اختصاص هزينه‌هاي هداياي تبليغاتي به زلزله زده غرب کشور
شرکت سرمايه گذاري سايه گستر سرمايه در راستاي سياست‌هاي کلي بانک سرمايه هزينه‌هاي هداياي تبليغاتي شرکت خود را به هموطنان زلزله زده غرب کشور اختصاص داد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌شرکت سرمايه گذاري سايه گستر سرمايه در راستاي سياست‌هاي کلي بانک سرمايه و خط مشي‌هاي اين شرکت در سال اقتصاد مقاومتي، هزينه‌هاي هداياي تبليغاتي شرکت مذکور براي کمک به تسکين آلام هموطنان زلزله زده غرب کشور و تامين بخشي از نيازهاي ايشان اختصاص يافت.
شايان ذکر است پيش از اين نيز 24 کانکس مسکوني از محل کمک‌هاي نقدي پرسنل بانک سرمايه به هموطنان زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب اهدا شده است. همچنين گفتني است بانک سرمايه هزينه چاپ سررسيد خود در سال 1397 را به ساخت مدرسه‌اي در مناطق زلزله زده غرب کشور اختصاص داده است.

بانک صادرات ايران به کمک اقتصاد مقاومتي شتافت
رسالت‌هاي اجتماعي بانک صادرات ايران در راستاي حمايت از بخش‌هاي مختلف اقتصاد مقاومتي از ابتداي سال ٩٥ تا پايان بهمن ماه سال ٩٦ با تخصيص بالغ بر ٣٢٠ هزار ميليارد ريال تسهيلات در بخش‌هاي مختلف اقتصاد مقاومتي ابعاد بزرگتري به خود گرفت، که نقش و اهميت اين بانک را به عنوان بازوي اجرايي دولت در عمل به منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) در سال‌هاي اخير نشان مي‌دهد. به گزارش روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، کارنامه ٢٣ ماهه اين بانک در عمل به برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي از ابتداي سال ٩٥ تا پايان بهمن ماه سال جاري، نشان از توجه دقيق به اجراي اين برنامه‌ها دارد به نحوي که اعطاي تسهيلات به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط، وام قرض الحسنه ازدواج و تهيه جهيزيه و همچنين وجوه پرداختي به سپرده گذاران دو موسسه «ميزان» و «ثامن» و همچنين پروژه «پديده شانديز» در کنار تسهيلات اشتغالزايي و تسهيلات مسکن مناطق مختلف شهري و روستايي محروم کشور، از جمله مهمترين بخش‌هاي اين برنامه‌ها بوده است.

سررسيدهايي که مدرسه شد 
هزينه توليد سررسيد و تقويم سال 1397 بانک دي به ساخت سه باب مدرسه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اختصاص يافت. به گزارش اداره روابط عمومي‌و تبليغات بانک دي، در پي وقوع زلزله در استان کرمانشاه و ويراني مدارس در اين استان ، بانک دي در راستاي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي، بودجه توليد سررسيد و تقويم سال 1397 خود را به ساخت سه باب مدرسه براي دانش آموزان مناطق زلزله زده اين استان اختصاص داد. بانک دي همه ساله بخشي از هزينه‌هاي تبليغاتي خود را به توليد تقويم و سررسيد اختصاص ميداد اما با توجه به تصميم شبکه بانکي مبني بر کمک به بازسازي مناطق زلزله زده کرمانشاه براي سال 1397 در اقدامي‌مسئولانه و انسان دوستانه تمامي‌هزينه‌هاي توليد تقويم و سررسيد خود را به ساخت سه باب مدرسه در روستاهاي چشمه نظامي، بان افشان و پيران اختصاص داد. گفتني است اين مدارس در حال ساخت بوده و در نيمه نخست سال 1397 افتتاح خواهد شد.

افتتاح شرکت آب معدني سپيدان چشمه با تسهيلات بانک صنعت و معدن
با استفاده از تسهيلات بانک صنعت و معدن شرکت آب معدني سپيدان چشمه به بهره برداري رسيد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، براي اجراي اين طرح مبلغ 5 ميليون و 600 هزار يورو تسهيلات ارزي توسط اين بانک پرداخت شده است. شرکت آب معدني سپيدان چشمه در استان فارس احداث شده و با بهره برداري از آن براي 40 نفر شغل مستقيم ايجاد شده است. گفتني است بانك صنعت و معدن طي سال‌هاي اخير طرح‌هاي كوچك ، متوسط و بزرگ زيادي را در استان‌هاي مختلف كشور به بهره برداري رسانده است.

اﻋﻼم شعب ﮐﺸﯿﮏ ﻧﻮروزي ﺑﺎﻧﮏ ايران زمين
نحوه فعاليت شعب کشيک بانک ايران زمين در ايام تعطيلات نوروز97 اعلام شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي: بانک ايران زمين با شادباش فرارسيدن عيد نوروز و سال نو، براي آسايش و دسترسي مشتريان گرامي‌به خدمات بانک، مطابق سال‌هاي گذشته، فهرست شعب کشيک تهران و شهرستان خود، در تعطيلات نوروز 97 را اعلام کرد. بر اساس اين گزارش،59 شعبه در شهرستان‌ها و 12شعبه تهران در روز‌هاي دوم و چهارم فروردين از ساعت ۹ صبح لغايت12ظهر، آماده خدمت رساني به هم ميهنان گرامي‌هستند.

شعب کشيک بانک سينا در ايام تعطيل نوروز 97
اسامي‌و نحوه فعاليت شعب منتخب بانک سينا در ايام تعطيل نوروز 97 اعلام شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سينا به منظور ارائه خدمات بانکي مورد نياز هموطنان در ايام تعطيل نوروز، 43 شعبه اين بانک در روزهاي دوم و چهارم فروردين ماه در استان‌هاي مختلف کشور از ساعت 9 الي 12 فعال خواهند بود. همچنين به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، کارکنان شعب بانک سينا در خصوص پول گذاري در دستگاه‌هاي خودپرداز طي روزهاي تعطيل اقدام مي‌نمايند و کارشناسان انفورماتيک مديريت‌هاي مناطق نيز جهت پشتيباني از اين امر حاضر خواهند بود. مرکز ارتباط مشتريان بانک سينا به شماره 02141731 نيز به صورت شبانه روزي آماده پاسخگويي به سوالات و مشکلات بانکي هموطنان خواهند بود.

پرديس درختکاري آپ افتتاح شد
مراسم افتتاحيه پرديس درختکاري آپ در روز 22 اسفند 96، در هفته منابع طبيعي، در پارک فناوري پرديس تهران برگزار شد.  اين مراسم با حضور مديران ارشد شرکت آسان پرداخت پرشين و محمدهادي حيدرزاده مشاور معاون خدمات شهري شهرداري تهران، اميرحسين نيک گفتار مشاور پارک فناوري پرديس و مديرکل امور شرکت‌هاي دانش بنيان پارک فناوري پرديس، محمدحسين قراييان معاون فني اجرايي پارک فناوري پرديس و محسن گلي مدير طرح ملي نهضت درختکاري و جمعي از دوستداران محيط زيست برگزار شد. «محسن گلي»، دبير طرح نهضت درختکاري ايران، در سخناني با اشاره به تقارن اين مراسم با هفته منابع طبيعي گفت:«تمامي‌مجموعه هاي دوستدار محيط زيست مي توانند با اختصاص قسمتي از هزينه هاي تبليغات پايان سال خود به درختکاري در اين برنامه مهم مشارکت کنند، شرکت آسان پرداخت نيز با حمايت از طرح نهضت درختکاري تعداد هزار اصله نهال درخت را به طبيعت سبز ايران زمين هديه کرد.» 


معاون نظارتي بانک مرکزي اعلام کرد،
معاون نظارتي بانک مرکزي گفت: بالغ بر ۲۰۰ واحد صرافي مجاز و غيرمجاز که در سال ۹۶ مرتکب تخلف شده بودند، شناسايي و تعطيل شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ايبِنا، فرشاد حيدري در برنامه تيتر امشب، افزود: فعاليت صرافي‌ها به گونه‌اي است که صدور مجوز براي فعاليت آنها ساده تر شده ما ۶۰۰ صرافي مجاز در کشور داريم که در اين صرافي‌ها اگر تخلفي صورت بگيرد به سرعت با آنها برخورد مي‌شود،
وي درباره ساماندهي موسسات غير مجاز اظهار داشت: ۵ تعاوني غير مجاز در حدود دو ميليون و ۵۰۰ هزار نفر سپرده گذار در آنها سپرده گذاري کرده بودند . ما تلاش کرديم تا بيش از ۲ ميليون نفر از اين سپرده گذاران را تعيين تکليف کنيم.
وي افزود: تنها حدود ۱.۲ دهم درصد از اين سپرده گذاران در حال حاضر باقي مانده که بخشي از سپرده خود را دريافت کرده‌اند و به زودي تعيين تکليف مي‌شوند.
حيدري گفت: سياست ما براي تعاوني‌هايي که مدعي پرداخت سودهاي بالا به سپرده گذاران خود بودند اين بود که با توجه به دارايي‌هاي آن تعاوني‌ها پرداخت مبالغ صورت بگيرد، اما بررسي‌ها نشان مي‌دهد که دارايي اين تعاوني‌ها در حد آنچه وعده داده‌اند نبوده است.
وي گفت: ۹۸.۸ درصد سپرده گذاران درحال حاضر تعيين تکليف شده اند. آنچه باقي مانده سپرده گذاراني است که سرمايه ميلياردي خود را نزد اين تعاوني‌هاي غيرمجاز سپرده گذاري کرده بودند که مبلغ کل اين آن حدود ۲۵ درصد از کل سپرده‌ها را شامل شده و مربوط به همان ۱.۲ باقي مانده است، چيزي حدود ۵ هزار ميليارد تومان است.
معاون نظارت بانک مرکزي گفت: اصل براين است که هر موسسه‌اي ورشکسته مي‌شود بايد براساس دارايي‌هايي که دارد سپرده گذاران خود را تعيين تکليف کند. در تلاشيم تا نتايج هيئت تسويه را تا ۶ ماه آينده اطلاع رساني کنيم اما اين بدان معنا نيست که اين گروه باقي مانده تا ۶ ماه آينده تعيين تکليف شده و مبالغ بدهي خود از اين تعاوني‌هاي غير مجاز را دريافت مي‌کنند.
حيدري افزود: هر نوع عمليات صرافي‌ها، موسسات اعتباري، ليزينگ و غيره تنها با مجوز بانک مرکزي ممکن است در غير اين صورت ما مي‌توانيم از فعاليت اين قبيل بنگاه‌هاي اقتصادي متخلف جلوگيري کنيم، صندوق خاتم الانبيا و حافظ از جمله اين صندوق‌ها هستند که جلوي فعاليتشان گرفته شد.


پيام مدير عامل بانک رفاه به مناسب بزرگداشت روز شهدا
دکتر محمد علي سهماني طي پيامي‌22 اسفند ماه روز شهدا را گرامي‌داشتند.
متن پيام به شرح زير است: بسمه تعالي - فرا رسيدن 22 اسفند ماه روز شهدا را با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و مدافعان حرم و با درود به روح پرفتوح امام راحل عظيم الشان، امام شهدا (ره) صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.
شهدا شمع نوراني محفل انقلاب و نظام و تجلي راستين ايثار، شهامت، جانفشاني و تعهدند که با نثار خون خود درخت انقلاب و اسلام را آبياري کردند و به برکت از خود گذشتگي‌هايي که به خرج دادند امروز کشور عزيزمان ايران در امنيت، ثبات و آسايش به سر مي‌برد و نظام مقدس جمهوري اسلامي‌در منطقه و عرصه‌هاي بين المللي سربلند و پيشگام است . 
همه ما وظيفه داريم ثمره گرانقيمت شهدا که همانا بالندگي و سربلندي روز افزون کشور و نظام اسلامي‌است را پاسداري و ارزشهاي دفاع مقدس و معنويت و اخلاص جبهه‌هاي حق عليه باطل را براي امروز و آيندگان ترويج و تشريح کنيم .

پيام مدير عامل بانک شهر به مناسبت گراميداشت روز شهيد
حسين محمد پورزرندي مديرعامل بانک شهر همزمان با سالروز صدور فرمان امام خميني(ره) مبني بر تاسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي‌و روز شهيد پيام تبريکي را صادر کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي، متن اين پيام به شرح زير است: بسمه تعالي - ياد شهيدان بايد هميشه در فضاي جامعه زنده باشد. مقام معظم رهبري (مد ظله العالي). تکريم شهيدان، تکريم از خودگذشتگي و جانفشاني است. تکريم دلهاي روشن به نور عشق و پاکي و مهرباني است. شهيدان عزيز ملت ايران، جان خود را نثار آرمان‌هاي والا کردند و رضاي خداوندي را بر آرزوهاي کوچک زميني برگزيدند . ما مردمان ايران زمين، آرامش و امنيت امروز سرزمين عزيزمان را مديون ايثار و از جان گذشتگي شهيدان هستيم. از خودگذشتگي شهيدان بود که اسلام ، استقلال وآزادي را به ملت ايران هديه کرد و اداي حق بزرگ آنان و تکريم ياد و نام آنان نشانه وفاداري به ارزش‌هاي والاي اين انقلاب است. اينجانب ضمن پاسداشت اين روز گرامي‌در تاريخ پرشکوه کشورمان، به خانواده محترم شهدا، جانبازان و مفقودين درود مي‌فرستم و از درگاه خداوند بزرگ اجري عظيم براي آنان آرزومندم.

تقدير مديرعامل کوثر از کارکنان شعبه ايل گلي در حادثه سرقت از شعبه
دکتر عيسي رضايي مديرعامل موسسه اعتباري کوثر از کارکنان شعبه ايل گلي که با ذکاوت و هوش از منافع کوثر پاسداري نمودند، تقدير کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري کوثر؛ دکتر رضايي مديرعامل کوثر در متن پيام تقدير از کارکنان شعبه ايل گلي تبريز گفت: شما کارکنان شعبه ايل گلي به راستي ثابت نموديد که سرپنجه‌هاي اصلي موسسه هستيد. شما همکاران گرانقدر، با دليري و شجاعت حادثه‌اي که در حال تبديل شدن به يک فاجعه بود را با هوش، ذکاوت و شجاعت خود خنثي نموده و از منافع کوثر پاسداري و افتخار آفرين شديد.
مديرعامل موسسه اعتباري کوثر افزود: همکاري مثبت و سازنده نيروي انتظامي‌و اقدامات به موقع آنها شايسته تقدير است.
شايان ذکر است، روز شنبه 1396/12/19 شعبه گلي تبريز مورد سرقت قرار گرفت.

تقدير مديرعامل از مديران شعب و کارکنان استاني بانک قرض الحسنه مهرايران
آخرين جلسه شوراي مديران بانک قرض الحسنه مهر ايران با حضور مرتضي اکبري مديرعامل، محسن پدرام رييس هيات مديره، سليمان توکلي، عيسي امامي‌و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره و مديران ارشد ادارات در محل ساختمان ستاد مركزي بانك برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، اين جلسه با هدف ارائه گزارش نتايج اقدامات انجام شده در سال ۹۶ و برنامه‌ريزي براي تعيين اهداف سال ۹۷، تقدير و تکريم از روساي سابق ادارات روابط عمومي‌و بازاريابي و حقوقي و پيگيري وصول مطالبات و همچنين ارائه رهنمودهاي مديرعامل و اعضاي هيات مديره برگزار شد.
مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران در اين جلسه ضمن قدرداني از تلاش‌ها و زحمات مديران شعب استان‌ها و روساي ادارات مرکزي در سال گذشته بيان داشت: در سالي که گذشت، اقدامات شايسته و عملكرد مطلوبي در عرصه‌هاي مختلف بانك صورت گرفته و جا دارد تا از تلاش‌هاي تمامي‌همكاران تجليل شود.
وي ادامه داد: دستاورد‌هاي سال ۹۶ بانک قرض الحسنه مهرايران در ميان شبکه بانکي کشور خصوصا در زمينه ارائه خدمات بانكداري قرض الحسنه و جذب منابع در اين حوزه بي نظير است و اميدواريم كه كاركنان و مديران زحمتكش بانك در سال ۹۷ نيز همچون گذشته با انگيزه‌هاي بيشتري براي پيشبرد اهداف بانك تلاش كنند.

پست‌بانک‌ايران موفق به دريافت گواهي‌نامه اهتمام به کيفيت شد
 پست‌بانک‌ايران درهفتمين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات موفق به دريافت گواهينامه اهتمام به کيفيت شد و اين گواهي‌نامه توسط مهندس آذري جهرمي‌وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به شهنام زنديه نماينده اين بانک اعطاء شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: در مراسم اختتاميه اين جشنواره و اعطاي جوايز شهيد رجائي که همزمان با صد و چهل و يکمين سالگرد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از رشد قابل توجه شاخص‌هاي توسعه ICT در سال آينده خبر داد و گفت: بر اساس اعلام ITU ايران بيشترين رشد شاخص‌هاي ICT در آسيا و دومين کشور از اين نظر در دنيا بوده است. وي افزود: براي توسعه شاخص‌هاي ارتباطي بايد با کمک جوانان و استفاده از ظرفيت‌ها جهت توسعه تحول ديجيتال گام برداريم که باعث افزايش بهره وري، اشتغال، رفاه عمومي‌و ثروت ملي در کشور است. آذري جهرمي‌با اعلام اينکه برنامه‌ريزي ويژه‌اي براي توسعه اشتغال آغاز کرديم اظهارداشت: با نظر مثبت رئيس جمهوري و دستوراتي که داشتند و باتوجه به نوع نگاه حمايتي مجلس بخصوص کميسيون صنايع و کميته ارتباطات و فناوري اطلاعات مجلس، مذاکرات را براي نهادينه کردن شاخص‌ها آغاز کرديم تا بدانيم هوشمندسازي ساختمان‌ها، شهر، کشاورزي، انرژي و سلامت در چه وضعيتي قرار دارد و به چه مرحله‌اي قرار است در سال آينده برسد.

امکان کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباري ملل در نرم افزار پات
 به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌موسسه اعتباري ملل، جهت رفاه حال مشتريان از شامگاه روز 21 اسفند ماه 96 قابليت کارت به کارت از مبدا موسسه اعتباري ملل در نرم افزار پات فراهم شد. موسسه اعتباري ملل چنديست در عرصه بانکداري الکترونيک فعال تر از گذشته ظاهر شده است و گام‌هاي بلندي در عرصه بانکداري الکترونيک برداشته است. 
مهندس قانع رئيس اداره بانکداري الکترونيک با بيان اينکه در شامگاه 21 اسفند ماه 96 اين موسسه امکان کارت به کارت را در نرم افزار پات فراهم کرده است افزود با تلاش‌هاي فراوان همکاران اين اداره توانستيم روز دوشنبه 21 اسفند ماه 96 اين امکان را در نرم افزار پات فراهم کنيم.

خدمت جديد توسط پست الکترونيک در تلفنبانک کشاورزي
خدمت جديد «دريافت صورتحساب با بازه زماني دلخواه توسط پست الکترونيک» در تلفنبانک کشاورزي راه اندازي شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک کشاورزي، مشتريان مي‌توانند با مراجعه به شعب اين بانک و ارائه آدرس پست الکترونيک خود از اين سرويس بهره مند شوند؛ همچنين توضيحات کافي به صورت پيام صوتي در سامانه تلفنبانک لحاظ شده است. شايان ذکر است براي حفظ اطلاعات مشتريان، فايل صورتحساب با شماره حساب مشتري يا شماره حساب پيش فرض کارت، رمز شده و پيو ست مي‌شود.اين گزارش مي‌افزايد فرايند «دريافت صورتحساب با بازه زماني دلخواه توسط پست الکترونيکي» به شرح ذيل است: مراجعه به شعبه و ثبت آدرس پست الکترونيکي

توليد اولين كاتد مس به روش تانک بايوليچينگ با حمايت بانک پاسارگاد
 اولين كاتد مس به روش تانک بايو ليچينگ (استحصال مس با استفاده از باکتري) در مجتمع مس و کاتد مسي شركت بابك مس ايرانيان در روز دوشنبه 21 اسفند ماه 1396، با حضور دکتر پورمند مديرعامل هلدينگ ميدکو و جمعي از مديران و دست اندرکاران اين پروژه توليد شد.
در اين مراسم دکتر مجيد قاسمي‌مدير عامل بانک پاسارگاد و رييس هيأت مديره ميدکو در تماس تلفني اظهار داشت: امروز يک روز تاريخي نه تنها براي ميدکو بلکه براي کشور ايران است. ايران تنها کشوري است که توانست با درايت، شجاعت، مديريت و تلاش مجدانه مديران متخصص ميدکو براي اولين بار در دنيا به اين مهم دست پيدا کند.

کارنامه موفق بانک پارسيان در سال 96 مثال زدني است
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس، عملکرد بانک پارسيان در حوزه‌هاي اشتغال زايي، توليد و همچنين کمک به بخش کشاورزي را مثبت ارزيابي کرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک پارسيان؛رحيم زارع با اشاره به عملکرد يک ساله بانک پارسيان، گفت: اين بانک در ميان بانک‌هاي خصوصي کشور با ورود به حوزه تسهيلات دهي قرض الحسنه کارنامه مثبتي از خود به جاي گذاشته است. سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس با بيان اينکه ورود بانک‌هاي خصوصي به امور عام المنفعه عايدي چنداني در بر ندارد، افزود: حضور بانک پارسيان در اين حوزه نشان از دغدغه مداري و مشتري مداري آن دارد.
نماينده مردم آباده و بوانات در مجلس شوراي اسلامي، حمايت ويژه از بخش کشاورزي به عنوان حوزه استراتژيک کشور با خريد تضميني گندم در 2 سال اخير يکي از اقدامات زرين اين بانک در راستاي توسعه کشور بوده است، تصريح کرد: هيچ يک از بانک‌هاي خصوصي به اندازه اين بانک دغدغه رشد کشاورزي کشور به عنوان يکي از پايه‌هاي توسعه اقتصادي را نداشته است.

معارفه سرپرست منطقه يک تهران برگزار شد
سعيد حسيني به عنوان سرپرست مديريت شعب منطقه يک استان تهران موسسه اعتباري ثامن انتخاب شد .
 بابک عسکري معاون اجرايي سرپرستي منطقه يک تهران در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي‌ ناصر سيفي در طول دوره مديريت ، زحمات بي وقفه وي را در کسوت مديريت سرپرستي يک تهران ارج نهاد و وجود مديران با تجربه ، دلسوز و کار آمد را نعمت بزرگي در اين مجموعه دانست
در ادامه ناصر سيفي مدير اسبق منطقه يک تهران و مدير فعلي ناحيه يک کشوري ضمن برشماري از خصوصيات اخلاقي و منش والاي سعيد حسيني ايشان را فردي لايق و کار آمد دانست و افزود : خوشبختانه موسسه اعتباري ثامن با پرورش نيروهاي مستعد و دلسوز توانسته است در اين بيست و يک سال پرسنلي را آماده و مهيا سازد که در هر لحظه و در صورت نياز ميتوانند مديريت بخشهاي مختلفي را در هر زمان بر عهده داشته باشند.

تقدير تبليغات اسلامي‌استان تهران از روابط عمومي‌بانک سپه
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي‌استان تهران با ارسال نامه‌اي از رئيس وقت اداره روابط عمومي‌بانک سپه به پاس تلاش‌هاي صورت گرفته در برگزاري هر چه با شکوه تر راهپيمايي بيست و دوم بهمن ماه تقدير کرد.  به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک سپه؛ در نامه سيد محسن محمودي به سيد عليرضا‌هاشمي‌آمده است: با حمد خداوند متعال و سپاس از عنايات حضرت ولي عصر (ارواحنا فدا) در طليعه چهلمين بهار عزت و شرف، در مقطعي حساس و سرنوشت ساز، مردم بصير و شرافتمند ايران اسلامي‌با حضور وصف ناپذير، تماشايي و ستودني خود در راهپيمايي يوم ا... بيست و دوم بهمن ماه، بار ديگر با خلق حماسه‌اي اعجاب انگيز ، برگ افتخار ماندگاري را بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار تاريخ ام القراي جهان اسلام افزودند.

فروش گواهي سپرده ۱۶ درصدي در بانک ملت
فروش مرحله جديد گواهي سپرده ويژه سرمايه گذاري (عام) در بانک ملت از روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه سال جاري شروع مي‌شود. به گزارش روابط عمومي‌بانک ملت، اين بانک با مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران، ۱۰ هزار ميليارد ريال اوراق گواهي سپرده با نرخ سود علي الحساب ساليانه ۱۶درصد را به مشتريان عرضه مي‌کند.
فروش اين گواهي سپرده‌ها از روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه تا پايان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.
گواهي سپرده فوق، مدت دار، ويژه سرمايه گذاري (عام) يک ساله، با نام و الکترونيک خواهد بود. نرخ سود علي الحساب سالانه اين اوراق ۱۶درصد قابل پرداخت در مقاطع ماهانه و نرخ بازخريد آن، قبل از سررسيد،۱۴ درصد سالانه در نظر گرفته شده است.

عرضه اوراق مدت‌دار ويژه سرمايه‌گذاري توسط بانک اقتصادنوين
بانک اقتصادنوين اوراق گواهي سپرده مدت‌دار، ويژه سرمايه‌گذاري (عام) مرحله بيست و چهارم را از 22 اسفند ماه 1396 لغايت 28 اسفند ماه 1396 به مدت شش روز کاري عرضه مي‌کند. اين اوراق يکساله، معاف از ماليات و مبالغ آن ضريبي از يک ميليون ريال با نرخ سود علي‌الحساب 16 درصد سالانه است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک اقتصادنوين، اوراق گواهي سپرده مدت‌دار ويژه سرمايه‌گذاري (عام) بانک اقتصادنوين، الکترونيکي، بانام، قابل انتقال به غير و همراه با قابليت بازخريد قبل از سررسيد نزد شعب بانک اقتصادنوين با نرخ 14 درصد سالانه مي‌باشد. همچنين مقاطع پرداخت سود علي‌الحساب اين اوراق ماهانه بوده و تضمين پرداخت اصل و سودهاي علي‌الحساب آن توسط بانک اقتصادنوين صورت مي‌گيرد.

نمايشگاه قرآن و پول و دورهمي‌موزه داران، در موزه بانک ملي
موزه بانک ملي ايران همزمان با ميزباني «دومين دورهمي‌ساليانه موزه داران»، نمايشگاه اسکناس و نيز نمايشگاه آثار قرآني را بر پا خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک ملي ايران، دورهمي‌ساليانه موزه داران، امسال براي دومين بار و با هدف نزديکي، تبادل تجربيات و مرور سالي که براي موزه‌ها و موزه داران گذشت، برگزار مي‌شود. در اين مراسم با توجه به نيازهاي موزه‌هاي ايران، دو پانل گفت و گو با محور موزه و شبکه‌هاي اجتماعي و نيز گرافيک و موزه برپا و دستاوردهاي علمي‌اين بخش بررسي خواهد شد.
اين مراسم فردا چهارشنبه 23 اسفندماه 1396 از ساعت 14 تا 17 در محل موزه بانک ملي ايران به نشاني خيابان فردوسي، رو به روي سفارت آلمان برپاست.

نگارش جديد همراه بانک مسکن
نيکوفر صفري، رييس اداره کل خدمات نوين بانک مسکن، نگارش جديد سامانه همراه بانک مسکن براي گوشي‌هاي Android را تشريح کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن- هيبنا، رييس اداره کل خدمات نوين بانک مسکن عنوان کرد: در راستاي توسعه و بهبود عملکرد درگاه‌هاي پرداخت غير حضوري و ارتقاي الزامات امنيتي ، نگارش جديد سامانه همراه بانک مسکن (شامل فايل نصب برنامه براي گوشي‌هايAndroid ) راه اندازي شد. صفري اظهار داشت: اين نگارش نيز همانند نگارش‌هاي پيشين از طريق وب سايت بانک به آدرس www.bank-maskan.ir در بخش بانکداري الکترونيک ، بخش سامانه‌ها ،گزينه سامانه همراه بانک مسکن ، در دسترس مشتريان مي‌باشد، و کاربران مي‌بايدتا تاريخ 96/12/22 اقدام به بروزرساني نمايند .شايان ذکر است از تاريخ فوق نسخ قبلي غيرفعال مي‌شود.