برگزاري قرعه کشي جشنواره بزرگ باشگاه مشتريان بانک رفاه
 مراسم قرعه کشي جشنواره بزرگ باشگاه مشتريان بانک رفاه با عنوان « همراهان رفاه» برگزار و برندگان خوش شانس آن مشخص شدند. به گزارش روابط عمومي‌بانک رفاه، در اين مراسم که دوازدهم اسفندماه سالجاري برگزار شد، اعضاي واجد شرايط حضور در قرعه کشي شانس خود را محک زدند و برندگان خوش شانس رديف‌هاي مختلف از طريق گردونه انتخاب و معرفي شدند. 5 جايزه نقدي 600 ميليون ريالي ، 10 جايزه کمک هزينه خريد لوازم منزل به ارزش هريک 300 ميليون ريال، 20 کمک هزينه سفر به ارزش هريک 25 ميليون ريال، 216 بسته خدمات سلامت( چکاب) هريک به ارزش 10 ميليون ريال، 100 کارت اماکن ورزشي هريک به ارزش 5 ميليون ريال و 500 کارت هديه هر يک به ارزش يک ميليون ريال، جوايز اولين جشنواره همراهان رفاه بود که از تاريخ 3 خردادماه لغايت 30 آبان ماه سالجاري برگزار شد.

اپليکيشن «موبايلت» بانک سامان رونمايي شد
بانک سامان در آستانه ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، از درگاه جديد ارايه خدمات بانکداري مدرن خود با نام «موبايلت» رونمايي کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سامان، دارندگان انواع حساب‌هاي ساماني با استفاده از موبايلت مي‌توانند خدمات نوين بانکداري همراه، شامل انتقال وجه به کارت، سپرده، پايا و حتي ساتنا، خدمات مرتبط با چک و تسهيلات و ديگر امور بانکي خود را به سهولت انجام دهند. براساس اين گزارش، امکان استفاده از خدمات «موبايلت» براي افرادي که در بانک سامان حساب ندارند نيز فراهم شده است. همه کاربران اين اپليکيشن مي‌توانند از خدمات پرداخت، اعم از پرداخت قبوض خدماتي (همچون آب، برق، تلفن همراه و تلفن ثابت)، خريد شارژ تلفن‌همراه، خريد بسته اينترنت و پرداخت جريمه خودرو استفاده کنند. استفاده از خدمات متنوع بانکداري همراه در «موبايلت» براي مشتريان بانک سامان، با استفاده از شناسه مشتري و رمز نت‌بانک امکان‌پذير است.

برگزاری مجمع عمومي‌بانک قرض الحسنه رسالت
مجمع عمومي‌عادي به طور فوق ‌العاده صاحبان سهام بانک قرض ‌الحسنه رسالت(شرکت سهامي‌عام) برگزار مي‌شود.  به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه رسالت، از تمامي‌صاحبان سهام بانک قرض ‌الحسنه رسالت دعوت مي‌شود، در مجمع عمومي‌عادي به طور فوق العاده که روز شنبه مورخ 1396/12/26رأس ساعت 15:00 در محل دفتر مرکزي بانک واقع در تهران، خيابان سعادت آباد، بالاتر از ميدان کاج، نبش باغستان يکم شماره 15 کدپستي 1998634775 و به شماره تلفن 22080000 تشکيل مي‌شود با همراه داشتن مدارک مثبته مالکيت سهام و کارت شناسايي معتبر حضور بهم رسانند.

شعب منتخب بانک ملي آماده ارائه خدمات در ايام نوروز
به منظور تسهيل امور بانکي مشتريان در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز، شعب منتخب بانک ملي ايران در روزهاي 29 اسفند ماه 96 ، دوم و چهارم فروردين ماه 97، از ساعت 9 تا 12 به ارائه خدمات بانکي به مشتريان خواهند پرداخت. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده ساعت کاري تمامي‌شعب بانک در سراسر کشور از 21 تا 28 اسفندماه هم به جز روزهاي تعطيل بدون وقفه تا ساعت 17 افزايش مي‌يابد. البته با توجه به تقارن روز سه شنبه 22 اسفندماه با آخرين شب چهارشنبه سال، تمامي‌شعب صرفا در اين تاريخ تا ساعت 16 خدمات بانکي ارايه خواهند کرد. ليست شعب منتخب بانک ملي ايران که اسامي‌آن‌ها از طريق سايت اين بانک قابل مشاهده است.
 
اعلام ساعات کار شعب کشيک تعطيلات نوروزي بانک صادرات
بانک صادرات ايران در آستانه فرا رسيدن سال نو و در راستاي ارائه حداکثري خدمات بانکي به مشتريان، ساعات کار و فهرست شعب کشيک خود را براي ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي در سراسر کشور اعلام کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، اين بانک با هدف انجام بهتر خدمات بانکي در روزها و ساعات پاياني سال ٩٦ برنامه کاري شعب منتخب و فهرست شعب کشيک تعطيلات نوروزي را اعلام کرد.  گفتني است، ساعت کار شعب در ايام پاياني سال و اسامي‌شعب منتخب و شعب فعال نوروزي بانک در سراسر کشور از طريق تماس با شماره تلفن ٠٩٦٠٢( صداي سپهر) ، پايگاه اطلاع رساني بانک به آدرس :www.bsi.ir و کانال رسمي‌تلگرامي‌بانک به نشاني :bank_saderat_ir@ قابل دسترسي است.

اعلام شعب کشيک بانک آينده در روزهاي پاياني اسفند و تعطيلات
به منظور ارزش آفريني هرچه بيشتر براي مردم و مشتريان عزيز، اسامي‌و وضعيت شعب کشيک بانک آينده در روزهاي پاياني اسفند ماه سال جاري و تعطيلات آغاز سال 1397 اعلام شد. اسامي‌شعب منتخب بانک آينده و اطلاعات مربوط به آنها در سراسرکشور، در تارگاه رسمي‌اين بانک به نشاني www.ba24.ir قابل دسترس است. ضمناً، مرکز ارتباط 24×7 بانک به شماره 27663200-021 در تمام ساعات شبانه‌روز، پاسخ‌گوي مردم و مشتريان عزيز مي‌باشد.

اعلام اسامي‌شعب کشيک بانک کارآفرين در ايام نوروز
شعب کشيک بانک کارآفرين در ايام تعطيلات نوروزي آماده خدمت‌رساني به مشتريان در سراسر کشور هستند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کارآفرين، 8 شعبه در تهران و 18 شعبه شهرستان بانک کارآفرين به شرح زير، در روزهاي دوم و چهارم فروردين 1396 از ساعت 9:30 الي 12:30، فعال و آماده ارائه خدمات بانکي به مشتريان خواهند بود. جهت دريافت اطلاعات کامل، مشتريان مي‌توانند به سايت بانک کارآفرين مراجعه نمايند.

رييس کل بانک مرکزي تاکيد کرد:
 رييس کل بانک مرکزي نوسان بازار ارز در ماه‌هاي اخير را ناشي از عوامل غيربنيادين و تحت تاثير و القاي انتظارات منفي به فضاي اقتصادي کشور دانست و از تحليلگران و صاحبنظران خواست به دور از پيش بيني‌هايي که مبنايي در واقعيت‌هاي اقتصادي ندارد، فضاي با ثباتي از آينده براي فعالان اقتصادي به تصوير بکشند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مرکزي، ولي ا... سيف در برنامه «تيتر امشب» شبکه خبر با مروري بر عملکرد بانک مرکزي همزمان با برگزاري مجمع اين بانک با حضور رييس جمهوري، تاکيد کرد: مجمع بانک مرکزي با ارائه گزارشي اقتصادي توسط رييس کل برگزار مي‌شود و بر اساس رويه‌اي که از دولت يازدهم مرسوم شده است، رييس جمهور در اين مجمع نکاتي را خطاب به مديران ارشد شبکه بانکي اعلام مي‌کند. يکي از تاکيدات مهم رييس جمهور در پنجاه و هفتمين مجمع بانک مرکزي به جهت گيري نرخ تورم اختصاص داشت. نرخ تورم در اوايل دولت يازدهم به بيش از ۴۰ درصد رسيده بود که با تلاش‌هاي بانک مرکزي به کمتر از ۱۰ درصد رسيد، بر اساس آخرين آمار اين روند در سال جاري هم ادامه يافته و در بهمن ماه به ۹.۹ درصد رسيده و انتظار مي‌رود اين رقم تا پايان سال باز هم کاهش يابد. وي افزود : بنابراين مي‌توان گفت در سال ۹۶ هم توانستيم به تورم تک رقمي‌دست يابيم به اين اميد که تورم کمتر از ۱۰ درصد به دستاوردي پايدار تبديل شود. به عبارت ديگر زيرساخت‌هاي ايجاد شده اين نويد را به ما مي‌دهد که تورم در کشور ما در دامنه‌هاي تک رقمي‌باقي خواهد ماند. 
سيف گفت : اين در حالي است که کاهش نرخ تورم با افزايش نرخ رشد اقتصادي همراه شده است، فراموش نکنيم که در سال ۱۳۹۱ رشد اقتصادي منفي ۷.۷ درصد براي ايران به ثبت رسيد، اما سال ۱۳۹۲ اين روند تغيير کرد و رشد اقتصادي از دامنه منفي خارج شد و به ۳.۲ درصد رسيد، هرچند که سال ۱۳۹۴ شرايط به طور موقت عوض شد و به دليل کاهش قيمت نفت که دامن همه کشورهاي توليدکننده را گرفت، رشد اقتصادي به منفي ۱.۶ درصد نزول کرد اما يک سال بعد ما رکورددار شديم و با رشد اقتصادي ۱۲.۵ درصد بيشترين رشد در جهان را به نام خود ثبت کرديم. رييس کل بانک مرکزي ادامه داد: البته در اين رشد اقتصادي، نفت بيشترين نقش را ايفاء کرد، يعني چنين رشد اقتصادي مرهون برجام و افزايش درآمدهاي نفتي بوده است. رشد مثبت اقتصاد ايران در سال ۱۳۹۶ هم ادامه يافت به نحوي که در فصل اول سال، رشد ۴.۴ درصدي به ثبت رسيد و در فصل تابستان رشد ۴.۶ درصد حاصل شد به اين ترتيب مي‌توان گفت به طور متوسط در نيمه اول سال جاري ۴.۵ درصد رشد اقتصادي به دست آمده است . سيف در ادامه با اشاره به وضعيت بازار ارز و دليل نوسان‌هاي ماه‌هاي گذشته گفت: متغيرهاي بنيادين اقتصاد به هيچ عنوان نوسان‌هاي ايجاد شده در بازار ارز ايران را توجيه نمي‌کند. در حقيقت عوامل موثر بر بازار ارز را مي‌توان به دو دسته تقسيم کرد، اول عوامل بنيادين و گروه دوم عوامل غيراقتصادي و غيربنيادين . نتايج بررسي‌هاي ما که با بررسي صندوق بين المللي پول هم همخواني دارد، نشان مي‌دهد تحولات ايجاد شده در بازار ارز هيچ تناسبي با عوامل بنيادين اقتصاد ايران ندارد. به عبارت ديگر، اين عوامل قيمت دلار را در دامنه ۴۲۰۰ تومان تاييد مي‌کند اما رشد بيشتر ناشي از عوامل غيراقتصادي و غيربنيادين صورت گرفت اين گروه از عوامل هم تاثيرات خاص و مشخصي به همراه دارد که از جمله آن‌ها مي‌توان به تاثير بر انتظارات اشاره کرد. وي افزود: به خاطر بياوريم که خرداد سال ۱۳۹۲ انتخابات رياست جمهوري برگزار شد و سه ماه بعد مسئوليت به دولت يازدهم رسيد. با اين حال در همين بازه زماني سه ماهه اتفاقات مهمي‌رخ داد از جمله اين که قيمت‌ها در بازار ارز به شدت کاهش يافت و قيمت دلار که تا ۳۹۰۰ تومان افزايش يافته بود به کمتر از ۳ هزار تومان هم رسيد اين در حالي بود که عملاً هنوز هيچ اتفاق و تغيير مشخصي وجود نداشت و همان سياست‌هايي اعمال مي‌شد که قيمت دلار را تا ۳۹۰۰ تومان بالا برده بود با اين حال انتظارات مثبت و اميد به آينده، موجب کاهش قيمت‌ها شد. وي با اشاره به عوامل خارجي تاثيرگذار بر بازار ارز ايران افزود: دشمني آشکار و هميشگي آمريکا يکي از همين عوامل است. در حقيقت آمريکا تلاش مي‌کند از هر فرصتي براي ملتهب جلوه دادن فضاي اقتصادي ايران براي فعالان اين عرصه بهره ببرد اين در حالي است که اقتصادي رو به رشد است که به وضوح آينده‌اي قابل پيش بيني داشته داشته باشد، در نتيجه مي‌توان گفت آمريکا درصدد است با التهاب آفريني‌هايي نظير کش و قوس‌هاي اخير براي تمديد تعليق تحريم‌ها عليه ايران ، انتظارات منفي نسبت به آينده اقتصاد کشور القاء کند. سيف گفت: به عنوان مثال، پيش بيني اين که ارزش واقعي دلار ۶ هزار تومان است پس به اين قيمت هم خواهد رسيد جالب اين که چنين پيش بيني‌ها و تحليل‌هايي با هيچ حساب و کتاب و بررسي واقعي به تاييد نمي‌رسد اما به هر صورت عده‌اي چنين تحليل‌ها و رقم‌هايي را در فضاي اقتصادي کشور ارائه مي‌کنند و باعث به وجود آمدن نگراني‌هايي مي‌شوند.  

افخمي: شتاب گرفتن همکاري ميان بانک صنعت و معدن و صنعتگران
ساختمان جديد شعبه شمس آباد بانك صنعت و معدن طي مراسمي‌با حضور علي اشرف افخمي‌رئيس هيات مديره و مديرعامل ، اعضاي هيات مديره و برخي از مقامات استاني افتتاح شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، افخمي‌در مراسم ياد شده ضمن بيان اين كه هدف از افتتاح ساخنمان جديد شعبه ارتقاء سطح خدمت رساني به صنعتگران است افزود: امروز بانك صنعت و معدن علاوه بر اعطاي تسهيلات ، به عنوان يك مشاور در كنار صنعتگران حضور دارد و اين خدمات مشاوره‌اي نتايج بسياري براي بخش‌هاي صنعتي كشور داشته است ، اميدوارم بيش از پيش شاهد شتاب گرفتن همكاري ميان بانك و كارآفرينان و صاحبان صنايع در كشور باشيم. مديرعامل بانك صنعت و معدن توسعه صنعتي را هدفي توصيف كرد كه با تعامل مناسب ميان صنعتگران كشورمان در استان‌هاي مختلف و بانك به دست خواهد آمد . وي گفت : همكارانمان در شعب بايد با آموزش مستمر همواره بر سطح توانايي خود افزوده و با به كارگيري سيستم‌هاي نوين علاوه بر ايجاد سهولت در فرايند خدمت رساني به موجب انطباق بانك با استانداردهاي جهاني شوند.  افخمي‌بيان داشت: افزايش سرمايه بانك صنعت و معدن مي‌تواند توان اين بانك را در تسهيل و تسريع فرايند اعطاي تسهيلات ياري كند . به گفته وي اقدامات بانك صنعت و معدن در تامين مالي طرح‌هاي بزرگ و زيربنايي كشور بويژه صنايع پتروشيمي‌، نيروگاه، فولاد، سيمان و صنايع ريلي و هوايي به اين بانك در سطح بين المللي موقعيت ويژه‌اي بخشيده است كه در نتيجه آن موسسات مالي جهاني خواستار همكاري با اين بانك توسعه‌اي هستند.

هر کدام از ما به عنوان عضوي از جامعه در برابر محيط زيست مسئوليم
مديرعامل بانک ايران زمين ضمن تبريک روز درختکاري و با اشاره به مسئوليت افراد جامعه نسبت به محيط زيست گفت: يکي از راهکارهاي بهبود شرايط زيست محيطي کشور آگاه سازي و ارتقا فرهنگ توجه مردم به محيط است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ايران زمين، عبدالمجيد پورسعيد در گفت و گويي که به مناسبت روز درخت کاري انجام پذيرفت، اظهار داشت: اگر نگاهي به اخبار رسانه‌ها داشته باشيم، مي‌بينيم که حال و روز محيط زيست کشور که نقش موثري در توسعه، توليد و پيشرفت کشور دارد، خوب نيست. وي افزود: در سالهاي اخير با رشد و گسترش تکنولوژي و فضاي آنلاين حساسيت مردم نسبت به اين موضوع افزايش يافته است. مدير عامل بانک ايران زمين، با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در آگاه سازي جامعه اظهار داشت: رسانه‌ها، ضمن برجسته سازي مسائل محيط زيستي و آگاهي بخشي درباره خطراتي که متوجه محيط زيست است، با اعلام سياست‌ها، در افزايش پاسخگويي تصميم گيران به مسائل زيست محيطي موثر است. پورسعيد با اشاره به کمپين‌هاي محيط زيستي که توسط مردم در فضاي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد مي‌شوند گفت: شبکه‌هاي اجتماعي به عنوان يک عامل موثر در افزايش حساسيت و انجام کار جمعي و همه گير مي‌تواند يکي از راههاي افزايش مشارکت و آگهي مردم باشد. وي با اشاره به روز درخت کاري گفت: با تبريک به مناسبت اين روز به نظر من هرکس مي‌تواند با کاشت يک نهال در مقابل منزل و يا خانه خود همراه با کودکان ضمن بزرگداشت اين روز، به استقبال بهار برود. پورسعيد با اشاره به اينکه بانک ايران زمين در راستاي حفاظت از محيط زيست نوروز چاپ سررسيد نخواهد داشت.

بانک قرض الحسنه مهر ايران منشأ کار خير جمعي در جامعه
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران، بسترهاي بسيار خوبي براي گسترش خير جمعي در جامعه دارد. به گزارش روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، علي ربيعي در ديدار با مديرعامل و عضو هيات مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران با بيان اين مطلب گفت: آحاد مردم نيازمند خدمات و طرح‌هايي هستندکه بتواند آنها را توانمند کند و در مسير بهبود معيشت آنان گام بردارد كه بانك قرض الحسنه مهر ايران در اين مسير اقدامات خوب و شايسته‌اي داشته است. وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تاکيد کرد: بانک قرض الحسنه مهر ايران که ماهيت اجتماعي دارد مي‌تواند در اشتغال‌هاي خرد و به ويژه اشتغال روستاييان نقش آفريني كند و دولت و مجلس بايد از ظرفيت‌هاي اين بانك كه از اعتماد خوبي در جامعه برخوردار است استفاده كند. در ادامه، دکتر مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز بيان داشت: اين بانك با جذب ۴۱.۵ هزار ميليارد ريال منابع قرض الحسنه در ۱۱ ماه گذشته نسبت به پايان سال ۹۵ بالغ بر ۶۸ درصد رشد داشته و منابع آن در حال حاضر بيش از ۱۰۳ هزار ميليارد ريال است. وي افزود: بانک قرض الحسنه مهر ايران طي يک دهه فعاليت خود نزديک به سه ميليون و دويست هزار نفر تسهيلات قرض الحسنه در زمينه‌هاي کار آفريني و اشتغال، معيشت، بهداشت و درمان و ازدواج جوانان پرداخت كرده است كه ۷۰۰ هزار فقره آن مربوط به سال ۹۶ مي‌باشد. دکتر اکبري گفت: نسبت مطالبات غير جاري به مصارف بانك از ابتداي فعاليت تا كنون حدوداً يك درصد است كه بيان كننده مديريت صحيح ريسك و عملكرد شايسته در اين حوزه مي‌باشد.

کاشت نهال توسط مديرعامل بانک کشاورزي در روز درختکاري
روح اله خدارحمي‌رئيس هيات مديره و مديرعامل بانک کشاورزي به مناسبت روز درختکاري و هفته منابع طبيعي نسبت به کاشت نهال اقدام کرد.
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي، مديرعامل بانک کشاورزي روز سه شنبه 15 اسفند سال جاري در اقدامي‌نمادين طي مراسمي‌به مناسبت روز درختکاري و هفته منابع طبيعي و به منظور پاسداشت فرهنگ احترام به طبيعت ، نسبت به کاشت نهال اقدام کرد. اين گزارش مي‌افزايد اين مراسم با حضور اعضاي هيات مديره ، مديران امور و جمعي از روساي ادارات، با هدف ترويج فرهنگ حفاظت از منابع طبيعي به عنوان سرمايه‌هاي ارزشمند ملي و ترغيب کارکنان بانک به کاشت نهال و احترام به طبيعت برگزار شد.
شايان ذکر است بانک کشاورزي به عنوان بانک سبز و حامي‌محيط زيست ، فعاليت‌هاي فراواني از جمله گسترش بانکداري الکترونيکي، پرداخت تسهيلات براي ايجاد و گسترش باغات و اجراي عمليات آبخيزداري و حمايت از تشکل‌هاي مردم نهاد حامي‌محيط زيست را انجام داده است و هرساله در روز درختکاري با مشارکت کارکنان بانک نسبت به کاشت صدها اصله نهال اقدام مي‌کند.

آمادگي برزيل براي اعطاي خط اعتباري 1.2 ميليارد يورويي به ايران
سفير برزيل در ديدار با مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران از برنامه آن کشور جهت اختصاص خط اعتباري فاينانس به ارزش1.2 ميليارد يورو به ايران خبر داد.
اين خط اعتباري در راستاي افزايش حجم تجاري فيمابين دو کشور تا مبلغ 5 ميليارد دلار که در کميسيون اخير مشترک اقتصادي دو کشور هدف گذاري شده بود‌‌ به منظور کمک به صادرکنندگان کشور برزيل به ايران و تامين مالي پروژه‌هاي اقتصادي ذيربط تنظيم شده است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک توسعه صادرات ايران، دکتر علي صالح آبادي در اين نشست پيرامون پروژه‌هاي مهم بانک توسعه صادرات در عسلويه و بندرچابهار سخن گفت و آمادگي اين بانک را براي برقراري روابط کارگزاري با بانکهاي برزيلي و استفاده از خط اعتباري مذکور اعلام کرد. آقاي رودريگو دي آزردو سانتوس سفير برزيل در اين نشست اظهارداشت: در صورت استقبال و استفاده از خط ياد شده مي‌توان مبلغ را در آينده افزايش داد. سفير برزيل نسبت به تاسيس شعب بانکهاي ايراني در برزيل ابراز آمادگي کرد و گفت: بانکهاي خصوصي که مذاکره داشته‌ايم تمايل خود را به اين کار اعلام نموده اند.  

اهدا تنديس طلايي جشنواره تبليغات به روابط عمومي‌بانک سپه
پايگاه اطلاع رساني بانک سپه،در سومين دوره جشنواره تبليغات ايران که در اسفندماه سال جاري با حضور دکتر نوبخت معاونت رياست جمهوري،دکتر سلطاني فر معاونت وزير ارشاد و جمعي از مديران و اساتيد دانشگاه برگزار شد،تنديس طلايي جشنواره در بخش فعاليت‌هاي ترويجي روابط عمومي‌به روابط عمومي‌بانک سپه اهدا شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سپه ، با انجام اقدامات منسجم و هدفمند در بخش کمپين تبليغاتي قرعه کشي حساب‌هاي پس انداز قرض الحسنه موفق شد در بين بيش از 100 شرکت و سازمان فعال در حوزه تبليغات و روابط عمومي‌اين عنوان را کسب کند. گفتني است،در اين جشنواره روابط عمومي‌بانک سپه با کسب تنديس شاهين طلايي،رتبه اول را در بخش فعاليت‌هاي ترويجي روابط عمومي‌بدست آورد.

کسب دو شاهين نقره‌اي توسط بانک مسکن در جشنواره تبليغات
بانک مسکن در سومين جشنواره تبليغات موفق به دريافت دو شاهين نقره‌اي از دبير جشنواره شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن- هيبنا، در اين مراسم که دکتر محمد باقر نوبخت، معاون رييس جمهور و رييس سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر محمد سلطاني فر، معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي‌حضور داشتند، دو شاهين نقره‌اي به بانک مسکن اهدا شد. در اين مراسم مهدي احمدي رييس کل اداره روابط عمومي‌بانک مسکن به نمايندگي از اين بانک دو شاهين نقره‌اي را دريافت کرد. لازم به ذکر است اولين شاهين در زمينه حمايت و اسپانسري بانک مسکن در جشنواره هم آپارتماني و دومين شاهين نيز، در مطالعات و تحقيقات مرتبط با تبليغات حساب‌هاي سپرده ممتاز به بانک مسکن اهدا شد .

اهداي "شاهين طلايي" سومين جشنواره تبليغات ايران به بانک شهر
بانک شهر "شاهين طلايي" سومين جشنواره تبليغات ديجيتال ايران را که با تاکيد بر سه اصل "خلاقيت، اثربخشي، حق انتخاب مشتري" برگزار شد ، از آن خود کرد. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي، در اين جشنواره که با حضور جمعي از مسولان عالي رتبه کشوري، انجمن صنفي تبليغات آژانس‌ها و کانون‌هاي تبليغاتي، روابط عمومي‌ها و شرکت‌هاي توليدي و خدماتي در دانشگاه تربيت مدرس برگزار شد ، بانک شهر موفق شد تا "شاهين طلايي" اين دوره از جشنواره تبليغات ايران را به خود اختصاص دهد.  جايزه اين دوره ، مرتبط با کمپين فضاي مجازي "شهر من" به بانک شهر اهدا شد. گفتني است، بيش از 2 هزار اثر تبليغاتي به دبيرخانه سومين جشنواره تبليغات ايران ارسال شد و در حدود 120 اثر از سوي هيات داوران شايسته تقدير اعلام شدند.

حمايت چهره‌ها از اقدام بانک گردشگري در احداث پرديس گردشگري
شماري از چهره‌هاي سياسي و فرهنگي و فعالان محيط زيست از اقدام بانک گردشگري در احداث پرديس گردشگري و اختصاص هزينه‌هاي چاپ سر رسيد و اقلام تبليغاتي به امر درختکاري تقدير کردند.
به گزارش روابط عمومي‌بانک گردشگري، مرتضي طلايي، نايب رييس سابق شوراي شهر تهران و از صاحب نظران حوزه شهري، در مصاحبه با ستاد خبري نهضت درختکاري، اقدام بانک گردشگري براي توسعه فضاي سبز را شايسته تقدير دانست و گفت: اين حرکت مي‌تواند زمينه ساز توسعه بانکداري الکترونيک از يکسو و فرهنگ سازي کاشت درختان از سوي ديگر شود تا ساير سازمان‌ها هم در برنامه خود اين موضوع را لحاظ کنند. 
سردار محمدرضا مقيمي، رئيس پليس آگاهي ناجا نيز تاکيد کرد: در شرايطي که همه افراد جامعه مسئوليت دارند براي رفع آلودگي هواي تهران تلاش کنند، اقدام بانک گردشگري بسيار ارزشمند است.
همچنين، عمار تفتي گفت: عملکرد مثبت بانک گردشگري در توسعه فضاي سبز و حفاظت درختان مي‌تواند الگويي براي سازمان‌ها و نهادهاي ديگر در اولويت دادن به حوزه محيط زيست در اجراي برنامه‌ها باشد.

تجليل از فعالان اجرائي نماز پست‌بانک‌ايران
 طي مراسمي‌و باحضور جمعي از مديران و مسئولان اقامه نماز وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از فعالان نماز اين وزارتخانه ازجمله پست‌بانک‌ايران تجليل بعمل آمد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: در اين مراسم محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز به تشريح اهميت نماز پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام قليان دبير شوراي فرهنگي وزارت ارتباطات گفت: کسب رتبه شايسته تقدير وزارت ارتباطات از سال 1392 تا 1396 در اجلاس نماز حاصل تلاش مجموعه اين وزارتخانه و سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه است. گفتني است: درپايان اين مراسم از سيدرحمان حسين‌پور،احمد فرهمند، فاتح ملائي، سعيد وحدت، بهنام يزداني، سيدرمضان جعفري، مجتبي باقري، فرشيد تولائي‌مقدم، علي قاسمي، عليرضا مختاري، حميد مصلحي، ابوالفضل طاهري، مهدي خواجه يوسفي، سيدناصر حسيني، محمداسماعيل حريري، حميدرضا طلائي‌نژاد، جواد حبيبي‌نيا، جعفر نقوي، نجف‌علي عظيمي، عليرضا نوروزي، اعظم خوانين‌زاده و مريم جنگجو به‌عنوان فعالان اجرائي نماز در پست‌بانک‌ايران به همراه فعالان اجرائي نماز وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شرکت‌ها و سازمان‌هاي تابعه درکل کشور با اهداء لوح تقدير قدرداني شد.

پرداخت پيش از موعد وجوه فرم درخواست تعاوني اعتبار ثامن الحجج
بر اساس مجوز بانک مرکزي ،بانک پارسيان به منظور رفاه بيشتر سپرده‌گذاران تعاوني اعتبار ثامن‌الحجج، اقدام به پرداخت پيش از موعد وجوه سپرده گذاران اين تعاوني کرد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک پارسيان؛ آن دسته از مشترياني تعاوني اعتبار ثامن الحجج که موعد پرداخت وجوه " فرم درخواست" ايشان مهرماه 1397 مي‌باشد، مي‌توانند 7 ماه زودتر از تاريخ سررسيد مندرج در فرم مزبور نسبت به دريفات وجوه خود اقدام نمايند.  به عنوان نمونه، چنانچه زمان سررسيد" فرم درخواست" تاريخ 97/7/20باشد، مشتري مي‌تواند در تاريخ 96/12/20وجه فرم مزبور را دريافت نمايد.
 شايان ذکر است، مشتريان بعد از تاريخ‌هاي مقرر نيز مي‌توانند براي دريافت وجوه " فرم درخواست" اقدام کنند.

با کارت‌هاي هديه بانک سينا به استقبال روز مادر برويم
در راستاي تامين نظر هموطنان در زمينه خدمات بانکي، کارت‌هاي هديه جديد بانک سينا در شعب اين بانک عرضه مي‌شود.  به گزارش روابط عمومي‌بانک سينا، کارت‌هاي هديه جديد اين بانک در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، ولادت حضرت علي(ع) و روز پدر و همچنين سال جديد، در طرح‌هاي زيبا و متنوع و متناسب با اين ايام در شعب بانک عرضه شده است. اين کارت‌ها در مبالغ مورد نظر مشتري با امکان درج عبارات دلخواه صادر مي‌شود و با استفاده از آن مي‌توان نسبت به خريد کالا، خريد اينترنتي و پرداخت اينترنتي قبوض اقدام کرد. همچنين براي ارائه خدمات ويژه و تامين نيازهاي مشتريان و سازمانها؛ امکان صدور کارت هديه سينا به صورت گروهي در مبالغ انتخابي توسط مشتري در اسرع وقت فراهم شده است.