سفر الخليفي به برزيل براي تمديد قرارداد نيمار
ناصر الخليفي، مالک پاري سن ژرمن براي تمديد قرارداد با نيمار و ادامه حضور او در اين تيم، به برزيل سفر خواهد کرد.
نيمار که دوران مصدوميت خود را پشت سر مي‌گذارد، در حال حاضر در برزيل در حال درمان مصدوميت خود است. پس از حذف آنها از چمپيونزليگ، نيمار مصمم شده که براي کسب موفقيت بايد تيمش را ترک کند و حالا مالک باشگاه به دنبال جلوگيري از اين موضوع است.
در حقيقت الخليفي مي‌داند که ممکن است نيمار در اين رابطه جدي باشد و به همين خاطر، قصد دارد در اين هفته به همراه آنترو هنريکه، مدير ورزشي باشگاه به برزيل سفر کند تا قرارداد نيمار را تمديد کرده و به حضور او در تيمش ادامه دهد.

نمي‌دانم مي‌توانم مثل فرگوسن باشم يا نه
گوارديولا، سرمربي منچسترسيتي مدعي شد که نمي‌داند توان اينکه مثل فرگوسن سال‌ها در يک تيم حضور داشته باشد را دارد يا نه.
فرگوسن 26 سال هدايت منچستريونايتد را برعهده داشت. گوارديولا نيز در اين فصل نتايج خوبي کسب کرده و در آستانه کسب اولين قهرماني اش در ليگ برتر است. حال او مدعي شد که توان اينکه مثل فرگي سال‌ها در يک تيم باشد را ندارد. او گفت: در گذشته نمي‌توانستم چنين کاري انجام دهم، براي همين بايد 10 تا 15 سال در يک باشگاه حضور داشت. وقتي سرالکس فرگوسن باشگاه را ساخت 6 يا 7 سال براي اين امر زمان گذاشت و پس از 6 يا 7 سال همکاري با يک گروه، دوباره تيم را به اوج برگرداند.

دليل حذف PSG به دست رئال از زبان آلوز
دني آلوز به تشريح علت حذف پي اس جي برابر رئال پرداخت و از نيمار نيز حمايت کرد.
هفته گذشته پي اس جي که در بازي رفت به رئال باخته بود، نتوانست کار خاصي در بازي برگشت انجام دهد و يک شکست ديگر را تجربه کرد.
دني آلوز در مورد علت حذف پي اس جي گفت: حذف پي اس جي اتفاقي نبود. من در تيم ملي برزيل نيز شرايطي مشابه را ديده بودم. عدم اتحاد و نبود حس برتري در يک تيم، تاثيرش را درون زمين نشان مي‌دهد. پي اس جي در دوران انتقال است و تيمي‌با اين شرايط، کافي است تا در يک بازي مهم تمرکز لازم را نداشته باشد و ناکام شود.


شب رويايي هندباليست‌هاي ايراني در بخارست
تيم دينامو موفق شد در ديداري که بازيکنان دو تيم دربي بزرگ بخارست را ايراني‌ها تشکيل مي‌دادند برنده بازي شوند.
از هفته بيست و سوم ناسيونال ليگ روماني دو تيم قدرتمند ديناموبخارست و استوابخارست که هر دو تيم از ستاره‌هاي هندبال ايران بهره ميبرند در سالن اختصاصي تيم ديناموبخارست به مصاف يکديگر رفتند.
براي تيم ديناموبخارست در اين ديدار سجاد استکي 7 گل، ا... کرم استکي 3 گل به ثمر رساندند و عليرضا موسوي و سعيد حيدري راد به ترتيب در دفاع و دروازه عملکرد فوق العاده‌اي از خود به جاي گذاشتند ، در طرف مقابل نيز محسن باباصفري در زمان حضور خود درون دروازه استوابخارست عملکرد قابل قبولي را از خود به ثبت رساند.
در ديگر ديدار نيز تيم کالاراش که شاهو نصرتي ستاره بغل زن تيم ملي ايران را در اختيار دارد در شب نبود شاهو در ترکيب اين تيم به دليل سرما خوردگي موفق شد با حساب 28 بر 21 از سد تيم واشلوي بگذرد.

چرا دلارهاي وزنه‌برداران ايراني پرداخت نشد؟
وزنه برداران ايراني که در جام فجر به مدال رسيدند، جوايز دلاري خود را دريافت کردند.
رقابت‌هاي وزنه برداري جام بين المللي فجر در حالي طي ۳ روز در اهواز برگزار شد که پيش از اين رقابت‌ها جوايز دلاري براي مدال آوران در نظر گرفته شده بود.
فدراسيون وزنه برداري ايران به ورزشکاران خارجي که در اين مسابقات مدال گرفتند، طبق برنامه جوايز دلاري را پرداخت کرد؛ اما وزنه برداران ايراني که مدال گرفته بودند، جايزه خود را از فدراسيون دريافت نکردند. 
با اينکه شايعه شده بود اين جوايز قرار نيست به وزنه برداران ايراني پرداخت شود، رييس فدراسيون وزنه برداري اعلام کرده برنامه ديگري دارد. علي مرادي در اين باره مي‌گويد: تمام جوايز همانطور که وعده داده شده بود، اهدا شد. جوايز وزنه‌برداران خارجي نيز به آنها تعلق گرفت. با توجه به پاداش خوبي که استاندار خوزستان براي قهرماني تيم خوزستان در جام باشگاه‌هاي آسيا در نظر گرفته بود اين پاداش در اين رقابت‌ها به آنها پرداخت شد. به همين دليل تشخيص داده شد جوايز جام فجر در زمان مناسبي طي مراسمي‌به نفرات برتر اهدا شود. يک ريال و يک دلار از تعهداتي که داده بوديم باقي نمانده است. بايد ديد فدراسيون وزنه برداري چه زماني را براي اهداي جوايز دلاري ورزشکاران ايراني در نظر مي‌گيرد.


برانکو: هدف ما صعود به فينال ليگ قهرمانان است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ديدار مقابل الوصل امارات را در صعود سرخپوشان به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا تعيين‌کننده دانست. برانکو ايوانکوويچ در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل الوصل امارات در هفته چهارم از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: در مدت کوتاهي براي دومين بار با الوصل روبه‌رو مي‌شويم. اين اتفاق براي ما و الوصل هم مي‌تواند سخت باشد و هم مي‌تواند جنبه مثبت داشته باشد.
الوصلي‌ها در ديدار مقابل پرسپوليس 2 گزينه بيشتر ندارند
وي افزود: الوصل از نظر من تيم خوبي است، اما در اين بازي آنها دو گزينه پيش‌رو دارند. اگر در اين بازي شکست بخورند، به طور کامل از ليگ قهرمانان آسيا حذف مي‌شوند و اگر بتوانند به پيروزي برسند، همچنان شانس صعود خواهند داشت. الوصل تيمي‌بزرگ و به نظر من تيمي‌با بهترين سازماندهي بين تيم‌هاي اماراتي است. آنها تا همين چند وقت پيش هم جزو گزينه‌هاي اصلي قهرماني در ليگ کشورشان بودند و بازيکنان خوب و جوان زيادي دارند که خودشان را در بازي رفت به ما نشان دادند. الوصلي‌ها بازيکنان باتجربه‌اي مثل کاسيراس، مندس، کيائو و ليما هم دارند.
هدف ما مقابل الوصل برد است و برد
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين خاطرنشان کرد: اين را بگويم که در ليگ قهرمانان آسيا بازيکن ضعيف نداريم و همه تيم‌ها قوي هستند و براي برد مي‌آيند. هدف اصلي ما مثل هميشه که پيش‌روي خودمان قرار داديم، با احترام به الوصل برد است و برد.
برانکو با اشاره به وضعيت تيمش تصريح کرد: در خصوص شرايط تيم خودمان بايد بگويم که همه سالم و سلامت هستند. آنها براي حضور در ترکيب رقابت مي‌کنند.
ما اين فصل 2 اولويت بزرگ داريم
وي به فشردگي بازي‌هاي تيمش اشاره کرد و يادآور شد: ما مدت زيادي است که در فاصله‌هاي کوتاهي بازي‌هاي خود را انجام مي‌دهيم و فشار زيادي را تحمل کرده‌ايم. ما دو اولويت بزرگ داريم و براي هدفي که براي خودمان پيش‌رو گذاشته‌ايم، حرکت مي‌کنيم.
بازي ما مقابل الوصل يکي از مهم‌ترين ديدارهاي گروه ماست
اين مربي کروات با اشاره به اهميت ديدار برگشت پرسپوليس مقابل الوصل، عنوان کرد: ما اهميت زيادي براي ديدار با الوصل قائل شده‌ايم و چند روز زودتر به امارات آمديم تا با شرايط جوي، آب و هوايي آشنا شويم و تمرينات خوبي انجام دهيم تا شرايط خوبي براي مقابله با الوصل داشته باشيم. در واقع اين بازي يکي از مهم‌ترين بازي‌هاي گروه ماست.
نقش کيائو و ليما در تيم الوصل سرنوشت‌ساز است
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اين سؤال که تأکيد زيادي روي اسم ليما داشت و آيا خبر دارد که او در چند بازي اخير الوصل حضور نداشته است، اظهار داشت: بله، ما مي‌دانيم که کيائو و ليما مصدوم بودند، اما ظاهراً به شرايط عادي برگشته‌اند. آنها بهترين بازيکنان و از نفرات اصلي الوصل محسوب مي‌شوند و نقش آنها در تيم‌شان سرنوشت‌ساز است.
بازي مقابل الوصل نقشي کليدي در صعود ما خواهد داشت
وي همچنين بيان کرد: ما حساب ويژه‌اي روي اين دو بازيکن باز کرده‌ايم و به بازيکنان‌مان گفته‌ايم چطور آنها را مهار کنند. من چون ليگ امارات را مي‌شناسم و دنبال مي‌کنم، به نظرم بازي با الوصل هم نقش کليدي در سرنوشت ما دارد. الوصل تا چند هفته پيش از گزينه‌هاي اصلي براي قهرماني در امارات بود، اما با بدشانسي به النصر، الوحده و العين باختند و از قهرماني دور شدند.
هدف ما صعود به ديدار فينال ليگ قهرمانان و قهرماني است
برانکو در واکنش به اين سؤال که تيمش سال گذشته به نيمه نهايي ليگ قهرمانان رسيد و به نظرش بازهم مي‌توانند اين موفقيت را تکرار و حتي به فينال برسند، تصريح کرد: طبيعي است و افتخار بزرگي بود که تا نيمه نهايي بالا رفتيم، اما اهداف ما پايان ندارند. هدف ما هدف حداکثري تا فينال و حتي قهرماني است. افتخاري بود که فصل گذشته تا نيمه نهايي بالا رفتيم و اين فصل هم هدف و انگيزه‌اي که داريم، اين است که حداقل تا نيمه نهايي برويم. هدف نهايي ما رسيدن به فينال و قهرماني است.


داورزني: کشتي مورد حمايت کامل وزارت ورزش است
معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان که رياست مجمع فوق‌العاده فدراسيون کشتي را بر عهده داشت، گفت: اختلافي با رسول خادم نداريم و تلاش مي‌کنيم از اين به بعد بيشتر از کشتي حمايت کنيم. محمدرضا داورزني پس از جلسه مجمع فوق‌العاده فدراسيون کشتي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خادم چندي پيش طي بيانيه‌اي از سمت خود استعفا داد اما دوستان حاضر در هيات رييسه روز گذشته اعلام کردند با استعفاي خادم مخالف هستند. حسب وظيفه نيز مجمع فوق‌العاده فدراسيون کشتي امروز (دوشنبه) تشکيل شد و دوستان حاضر در مجمع به اتفاق آرا با استعفاي خادم مخالفت کردند و از او خواستند به کار خود ادامه دهد. معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان افزود: وزارت ورزش نيز پيش از اين مخالفت خود را با استعفاي خادم اعلام کرده بود. مجمع هم با اين استعفا مخالفت کرد و اعضا در تلاش هستند با خادم صحبت کنند تا او به کارش ادامه دهد. وي درباره صحبت‌هاي خادم مبني بر اينکه به دليل عدم حمايت مسئولان وزارت ورزش و جوانان استعفا داده است خاطرنشان کرد: يک سري بحث‌ها درباره حمايت وزارت ورزش از فدراسيون کشتي مطرح شد اما بايد بگويم سعي وزارت ورزش حمايت کامل از رشته کشتي است. اهالي کشتي و مردم مطمئن باشند که کشتي به عنوان يک رشته پرافتخار و ورزش اول ايران و رشته‌اي سنتي و ايراني مورد حمايت کامل وزارت ورزش و جوانان است و تا آنجا که مي‌توانيم به مسائل و مشکلات کشتي رسيدگي مي‌کنيم و به لحاظ مالي نيز سعي‌مان حمايت حداکثري است. داورزني در ادامه درباره علت عدم تخصيص کامل بودجه فدراسيون کشتي علي‌رغم رسيدن به روزهاي پاياني سال گفت: وزارت ورزش تا اين لحظه 77 درصد از اعتباري را که با فدراسيون کشتي تفاهم کرده بوديم پرداخت کرده است. طي اين هفته و هفته آينده نيز تا آنجا که بتوانيم از باقي مانده بودجه فدراسيون کشتي را پرداخت مي‌کنيم. قطعا وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌هاي فدراسيون کشتي براي حضور قدرتمند در بازي‌هاي آسيايي جاکارتا و المپيک 2020 حمايت خواهد کرد. از دوستان مي‌خواهم اجازه بدهيد در فضاي همدلي و توام با انسجام اين گونه موارد را حل کنيم. دغدغه همه ما حفظ اعتلاي کشور و کسب افتخار در جهان است و همه بايد در اين راه کمک کنيم. معاون ورزش حرفه‌اي و قهرماني وزارت ورزش درباره صحبت‌هاي خادم در مجمع و ا ينکه اعلام کرده بهتر است فردي به جاي او سکان هدايت فدراسيون کشتي را به دست بگيرد تا همسو با وزارت ورش باشد گفت: اختلافي به جهت همسو يا غير همسو بودن با خادم نداريم. ما تمام تلاش خود را براي حمايت از فدراسيون کشتي انجام داديم و از اين بابت هم سعي مي‌کنيم بيشتر از اين‌ها حمايت کنيم.
شايعات جدايي گريزمان از اتلتيکو در پايان فصل و انتقال احتمالي او به بارسا روز به روز قوت مي‌گيرند.
بسياري معتقدند که پس از ملاقات دو ماه پيش رئيس بارسا با خانواده گريزمان، انتقال گريزمان به بارسلونا را بايد تمام شده دانست.
چندي پيش بود که فاش شد جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا با خانواده و اطرافيان گريزمان در رستوراني در شهر بارسلونا ديدار کرده است.
سپس گفته شد که اين ملاقات، گام مهمي‌بوده براي اينکه ستاره فرانسوي فصل بعد راهي بارسلونا شود. حتي گيلرمو آمور، يکي از مديران بارسا در اقدامي‌ناشيانه اين خبر را تاييد کرد که باعث شد باشگاه اتلتيکو از بارسلونا به فيفا شکايت کند.
از ابتداي تابستان آتي، رقم فسخ قرارداد گريزمان به 100 ميليون يورو کاهش خواهد يافت و اين براي مهاجمي‌با توانايي‌هاي او رقمي‌بسيار اندک محسوب مي‌شود. بارسا قصد دارد با پرداخت اين مبلغ، گريزمان را به خط آتش خود اضافه کند.
در همين رابطه کادنا کوپه گزارش داد که مسئولان اتلتيکو طي روزهاي آتي قرارداد جديدي به گريزمان پيشنهاد خواهند داد که در آن، دستمزد او افزايش قابل توجهي خواهد داشت و رقم فسخ وي نيز دو برابر مي‌شود. اين آخرين تلاش اتلتيکو براي حفظ گريزمان و ممانعت از پيوستن او به بارسلوناست. 
بايد ديد واکنش ستاره فرانسوي به اين پيشنهاد چه خواهد بود. ستاره‌اي که حتي ادعا شده است در بارسلونا به دنبال خريد خانه است.