ديدار مديرعامل بيمه البرز با كاركنان در ابتدای سال 97
مديرعامل در ديدار نوروزي با كاركنان شركت با تبريك سال نو به كاركنان،گفت: سال ۹۶ متاسفانه حوادث تلخي همچون زلزله غرب كشور، حادثه غرق شدن كشتي سانچي و سقوط هواپيماي ياسوج رخ داد كه همه هموطنان كشور را متاثر ساخت.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی بيمه البرز، سيد رسول تاجدار افزود: بيمه البرز در حادثه زلزله غرب كشور توانست تعهدات خود را ايفا كند و با بهره مندي از بدنه كارشناسي متخصص در سريعترين زمان ممكن به پرونده هاي خسارت رسيدگي و خسارت زيانديدگان را پرداخت كرد. همچنين در حادثه كشتي سانچي نيز بيمه البرز خسارت مورد بيمه شده از سوي شركت را پوشش داد.
وي با انتقاد از ضريب پايين پوشش بيمهاي اموال ملي كشور، تصريح كرد: متاسفانه ضريب پوشش اموال و دارايي هاي ملي كشورمان تنها ۱۱ درصد است كه اميدواريم اين ضريب افزايش يابد.
وي درباره عملكرد شركت بيمه البرز در چند سال اخير، توضيح داد: متاسفانه بازار سهام كشور در چند سال گذشته با مشكلاتي مواجه شد و بيشتر شركت هاي بورسي با كاهش ارزش سهام روبرو شدند اما خوشبختانه بيمه البرز با عملكرد خوب در بازار بيمه و بازار سرمايه، دچار تعديل منفي و كاهش ارزش سهام نشد.
وي افزود: بيمه البرز قدمت ۶۰ ساله دارد و در كشور به عنوان يك شركت بيمه خوشنام شناخته شده است. ما نيز بايد براي ماندگاري اين خوشنامي تلاش كنيم تا آيندگان هم از ما به نيكي ياد كنند.
نايب رييس هيات مديره درباره عملكرد سال گذشته شركت، گفت: بيمه البرز در سال گذشته ۲۱۰۰ ميليارد تومان حق بيمه توليد كرد كه نسبت به سال ما قبل آن، ۱۴ درصد رشد داشت و نسبت خسارت شركت هم نسبت خوبي است.
وي ادامه داد: جذب پورتفوي به هر قيمتي جزو سياست هاي بيمه البرز نيست بلكه بيمه البرز پورتفويي را جذب ميكند كه مانده عملياتي مناسب داشته باشد.
تاجدار دستاوردهاي سال هاي اخير شركت را برشمرد و گفت: شركت بيمه البرز طي چند سال گذشته توانسته در بين شركت هاي بيمه سطح يك توانگري مالي را كسب كند. همچنين در سال گذشته در بين ۵۷۰ شركت بورسي رتبه شانزدهم شفافيت بورسي و در بين شركت هاي بيمه بورسي رتبه اول شفافيت بورسي را كسب كرد.
وي درباره وضعيت سرمايه گذاري شركت توضيح داد: در سال گذشته اقدامات بسيار خوبي در زمينه هاي مختلف از جمله كاهش نسبت بدهكاران شركت انجام شد. همچنين در بخش سرمايهگذاري فعاليت هاي خوبي صورت گرفته و با تلاش همكاران ، هم اكنون ۴۴۰ ميليارد تومان سپرده بانكي داريم.
وي ادامه داد: تمركز بر سرمايه گذاري ها در سه سال گذشته از اهداف شركت بوده و در همين راستا در بخش ساختمان سرمايه گذاري هاي خوبي انجام شد و در سال جاري نيز اين سياست همچنان ادامه خواهد داشت.
مديرعامل در پايان اظهار داشت: از زحمات و تلاش تمام همكاران در سال گذشته قدرداني و براي تمامي همكاران و خانواده هايشان آرزوي توفيق و بهروزي كرد.
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پاسدار و جانباز
مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی به شرح ذیل ارسال نمود.
این روزها کائنات پر است از هلهلهی شادی. سوم شعبان سال چهارم هجری قمری، زمینیان و آسمانیان پایکوبان و دستافشان نزول سورهی عشق را شاهد بودند. مردی از تبار آسمان که بر زمین آمد تا نقاشی زیبای عاشورا را برای ما به یادگار بگذارد.
اما روزگار برای درک آیهی وفا باید 22 سال صبر میکرد. چهارم شعبان بود که قمر بنیهاشم عالم را نورباران کرد؛ برادری که از همان نفسهای نخست ادب کرد و در ولادت هم از حسینش پیشی نگرفت تا ارادت و تبعیت از مولایش را فریاد کند.
این دو عزیز زهرا در آن معرکه عظمی مشق عشق نوشتند و همان شد، سرمشق سربازان این آب و خاک. سربازانی که برای پاسداری از حرم امن کشورمان در برابر یزیدیان شرق و غرب از هرچه که داشتند گذشتند، سر و جان باختند اما تسلیم نشدند.
برگزاری همایش هم اندیشی اهداف و برنامه های بیمه دی
همایش هم اندیشی اهداف و برنامه های سال 97 شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و شعب سراسر کشور در سالن نواندیشی ساختمان مرکزی بیمه دی برگزار شد.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، در این همایش که از طریق سیستم sky room با نمایندگان سراسر کشور به اشتراک گذاشته شد؛ مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض تبریک به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: در ابتدای سال 93، سه مرحله برای شرکت ترسیم کردیم که مراحل اول و دوم با عنوان مهار مشکلات و تثبیت با موفقیت پشت سر گذاشته شد و هم اکنون شرکت در مرحله سوم یعنی مرحله شکوفایی قرار دارد و به حق می توان گفت گام های خوبی در مسیر تعالی برداشته ایم. دیرعامل شرکت بیمه دی اظهار داشت: بیمه دی سرمایه عظیمی به نام همدلی و انسجام سازمانی دارد که در تمام سطوح قابل لمس است و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. در سال گذشته توانستیم با حضور قدرتمند در بازار، رتبه توانگری شرکت را تثبیت نماییم و امیدواریم در سال جاری بتوانیم آن را ارتقا دهیم. وی افزود: در طرح جبران (بیمه درمان تکمیلی جامعه ایثارگری) هر آنچه که در توان داشتیم را به کار گرفتیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به قشر معظم ایثارگران ارائه دهیم، که به حول و قوه الهی تا کنون موفق بوده ایم و هم اکنون پروژه در شرایط خوبی است. طرح جبران می تواند به عنوان یک الگوی خوب، در قالب پروژه عظیمی که در سازمانی چابک و چالاک به خوبی پیش رفته است، در محافل حرفه ای صنعت بیمه ارائه شود. اما این به این معنی نیست که کار ما تمام شده باشد بلکه باید دائما پروژه پایش و نقاط ضعف به نقاط قوت تبدیل شود. مهندس بختیاری ضمن اعلام این که در آینده نزدیک بیمه دی محصولات منحصر به فرد بیمه های عمر خود را رونمایی می کند، اضافه کرد: امسال بیمه دی به طور متوازن سهم خود را در تمام رشته های بیمه ای در بازار خواهد داشت و با تمرکز و سرمایه گذاری در بحث بیمه های عمر حرکت منسجم تری را رقم خواهیم زد.
شرکت بیمه پاسارگاد شفاف ترین ناشر فرابورسی در فاینکس ۲۰۱۸
شرکت بیمه پاسارگاد در مراسم تقدیر از فعال ترین نهادهای مالی و شفاف ترین ناشرین بازار سرمایه ایران توانست به عنوان شفاف ترین ناشر فرابورسی لوح تقدیر سازمان بورس و اوراق بهادار را دریافت نماید.
بر اساس گزارش های دریافتی، طی مراسمی با حضور دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، دکتر حسن امیری معاون نظارت بر بازارها و بورس ها و دکتر علی سعیدی معاون نظارت بر نهادهای سازمان بورس و جمعی از مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار از فعال ترین نهادهای مالی و شفاف ترین ناشران بازار سرمایه در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه قدردانی شد.
در این مراسم رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از شرکت بیمه پاسارگاد به عنوان شفاف ترین ناشر فرابورسی با توجه به احراز بالاترین امتیاز در شاخص اطلاع رسانی در سال ۱۳۹۶ قدردانی کرد.
گفتنی است عملکرد مناسب و منطقی بیمه پاسارگاد، ارایه بهموقع و شفاف اطلاعات و اعتماد سهامداران از عوامل رشد ارزش بازار این شرکت بوده و بیمه پاسارگاد توانسته بر اساس امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاعرسانی مناسب در شاخص اطلاع رسانی رتبه برتر را کسب نماید.