بانک مهر اقتصاد در جمع برترین ها قرار گرفت
در بیستمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران که با حضور 500 شرکت برتر و بزرگ کشور از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، بانک مهر اقتصاد بر اساس اطلاعات سال مالی 1395 در جمع شرکتهای پیشرو قرار گرفت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ در این همايش که با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، مسئولان کشوري، مديران شرکتهاي برتر و بزرگ کشور برگزار شد، این بانک موفق شد در میان بانکهای حاضر در این فهرست، جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد.
لازم به ذکر است بررسي هاي رتبه بندي IMI-100 هر ساله توسط سازمان مديريت صنعتي صورت مي گيرد و از شرکت ها و سازمان هايي که در شاخص هايي نظير سودآوري و عملکرد، بهرهوري، صادرات، نقدينگي، بدهي و بازار بهترين عملکرد را داشته باشند، تقدير مي شود.
تغيير در رتبه بندي فروش يکي از مهم ترين معيارهاي انتخاب شرکت هاي پيشرو محسوب مي شود و بانک مهر اقتصاد براساس ارزيابي هاي رسمي در سالهای اخیر همواره در جمع شرکتهای پیشرو حضور داشته است.
پشتیبانی 24 ساعته در مرکز امداد مشتریان صدای سپهر بانک صادرات ایران
کارشناسان بانک صادرات ایران با پاسخگویی به بیش از ٤٣٧ هزار تماس تلفنی در ١٠ ماه ابتدای سال ٩٦ در مرکز امداد مشتریان (صدای سپهر)، به صورت ٢٤ ساعته و بدون تعطیلی، پشتیبانی کاملی از استفاده کنندگان خدمات متنوع بانک صادرات ایران بعمل آورده اند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، کارشناسان مرکز امداد مشتریان بانک صادرات ایران ( صدای سپهر)، طی ١٠ ماه منتهی به پایان دی ماه ٩٦، ضمن پاسخگویی به بیش از ٤٣٧ هزار تماس تلفنی انجام شده(شماره ٠٩٦٠٢)، با پیگیری کامل سوالات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان، تلاش بی وقفه ای در جهت به نتیجه رساندن نظرات، پیشنهادات و موارد مذکور، داشته اند.
بنا براین گزارش، نظرات و مشکلات مشتریان از این طریق به مدیران و مسئولان بانک گزارش شده و نتیجه آن با پیگیری کامل به مشتری ابلاغ می شود.
علاوه براین، مشتریان بانک طی تماس با این سامانه (صدای سپهر)، از راهنمایی کارشناسان در خصوص نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک، تلفنبانک، پایانه های فروش، دستگاه خودپرداز، درگاه های خرید اینترنتی، دریافت تسهیلات، انواع سپردهها، واریز یارانه و مسدودی کارت، پيگيري شارژ هاي ناموفق تلفن همراه، صورتحساب اينترنتي و. . . بهره برده اند. شایان ذکر است، بانک صادرات ایران با بیش از ٧٢ میلیون کارت بانکی صادره ( شامل انواع کارت )، قریب به ٣ هزار شعبه و باجه مستقل داخل کشور و بالغ بر ٤٥ میلیون مشتری سهم بزرگی در ارائه خدمات بانکی به مردم کشور دارد.
بانک سامان حامی مسابقات اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس
چهارمین دوره مسابقات خیریه اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس 5 اسفند 1396 با حمایت بانک سامان برگزار میشود.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این مسابقات در یک روز و باهدف جذب حمایتهای مالی برای بازسازی مدارس در مناطق زلزلهزده استان کرمانشاه با حضور سفیر سوئیس انجام میشوند.
این گزارش حاکی است، تیم اسکی بانک سامان نیز در این مسابقات حضور مییابد و به رقابت با سایر تیمهای شرکتکننده خواهد پرداخت. گفتنی است، چهارمین دوره مسابقات اسکی اتاق بازرگانی ایران و سوئیس امسال نیز مطابق با سالهای گذشته در پیست اسکی دربندسر برگزار میشود و عواید و درآمدهای آن صرف امور خیریه خواهد شد.
امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه
امضای تفاهمنامه همکاری میان بانک گردشگری و شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه بانک گردشگری و شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه با هدف گسترش مراودات و همکاریهای اقتصادی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در مراسمی که با حضور «محمدصادق طاهری»، عضو هیئتمدیره بانک و «فرشید گلزاده»، مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه در روز 27 بهمن ماه برگزار شد، دو طرف در خصوص همکاری و سرمایهگذاری مشترک و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای دوجانبه به توافق رسیدند.
همچنین در حاشیه امضای این تفاهمنامه، باجه بانک گردشگری در محل فروشگاه رفاه شیان افتتاح شد تا امکان ارائه خدمات بانکی به مشتریان این فروشگاه معتبر بیش از پیش میسر شود. در جریان امضای تفاهمنامه و افتتاح باجه بانک گردشگری، «رضا کامران»، معاون شعب و امور مشتریان و جمعی از مدیران بانک حضور داشتند.
بانک گردشگری پیش از این نیز، با عقد تفاهمنامه با نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی، در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و تأمین زنجیره خدمات مالی و پولی برای این سازمانها قدم برداشته است.