دله آلي بهترين بازيکن زير 23 سال دنياست
مائوريسيو پوچتينو، سرمربي تاتنهام معتقد است که دله آلي بهترين بازيکن جهان در سن و سال خودش است.
آلي 21 ساله به عنوان بهترين بازيکن جوان در دو سال اخير ليگ برتر معرفي شد. حال پوچتينو مدعي شد که‌هافبک جوان تيمش که به زودي وارد 22 سالگي خواهد شد، در سن و سال خودش بهترين بازيکن جهان است.
او گفت:" وقتي دله آلي 21 ساله را با ديگر بازيکنان جهان مقايسه مي‌کنيد، نه فقط اروپا، در جهان، او از بهترين‌ها است. در سن و سال او، در فرمي‌که سپري مي‌کند، پاس گل و ... . با اين حال هنوز متوجه نمي‌شوم که چرا از او انتقاد مي‌شود. يک بازيکن 21 ساله ديگر معرفي کنيد که از او بهتر است. 

تمجيد ويژه ستاره ليورپول از کلوپ
ساديو مانه، ستاره ليورپول به تمجيد از ليورپول و يورگن کلوپ و همچنين عملکرد خوب تيمش در چمپيونزليگ پرداخت. ليورپول در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ موفق شد 5-0 پورتو را شکست. حال مانه به تمجيد از عملکرد تيمش پرداخت و از يورگن کلوپ، سرمربي تيمش تقدير کرد. او گفت: همه ما مي‌دانيم که اگر مي‌خواهيد قهرمان شويد، بايد قهرمان را شکست دهيد. ما واقعا کيفيت لازم براي شکست دادن هر تيمي‌در جهان را داريم و دقيقا در همين جهت تلاش خواهيم کرد. چرا ليورپول نبايد در جمع بهترين‌هاي 2018 باشد؟ ما مي‌خواهيم قهرمان چمپيونزليگ شويم. من مطمئنم که پس از سال 2005، امسال مي‌توانيم اين کار را انجام دهيم. هر بازيکني عاشق کلوپ است. او هميشه مثبت است.

در يونايتد بازنشسته نخواهم شد
الکسيس سانچس، ستاره منچستريونايتد مدعي شد که علاقه‌اي به بازنشسته شدن در شياطين سرخ ندارد.
ستاره 29 ساله در زمستان به جمع سرخ پوشان اضافه شد و جانشين هنريک مخيتاريان در تيمش شد. قرارداد او 4 سال و نيم اعتبار دارد و تا 33 سالگي، سانچس را در جمع شياطين سرخ حفظ مي‌کند. با اين حال ستاره 33 ساله قصد ندارد فوتبالش را در يونايتد به پايان برساند.
او گفت: فکر مي‌کنم آرزوي خانواده من اين است که به شيلي برگردم. پدرم که حالا در بهشت است، هوادار LA U بوده و خانواده‌ام خيلي خوشحال مي‌شوند که من فوتبالم را در آنجا به پايان برسانم. پدر من ستون خانواده‌اش بود و گاهي مردم کارهايي براي خانواده شان انجام مي‌دهند.

فيفا بايد ميزباني جام جهاني را از روسيه بگيرد
استفن کينوک، نماينده پارلمان بريتانيا از فيفا درخواست کرد که جام جهاني را يک سال به تعويق انداخته و ميزباني روسيه در اين رقابت‌ها را لغو کند.
رقابت‌هاي جام جهاني از چهاردهم ماه جوئن در روسيه برگزار مي‌شود و طبق گفته ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه، فرصت بزرگي براي اين کشور خواهد بود. با اين حال، مرگ مشکوک يک جاسوس سابق انگليسي در مسکو، روابط بين دو کشور انگليس و روسيه را به شدت تيره و تار کرده است. اين جاسوس که چند روز پيش به همراه دخترش در مسکو حضور داشت، از طريق سم اعصاب که در غذايش بوده دچار مسموميت شده و در بيمارستان وضعيتي بحراني دارد. دولت انگليس، روسيه را متهم به ترور او مي‌کند، هر چند که روسيه چنين موضوعي را به کلي رد کرده است. حال استفن کينوک، نماينده ولزي پارلمان بريتانيا از فيفا خواست حق ميزباني روسيه را لغو کرده و رقابت‌ها را يک سال به تعويق بيندازد. او در مصاحبه با راديو بي بي سي گفت: فکر مي‌کنم بايد اقدامي‌جدي در رابطه با جام جهاني و انتقال آن به سال 2019 و عوض کردن ميزبانش از سوي فيفا صورت بگيرد. پوتين ميليون‌ها روبل هزينه کرده که حق ميزباني جام جهاني را بگيرد تا بتواند وجهه خوبي از حکومتش به جهان نشان دهد. کينوک معتقد است که انگليس بايد به فيفا فشار بياورد تا حق ميزباني روسيه لغو و جام جهاني به سال 2019 منتقل شود. اين در حاليست که انگليس اعلام کرده هيچ نماينده‌اي از دولت و همچنين خانواده سلطنتي در رقابت‌هاي تابستان شرکت نخواهند کرد و وزارت امور خارجه انگليس به هواداراني که قصد سفر به روسيه را دارند هشدار داده که بايد مراقب رفتار احتمالي ضد انگليسي از روسها باشند؛ با اين حال رقابت‌ها از سوي دولت انگليس تحريم نشده و تيم ملي انگليس در جام جهاني شرکت خواهد کرد.

کاروان ايران ۱۳ مدالي شد
در پايان سومين روز از مسابقات بين‌المللي دو و ميداني معلولان در فزاغ امارات، نمايندگان ايران به دو مدال ديگر دست يافتند. در پايان سومين روز از رقابت‌هاي بين‌المللي دووميداني معلولان در امارات، دووميداني کاران معلول کشورمان با کسب دو مدال ديگر کاروان ايران را ۱۳ مدالي کردند. در اين رقابت‌ها حامد اميري، ماده پرتاب نيزه کلاس F۵۴، با رکورد ۲۷ متر و ۸۵ سانتي متر به مدال نقره دست يافت. محمد رضا احمدي، ماده پرتاب وزنه کلاس F۳۳، با رکورد ۸ متر و ۷۹ سانتي متر به مدال برنز رسيد.‌هاشم رستگاري، ماده دو ۱۰۰ متر کلاس F۳۷، با رکورد ۱۲ ثانيه و ۳۲ صدم ثانيه عنوان چهارم شد. کامران يزدي، ماده دو ۱۰۰ متر کلاس F۳۸، با رکورد ۱۲ ثانيه و ۶ صدم ثانيه به جايگاه نهم رسيد. زهرا برناکي، ماده دو ۱۰۰ متر کلاس F۴۶ ، با رکورد ۱۵ ثانيه و ۲۷ صدم ثانيه چهارم شد. ظفر ذاکر، ماده پرتاب نيزه کلاس F۵۵، با رکورد ۲۴ متر و ۵ سانتي متر در جايگاه چهارم قرار گرفت. عليرضا محمودي، ماده پرتاب نيزه کلاس F۵۴، با رکورد ۱۷ متر و ۵۲ سانتي متر هفتم شد.

نامه‌ به هم خوردن برنامه‌هاي تيم ملي و کي‌روش به نتیجه نرسید
با موافقت فيفا ديدار دوستانه ايران و سيرالئون به انجام مي‌رسد.به گزارش ايلنا، در حالي که گمانه زني‌هاي زيادي درباره برگزار شدن يا نشدن بازي دوستانه دو تيم ايران و سيرالئون وجود داشت سايت رسمي‌فدراسيون فوتبال سيرالئون از حل شدن مشکلات به وجود آمده گفت و اعلام کرد بازي ايران با اين تيم به انجام مي‌رسد. در اين گزارش آمده است که سخنگوي فيفا درايميلي به آنها اعلام کرده که مجوز حضور در اين مسابقه را دارند و فقط بايد پيش از اين آنها را مطلع مي‌کردند. ايشا جوهانسن رئيس فدراسيون فوتبال سيرالئون بعد از اتهام فسادي که مواجهش شد مدتي در بازداشت بود اما بعد از رفع شدن موقت مشکلش، از طرف فيفا همچنان تا صدور راي نهايي رئيس فدراسيون اين کشور باقي ماند و بايد کارهاي اين فدراسيون از طريق او انجام مي‌شد اما سيرالئوني‌ها از اين قضيه مطلع نبودند.فيفا در همين رابطه به آنها تذکر داده که بايد هماهنگي‌هاي لازم را پيش از اين با آنها انجام مي‌دادند. در اين سفر سه بازيکن خارجي سيرالئون هم حضور دارند و به اين تيم کمک مي‌کنند. این در حالی بود که خبرگزاري‌هاي متعددي اخباري درباره لغو قطعي بازي ايران و سيرالئون که قرار بود روز شنبه در ورزشگاه آزادي برگزار شود منتشر کرده اند. در شرايطي که بازيکنان سيرالئون در تهران به سر مي‌بردند و فدراسيون فوتبال با پرداخت هزينه، اين تيم ضعيف را براي انجام اين مسابقه آخر سالي به تهران دعوت کرده است، نامه‌اي از سوي فدراسيون جهاني فوتبال به معناي شکست در انجام يک بازي ساده براي تيم ملي ايران است. نکته مهم اين که بنابر اين نامه باتوجه به اينکه فدراسيون فوتبال سيرالئون به دليل اختلافات داخلي ماه‌هاست که فعاليت‌هايش مورد تاييد فيفا نيست، حق ديدار با ايران را ندارد و ايران در صورت انجام اين مسابقه از سوي فيفا جريمه و حتي محروم خواهد شد. نامه فيفا چند روز پيش به فدراسيون واصل شده و ظاهرا از قطعيتي کامل برخوردار است چراکه فيفا قبلا هم نشان داده در مواردي مثل اين کوتاه نخواهد آمد. جالب اينکه کميته روابط بين الملل فدراسيون هم تمام تلاش خود را براي متقاعد کردن فيفا انجام داده اما موفقيتي به دست نياورده است. با اين وصف تيم ملي سيرالئون که براي بازي مقابل ايران جانشين ليبي شده بود به اين ترتيب با اولين پرواز به کشور بازخواهد گشت. اگرچه فدراسيون فوتبال ايران در تلاش است مجوز اين بازي را از فيفا بگيرد اما در شرايطي که همه چيز آماده انجام اين مسابقه تدارکاتي بود، بدشانسي و شايد بي تدبيري مانع از رخ دادن اين رويداد ورزشي خواهد شد. حالا سوال مهم اين است که اساسا چگونه اين تيم ملي مقابل ايران انتخاب شده بود ،آن هم در شرايطي که روساي فدراسيون‌ها و نهادهايي مثل کنفدراسيون از وضعيت اداره کشورهاي موردنظر بايد باخبر باشند و طبعا باتوجه به مشکلات فدراسيون فوتبال اين کشور آفريقايي و مسائلي که در اداره فوتبال آنها وجود دارد، کمي‌ هوشمندي در روابط بين المللي مانع از رخ دادن اين افتضاح مي‌شد. البته اين خبر در شرايطي منتشر شده که از سوي خود فدراسيون و دپارتمان تيم ملي هيچ واکنشي مبني بر لغو بازي منتشر نشده است.
ماجراي لغو ديدار ايران و سيرالئون چيست؟
احتمال لغو ديدار دوستانه ايران و سيرالئون به خاطر نامه فيفا به فدراسيون فوتبال ايران قوت گرفته است. فدراسيون فوتبال ايران هفته گذشته تفاهم‌نامه برگزاري ديدار دوستانه ميان تيم ملي ايران و تيم ملي سيرالئون را منعقد کرد اما اختلافات داخلي در فدراسيون فوتبال اين کشور آفريقايي منجر به ورود فيفا شده است. خانم جوهانسون، رييس پيشين فدراسيون فوتبال سيرالئون که با دخالت دولت در فوتبال برکنار شده، در نامه‌اي به فيفا، خواستار رسيدگي اين نهاد بين‌المللي به دخالت دولت شده و فيفا هم با استناد به اساسنامه خود و محکوم کردن هر گونه دخالت نهادهاي خارج از فوتبال، گروه مديريتي جديد در فدراسيون فوتبال سيرالئون را به رسميت نمي‌شود. هم‌چنين خانم جوهانسون در نامه به فيفا خواستار جلوگيري از برگزاري ديدار ايران و سيرالئون شده و اعلام کرده برگزاري اين بازي بدون اجازه او است و دبيرکل فدراسيون فوتبال اين کشور که توسط دولت انتخاب شده، اين بازي را هماهنگ کرده است. فيفا هم پس از اين نامه، مکاتبه‌اي با فدراسيون فوتبال ايران انجام داد و خواهان برگزار نشدن اين بازي شده است ولي سيرالئون از روزپنج شنبه در ايران حضور دارد و تمام هزينه‌هاي اقامت و رفت و آمد اين تيم به ايران توسط فدراسيون فوتبال پرداخت شده و برگزار نشدن بازي ضرري حدود ۲۰۰ ميليون توماني در دامن فدراسيون فوتبال مي‌گذارد. با توجه به همين موضوع فدراسيون فوتبال در تلاش است تا رضايت فيفا براي برگزاري بازي را جلب کند و ايران و سيرالئون امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادي به مصاف هم بروند.


سرمربي تيم ملي بوکس نسبت به حذف سه وزن از بازي‎هاي آسيايي جاکارتا نگاه خوبي ندارد اما در عين حال به کسب نتيجه توسط بوکسورهاي سبک وزن ايران در اين بازي‎ها خوشبين است.
بازگشت اکبر احدي به تيم ملي بوکس اگرچه در برهه‌اي جنجالي(زمان سرپرستي افشين داوري در بوکس) رخ داد اما سابقه وي نشان مي‌دهد او هر بار در کنار تيم ملي بوکس بوده نتايج خوبي به دست آمده است. آخرين مورد هم شايد همان بازيهاي آسيايي اينچئون کره جنوبي باشد که احدي با تيم ملي بوکس به دو نقره و يک برنز دست پيدا کرد.
با انتخاب حسين ثوري به عنوان رئيس فدراسيون بوکس او کار را با احدي ادامه داد و در جلسه مسئولان فدراسيون با کميته ملي المپيک هم عنوان شد که تيم ملي ايران مي‌تواند در بازيهاي آسيايي جاکارتا نتيجه‌اي حتي بهتر از اينچئون بگيرد تا اينکه يک اتفاق همه معادلات را بر هم ريخت.
بحث عجيب و البته تلخ براي بوکس ايران و حداقل چند کشور ديگر همچون قزاقستان، ازبکستان، چين و ... حذف سه وزن سنگين از بازيهاي آسيايي ۲۰۱۸ اندونزي بود. اين سه وزن درست همان وزن‌هايي هستند که بوکس ايران در آن شانس کسب مدال دارد. سابقه اين رشته هم نشان مي‌دهد بيش از ۹۰ درصد مدال‌هاي ايران در اين سه وزن (۹۱،۸۱ و ۹۱+) کسب شده اند.
اکبر احدي سرمربي باتجربه تيم ملي بوکس که خود از قهرمانان سابق اين رشته ورزشي است، در گفتگو با مهر در خصوص حذف سه وزن از بازيهاي آسيايي گفت: متاسفانه اين اتفاق رخ داده است و حتما مورد حمايت کشورهاي شرق آسياست. شايد تنها ۷ يا ۸ کشور باشند که در سنگين وزن حرف‌هايي براي گفتن دارند و به اين موضوع اعتراض کنند که البته فکر مي‌کنم اين اعتراض‌ها به جايي نرسد.
وي در پاسخ به اين سوال که «آيا به نظرتان بهتر نيست بوکسورهاي سنگين وزن با کم کردن وزن خود در اوزان پايين تر مبارزه کنند؟»، گفت: خير؛ دليل اينکه ما در بوکس سنگين وزن آسيا به مدال مي‌رسيم اين است که تعداد بوکسورها در اين اوزان کمتر است و به جز کشورهايي از جمله ايران، قزاقستان، ازبکستان، چين و ... ساير کشورها در اين وزن‌ها قوي نيستند. در آسيا بوکسورهاي سبک وزن حرف اول را مي‌زنند و با آوردن بوکسورهاي سنگين وزن در اوزان پايين تر به نتيجه نمي‌رسيم. شايد در زمان باقي مانده بتوانيم با توجه بيشتر به بوکسورهاي سبک وزن نتيجه خوبي بگيريم. من به آينده خوش بين هستم.
سرمربي تيم ملي بوکس ادامه داد: شرايط خيلي براي ما سخت است ولي من و همکارانم، مرد روزهاي سخت هستيم. به تاريخ که برگرديم ما هميشه از وزن ۷۵ کيلوگرم به بالا مدال مي‌آورديم و شايد تنها يک يا دو برنز در سبک وزن کسب شده است. 

سرمربي پرتغال در فاصله ۳ ماه تا شروع جام جهاني به ارزيابي از تيمش پرداخت و عنوان کرد او شناخت زيادي از تيم ملي ايران ندارد.
به نقل از مايس فوتبال، تيم ملي پرتغال يکي از حريفان تيم ملي ايران در جام جهاني روسيه است. شاگردان فرناندو سانتوس که در يورو ۲۰۱۶ دست به کار بزرگي زدند و عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را به دست آوردند، اکنون در قامت يک مدعي به روسيه مي‌روند.
فرناندو سانتوس، سرمربي پرتغال درباره شرايط تيمش در فاصله ۳ ماه تا جام جهاني روسيه و در پاسخ به اين سوال که پرتغال با داشتن په په (۳۵ ساله)، برونو آلوس (۳۶ساله) و ژوزه فونته (۳۴ ساله) تيم پيري در اختيار دارد گفت: من خودم ۶۳ سال سن دارم ولي اصلا فکر نمي‌کنم پير هستم. به همين خاطر بازيکنان ۳۴ يا ۳۵ ساله از نظر من اصلا پير محسوب نمي‌شوند .در يورو ريکاردو کارواليو را داشتيم که ۳۷ سال سن داشت و به هيچ وجه معيار من براي تيم‌هايم مساله سن بازيکنان نيست. ما از مدت‌ها پيش بازيکنان زيادي را در ليگ پرتغال و بازيکناني که در خارج بازي مي‌کنند، مورد ارزيابي قرار داديم تا بتوانيم بهترين ترکيب ممکن را براي جام جهاني داشته باشيم. اکنون در بازي‌هاي دوستانه پيش‌رو مي‌خواهيم بهترين ترکيب ممکن را به زمين بفرستم و در کنار بازيکنان اصلي بازيکنان ذخيره را نيز به ميدان بفرستم تا ترکيب تيمم براي جام جهاني را مشخص کنم. 
او در ادامه صحبت‌هايش گفت:‌ کريستيانو رونالدو نيز الان شرايط خيلي خوبي پيدا کرده است و ما اميدوار هستيم براي جام جهاني او را در بهترين فرم ممکن داشته باشيم. درباره آندره گومز نيز بايد بگويم که ما شرايط اين بازيکن را در ماه نوامبر بررسي کرديم و تدارک ويژه‌اي براي او داريم تا او را به سطح بسيار خوبي براي جام جهاني برسانيم.
به نقل از ابولا، سرمربي پرتغال همچنين درباره تيم ملي ايران گفت: شناخت زيادي از تيم ملي ايران و شيوه بازي تيم کي روش نداريم و بايد تا جام جهاني اطلاع خود را از تيم ملي ايران بالا ببريم.
 تيم ملي پرتغال قرار است در اردوي آمادگي در کشور سوييس دو ديدار دوستانه برگزار کنند. شاگردان سانتوس ابتدا با تيم ملي مصر ديدار مي‌کنند چرا که در جام جهاني بايد با يک تيم آفريقايي يعني مراکش ديدار کنند و در ادامه نيز ۳ روز بعد از اين ديدار شاگردان سانتوس بايد برابر هلند به ميدان بروند که اين ديدار نيز در خاک سوييس برگزار مي‌شود. 
بعد از اين دو ديدار نيز پرتغالي‌ها برنامه دارند تا با تيم‌هاي اتونس، بلژيک و الجزاير ديدار دوستانه داشته باشند که اين بازي‌هاي قطعي شده است.


نشريه مارکا از ناراحتي بازيکنان چلسي از خوش و بش کونته با مسي در پايان ديدار دو تيم خبر داد.
چهارشنبه شب، بارسا با درخشش مسي و به لطف دو گل و يک پاس گل او، موفق شد 3-0 چلسي را شکست دهد و در مجموع با برتري 4-1 راهي دور بعد رقابت‌ها شود. تک گل مسي در ديدار رفت که با تساوي 1-1 به پايان رسيد را نيز ليونل مسي به ثمر رسانده بود و يک تنه تيمش را راهي دور بعد رقابت کرد. پس از بازي، کونته، سرمربي چلسي به سراغ مسي رفت و با او خوش و بش صميمانه‌اي داشت. در کنفرانس خبري نيز او را بازيکني "فوق العاده ، فوق العاده، فوق العاده بزرگ" دانست. پنجشنبه صبح، عکس‌هاي کونته و مکالمه صميمانه‌اش با مسي در فضاي مجازي و اينترنت به سرعت پخش شد و طبق ادعاي مارکا و رسانه‌هاي انگليسي، بازيکنان چلسي بابت رفتار مربي شان با مسي بسيار ناراحت هستند. در حقيقت حس مشترکي بين بازيکنان و هواداران چلسي و همچنين نشريات انگليسي وجود دارد که فصل 18-2017، آخرين فصل حضور کونته در استمفوردبريج است. رابطه او با باشگاه به خاطر سياست‌هاي مديران در جذب بازيکن به سوي تيره و تاري رفته و نتايج ضعيفي که در اين فصل توسط کونته کسب شده، مزيد برعلت است که او در نهايت چلسي را در پايان فصل ترک خواهد کرد. اينکه کونته درست پس از حذف مقابل بارسلونا، با بازيکني که عامل اصلي حذف آنها بوده، خوش و بش کرده و در کنفرانس مطبوعاتي نيز به تمجيد از او پرداخته، موضوعي نيست که بازيکنان چلسي از آن استقبال کنند و بايد ديد حالا اختلاف مربي و بازيکنان به کجا خواهد رسيد.

هروه رنار، سرمربي تيم ملي مراکش، به اتهام پول گرفتن براي دعوت از بازيکنان به تيمش، واکنش تندي نشان داد.
محسن متولي،‌هافبک الريان، در گفتگو با نشريه قطري الوطن، اتهامات سنگيني را عليه رنار مطرح کرد. او ادعا کرد که رنار براي دعوت بازيکنان، از مدير برنامه‌هاي آنها پول مي‌گيرد. او از اينکه چند بازيکن از جمله عبدالرزاق حمدلله، هم تيمي‌اش در الريان، به اردوي مراکش دعوت نشدند، ابراز ناراحتي کرد و در پايان صحبت‌هايش گفت:" اميدوارم خداوند همه ما را به راه راست هدايت کند؛ از جمله سرمربي مان را."
اين اظهارات متولي که مدتي پيش توسط رنار از تيم ملي مراکش کنار گذاشته شده بود، سر و صداي زيادي در رسانه‌هاي مراکشي به پا کرد.
اين در حالي است که رنار با سابقه قهرماني در جام ملت‌هاي آفريقا با زامبيا و ساحل عاج و رساندن مراکش به جام جهاني بعد از 20 سال، يکي از موفق‌ترين مربيان قاره آفريقا در چند دهه اخير است و اين اتهامات به او بيشتر شبيه به تسويه حساب‌هاي شخصي است.
رنار با انتشار پيامي‌در صفحه توئيترش، به صحبت‌هاي اين بازيکن واکنش نشان داد:" فساد کلمه‌اي نيست که در فرهنگ لغات يا عملکرد من جايي داشته باشد. من 10 سال است که در فوتبال آفريقا هستم و هيچ بازيکني نمي‌تواند ادعا کند که بدون نظر من انتخاب شده است.
گاهي اوقات بازيکنان يا مدير برنامه‌هاي شان به خاطر ناراحتي يا احساساتي شدن، صحبت‌هايي مطرح مي‌کنند اما آنچه متولي به روزنامه قطري الوطن گفت و توسط رسانه‌هاي مراکشي بازتاب پيدا کرد، يک اتهام است. کسي نمي‌تواند تعهد کاري من را زير سوال ببرد و به انتخاب‌هاي من انگ فساد بزند. غرور نمي‌تواند بهانه‌اي براي همه چيز باشد و کسي نمي‌تواند به اين شکل نام من را لکه دار کند. من بعد از مشورت با وکلايم، از افرادي که چنين اتهاماتي به من زدند، شکايت مي‌کنم." تيم ملي مراکش يکي از هم گروهي‌هاي ايران در جام جهاني 2018 روسيه است و در اولين ديدارشان در اين رقابت‌ها در سن پترزبورگ مقابل تيم ملي کشورمان قرار خواهند گرفت.