جناب خان براي جام جهاني مي‌خواند
عروسک محبوب جناب خان به همراه محمد بحراني و اميرسلطان احمدي اين روزها در حال تهيه و تدارک موزيک ويدئويي براي جام جهاني است. همزمان با شروع بازي‌هاي فوتبال جام جهاني 2018 روسيه، عروسک «جناب خان» به همراهي اميرسلطان احمدي و محمد بحراني موزيکي براي همراهي تيم ملي فوتبال ايران در اين دوره از جام جهاني تدارک ديده‌اند. اين موسيقي در اصل سه خواننده دارد، بحراني،‌ سلطان احمدي و جناب خان که در پايان به جمع اين دو اضافه شده است. بحراني و سلطان احمدي که در دوره قبلي جام جهاني نيز کليپي با همين مضمون ساخته بودند، اين بار عروسک جناب خان را نيز با خود همراه کرده‌اند و قرار است بزودي کليپي با حضور اين سه نفر ساخته شود.

خداحافظي اسکوچيچ با «خونه‌به‌خونه»
سرمربي کروات تيم خونه به خونه از پايان همکاري خود با اين تيم خبر داد. به گزارش ورزش سه، دراگان اسکوچيچ، سرمربي کروات تيم خونه به خونه با انتشار پستي در اينستاگرام با اين تيم بابلي خداحافظي کرد. فصل 97-96 فوتبال ايران با پايان رقابت‌هاي ليگ آزادگان و همچنين جام حذفي براي تيم‌هاي دسته اولي به اتمام رسيد. تيم خونه به خونه بابل هم در رقابت‌هاي ليگ سوم شد و فقط به خاطر تفاضل گل، شانس حضور در ليگ برتر را از دست داد. همچنين شاگردان اسکو چيچ در جام حذفي شگفتي ساز شدند. پس از ثبت نتايج قابل قبول و البته بدشانسي، اسکوچيچ از تيم مازندراني جدا شد و راه ديگري را در فصل آينده طي خواهد کرد.

«صلاح» بهترين بازيکن ليگ برتر شد
محمد صلاح، ستاره ليورپول به عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر از سوي اتحاديه فوتبال انگليس انتخاب شد.
صلاح فصل بسيار خوبي را در ليورپول سپري کرده و در 35 بازي، 31 گل به ثمر رسانده است.پس از دريافت عنوان بهترين بازيکن ليگ از سوي بازيکنان و بهترين بازيکن از سوي اتحاديه فوتبالي نويس‌ها، حالا صلاح به صورت رسمي، عنوان بهترين بازيکن ليگ برتر را از سوي اتحاديه فوتبال انگليس دريافت کرد. ستاره مصري در رقابت با رحيم استرلينگ، کوين دي بروين، داويد دخيا، هري کين و جيمز تارکوفسکي توانست اين عنوان را به دست آورد. صلاح پس از کسب اين عنوان گفت: خيلي خوشحالم. افتخار مي‌کنم که اين عنوان را کسب کردم. هميشه مي‌خواستم که در ليگ برتر بدرخشم.


با وجود قهرماني در آسيا؛
رئيس کميته فني فوتسال مي‌گويد دختران فوتساليست به دليل قوانين عجيب و غريب نتوانستند سهميه المپيک جوانان را کسب کنند.
تيم ملي فوتسال بانوان با وجود قهرماني در جام ملت‌هاي فوتسال نتوانست سهميه المپيک جوانان آرژانتين را کسب کند و تيم ملي جوانان آقايان ايران براي حضور در اين مسابقات انتخاب شده است.
عباس ترابيان رئيس کميته فني فوتسال فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اين موضوع توضيح داد: ما نامه‌نگاري وسيعي در ارتباط با چند موضوع که يکي از آن‌ها عدم حضور بانوان در المپيک بود با AFC و فيفا داشتيم. متاسفانه قوانين عجيبي براي اين المپيک جوانان وضع شده است و براي هر قاره، سهميه‌هاي محدودي تعيين کرده‌اند. او افزود: هر کشوري به جز ميزبان تنها در يکي از بخش‌هاي بانوان يا آقايان مي‌تواند در المپيک، تيم داشته باشد که به همين دليل فوتسال پسران ايران که يکسال قبل سهميه گرفته بود، اعزام مي‌شود و با اين قوانين تيم دختران ايران نمي‌تواند در المپيک جوانان بازي کند. همچنين قاره‌هايي مثل آسيا و اروپا تنها چهار تيم مي‌توانند اعزام کنند. از همين رو تيم‌هاي ايران و عراق در بخش فوتسال آقايان و ژاپن و تايلند در بخش بانوان فوتسال سهميه گرفته‌اند. با اين قوانين عجيب، تيم‌هايي مثل پرتغال و اسپانيا نمي‌توانند در بخش فوتسال آقايان در المپيک حضور داشته باشند. ترابيان درباره تيم‌هاي حاضر در مسابقات فوتسال المپيک جوانان اظهار کرد: تيم‌هايي مثل آرژانتين، کوبا، ايران، عراق ، مصر، جزاير سليمان، روسيه و ايتاليا در بخش آقايان و اسپانيا، نيوزلند، پرتغال، برزيل، کلمبيا، نيجربه، آمريکا، مکزيک، ژاپن و تايلند نيز در بخش بانوان توانسته‌اند سهميه کسب کنند. رئيس کميته فني فوتسال در ادامه به يکي ديگر از قوانين عجيب اين مسابقات اشاره کرد و افزود: گفته‌اند از هر کشوري به جز ميزبان(آرژانتين) تنها ۱۰ بازيکن مي‌توانند به مسابقات بيايند در حالي که معمولش ۱۴ نفر است. اين موضوع مشکلات زيادي به وجود خواهد آورد و ممکن است به دليل مصدوميت‌ها، در مسابقات خلل ايجاد کند يا جذابيت بازي‌ها را کاهش دهد. همچنين مي‌گويند برزيل مي‌تواند هم تيم دختران و هم پسران داشته باشد که همه تيم‌ها به آن اعتراض کردند. درباره اين موضوع در هيات اجرايي بحث شده و ممکن است در بخش فوتسال دختران، ونزوئلا را جايگزين برزيل کنند. گفتني است فينال دومين دوره رقابت‌هاي فوتسال قهرماني بانوان آسيا روز شنبه به‌ميزباني تايلند برگزار شد و ايران با برتري 5 بر 2 برابر ژاپن براي دومين پياپي عنوان قهرماني را از آن خود کرد. همچنين فرشته کريمي، به عنوان با ارزش‌ترين بازيکن دومين دوره رقابت‌هاي فوتسال بانوان قهرماني آسيا انتخاب شد.
پس از پايان رقابت‌هاي قهرماني آسيا از سوي AFC به فرشته کريمي، سارا شيربيگي و نسيمه غلامي‌جوايزي اهدا شد.
فرشته کريمي‌ملي‌پوش کشورمان به عنوان ارزشمندترين بازيکن اين پيکارها شناخته شد. سارا شيربيگي و فاطمه اعتدادي نيز به عنوان بهترين گلزنان اين مسابقات معرفي شدند. دو بازيکن ژاپن و تايند نيز همانند اعتدادي و شيربيگي 9 گله بودند.
بيش از200 تماشاگر ايراني و ژاپني در سالن حضور داشته و به تشويق تيم‌هاي خود پرداختند.
علي کفاشيان به‌همراه مسئولان فدراسيون فوتبال تايلند، مسئولان سفارت ايران در تايلند، ليلا صوفي‌زاده، نايب‌رئيس فدراسيون فوتبال در امور بانوان نيز با حضور در سالن indoor humak اين ديدار را تماشا کردند.


برانکو: تمرکزم روي بازي با الجزيره است
سرمربي تيم ‌فوتبال پرسپوليس گفت: الجزيره براي جبران نتيجه ضعيفش در ليگ قطر قصد اين را دارد که پرسپوليس را در اين مرحله متوقف کند. برانکو ايوانکوويچ، سرمربي تيم‌ ‌فوتبال پرسپوليس ظهر ديروز يک‌شنبه در نشست خبري پيش از بازي با امارات در چارچوب دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا، گفت‌: روز دوشنبه بازي دوم‌مان برابر الجزيره خواهد بود که اين مانند نيمه دوم يک بازي براي ما مي‌ماند. بازي دوشنبه براي الجزيره بسيار مهم است، زيرا آن‌ها در ليگ خود نتوانستند عملکرد خوبي داشته باشند. او ادامه‌ داد: نتيجه‌ خوب اين بازي مي‌تواند باخت‌هاي آن‌ها را جبران کند اما اين ديدار براي ما نيز مهم است. ما هم مي‌خواهيم به مرحله بعد صعود کنيم. ما بازي رفت را ۳ بر ۲ باخته‌ايم اما به همه ثابت کرده‌ايم که تيم ضعيف‌تري نسبت به الجزيره نيستيم و مي‌توانيم نتيجه‌ را جبران کنيم. اميدوارم با حمايت هواداران اين بازي را ببريم. بازيکنانم شرايط خوبي دارند و اميدوارم اين قضيه به ما کمک کند. تيم ما آماده است اما کمال کاميابي‌نيا متاسفانه نمي‌تواند به دليل مصدوميت در بازي رفت در اين ديدار به ميدان رود. سرمربي پرسپوليس درباره نقطه قوت تيم حريف، گفت‌: ما در بازي اول ديديم که الجزيره خط حمله قوي دارد. شماره "۱۰" اين تيم بازيکن بسيار خوبي است و در فصل قبل نتيجه‌ خوبي گرفته است. الجزيره فلسفه خوبي دارد که در بازي‌هايش از آن استفاده مي‌کند. بازي دوشنبه است و بايد ببينيم چه اتفاقي خواهد افتاد. فلسفه ما بسيار آسان است و آن پيروزي در هر بازي است. براي ما فرقي نمي‌کند اين بازي باشد يا هر رقابت ديگري تنها هدف ما برد خواهد بود. در ليگ قهرمانان آسيا ما تيم ضعيف نداريم و همه تيم‌ها سطح بالايي دارند، هر تيمي‌اشتباه مرتکب شود، تيم حريف از آن استفاده مي‌کند و امکان دارد نتيجه‌ بازي تغيير کند. او درباره بازگشت به ايران پس از تعطيلات و تمديد قرارداد با پرسپوليس، تصريح کرد: من هنوز با باشگاه پرسپوليس قرارداد دارم و تمرکزم روي بازي با الجزيره است.
وي درباره برتري فني تيمش در ديدار رفت و شکست به دليل اشتباه‌هاي فردي، گفت‌: الجزيره تيم بسيار خوبي است. آن‌ها در جام جهاني باشگاه‌ها نيز کيفيت خود را نشان دادند اما اين ديدار يک بازي جديد است. ما در خانه بازي مي‌کنيم و اين احتمال وجود دارد که مقابل ۱۰۰ هزار تماشاگر به ميدان رويم که از ما انتظار پيروزي و بازگشت دارند. ما مجبور به برد در اين ديدار هستيم که اميدوارم تماشاگران در اين قضيه ما را حمايت کنند و به عنوان يار دوازدهم در کنار ما باشند. سرمربي کروات پرسپوليس درباره غيبت بازيکنان، گفت‌: کمال و ربيع‌خواه مصدوم هستند اما ساير بازيکنان‌مان در سلامت کامل به سر مي‌برند. ما هميشه اين توقع را داريم که ممکن است بازيکنان‌مان هميشه مصدوم باشند. او در پايان گفت‌: اميدوارم دوشنبه بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. همه از ما توقع پيروزي دارند اما الجزيره تيم ضعيفي نيست. اميدوارم دوشنبه بازي جذابي را ببينيم که همراه با خوشحالي هواداران پرسپوليس باشد. سه تيم از ايران توانستند به اين مرحله صعود کنند. اميدوارم ما جزو تيم‌هاي ايراني باشيم که بتوانيم به مراحل بعد هم صعود کنيم.

سرمربي الجزيره: مگر سيدجلال سوپرمن پرسپوليس است
همچنين سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات با بيان اينکه اين تيم مقابل پرسپوليس ضد فوتبال بازي نمي‌کند، گفت: از حضور هواداران پرشمار پرسپوليس در بازي فردا لذت مي‌بريم. سرمربي الجزيره در پاسخ به سئوالي مبني بر غيبت سيدجلال حسيني در ترکيب پرسپوليس در بازي رفت و تاثير اين غيبت در نتيجه مسابقه و همچنين حضور وي در بازي فردا، اظهار داشت: اين بازيکن پرسپوليس که شما مي‌گوييد مگر سوپرمن است؟ شما طوري از کاپيتان پرسپوليس مي‌گوييد که گويا سوپرمن است!