آغاز اولين جشنواره پايانه‌هاي فروشگاهي موسسه اعتباري کوثر
موسسه اعتباري کوثر در نظر دارد به پاس قدرداني از پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي "جشنواره ياس" را برگزار نمايد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ با هدف توسعه و ارتقاي فرهنگ پرداخت الكترونيكي، جشنواره پايانه‌هاي فروش متصل به حساب‌هاي موسسه اعتباري کوثر "ياس" از 15 اسفندماه آغاز شده است.
بر اساس اين گزارش، در جشنواره "ياس" که از 15 اسفند الي 25 خردادماه 1397 برگزار مي‌شود تمامي‌دارندگان کارت خوان‌هاي موسسه اعتباري کوثر و همچنين دارندگان کارت‌هاي شتابي به شرط استفاده از پايانه‌هاي فروشگاهي اين موسسه مي‌توانند با کسب امتيازهاي لازم در جشنواره شرکت کنند و با ماندگاري حساب و افزايش تعداد تراکنش‌ها امتياز بيشتري جهت برخورداري از جوايز ويژه اين جشنواره کسب کنند.
اين گزارش مي‌افزايد: زمان قرعه کشي جشنواره ويژه پايانه‌هاي فروش موسسه اعتباري کوثر، روز چهارشنبه 3/5/1397 همزمان با ولادت امام رضا (ع) است.
پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي و دارندگان کارت‌هاي شتابي علاقه مند به شرکت در اين جشنواره مي‌توانند با مراجعه به هريک از 352 شعبه موسسه اعتباري کوثر و يا از طريق سامانه پاسخگوي کوثر به شماره 42830-021 اطلاعات لازم را کسب نمايند.
خاطرنشان مي‌گردد؛ مشتريان گرامي‌مي‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرين اخبار و خدمات به کانال رسمي‌موسسه اعتباري کوثر در رسانه اجتماعي تلگرام به آدرس kosarfci_ir@ مراجعه نمايند.

زهرا نعمتي مشاور ورزشي مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت شد
بانوي قهرمان المپيک و پاراالمپيک تيراندازي با کمان کشور به عنوان مشاوره ورزشي مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت منصوب شد.
 در نشستي با حضور مديران بانک و حميدعلي صميمي‌رييس فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين کشور، طي حکمي‌از سوي محمدحسين حسين زاده مديرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، زهرا نعمتي برترين پاراکماندار جهان به عنوان مشاور ورزشي مديرعامل منصوب شد.
زهرا نعمتي در ميان پنج کانديداي رشته تيراندازي پارالمپيک از پنج کشور جهان، با اختلاف راي بالا به عنوان بهترين ورزشکار سال ۲۰۱۷ شد.

افزايش ساعت کاري شعب بانک سامان  در روزهاي پاياني سال
بانک سامان به‌منظور رفاه‌حال مشتريان و سرويس‌دهي مطلوب‌تر، ساعت کار شعب خود را در روزهاي پاياني سال افزايش داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سامان، مديريت بانکداري خرد اعلام کرد: تمام شعب بانک سامان در تهران و شهرستان‌ها در روزهاي 19 تا 28 اسفند تا ساعت 18 به مشتريان بانک ارايه خدمت مي‌کنند. همچنين تمام شعب در روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه تا ساعت 16 در خدمت مشتريان خواهند بود.
لازم به ذکر است، ساعت کاري شعب کيش و قشم بر اساس ساعت اعلامي‌از سوي سازمان مناطق آزاد خواهد بود.
گفتني است، شعبه فرودگاه امام خميني (ره) و واحد CIP مطابق تمام ايام سال به‌صورت بيست‌وچهار ساعته در خدمت مشتريان بانک سامان خواهند بود.
مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 نيز در تمام ساعت‌هاي شبانه‌روز آماده پاسخگويي به پرسش‌ها، پيشنهادها و مشکلات احتمالي است.

معاون استاندار مرکزي: 
با کمک پست بانک ايران مي‌توانيم
 اشتغال خوبي در روستاها ايجاد کنيم
 مهدي زنديه وکيلي معاون عمراني استانداري مرکزي در نشست مشترک با مجتبي باقري مديرشعب پست بانک استان که در محل استانداري برگزار شد گفت: با کمک اين بانک مي‌توانيم اشتغال خوبي در روستاها ايجاد کنيم.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: وي در ادامه ضمن مؤثر خواندن پرداخت تسهيلات توسط اين بانک جهت محروميت زدائي از مناطق کم برخوردار ابراز اميدواري کرد که با کمک تسهيلات پست بانک ايران بتوانيم براي ايجاد اشتغال و بهبود وضعيت معيشيت در روستا و محقق شدن اقتصاد مقاومتي در روستاها گام‌هاي مؤثري برداريم.
همچنين در اين نشست باقري گزارشي از عملکرد پست بانک و پرداخت تسهيلات صندوق توسعه ملي ارائه نمود.

غرفه بانک توسعه تعاون در نمايشگاه توانمندي‌هاي روستائيان و عشاير 
هم‌زمان با افتتاح سومين نمايشگاه توانمندي‌هاي روستائيان و عشاير غرفه اختصاصي بانک توسعه تعاون باهدف معرفي و شناساندن خدمات تخصصي خود به تعاوني‌هاي روستايي و عشايري در نمايشگاه بين‌المللي تهران داير گرديد.
گفتني است کليه تعاون گران و فعالان بخش‌هاي اقتصادي مي‌توانند به‌منظور اطلاع از کم و کيف خدمات بانک توسعه تعاون به غرفه اختصاصي اين بانک مراجعه نمايند.
شايان‌ذکر است سومين نمايشگاه توانمندي‌هاي روستائيان و عشاير تا پايان هفته جاري آماده ارائه خدمات به بازديدکنندگان مي‌باشد.


مديرعامل بانك صنعت و معدن اعلام کرد؛
علي اشرف افخمي‌مديرعامل بانك صنعت و معدن پس از فروش سهام شركت سرمايه گذاري اين بانك در بورس گفت: هدف ما بانكداري است و نه بنگاه داري. بنگاه داري در برهه‌اي از فعاليت اين بانك ناخواسته به ما تحميل شده است. علي اشرف افخمي‌كه با پايگاه خبري بانك صنعت و معدن گفتگو كرده است با تبيين سياست‌هاي اين بانك براي فروش بنگاه‌هاي تحت پوشش گفت: اين بانك توسعه‌اي به لحاظ ماهيت فعاليتش چندان به دنبال بنگاه داري نبوده است و بنگاه‌هاي تحت پوشش اين بانك در شرايطي خاص به ما واگذار شده است. افخمي‌با اشاره به اينکه شرکت‌هاي زيرمجموعه اين بانک در مقايسه با ساير بانک‌هاي کشور بسيار اندک است، خاطرنشان ساخت: اجراي سياست واگذاري بنگاه‌هاي بانك از سال 92 آغاز شده است و طي اين مدت تعداد زيادي از بنگاه‌هاي تحت پوشش نيز واگذار شده است اما واگذاري شركت سرمايه گذاري بانك صنعت و معدن به دليل وضعيت خاص و موفقيت آميزي كه در اين مقطع زماني داشته بيشتر مورد توجه قرار گرفته است. مديرعامل بانك صنعت و معدن افزود: برخي از مقررات را شايد بتوان عامل كندشدن واگذاري‌ها قلمداد نمود لکن بانک هرگز تمايلي به داشتن اين بنگاه‌ها نداشته و بيشتر علاقمند به توسعه ظرفيت بانکداري و افزايش تعاملات بين المللي بوده و هستيم. افخمي‌در خصوص واگذاري شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن گفت: اين شركت يكي از شركت‌هاي موفق و سودآور بانك در زمينه فعاليت‌هاي بورسي و اقتصادي بوده است و در ادامه سياست‌هاي واگذاري و تاكيد دولت و جناب آقاي كرباسيان وزير محترم امور اقتصادي و دارايي، موفق شديم با شناسايي خريداران اهليت دار، از طريق بورس 51 درصد از سهام اين شركت را در روز 24 بهمن ماه گذشته با موفقيت واگذار كنيم. افخمي‌با تشکر از حمايت و پشتيباني کامل وزراي امور اقتصادي و دارايي و صنعت، معدن و تجارت از واگذاري بنگاه‌هاي زيرمجموعه بانک‌ها به بخش خصوصي افزود: پس از عرضه شدن 51 درصد سهام شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن، شركت سرمايه گذاري توسعه صنعتي ايران با نظارت سازمان بورس اوراق بهادار از بين چند رقيب و خريدار موفق شد كه 51 درصد سهام مذكور را خريداري نمايد. افخمي‌خاطرنشان ساخت: اين بانك توانسته است در بسياري از موارد نظير اولين گشايش اعتبار پس از برجام، اولين اخذ خط اعتباري فايناس خارجي، برقراري روابط كارگزاري با 90 بانك در 36 كشور و امروز نيز با فروش 2 ميليارد و 295 ميليون سهم شركت سرمايه گذاري صنعت و معدن به قيمت 436 ميليارد تومان، در سيستم بانكي كشور جزو اولين‌ها باشد.


مدير جديد شعب بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان البرز معرفي شد
احمد رضا دهقان نيري، طي مراسمي‌با حضور سليمان توکلي عضو هيات مديره و يوسف نجدي مدير امور استان‌هاي بانک قرض الحسنه مهر ايران به عنوان مدير جديد شعب استان البرز منصوب شد و از زحمات ۴ ساله امير شريفي تقدير به عمل آمد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهر ايران، توکلي در اين مراسم با اشاره به عملکرد مثبت بانک در حوزه‌هاي مختلف بانكداري اسلامي‌بيان داشت: با زحمات مديران و كاركنان بانك، منابع قرض الحسنه جذب شده نسبت به پايان سال ۹۵ نزديك به ۷۰ درصد رشد داشته است و هم اكنون بالغ بر ۱۰۳ هزار ميليارد ريال منابع دارد. وي تحولات مديريتي را عاملي موثر در مسير پيشرفت بانک دانست و گفت: حضور مديران با تفکرات جديد توانسته است مسير رشد و ترقي برند بانک قرض الحسنه مهر ايران را تسريع کند. توکلي، تبليغات را ابزار مهمي‌در معرفي خدمات و محصولات بانک به آحاد جامعه معرفي کرد و ادامه داد: تبليغات بانک در رسانه‌هاي گروهي و يا بيلبوردهاي نصب شده در انظار عمومي‌به خوبي توانسته است كه جايگاه بانك را ارتقاء بخشد و افراد بيشتري را با طرح‌هاي تسهيلاتي ارائه شده آشنا كند. در ادامه، نجدي مدير امور استان‌ها نيز ضمن تقدير از زحمات ۴ ساله شريفي در راستاي پيشبرد اهداف عاليه بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان البرز و اقدامات و کارهاي مناسب صورت پذيرفته، اظهارداشت: همکاران ما همچون گذشته با مدير شعب استان همکاري كنند و با دقت لازم به انجام امور مشتريان اهتمام داشته باشند.
دهقان نيري مدير جديد شعب استان البرز نيز تصريح کرد: اميدوارم تا با کمک و اقدام اصولي در بازاريابي بتوانيم منابع قابل توجهي را جذب و تسهيلات مطلوبي را پرداخت کنيم.
در اين جلسه، شريفي نيز گزارشي از عملکرد ۴ ساله و اقدامات انجام شده در اين مدت ارائه داد و گفت: منابع قرض الحسنه استان البرز تا پايان سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۶۲۶ ميليارد ريال بوده که تا۱۳ اسفند سال ۱۳۹۶ به ۸۹۱ ميليارد ريال افزايش يافته است.

انضباط مالي سرلوحه اقدامات بانک ملي ايران
با حضور غلامرضا پناهي و ناصر شاهباز اعضاي هيأت مديره بانک ملي ايران، همايش بررسي عملکرد اداره امور شعب شرق تهران برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، در اين همايش پناهي خواستار شناسايي و کنترل شاخص‌هاي صحيح و موثر بر عملکرد فعاليت در شعب شد. وي اظهار داشت: رونق اشتغال در کشور منوط به سرمايه گذاري و افزايش توليد است و اين امر نشان دهنده وظيفه سنگين سيستم بانکي در جهت کمک به اشتغال است. ديگر عضو هيأت مديره بانک ملي ايران نيز در ادامه با تأکيد بر لزوم انضباط مالي در واحدهاي بانک اظهار داشت: افزايش سودآوري مهم‌ترين سياست مالي بانک است و مديريت هزينه و انضباط مالي در افزايش يا کاهش منابع بانکي تاثير بسزايي دارد. شاهباز با مهم دانستن نقش بانک‌ها در توسعه و رونق اقتصادي کشور، بر نقش بي بديل بانک ملي ايران به عنوان بزرگ‌ترين بنگاه اقتصادي کشور تاکيد کرد. همچنين کاووس ايرج پور معاون حقوقي و وصول مطالبات بانک در اين همايش درخصوص وصول مطالبات معوق اظهار داشت: مديران واحدها بايد با رعايت اصول و موازين حقوقي ضمن مدارا با مشتريان، در پرونده‌هاي اجرايي نيز بسيار جدي عمل کنند. محمدنور آزادي مدير امور شعب تهران نيز با بيان اينکه در سال آينده بايد حرکت به سوي اهداف با اولويت بندي صورت گيرد، گفت: علاوه بر تعيين اهداف بلند مدت ، برنامه‌ريزي کوتاه مدت نيز بايد داشته باشيم تا بتوانيم سريعتر به نتيجه برسيم و همچنين با برنامه‌ريزي مدون در ابتداي سال آينده، نقشه راهي ترسيم کنيم تا زمينه افزايش درآمد بانک ايجاد شود.

برگزاري نشست فعالان اقتصادي اصفهان با مديران ارشد بانک گردشگري 
جمعي از مشتريان و فعالان اقتصادي استان اصفهان به منظور هم انديشي و بررسي ظرفيت‌هاي همکاري موجود، در نشستي با مديران ارشد بانک گردشگري شرکت کردند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک گردشگري، در اين نشست که در روز 16 اسفند ماه در شهر اصفهان و با حضور «رضا کامران»، معاون شعب و امور مشتريان، «مسعود قرائتي»، معاون اعتبارات و امور بين الملل و جمعي از مديران اجرايي بانک گردشگري برگزار شد، معاون شعب و امور مشتريان ضمن معرفي سابقه و عملکرد اين بانک و امکانات سخت افزاري و نرم افزاري در اختيار، گفت: «هدف از برگزاري اين نشست، مشتري مداري و بهره مندي از نظرات فعالان اقتصادي استان اصفهان، به عنوان يکي از قطب‌هاي صنعتي و کسب و کار کشور، به منظور ارتقاي خدمات و بهره مندي بيشتر از ظرفيت‌هاي همکاري مشترک ميان دو طرف است». کامران افزود: «بانک گردشگري با توجه به رسالتي که در حوزه فعاليت‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري و ارتقاي توانمندي‌هاي کشور در اين بخش دارد، اقدام به سرمايه گذاري‌هاي گسترده در ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در کشور کرده است که پروژه سيتي سنتر اصفهان به عنوان يکي از پروژه‌هاي کلان گردشگري و تجاري کشور و نيز پروژه ميکامال کيش دو نمونه از اين فعاليت‌ها هستند».  همچنين در اين نشست، معاون اعتباري و امور بين الملل بانک گردشگري، ضمن تبيين امکانات اين بانک در ارائه خدمات ارزي به فعالان اقتصادي گفت: «بانک گردشگري در حال حاضر با تکميل زنجيره خدمات ارزي خود، آماده همکاري و تامين نيازهاي بازرگانان، صاحبان کسب و کار و فعالين اقتصادي در اين حوزه است». قرائتي اضافه کرد: «ما در حال حاضر ارتباطات خوبي با بانک‌هاي کشورهاي مختلف از جمله آلمان، سوييس، اسپانيا، چين، ارمنستان، کره جنوبي، ترکيه و هندوستان داريم و با استفاده از اين ظرفيت‌ها بازرگانان ايراني به ويژه فعالين اقتصادي اين استان مي‌توانند از خدمات موجود براي نقل و انتقال پول و دريافت ضمانت نامه‌هاي ارزي استفاده کنند». فعاليت در حوزه تسهيلات ريفاينانس به ويژه در بخش مواد غذايي و دارويي، اعتبارات اسنادي و بروات اسنادي، از ديگر حوزه‌هاي مورد تاکيد وي در معرفي خدمات بخش بين الملل بانک گردشگري بود.  گفتني است پيش از اين نيز نشست‌هاي مشابهي با هدف برقراري ارتباط مستقيم با صاحبان کسب و کار و شناخت نيازها و ظرفيت‌ها با حضور مديران ارشد بانک گردشگري برگزار شده اند. بانک گردشگري به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملي در بخش گردشگري شناخته مي‌شود.

بانک شهر، موتور مولد در تحقق اهداف شهرداري‌ها
شهردار رشت با بيان اين‌که بانک شهر به عنوان موتوري مولد در تحقق اهداف شهرداري‌ها عمل مي‌کند،گفت: نقش اين بانک در سرعت بخشيدن به اجراي پروژه‌هاي شهري و همچنين اتمام بسياري از پروژه‌هاي راکد، انکارناپذير و حائز اهميت است.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، مسعود نصرتي با بيان اينکه اين بانک به عنوان پيشرو در کمک به حوزه مديريت شهري شناخته مي‌شود،گفت: بانک شهر با تمام توان درصدد ارايه خدمات برتر بانکي به شهروندان و رفع معضلات شهرهاست.
وي با بيان اينکه هم اکنون چالش‌ها ، مشکلات و معضلات شهرها با حمايت اين بانک به خوبي شناسايي و براي رفع آنها اقدام مي‌شود، افزود: امروز بانک شهر فقط برطرف کننده نيازهاي مديريت شهرها نيست و شهروندان در سراسر کشور شاهد خدمات اين بانک هستند.
نصرتي با اشاره به تعامل مناسب شهرداري رشت با اين بانک گفت: بازگشايي LC داخلي و خارجي يکي از خدماتي است که بانک شهر در آن تخصص دارد و شهرداري‌هاي کشور معمولاً از آن استفاده ميکنند که شهرداري رشت نيز خواهان آن است تا در پيشبرد پروژه‌هاي خود از اين امکان بهره مند شود.
وي با اشاره به قابليت‌هاي شهر رشت در جذب گردشگر اظهار کرد: اين شهر سالانه 36 ميليون نفر گردشگر داخلي دارد که عدد قابل توجهي است و لذا يکي از حوزه‌هايي که بانک شهر در رشت به خوبي ميتواند به آن ورود کند، حوزه گردشگري و تأمين زيرساختهاي مرتبط به آن است.
نصرتي در ادامه حمايت از حوزه‌هاي زيست محيطي را از شاخصه‌هاي بانک شهر دانست و تصريح کرد: اين بانک در حوزه‌هاي زيست محيطي نيز مجموعه‌اي پيشرو تلقي مي‌شود و حتي در اين زمينه داراي برند بين المللي است.

رتبه اول بانک صادرات ايران در بازار تسهيلات چهار محال و بختياري
بانک صادرات ايران طي ٩ ماه اول سال ٩٦ در استان چهار محال و بختياري با اعطاي ٢١٩٠ فقره تسهيلات بالغ بر ٤٥٣ ميليارد ريال نقش مهمي‌در عمل به برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي داشته و در عين حال مانده تسهيلات اعطايي اين بانک طي اين مدت در ساير حوزه‌هاي اقتصادي استان، رتبه اول بازار تسهيلات را در بين ساير بانک‌ها براي آن رقم زده است
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، تسهيلات حمايتي اين بانک در استان چهارمحال و بختياري طي ٩ ماهه اول سال ٩٦ حکايت از عملکرد قابل توجهي در راستاي عمل به برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي و پشتيباني از توليد و اشتغال، رفاه و ازدواج جوانان دارد، به نحوي که در قالب اين برنامه‌ها ٢١٩٠ فقره تسهيلات به ارزش بيش از ٤٥٣ ميليارد ريال اعطا شده است. همزمان مانده تسهيلات اعطايي اين بانک به بخش‌هاي مختلف اقتصادي و اجتماعي اين استان در اين مدت با ٢٩١٠٧ فقره تسهيلات به ٥٩٤٢ ميليارد ريال رسيده که قريب به ٢٧ درصد سهم تسهيلات شبکه بانکي در استان را شامل شده و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
بنابراين گزارش، مديريت شعب بانک صادرات ايران طي ٩ ماه ابتداي سال جاري، با اعطاي ١٥٩٢ فقره وام ازدواج و تهيه جهيزيه (بالغ بر ١٦٠ ميليارد ريال) کمک بزرگي به تسهيل امر ازدواج در استان چهارمحال و بختياري کرده است.
همچنين در راستاي حمايت از رونق توليد ١٩ فقره تسهيلات به ارزش ١١٣ ميليارد ريال به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط در بخش‌هاي صنعتي و کشاورزي اين استان پرداخت شده است. همچنين طي ٩ ماه ابتداي سال ٩٦، خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران استان چهارمحال و بختياري از ١٨٢ فقره تسهيلات ساخت و خريد مسکن بالغ بر ١١٥ ميليارد ريال برخوردار شده‌اند. 
علاوه بر اين، در راستاي حمايت از مشاغل خانگي ١٧٧ نفر از معرفي‌شدگان کميته امداد حضرت امام خميني (ره)، سازمان بهزيستي و اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعي از وام قرض‌الحسنه اشتغالزايي اين مديريت به ارزش ٣٢ ميليارد ريال استفاده کرده‌اند. علاوه براين، تعداد ٩٠ فقره پرونده با اشتغالزايي ٣٦٠ نفر معرفي معرفي شده از نهاد‌هاي مختلف از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزي، ميراث فرنگي و ... در راستاي ايجاد مشاغل خانگي به ميزان ١٩ ميليارد ريال توسط بانک صادرات ايران در چهارمحال و بختياري پرداخت شده است.  گفتني است، در مدت مورد اشاره، ١٢٨ فقره تسهيلات به مبلغ ١٣ ميليارد ريال به حوادث غير مترقبه و يک ميليارد ريال براي حمايت از ٢ زنداني نيازمند توسط بانک صادرات اين استان تخصيص يافته است.
لازم به ذکراست، بانک صادرات ايران با داشتن مانده تسهيلات پرداختي ٥٩٤٢ ميليارد ريالي در استان چهارمحال و بختياري تا پايان آذر ماه ٩٦، موفق شد رتبه اول و سهم ٢٧ درصدي از بازار تسهيلات ( مصارف ) و رتبه دوم بازار منابع استان را در بين ساير بانک‌هاي به خود اختصاص دهد .

با همکاري شرکت تجارت الکترونيک پارسيان و پترو آيريک طرح سوخت‌رساني سيار به‌طور رسمي‌رونمايي شد
مراسم رونمايي از اپليکيشن درخواست سوخت پيدو (Pido) با حضور معاون مديرعامل شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ايران و شهردار منطقه ۲ و مديران عامل شرکت گروه داده‌پردازي بانک پارسيان و تاپ برگزار شد.
در آيين گشايش رسمي‌طرح خودروهاي سوخت‌رسان سيار ، قائم مقام شرکت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي ، گفت: با کمک شرکت خصوصي پتروآيريک، تجربه تازه‌اي در زمينه سوخت‌رساني ايجاد شده است. وي با بيان اين‌که اين پروژه با موفقيت به پايان رسيده است، افزود: با توجه به اين‌که طرح سوخت‌رسان سيار مي‌تواند جمع زيادي از ذينفعان را راضي کند، طرح موفقي خواهد بود. وي افزود : وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان ملي استاندارد، مالکان جايگاه‌هاي عرضه سوخت و به‌ويژه مردم از جمله ذي‌نفعان پروژه سوخت‌رسان سيار هستند.در بخش ديگري از اين مراسم آقاي مهندس پوررنجبر مديرعامل گروه داده پردازي پارسيان ضمن معرفي توانمندي‌هاي اين شرکت در حوزه‌هاي مختلف ، از آمادگي کامل خود براي ارائه سرويس‌هاي پرداخت نوين و امن به نهاد‌ها و سازمان‌هاي مختلف از جمله شهرداري‌ها خبر داد که مي‌تواند منجر به افزايش رفاه و آسايش براي هموطنان شود.  شايان ذکر است، اپليکيشن درخواست سوخت که قابليت نصب در گوشي‌هاي تلفن اندرويد، ios و ويندوز را داراست مي‌تواند به افراد در راه مانده در امر توزيع سوخت کمک کند. اين اپليکيشن داراي دو نرم افزار براي کاربر و سوخت‌رسان است؛ در صورتي که کاربر درخواست خود را از طريق اينترنت اعلام کند، نزديکترين ماشين سوخت‌رسان مي‌تواند به آن پاسخ دهد و پس از اين‌که قيمت و مسافت آن مشخص شد، کاربر نيز مي‌تواند دکمه تاييد يا انصراف را انتخاب کند.

افزايش ۵۰ درصدي سهميه قرض‌الحسنه بانک رفاه به بازنشستگان
بانک رفاه در راستاي حمايت از اقشار مختلف جامعه به ويژه بازنشستگان، مستمري و مقرري بگيران سازمان تامين اجتماعي، در سالجاري نسبت به افزايش 50 درصدي سهميه قرض الحسنه رفع نيازهاي ضروري با سقف فردي 30 ميليون ريال اقدام کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک رفاه، اين بانک طي سال‌هاي اخير سالانه 1.000 ميليارد ريال سهميه تسهيلات قرض الحسنه رفع نيازهاي ضروري به جامعه ياد شده تخصيص داده است که اين تسهيلات در سالجاري 1.500 ميليارد ريال بوده است.
شايان ذکر است، بانک رفاه علاوه بر اين تسهيلات ، به منظور تامين نيازمندي مالي جامعه فوق براي تامين اموال و خدمات مورد نياز، تعميرات واحد مسکوني، هزينه درمان،تحصيل،تهيه جهيزيه و ازدواج فرزند و ...نيز، نسبت به تخصيص تسهيلات در قالب عقد مرابحه با حداکثر سقف فردي 300 ميليون ريال در «طرح کرامت96» اقدام کرده است. 

رييس اداره کل روابط عمومي‌بانک مسکن اعلام کرد:
شعب کشيک بانک مسکن در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز 97
در راستاي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان در روزهاي پاياني سال و ايام نوروز شعب کشيک بانک مسکن آماده ارائه خدمات مي‌باشند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن - هيبنا، احمدي با اعلام اين خبر عنوان کرد: باجه عصر تمامي‌شعب تهران از چهارشنبه 16 اسفندماه تا آخرين روز سال 28 اسفند ماه در تمامي‌روزها به جز پنج شنبه‌ها ، حداکثر تا 2 ساعت داير مي‌باشد. همچنين وي اظهار داشت: در روز شنبه مورخ چهارم فروردين ماه سال 1397 شعب کشيک اين بانک در استان تهران از ساعت 9 الي 12 آماده فعاليت مي‌باشندبه ترتيبي که کارکنان اين بانک در استان تهران در هريک از مديريت‌هاي شعب مناطق سه گانه تهران هشت شعبه وهمچنين شعبه مستقل مرکزي تهران و در مجموع 25 شعبه آماده ارايه خدمات بانکي به هموطنان عزيز مي‌باشند.
احمدي تاکيد کرد: تمام شعب اين بانک تا آخرين روز پايان سال در راستاي رعايت اصل مشتري مداري و تکريم ارباب رجوع آماده ارايه خدمات مطلوب بانکي به هموطنان عزيز در تمامي‌امور از جمله تشکيل پرونده تسهيلاتي متقاضيان( خريد ، جعاله و ...)، ارزيابي پرونده‌ها، اخذ استعلامات، صدور نامه‌هاي دفترخانه، حضور نماينده بانک در دفترخانه و ... مي‌باشند.
رييس اداره کل روابط عمومي‌بانک مسکن در خصوص ساعت فعاليت ساير شعب استان‌ها نيز اظهار داشت: با عنايت به آنکه ساعت فعاليت شعب هر استان متناسب با موقعيت جغرافيايي و براساس نظر فرمانداري آن استان تعيين مي‌شود به محض مشخص شدن ساعات کار شعب استان مراتب از طريق سايت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir و رسانه‌هاي عمومي‌اعلام خواهد شد.