پورتو هم پيش رفت و شايعاتي مبني بر پيوستن او به ليورپول وجود داشت. 

دستگيري بازيکن ويارئال به خاطر آدم‌ربايي
روبن سمدو به خاطر آدم‌ربايي و دزدي براي سومين‌بار در چند ماه گذشته دستگير شد. به نقل از موندو دپورتيوو، روبن سمدو به دليل رفتار خشونت‌آميزش نسبت به يک مرد خود را دوباره سوژه رسانه‌ها کرد. بازيکن پرتغالي ويارئال صبح سه‌شنبه به آدم‌ربايي و دزدي توسط پليس والنسيا در خانه‌اش دستگير شد.  فرد مضروب دوازدهم فوريه در اداره مرکزي پليس والنسيا حاضر شد تا شکايت خود را از سمدو و دو فرد ديگر به خاطر آسيب رساندن و آدم‌ربايي ارائه دهد. بازيکن پرتغالي با کمک دو نفر اين فرد را در خانه‌اش حبس کرد. سپس کليد خانه او را گرفت تا آن دو فرد به خانه قرباني بروند و سرقت کنند. سمدو ۲۳ ساله تابستان گذشته به ويارئال پيوست.

مارکيزيو در آستانه ترک يوونتوس
کلوديو مارکيزيو،‌هافبک يوونتوس در آستانه ترک اين باشگاه قرار دارد.
هافبک ايتاليايي در دو بازي اخير تيمش مقابل تاتنهام و تورينو، با وجود غيبت خديرا و ماتوئيدي، در ترکيب قرار نگرفته است و همين موضوع باعث شده تا آينده او در اين تيم نامشخص شود. به علاوه همسر او نيز روز گذشته با انتشار تصوير و متني در اينستاگرام، از شرايط نه چندان خوب مارکيزيو در يووه شکايت کرد. مارکيزيو از ابتداي 2016 به علت مصدوميت نيمکت نشيني‌هاي بسياري را تجربه کرده و تنها در 10 بازي سري آ حاضر شد. قرارداد او تا 2020 اعتبار دارد ولي گل معتقد است که او در تابستان پيش رو، يووه را ترک خواهد کرد و آمريکا، مقصد احتمالي اش خواهد بود.

تيم ملي بسکتبال عازم قزاقستان شد
ملي‌پوشان بسکتبال ايران براي ديدار با قزاقستان عازم اين کشور شدند. به نقل از ايسنا، تيم ملي بسکتبال ايران سوم اسفند ماه امسال برابر قزاقستان بازي خواهد کرد که آسمان خراش‌هاي ايران روز گذشته راهي اين کشور شدند.
تيم ملي بشکتبال کشورمان در پنجره دوم رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني سوم با قزاقستان و ششم با عراق بازي خواهد کرد.
صمد نيکخواه بهرامي، حامد حدادي، اوشين ساهاکيان، سجاد مشايخي، نويد رضايي‌فر، محمد جمشيدي، ارسلان کاظمي، محمد حسن‌زاده، ميثم ميرزايي، نويد نيکتاش، سعيد داورپناه و آرن داوودي ١٢ بازيکن اعزامي‌به قزاقستان هستند.

تيم مديسون ايران نشان نقره گرفت
پنجمين و آخرين روز از رقابتهاي دوچرخه سواري پيست قهرماني آسيا با کسب نشان نقره توسط تيم مديسون ايران در مالزي آغاز شد.
به نقل از مهر، پنجمين و آخرين روز از رقابت‌هاي دوچرخه سواري پيست قهرماني آسيا در مالزي روز گذشته سه شنبه اول اسفند ماه با برگزاري مسابقات مديسون آغاز شد. در اين روز تيم دو نفره ايران در ماده مديسون بزرگسالان با ترکيب مهدي سهرابي و محمد رجبلو به مصاف رقباي آسيايي رفت و در نهايت تيم کشورمان در رده دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد. در اين ماده تيم دو نفره هنگ کنگ اول و کره جنوبي در رده سوم قرار گرفت. 
اين سومين مدال تيم دوچرخه سواري ايران در مسابقات پيست آسياست. پيش از اين آروين معظمي‌گودرزي مدال نقره اسکرچ و محمد دانشور مدال برنز تايم تريل يک کيلومتر را بدست آورده بودند. 
اما در ادامه رقابتهاي روز گذشته، ليلا صادقي در کايرين جوانان در شانس مجدد دوم شد و به مسابقه نيمه نهايي راه يافت. مائده نظري و فاطمه هداوند هم در ماده کايرين بزرگسالان چهارم و ششم شدند و به دور بعد راه نيافتند. 
پرستو باستي در اسکرچ بزرگسالان آخر خط زمين خورد و نتوانست مسابقه خود را تمام کند. باستي روز دوشنبه به دليل مسموميت از حضور در مسابقه ماده اومنيوم انصراف داد. 
سي و هشتمين دوره مسابقات دوچرخه سواري پيست قهرماني آسيا در رده سني بزرگسالان، بيست و چهارمين دوره در بخش جوانان وهفتمين دوره در بخش پاراسايکلينگ از 27 بهمن آغاز و ديروز سه شنبه اول اسفند ماه به کار خود پايان داد. 


قلعه‌نويي: به روح مادرم اخراجم مقابل سايپا ناحق بود
سرمربي ذوب‌آهن معتقد است با نتيجه گيري مناسب مقابل الوحده امارات مي‌توانند به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا صعود کنند.
امير قلعه‌نويي در گفت‌وگويي راديويي درباره ديدار ذوب‌آهن مقابل لوکومتيو اظهار کرد: ما در بازي قبلي هم تا دقيقه 70 با نظم ظاهر شديم و حتي از اين ديدار بانظم‌تر بوديم. هنوز آن فرهنگ حرفه‌اي در فوتبال ما حاکم نيست. تورس زماني گران‌ترين بازيکن ليگ جزيره بود. او در فينال جام جهاني دقيقه 88 وارد زمين مي‌شود و دقيقه 92 همسترينگش پاره مي‌شود. اين بازيکن در آن سطح مي‌داند چه يک دقيقه چه 90 دقيقه بايد تلاش کند و اين نگرش را دارد. ما در بازي قبلي به تعويض‌ها و اشتباهات فردي باختيم. ما يک مقدار فرهنگ حرفه‌اي را بايد در فوتبال حاکم کنيم. در بازي ديروز بازيکنان ما خيلي دويدند و اشتباه فردي نداشتيم.
او افزود: ما به اين سه امتياز نياز داشتيم و الان به جدول رده‌بندي برگشتيم. ان‌شاءا... در بازي‌هاي آينده با پيروزي‌هايمان صعودمان را قطعي کنيم.
سرمربي ذوب‌آهن درباره دو ديدار آينده مقابل الوحده که تعيين کننده است، گفت: اگر ما از اين دو بازي 4 تا 6 امتياز بگيريم شرايطمان در جدول رده‌بندي بهتر خواهد شد. مقابل الدوحيل هم که باختيم، اين تيم قبلا دو تيم بوده و از متمول‌ترين تيم‌هاي آسيا است. اگر در آن بازي با نظم‌تر بازي مي‌کرديم مي‌توانستيم به گل‌هاي بيشتري برسيم. ديروز هم حق تراکتورسازي باخت نبود ولي فوتبال يک زندگي است و خيلي زود تنبيه مي‌کند.
قلعه‌نويي درباره فراز و نشيب‌هاي مرتضي تبريزي و محمدرضا حسيني در ديدارهاي ذوب‌آهن اظهار کرد: اين همان فرهنگ حرفه‌اي است. از مسي پرسيدند که از اين همه تمرين و مسابقه خسته نشديد، جواب داد من عاشق کارم هستم. اگر نگاه شما به فوتبال نگاه عاشقي باشد اين فراز و نشيب‌ها کمتر خواهد شد. ما بايد به سمتي برويم که فوتباليست‌هاي ما فوتبال را کار ندانند و عاشق باشند. رفتار بازيکنان و نتيجه يک بازي مي‌تواند سرنوشت يک جوان را تغيير دهد.
او در ادامه درباره حضور طولاني‌ مدتش در ليگ قهرمانان آسيا و سطح رقابت‌هاي امسال گفت: فوتبال در حال پيشرفت است. در قاره آسيا فوتبال از اروپا و آفريقا فاصله گرفت و مجبور شدند که سرعت پيشرفت را بيشتر کنند. رقابت‌هاي امسال منظم‌تر است و فوتبال قطر با توجه به اينکه ميزبان جام‌جهاني است هزينه زيادي کرده است. ليگ قهرمانان نسبت به سال‌هاي اخير پيشرفت کرده است. البته باز هم سرمربي تراکتورسازي به وقت‌کشي فوتبال عرب‌ها معترض بود و اين نشان مي‌دهد باز هم آسيا نياز به حرفه‌اي شدن دارد. الان غرب و شرق را هم جدا کردند و اگر اين اتفاق در سالي که با استقلال به نيمه ‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا رسيديم افتاده بود ما مي‌توانستيم به فينال اين رقابت‌ها برسيم.
سرمربي ذوب‌آهن افزود: من فکر مي‌کنم که يک رکورد زدم و تنها مربي هستم که با چهار تيم در ليگ قهرمانان آسيا حضور داشتم. ما از يک دکتر روانشانس پيش از بازي مقابل لوکومتيو استفاده کرديم و کمک زيادي به ما کرد. اميدواريم او در ادامه کار هم به ما کمک کنند.
قلعه‌نويي در ادامه درباره ديدار با پديده و عدم حضورش روي نيمکت به خاطر اخراج مقابل سايپا گفت: به روح مادرم اخراج من مقابل سايپا يک اخراج ناحق بود. من يک سوال دارم، چرا نبايد در ديدار تيم‌هاي دوم و سوم جدول رده‌بندي دوربين حضور داشته باشد؟ الان در فوتبال روز دنيا ويدئو چک وجود دارد ولي در فوتبال ما حتي مشکل داريم که در بازي‌ تيم‌هاي دوم و سوم جدول رده‌بندي دوربين تلوزيوني حضور ندارد. من از داور اين ديدار (اشکان خورشيدي) شخصا به کميته اخلاق و انضباطي شکايت کردم. من قبلا هم اخراج شدم ولي خدا را گواه مي‌گيرم که اخراجم در اين ديدار ناحق بود و داور اشتباهات زيادي داشت. ما فيلم اين ديدار را به کميته اخلاق مي‌بريم.
او درباره عدم پرداخت مطالبات بازيکنان ذوب‌آهن گفت: پرداختي ما تاکنون 30 درصد بوده اما بازيکنان به مديرعامل و باشگاه اعتماد دارند. ذوب‌آهن سال قبل هم تيم اخلاق شد و مطمئن هستيم که مطالبات پرداخت خواهد شد. بازيکنان ذوب‌آهن پول‌هاي سال قبل را دريافت کرديم. من از مديران باشگاه ذوب‌آهن تشکر مي‌کنم و خواهش مي‌کنم که پرداختي‌ها را با توجه به حساسيت موقعيت ما در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا را تسريع ببخشند. ما قرار بود دو هفته قبل 10 درصد پرداختي داشته باشيم که خود بازيکنان توافق کردند که بيستم اسفند اين مبلغ را دريافت کنند که اين نشان دهنده وجود اعتماد بين مجموعه و بازيکنان است.
*صدرنشيني الدحيل در گروه B با برتري برابر الوحده
تيم الدحيل با برتري ۳ بر ۲ برابر ميزبان خود، در صدر جدول گروه B ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.
دو تيم فوتبال الوحده امارات و الدحيل قطر از ساعت ۱۸:۲۰ دوشنبه به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري ۳ بر ۲ نماينده قطر به پايان رسيد تا الدحيل با شش امتياز در صدر گروه B قرار بگيرد.
ابتدا سباستين (۴) از روي نقطه پنالتي ميزبان را پيش انداخت اما در نيمه دوم الدحيل به بازي برگشت و سه بار توسط العربي (۵۷ و ۸۰) و بوضياف (۷۵) به گل رسيد تا پيروزي خود را قطعي کند.
در لحظات پاياني نيز پنالتي ديگري براي ميزبان گرفته شد که باتنا توانست گل دوم الوحده را به ثمر برساند.
در اين گروه، الدحيل با شش امتياز صدرنشين است و ذوب‌آهن و لوکوموتيو با ۳ امتياز و به دليل نتيجه بازي رو در رو، به ترتيب دوم و سوم هستند.
لازم به ذکر است تيم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با دو گل لوکوموتيو ازبکستان را شکست دهد.
تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و لوکوموتيو ازبکستان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که اين ديدار در پايان با برتري ۲ بر صفر شاگردان قلعه‌نويي به پايان رسيد تا آن‌ها بتوانند نخستين پيروزي خود را در فصل ۲۰۱۸ ليگ قهرمانان آسيا تجربه کنند. تيم فوتبال ذوب‌آهن در نخستين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه ۳ بر يک مقابل الدحيل قطر شکست خورده بود.
گل‌هاي ذوب‌آهن را مرتضي تبريزي با پاس محمدرضا حسيني در دقيقه ۴۶ و محمدرضا حسين در دقيقه ۹۲ وارد دروازه حريف ازبکستاني کردند.
ترکيب ذوب‌آهن: محمد نژاد مهدي، جورجي گولسياني، خالد شفيعي، سيد محمد حسيني، قاسم حدادي فر، بختيار رحماني، مرتضي تبريزي، محمد رشيد مظاهري، ميلاد فخرالديني، حميد بوحمدان و کي‌روش استنلي.
ترکيب لوکوموتيو: نستروف، يولداشف، ماخارادزه، عبدا...ف، کريموف، علي‌بايف، بيک‌مايف، ميرازيف، توختاخوجايف، موخمديف و زوتيف.