بازديد ۲۰ هزار نفر از مشتريان «بانک آينده» از آثار موزه لوور در تهران
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰ هزار نفر از مشتريان علاقه‌مند به فرهنگ و تاريخ ايران، در تعطيلات نوروز سال ۱۳۹۷، با حضور در موزه ايران باستان، از آثار موزه لوور که با حمايت بانک آينده در اين مکان به معرض ديد عموم گذاشته شده است؛ بازديد کردند.
يک ماه از نمايش ۵۶ اثر تاريخي از موزه لوور در تهران مي‌گذرد و آمار مجموع بازديدکنندگان در اين مدت با عبور از مرز ۱۰۰ هزار نفر، يک رکورد تاريخي در موزه ملي ايران را ثبت کرد. قابل ذکر است؛ يک چهارم از اين بازديدکنندگان از مشتريان بانک آينده هستند.
بر اساس گزارش‌ها در اين مدت، ۲۵ هزار نفر از مشتريان بانک آينده و بيش از دو هزار و ۵۷۰ گردشگر خارجي با حضور در موزه ملي ايران، از آثار موزه لوور در اين نمايشگاه، بازديد کرده‌اند.
گزارش‌هاي آماري نشان مي‌دهد که تعداد بازديدکنندگان از موزه لوور و حضور در موزه ملي ايران در تعطيلات نوروزي سال ۱۳۹۷ نسبت به سال گذشته، بيش از چهار برابر شده است.
شايان ذکر است؛ نمايشگاه تعدادي از آثار موزه لوور که با حمايت بانک آينده برگزار شده است؛ تا ۱۸ خردادماه ۱۳۹۷ در تهران داير است و بازديدکنندگان حدود ۶۰ روز ديگر فرصت دارند تا از اين آثار در موزه ملي ايران ديدن کنند.

جابجايي دو شعبه بانک قرض الحسنه مهرايران در دو استان
شعبه طالقاني (کد ۷۶۱۷) استان يزد و شعبه سورشجان (کد۳۲۰۳) چهار محال و بختياري بانک قرض الحسنه مهرايران در مکان جديد جانمايي شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، بر اين اساس، شعبه طالقاني يزد، به محل جديد: يزد- بلوار شهيد صدوقي- نرسيده به کوچه بهداري سپاه (کد پستي: ۸۹۱۶۶۱۳۶۳۱ ) منتقل شده و نام شعبه مذکور به بلوار شهيد صدوقي (كد ۷۶۱۷) تغيير يافت؛ مشتريان مي‌توانند براي ارتباط با اين شعبه از شماره تلفن: ۳۷۲۸۳۶۲۳-۰۳۵۳ استفاده كنند.
همچنين شعبه سورشجان ( کد ۳۲۰۳) استان چهار محال و بختياري نيز با شعبه آزادي شهرکرد ( کد ۳۲۰۶) ادغام شد و هموطنان مي‌توانند براي دريافت خدمات حضوري به آدرس: شهرکرد، پايين تر از ميدان انقلاب، نبش دانشسرا مراجعه كرده و يا با تلفن‌هاي ۳۳۳۴۹۵۵۰-۰۳۸ و ۳۳۳۴۹۵۵۱-۰۳۸ تماس حاصل نمايند.

معرفي برندگان جشنواره دارندگان دستگاه‌هاي کارتخوان بانک سرمايه
مراسم قرعه کشي دومين مرحله جشنواره «24 عيار» شرکت تجارت الکترونيک سرمايه، وابسته به بانک سرمايه برگزار شد و 24 برنده اين مرحله از جشنواره معرفي شدند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک سرمايه، قرعه کشي مرحله دوم جشنواره «24عيار» شرکت تجارت الکترونيک سرمايه، وابسته به بانک سرمايه برگزار شد و 24 برنده خوش شانس اين مرحله از جشنواره معرفي شدند.
اين گزارش مي‌افزايد، در اين دوره از جشنواره که به منظور ارج نهادن به پذيرندگان پايانه‌هاي فروشگاهي بانک سرمايه برگزار شده است، 24 نيم سکه بهار آزادي به 24 برنده خوش شانس (فايل اسامي‌در انتهاي خبر) تعلق گرفت.
ضمن تبريک به تمامي‌برندگان دومين مرحله قرعه کشي جشنواره 24عيار، به اطلاع مي‌رساند با تمامي‌اين عزيزان در خصوص نحوه دريافت جوايز در روزهاي آتي تماس گرفته خواهد شد.
شايان ذکر است شرکت تجارت الکترونيک سرمايه همزمان با فرارسيدن دهه مبارک فجر و آغاز سي و نهمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي‌جشنواره‌اي تحت عنوان «جشنواره کارت‌خوان 24 عيار»، از تاريخ 96/11/12 الي12/01/97 در دو دوره (دوره اول از 12 بهمن 96 تا 11 اسفند 96 و دوره دوم 12 اسفند 96 تا تاريخ 12 فروردين 97) برگزار کرده است و در هر دوره به 24 برنده خوش شانس 24 نيم سکه بهار آزادي تقديم مي‌گردد. گفتني است جايزه نهايي اين جشنواره يک دستگاه خودرو ساندرو STEPWAY مي‌باشد که زمان قرعه کشي آن از طريق وب سايت شرکت تجارت الکترونيک سرمايه و بانک سرمايه به اطلاع خواهد رسيد.
هم‌ميهنان گرامي‌براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شرکت تجارت الکترونيک سرمايه به شماره 84235000 تماس حاصل کرده و يا به وب سايت شرکت به آدرس http://www.tes.ir مراجعه نمايند.

تا پايان فروردين 97همچنان حرفه‌اي باشيد
بانک تجارت مسابقه "عکس حرفه اي‌ها " را تا پايان فروردين ماه 97 تمديد کرد.
 بانک تجارت در ايام نوروز 97 با هدف ايجاد فضاي شور و نشاط نوروزي درميان کاربران فضاي مجازي و ايجاد فرصت تعامل بيشتر با دنبال کنندگان صفحات بانک تجارت، مسابقه عکس "حرفه اي‌ها" را در شبکه‌هاي اجتماعي برگزار کرد که مهلت شرکت در اين مسابقه به دليل استقبال کاربران تا پايان فروردين ماه تمديد شد.
علاقه مندان مي‌توانند تا پايان فروردين ماه جاري عکسهاي سلفي خود در کنار هر يک از افراد حرفه‌اي که مهارت ويژه‌اي در شغل يا زندگي شان( آشپز ، راننده ، ورزشکار ، تعميرکار و ... ) دارند را در صفحات اجتماعي خود منتشر کنند. از بين عکس‌هاي منتشر شده توسط کاربران پس از داوري، 26 عکس برگزيده بمناسبت نيمه شعبان در نيمه اول ارديبهشت ماه معرفي و جوايز مسابقه به برندگان اهدا مي‌شود.

مديرعامل بانک پارسيان مطرح کرد :
دکتر کورش پرويزيان مديرعامل بانک پارسيان در ديدار نوروزي مديران و کارکنان اين بانک، با اشاره به نام گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام حمايت از کالاي ايراني ، حمايت از توليد ايراني و اشتغال را از سياست‌هاي راهبردي بانک پارسيان در سال 97 برشمرد و برحرکت شبکه بانکي به سمت عملي شدن منويات مقام معظم رهبري تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک پارسيان؛ دکترپرويزيان با بيان اينکه بانک‌ها مي‌توانند به عنوان مبنا و محور اقتصادي برنامه‌هاي اقتصادي عمل کنند، افزود: بايد از طبيعت زيبا و بهار جان افزا الگو گرفته وبه جامعه اميدواري داد و سيگنال‌هاي مثبت به بازار فرستاد تا مردم باور کنند که از ظرفيت‌هاي بانک‌ها مي‌شود بيشتر استفاده کرد.
وي با اشاره به رويدادهاي سال 96، و تلاش کارکنان شبکه بانکي در بهبود وضعيت اقتصادي افزود: از جمله چالش‌هاي سال گذشته تغييرات و نوسان شديد نرخ ارزبعد از دوره سه ساله ثبات نسبي در بازار بود که تا هفته اول سال جاري هم اين حادثه وجود داشت. تغييرات نرخ سود بانکي که يک چارچوب منطقي را طي مي‌کرد در اواخر بهمن ماه و اوايل اسفند دوباره دچار تنش شد و شرايط متفاوتي پيدا کرد و با اين چالش‌هاي پيش آمده در شبکه بانکي، قيمت تمام شده پول وقيمت منابع در سال 97 تحت تاثير قرار مي‌گيرد و هزينه تامين منابع را بالا مي‌برد.
مديرعامل بانک پارسيان با بيان اينکه نرخ تورم با توجه به داده‌هاي بانک مرکزي و مرکز آمار تک رقمي‌مي‌باشد، گفت: ثابت نگه داشتن نرخ تورم و نرخ بيکاري از تصميمات و سياست‌هاي دولت و يکي ازمسائل مهم اقتصاد ايران است که دولت براي کنترل آن تاکيد دارد و شبکه بانکي نيز با برنامه‌هاي حمايت از توليد و کالاي ايراني، مي‌تواند در جهت ايجاد و حفظ اشتغال موثر حرکت کند.
وي با اشاره به موضوع ساماندهي موسسات غيرمجاز، تصريح کرد: در سال قبل بحث ساماندهي بازارهاي غيرمجاز جز موضوعات مهم و کليدي بود که توسط بانک مرکزي اتفاق افتاد که البته ما اميد داشتيم اين ساماندهي بازارغيرمجاز تبديل به ساماندهي بازار غيرمتشکل پولي شود ولي در عمل اين اتفاق نيافتاد که اميدواريم بزودي شاهد تاثير آن بر بازار غيرمتشکل پولي باشيم. 
وي با اشاره به سياست‌هاي بانک مرکزي در خصوص ادغام بانک‌ها، افزود: بحث ادغام و کاهش تعداد بانک‌ها از سياست‌هاي بانک مرکزي است که در پايان سال ادغام 6 موسسه و بانک اعلام شد و احتمالا امسال نيز اين موضوع ادامه خواهد داشت و اين نشان مي‌دهد سياستي که دولت در ارتباط با ادغام بانک‌هاي خصوصي دنبال مي‌کند، مانند سابق ادامه دارد و ممکن است بحث ادغام به جاهاي ديگرهم بکشد.
وي افزود: ازجمله پارامترهاي ادغام بانک‌ها، نسبت سرمايه بانک‌ها و منابع و مصارف ان‌هاست . همچنين مالکيت نهادهاي مختلف بر بانک‌ها و سهام بانک‌هاي گوناگون پذيرفته نيست و دولت اجازه نخواهد داد هر نهادي چند بانک يا سهامداري چند بانک را داشته باشد. دکترپرويزيان چالش درهزينه و درآمد بانک‌ها، چالش در سود و زيان و دارايي و بدهي به بانک‌ها و موضوع نقدينگي بانک‌ها را از جمله چالش‌هاي مهم بانک‌ها و موسسات اعتباري برشمرد و خاطرنشان کرد:، طبعا براي حل و فصل اين چالش‌ها بايد مسائل کلان ملي مورد بررسي قرار گيرد چرا که موسسات به صورت مجزا نمي‌توانند اين چالش‌ها را حل کنند.
وي با بيان اينکه مهمترين موضوعي که وجود دارد نحوه ارتباط دولت با بانک‌ها است که دولت بايد با کاهش هزينه بانک‌ها نقش موثر و ويژه‌اي را ايفا کند، گفت: اگر دولت به بانک‌ها کمک نکند قطعا موضوعات و ميزان و قدرت شکل دهي به بازار توسط دولت ضعيف تر خواهد شد. البته دولت بايد براي کسري بودجه خودش نيز کاري انجام دهد و هزينه‌ها را کاهش دهد.


تشريح اهم دستاوردها و اقدامات پست‌بانک‌ايران در سال 1396
 خسرو فرحي مديرعامل پست بانک ايران در گفتگوئي ضمن تشريح اهم اقدامات و دستاوردهاي اين بانک درسال 1396 گفت: يکپارچه‌سازي سامانه‌هاي بانک و استقرار و توسعه سامانه جديد براي افزايش کيفيت، سرعت و تنوع خدمات از مهمترين اقدامات مي‌باشد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌پست بانک ايران: وي افزود: اخذ مجوز عامليت بانکي صندوق توسعه ملي و طرح اشتغال‌زائي روستائي از دولت و مجلس شوراي اسلامي، اخذ کارگزاري بانک مرکزي جمهوري اسلامي‌ايران براي انجام خدمات شعبه‌اي حساب‌هاي دولتي و پرداخت بيش از 25 هزار ميليارد ريال تسهيلات‌ به فعالان اشتغال‌زائي در حوزه‌هاي IT، ICT ، دانش بنيان‌ها، کشاورزي، دامداري و منابع طبيعي، صنايع تبديلي و تکميلي در راستاي توسعه کسب‌وکارهاي خرد و متوسط(SMEها) ازجمله ديگر دستاوردها و اقدامات مهم اين بانک در سال گذشته بوده است.
فرحي در ادامه ضمن بيان مطلب فوق عنوان‌کرد: تعيين بانک توسعه‌اي و تخصصي حوزه فناوري اطلاعات و بزرگترين خرده‌بانکدار کشور، امضا قرارداد عامليت اعطاي تسهيلات به طرح‌هاي اشتغال‌زايي روستائي بين نهاد رياست جمهوري، سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و همچنين امضاي تفاهم نامه‌هاي مشترک همکاري با ساير سازمان‌ها و نهادها از جمله صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري صنايع کوچک، اتاق تعاون استان تهران، پژوهشگاه فضائي ايران، سازمان ميراث فرهنگي از دستاوردها و اقداماتي است که اين بانک در سال 1396 داشته است.
وي با اشاره به راه‌اندازي سرويس حوالجات الکترونيک بين‌المللي خرد (IFS) با همکاري اتحاديه جهاني پست (UPUبه‌منظور انجام حوالجات دوطرفه بين کشورهاي عضو اتحاديه افزود: ايجاد روابط کارگزاري با بيش از 70 کارگزار خارجي از مهمترين برنامه‌هاي پست‌بانک‌ايران در عرصه‌ بانکداري بين‌المللي مي‌باشد که در سال گذشته تحقق يافت.
مديرعامل پست بانک ايران عنوان کرد: صدور يارا کارت اعتباري به ويژه براي روستائيان، راه اندازي اپليکيشن سکه همراه، کسب جايزه ملي توسعه اکو سيستم کارآفريني، دريافت نشان‌هاي مسئوليت‌پذير اجتماعي در اولين کنگره چهره‌هاي نامي‌صنعت و اقتصاد ايران، نشان عالي در صنعت بانکداري در هفتمين اجلاس ITEC ، نشان مسئول و دريافت گواهينامه اهتمام به کيفيت از ديگر دستاوردها و اقدامات اين بانک در سال گذشته بود.

ميزباني بانک ملي ايران از نشست تشريح اقدامات نظام بانکي
پنجمين نشست وزير تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعي با مديران عامل بانک‌ها و موسسات مالي با موضوع اعطاي تسهيلات به طرح‌هاي برنامه اشتغال فراگير و پايدار در مناطق روستايي و عشايري با حضور معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهور در باشگاه آجودانيه بانک ملي ايران برگزار شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک ملي ايران، ‌در اين جلسه دکتر علي ربيعي وزير تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعي با بيان اين که نقش بانک‌ها در توسعه اشتغال کشور کم نظير است،‌ گفت: در سال گذشته نظام بانکي به توليد و اشتغال کمک شايان توجهي داشت و اميدواريم امسال که سال حمايت از توليد داخلي است، اقدامات نظام بانکي نيز در اين زمينه بيشتر شود. وي افزود: همه مقامات نظام به ويژه شخص رئيس جمهور محترم با جديت پيگير موضوع اشتغال و حل مشکل بيکاري هستند و ما نيز همه تلاشمان در جهت بهبود وضعيت موجود است.
دکتر سيد ابوالفضل رضوي معاون توسعه روستايي و مناطق محروم رئيس جمهور نيز در اين جلسه از بانک‌ها درخواست کرد گزارش‌هاي خود درباره ميزان تسهيلات پرداختي براي ايجاد اشتغال در حوزه روستايي و عشايري را به صورت مدون و به روز شده در اختيار نهادهاي مربوطه قرار دهند. دکتر محمد رضا حسين زاده مديرعامل بانک ملي ايران نيز در اين جلسه با بيان اين که نظام بانکي همه توان خود را براي تحقق اهداف دولت محترم به ويژه اشتغالزايي به کار گرفته است،‌ اظهار کرد: بانک ملي ايران در حوزه پرداخت تسهيلات به بنگاه‌هاي کوچک و متوسط رتبه نخست نظام بانکي را از آن خود کرده است. در ادامه جلسه،‌ مديران عامل بانک‌هاي حاضر در جلسه به طرح ديدگاه‌هاي خود درباره اقدامات حوزه اشتغالزايي و تسهيلات پرداختي در اين بخش پرداختند.

ديدار نوروزي مديرعامل و اعضاي هيئت مديره بانک دي با کارکنان
مديرعامل و اعضاي هيئت مديره بانک دي به مناسبت آغاز سال نو با کارکنان ستاد مرکزي بانک ديدار کردند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از اداره روابط عمومي‌و تبليغات بانک دي، مديرعامل و اعضاي هيئت مديره بانک با کارکنان ستاد مرکزي در جمعي صميمي‌ديدار و گفت و گو کردند. بر اساس اين گزارش محمدرضا قرباني مديرعامل بانک دي در اين ديدار ضمن قدرداني از تلاش‌هاي همکاران ارزش آفرين بانک دي در تحقق اهداف سال 96 رويکرد اصلي بانک در سال 97 را رسيدن به سودآوري با مديريت هزينه‌ها ، کاهش نرخ تمام شده پول، استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي و حرکت در مسير حمايت از کالاي ايراني در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) اعلام کرد و گفت : اگر از توليد ملي حمايت شود سرمايه گذاري رونق مي‌گيرد و مسئله اصلي کشور که اقتصاد و معيشت مردم است روبه بهبود مي‌رود و شاهد کاهش بيکاري خواهيم بود. 
ژمدير عامل بانك دي نقش نظام بانكي را در حمايت از كالاي ايراني حائز اهميت دانست و گفت: نظام بانکي بايد با تخصيص صحيح منابع به رونق توليد داخلي كمك كند و در اين خصوص عملكرد مناسبي داشته باشد  قرباني افزود: اين امر در رونق سرمايه گذاري موثر بوده و به دنبال آن فعاليت‌هاي توليدي گسترش پيدا مي‌كند كه گامي‌عملي و مهم در حمايت از شعار سال است.  مديرعامل بانک دي از عزم راسخ هيئت مديره بانک براي تحقق برنامه‌هاي تدوين شده مورد نظر بانک خبر داد و گفت: سال ٩٧ سال سرنوشت‌سازي است که اين مهم با سخت کوشي همکاران ستاد و شعب محقق خواهد شد . وي همچنين با اشاره به اهميت نقش شعب در توسعه و تحقق اهداف بانک به پشتيباني فراگير نيروهاي ستادي در ياري رساندن به شعب تاکيد کرد.  در اين ديدار قرباني و اعضاي هيئت مديره بانك ضمن تبريک سال نو، از خداوند متعال سالي سرشار از سلامتي و موفقيت را براي کارکنان ارزش آفرين گروه مالي دي خواستار شدند.

بانک‌ها از بخش توليد و صنعت کشور حمايت کنند
استاندار کردستان در ديدار با رئيس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد در استان، بر ضرورت حمايت بانک‌ها از بخش توليد و صنعت کشور تاکيد کرد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان کردستان، بهمن مرادنيا – استاندار کردستان - در اين ديدار با اشاره به شرايط اقتصادي جامعه، اظهار کرد: چنانچه ‌بخواهيم مشکلات موجود در حوزه اشتغال و اقتصاد را حل کنيم بايد از قالب شعار خارج شويم و هر کس در هر جايي که هست با تمام توان وارد ميدان شود.
استاندار کردستان تصريح کرد: در بحث سرمايه‌گذاري نمي‌توانيم به اعتبارات دولتي براي راه‌اندازي واحدهاي توليدي بسنده کنيم از اينرو طبيعتاً اين موضوع از اراده مردم نيز خارج است لذا بانک‌ها مي‌توانند در عرصه تقويت توليد کنندگان داخلي نقش‌آفريني کنند.
مرادنيا ضمن تقدير و تشکر از فعاليت‌هاي بانک مهراقتصاد، ابراز اميدواري کرد در سال جاري با حمايت بانک‌ها، بتوان زمينه سرمايه گذاري‌هاي بزرگ را فراهم نمود تا از دغدغه اشتغال جوانان و معضل بيکاري در استان کاسته شود. 
در ادامه، حسين ملا محمدي – رئيس اداره امور شعب استان - ابراز داشت: اين بانک در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در حمايت از کالاي ايراني و همچنين تاکيدات ايشان بر حمايت از توليد ملي و اقتصاد مقاومتي، گامهاي بزرگي را در حمايت از بنگاهها و بخش‌هاي اقتصادي کشور برداشته است.
وي افزود: پرداخت مبلغ 3850 ميليارد ريال تسهيلات در سال 96 و هدف گذاري پرداخت 6.500 ميليارد ريال تسهيلات براي سال 97، حمايت از صنايع کوچک، ارائه انواع وام و تسهيلات ارزان قيمت در طرح‌هاي اشتغال زايي و اقتصاد مقاومتي در استان و حمايت از توليد داخلي در قالب کارت اعتباري کالاي ايراني با نرخ 15 درصد، اقساط 36 ماهه و بدون نياز به سپرده گذاري از جمله اقدامات اين بانک در راستان توليد و مصرف کالاي ايراني مي‌باشد.

دريافت سطح درجه يک حمايت ازحقوق مصرف کننده توسط بانک شهر
بانک شهر پس از ارزيابي شاخص‌هاي اصلي واحدهاي خدماتي از سوي وزارت کشور، سطح درجه يک حمايت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص داد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومي‌بانک شهر، در راستاي اجراي ماده 6 قانون حمايت از حقوق مصرف‌کنندگان، وزارت کشور با ارزيابي واحدهاي خدماتي از طريق شاخص‌هاي اصلي، نسبت به ارائه امتياز به واحدها اقدام کرد که در مجموع، نظر به ارزيابي واحدهاي اين بانک در سال 1396 و با بررسي مجموعاً 35 زيرشاخص از طريق ارزيابي‌هاي ميداني و جلسات شوراي ارزيابي استانداري، بانک شهر موفق به کسب امتياز مجموع 96 و قرار گرفتن در سطح يک رعايت حقوق مصرف‌کنندگان شد. بر اين اساس، ارايه خدمات، رسيدگي به شکايات مراجعه‌کنندگان يا مشتريان و همچنين آموزش، فرهنگ‌سازي و برنامه‌ريزي در راستاي تکريم ارباب رجوع از شاخص‌هاي مورد نظر در اين نظر سنجي بود که اين بانک امتياز کامل آن را کسب کرد. گفتني است، مشتري مداري و قراردادن اطلاعات فرآيند انجام کار و خدمت در اختيار مراجعه‌کنندگان يکي از رسالت-هاي اساسي بانک شهر بوده و اين بانک با اولويت قرار دادن کسب رضايت و اعتماد مشتريان از طريق شاخص‌هاي خدمات‌رساني و مشتري‌مداري، ضمن تسريع در انجام خدمات موجب افزايش رضايت عموم مشتريان شده اس
ت. ارائه خدمات بانکي به مشتريان به صورت 24 ساعته از طريق پيشخوان‌هاي شهرنت؛ استانداردسازي فرآيندها بر اساس استاندارد مديريت کيفيت (ISO)؛ سامانه نظام جامع پذيرش و بررسي پيشنهادات؛سامانه نظارت و ارتباط مردمي‌(8655)؛ ارسال پيامک، نصب تابلوهاي راهنما، توزيع بروشور، استفاده از شبکه‌هاي اجتماعي و سايت اينترنتي براي اطلاع‌رساني به مشتريان؛ جلسات ارتباط مستقيم مديران با مشتريان؛نظرسنجي در شبکه‌هاي مجازي و سايت به صورت دوره‌اي؛ انجام خدمات بانکي مربوط به سازمان‌هاي خدمات‌رساني عمومي‌از قبيل شهرداري‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته از سوي بانک شهر طي چند سال اخير بوده است .

خدمات بانکداري شرکتي بانک مسکن براي فعالان حوزه مسکن
بانک مسکن بنا دارد در سال ۹۷ خدمات بانکداري تخصصي شرکتي را توسعه دهد و در اين مسير امتيازاتي براي مشتريان بزرگ خود اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي پيش‌بيني کرده است. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه خبري بانک مسکن -هيبنا، يکي از استراتژي‌هاي اصلي بانک مسکن در سند چشم ‌انداز 1400 که سال گذشته تدوين شد، تقويت بانکداري تخصصي شرکتي است. بانک مسکن در اين زمينه اقداماتي را از سال گذشته کليد زد که در سال جاري نيز حرکت در مسير اين برنامه راهبردي را ادامه خواهد داد. هدف اصلي بانکداري شرکتي، شناسايي مشتريان توانمند و ارزش آفرين فعال در بخش مسکن و ارائه خدمات ويژه به آنها در راستاي تداوم تعاملات آنها با بانک است. از آنجا که مراودات مشتريان بزرگ با بانک براي مجموعه بانک نيز مزايايي دارد، جذب و حفظ اين مشتريان براي بانک واجد اهميت زيادي است که بانکداري شرکتي راهي براي تحقق اين امر است. بانکداري شرکتي را مي‌توان با «ارائه خدمات متناسب با نيازهاي مشتريان شرکتي» تعريف کرد. بديهي است در اين شيوه بانکداري ارائه خدمت در کوتاه‌ترين زمان ممکن و به بهترين شکل به منظور پوشش نيازهاي مشتريان ويژه شرکتي، بايد محقق شود. گرچه ارائه خدمات به شرکت‌ها از قديم در ميان بانک‌ها رايج بوده و در مرتبه‌اي فراتر از بانکداري اشخاص قرار داشته است، اما بانکداري شرکتي چيزي فراتر از پاسخگويي به نيازهاي معمول آنها بوده و با بهره‌گيري از ساختار و مدل متفاوتي، تمامي‌نيازهاي شرکت‌ها را پوشش مي‌دهد. با مصوبه هيات مديره بانک مسکن در خصوص اجراي گام به گام بانکداري شرکتي در اين بانک، خدمات بانکداري شرکتي در حال حاضر در شعب منتخب شامل شعب مرکزي شهرهاي اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز، اراک، اهواز، کرج و در تهران در شعبه مستقل مرکزي و شعب ميرداماد، ونک و سعادت‌آباد ارائه مي‌شود.
مشتريان بانک مسکن اعم از اشخاص حقيقي و حقوقي در صورت برخورداري از چند ويژگي مي‌توانند از خدمات بانکداري شرکتي اين بانک برخوردار شوند و تمام نيازهاي خود به امور بانکي را به ساده‌ترين شکل ممکن پوشش دهند. در مورد اشخاص حقوقي ضمن بررسي سوابق اجرايي، مواردي مانند وضعيت شاخص‌هاي مالي شامل سرمايه، درآمدها، سود يا زيان عملياتي، حاشيه سود خالص، حاشيه سود عملياتي، بازده دارايي‌ها، بازده سرمايه، نسبت جاري، دوره وصول مطالبات و نسبت بدهي از صورت‌هاي مالي شرکت استخراج و بررسي مي‌شود. اشخاص حقيقي فعال در بخش مسکن و ساختمان نيز با توجه به معيارهاي از جمله سوابق مراوده مالي با بانک، سوابق اجرايي در حوزه مسکن، سوابق اخذ تسهيلات و نيز سوابق استعلام تسهيلاتي و چک برگشتي در شبکه بانکي مورد ارزيابي قرار گرفته و گزينه‌هاي بانک مسکن به منظور ارائه تسهيلات و خدمات در قالب بانکداري شرکتي انتخاب مي‌شوند.

حضور بانک سپه در يازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه
بانک سپه ضمن حضور در يازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه – فاينکس 2018- به تشريح خدمات، تسهيلات و برنامه‌هاي آتي اين بانک خواهد پرداخت. به گزارش روابط عمومي‌بانک سپه، محمد کاظم چقازردي مديرعامل بانک سپه در ديدار نوروزي خود با مديران اين بانک با بيان اينکه هدف گذاريهاي صورت گرفته طي ساليان گذشته از سوي مقام معظم رهبري در عرصه اقتصادي همچون توجه به اقتصاد مقاومتي؛ تقويت توليد و حمايت از محصولات ايراني حلقه‌هاي يک زنجيره هستند افزود: بانک سپه همچون گذشته تمام تلاش خود را براي تحقق منويات مقام معظم رهبري و به اجرا درآمدن اهداف دولت محترم بکار خواهد گرفت. رييس هيأت مديره بانک سپه رتبه اول اين بانک در فعاليتهاي ارزي طي دو سال گذشته و پس از رفع تحريمهاي ظالمانه را از ديگر موفقيتهاي چشمگير اين بانک در عرصه بين المللي برشمرد و گفت: در عرصه داخلي نيز در اکثر شاخصها، بانک سپه جزو بهترين بانکهاي کشور قرار گرفته است. يازدهمين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه (فاينکس ۲۰۱۸ ) از تاريخ ۲۷ تا ۳۰ فروردين ۹۷ در محل دائمي‌نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.

بانک صنعت و معدن در قالب طرح رونق توليد 1900ميليارد تومان پرداخت کرد
شهاب گرجي مدير امور اعتباري صنايع كوچك و متوسط بانك صنعت و معدن گفت : اين بانك در سال 1396 ، در قالب طرح رونق توليد مبلغ يكهزار و 900 ميليارد تومان به 980 طرح كوچك و متوسط كشورمان پرداخت كرده است.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن ، وي با بيان اين مطلب افزود : صنايع كوچك و متوسط استان‌هاي قم ، اصفهان ، البرز ، تهران ، مازندران و يزد به ترتيب بيشترين ميزان تسهيلات ياد شده را به خود اختصاص داده اند.
مدير امور اعتباري صنايع كوچك و متوسط بانك صنعت و معدن بيان داشت : در طرح رونق توليد اين بانك توانسته است رتبه ممتازي را در اعطاي تسهيلات به صنايع كوچك و متوسط استان‌هاي كشور به خود اختصاص دهد.
گرجي تصريح كرد : در كنار عملكرد درخور تحسين اين بانك در طرح رونق توليد ، واحدهاي كوچك و متوسط زيادي در سال 1396 تامين مالي شده و به بهره برداري رسيده است.

«هاوين» نمونه‌اي از حمايت بانک صادرات ايران از دانش بنيان‌ها
حمايت مالي بانک صادرات ايران از توليد محصولات دانش بنيان همچنان ادامه دارد و منجر به خلق نوآوري‌هايي در صنايع مختلف شده است به نحوي که مدل بهينه سازي شده خودرو خورشيدي «هاوين»، که با حمايت مالي بانک صادرات ايران توليد شده است، در نمايشگاه روبوکاپ آزاد ايران مورد توجه قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي‌بانک صادرات ايران، حمايت مالي اين بانک طي سال‌هاي اخير، به توليد خودروي خورشيدي «هاوين» توسط دانشگاه آزاد قزوين منجر شد که اين خودرو با حضور در نمايشگاه‌هاي خودروي جهان موفق به دريافت جوايز متعددي شده است و مدل بهينه شده آن نيز در نمايشگاه روبوکاپ آزاد ايران توسط دانشگاه آزاد قزوين در محل نمايشگاه بين المللي تهران به نمايش درآمد.  مانده تسهيلات اعطايي بانک صادرات به شرکت‌هاي دانش بنيان در پايان مهرماه سال گذشته ٧٤٢١.٣ ميليارد ريال بوده که بيشترين سهم را در حمايت از اين شرکت‌ها در کل شبکه بانکي در اختيار داشته است. همچنين اين بانک طي مهرماه ٩٦ بيش از ٦٤٦ ميليارد ريال به شرکت‌هاي مذکور تسهيلات پرداخت کرده که از مجموع ٣١١٣ ميليارد ريال تسهيلات پرداختي کل شبکه بانکي به دانش بنيان‌ها در اين ماه، بيش از ٢٠ درصد بر عهده بانک صادرات بوده است.