درگيري شديد کلايورت با باشگاه آژاکس

جاستين کلايورت، ستاره آژاکس، انتقاد تندي از مسئولين تيمش به عمل آورد.

به نقل از ورزش سه، پسر کلايورت بزرگ، با 10 گل در 27 بازي که در اين فصل انجام داده توانسته توجهات بسياري را به خود جلب کند. با اين وجود او معتقد است که باشگاه آژاکس قصد دارد با او تمديد کند تا او را به تاتنهام بفروشد و از همين رو از آنها انتقاد کرد.

او گفت: من قراردادم را با آژاکس تمديد نخواهم کرد. اتفاقات زيادي در اينجا رخ داده است. آنها از لحاظ روحي رواني باعث افت من شده اند، اعتماد به نفسم را کاهش داده‌اند و بدون اطلاعم سعي دارند من را به تاتنهام بفروشند. در دقايق پاياني از اين موضوع مطلع شدم.

براي بازي آخرم دچار استرس شده‌ام

آندرس اينيستا، کاپيتان بارسلونا مدعي شد که براي بازي آخرش در اين تيم، دچار استرس شده است.

کاپيتان بارسا ديدار آخرش با اين تيم را روز يکشنبه مقابل رئال سوسيداد انجام خواهد داد که همراه با جشن قهرماني اين تيم در لاليگا خواهد بود. حال اينيستا که پس از 22 سال از بارسا جدا مي‌شود،تاييد کرد که براي اين بازي دچار استرس شده است.

او در مصاحبه با Rac1 گفت: براي يکشنبه شب استرس دارم و اين را به اطرافيانم نيز گفته ام. وقتي به شما مي‌گويند که پايان شما فرارسيده، به اين تفکر عادت مي‌کنيد ولي وقتي زمانش برسد و با آن رو در رو شويد،اوضاع خيلي دشوار مي‌شود. من دائما در حال فکر کردن هستم، افکارم را بررسي مي‌کنم.

شانس رئال از ليورپول بيشتر است

وون، مهاجم سابق ليورپول و رئال مادريد معتقد است که رئال هر وقت لازم باشد، به پيروزي دست پيدا مي‌کند. به نقل از ورزش‌سه، دو تيم سابق اوون، روز پنجم خرداد ماه در ورزشگاه کيف به مصاف يکديگر خواهند رفت. اوون که مدت‌هاست به عنوان کارشناس در برنامه‌هاي ورزشي انگليسي حضور مي‌يابد، به بررسي تقابل اين دو تيم پرداخته است. او گفت: ليورپولي‌ها به نظر به دنبال اين هستند که توپ را از حريف بگيرند و ضد حمله بزنند بنابراين فينال خيلي خوبي پيش روي ما خواهد بود. فکر مي‌کنم مادريد شانس بيشتري خواهد داشت زيرا آنها هر وقت که لازم باشد به پيروزي دست پيدا مي‌کنند. قبلا هم گفته بودم که رئال احتمالا امسال هم قهرمان خواهد شد.



نايب‌قهرماني ايران در کشتي آزاد نظاميان جهان

تيم کشتي آزاد ايران با ۲ مدال طلا، ۳ نقره و يک برنز و کسب عنوان نايب قهرماني به کار خود در رقابت‌هاي قهرماني نظاميان جهان پايان داد.

به نقل از ايسنا، در پايان رقابت‌هاي کشتي آزاد نظاميان جهان در روسيه، آزادکاران ايران با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و يک برنز به عنوان نايب قهرماني جهان رسيد.

در روز پاياني اين رقابت‌ها، يدا... محبي، آزادکار سنگين وزن ايران و دارنده مدال طلاي آسيا در ديدار فينال مقابل نورجان اميربکوف از قزاقستان به برتري رسيد و مدال طلا را از آن خود کرد.

ديدار پوريا با رئيس کنفدراسيون بدمينتون آسيا

رئيس فدراسيون بدمينتون کشورمان با رئيس کنفدراسيون آسيا ديدار کرد. به نقل از سايت فدراسيون بدمينتون، محمدرضا پوريا در اجلاس بدمينتون آسيا که در شهر بانکوک پايتخت تايلند برگزار شد با آنتون آديتيا سوبود رئيس کنفدراسيون بدمينتون آسيا از کشور اندونزي ديدار و گفت‌وگو کرد. در اين ديدار پوريا گزارشي از فعاليت‌هاي بدمينتون ايران را به رئيس کنفدراسيون بدمينتون آسيا ارائه داد. در ادامه اين ديدار آنتون آديتيا ضمن اظهار خشنودي از فعاليت‌هاي بدمينتون ايران و انعکاس آن در چند سال اخير حضور قدرتمند ايران در يازده تيم برتر آسيا را عنوان کرد. وي گفت: بدمينتون ايران جايگاه بسيار خوبي در سطح آسيا دارد و اين شرايط با برنامه‌ريزي و مديريت رئيس فدراسيون بدمينتون ايران و همکاران در فدراسيون تحقق يافته است.

در پايان اين ديدار پوريا از توجه و حمايت رئيس کنفدراسيون آسيا به بدمينتون ايران تشکر و قدرداني کرد.

سومين تلاش دنيامالي براي تصاحب صندلي رياست قايقراني

رييس سابق فدراسيون قايقراني براي تصاحب صندلي رياست اين فدراسيون بار ديگر خيز برداشته است. به نقل از ورزش سه، احمد دنيامالي که يک دوره 6 ساله به عنوان رييس فدراسيون قايقراني فعاليت مي‌کرد، در سال 89 توسط وزير ورزش وقت برکنار شد. او بعد از چند سال بار ديگر سعي کرد به رياست اين فدراسيون برسد و 4 سال قبل بار ديگر پاي به ميدان گذاشت. با توجه به محبوبيت دنيامالي در ميان اهالي قايقراني او بازهم با اقبال مجمع روبه رو شد و با راي قاطع رياست فدراسيون را برعهده گرفت. اين اتفاق در حالي رخ داد که دنيامالي عضو شوراي شهر هم بود و به مسئولان ورزش اعلام کرده بود براي دوشغله نشدن از شوراي شهر استعفا مي‌دهد. اين اتفاق هم رخ داد؛ اما مخالفت رييس شوراي شهر باعث ماندن دنيامالي در شوراي شهر و رفتنش از فدراسيون شد. حالا با توجه به پايان ماموريت دنيامالي در شوراي شهر تهران و همچنين کنار رفتن از مسئوليتي که باشگاه ملوان داشت؛ او براي سومين بار براي حضور در انتخابات فدراسيون قايقراني وارد گود شده است.

سقوط 2 پله‌اي سريع‌ترين مرد عمودي جهان

رکورددار بخش سرعت سنگنوردي جهان سقوط 2 پله‌اي را در رنکينگ جهاني تجربه کرد. رضا عليپور که مدت‌ها بود با درخشش در مراحل مختلف جام‌هاي جهاني سنگنوردي در رده نخست بخش سرعت رنکينگ جهاني بود؛ به خاطر يک اشتباه عجيب و البته مصدوميتي که داشت، به رده سوم سقوط کرد. اخيرا اين سنگنورد ايراني که به سريعترين مرد عمودي جهان به خاطر رکورددار بودنش در اين بخش مشهور است، در يک مسابقه بين المللي در چين به دليل مصدوميت با عنوان هفتمي‌به کارش پايان داد که رتبه‌اي غيرقابل باور براي وي بود. با اين حال عليپور که قصد داشت اين اتفاق را در مسابقه دوم در چين جبران کند، از حضور در جام جهاني 100 امتيازي بازماند. اشتباه فدراسيون کوهنوردي و صعودهاي ورزشي در ثبت نام اين ورزشکار باعث شد تا مسئولان اجازه حضور عليپور را ندهند.

اعلام فهرست نهايي کولاکويچ براي حضور در ليگ ملت‌هاي واليبال ۲۰۱۸

ليست ۲۱ نفره نهايي تيم ملي واليبال براي حضور در ليگ ملت‌هاي واليبال ۲۰۱۸ اعلام شد. به نقل از ايسنا، اسامي‌۲۱ بازيکن نهايي تيم ملي واليبال براي حضور در پنج هفته ليگ ملت‌هاي واليبال ۲۰۱۸ از سوي ايگور کولاکويچ اعلام شد که ترتيب آن به شرح زير است:

پاسورها: سعيد معروف، فرهاد سال افزون و محمد طاهر وادي

مدافعان مياني: سيد محمد موسوي، سامان فائزي، علي شفيعي، امسرحسين توخته، اصغر مجرد و مسعود غلامي

دريافت کننده قدرتي: ميلاد عبادي‌پور، فرهاد قائمي، مجتبي ميرزاجانپور، محمد جواد معنوي‌نژاد، ميثم صالحي و مرتضي شريفي

پشت خط زن: امير غفور، صابر کاظمي‌و پوريا يلي

ليبرو: رمهدي مرندي، محمدرضا حضرت‌پور و مصطفي حيدري

هفته نخست ليگ ملت‌هاي واليبال ۲۰۱۸ از سوم خردادماه به ميزباني فرانسه آغاز مي‌شود و پس از پنج هفته مرحله نهايي آن هم از سيزدهم تا هفدهم تيرماه در همين کشور انجام مي‌شود.

دانشگاه آزاد مرودشت قهرمان مسابقات پاورليفتينگ دانشجويان شد

اولين دوره مسابقات پاورليفتينگ دانشجويان کشور و انتخابي تيم ملي با شناخت نفرات و تيم‌هاي برتر به پايان رسيد.

به نقل از روابط عمومي‌فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي، اولين دوره مسابقات قهرماني پاورليفتينگ وانتخابي تيم ملي پاورليفتينگ دانشجويان با همکاري دانشگاه پيام نور به منظور انتخاب نفرات برتر براي شرکت در اردوي تيم ملي به ميزباني دانشگاه پيام نور اردبيل برگزار و با شناخت نفرات و تيم‌هاي برتربه پايان رسيد. بنا براين گزارش در اين دوره از مسابقات ۲۱۷ ورزشکار به مدت ۳ روز با هم به رقابت پرداختند که درنهايت تيم دانشگاه آزاد مرودشت با ۴۷ امتياز به مقام قهرماني رسيد، دانشگاه پيام نور چهارمحال بختياري با ۳۰امتياز دوم شد ودانشگاه اصفهان با ۲۸ امتياز در جايگاه ايستاد.



شاگردان کي‌روش همچنان صدرنشين آسيا؛

با اعلام فدراسيون فوتبال ايران، تماشاي ديدار دوستانه ايران و ازبکستان رايگان اعلام شد.

تيم ملي فوتبال ايران در آخرين ديدار خود در ايران پيش از حضور در جام جهاني 2018 روسيه، امروز (شنبه) از ساعت 21 در ديداري دوستانه به مصاف ازبکستان مي‌رود. طبق اعلام مسئولان فدراسيون فوتبال، تماشاي اين ديدار براي هواداران تيم ملي رايگان اعلام شد.

همچنين اعضاي کادر فني و بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد که هفته گذشته کار خود را با سرمربي‌گري زلاتکو کرانچار آغاز کردند، در ورزشگاه آزادي حاضر مي‌شوند تا اين ديدار را از نزديک تماشا کنند.

روابط عمومي‌فدراسيون فوتبال هم بيانيه‌اي براي اين ديدار منتشر کرد و از فوتبال‌دوستان خواست تا براي تماشاي اين ديدار به ورزشگاه آزادي بيايند.

اين بيانيه به اين شرح است: «لحظه به لحظه، ميدان روسيه نزديک و نزديک تر مي‌شود و با چشم بر هم زدني،رقابت تيمي‌متحد به پشتوانه حمايت ۸۰ ميليون عاشق همراه در روسيه آغاز خواهد شد. اينک، اين ماييم و تيمي‌که با شکوه و اقتدار به آوردگاه جهاني رسيد و در فرداي نزديک مي‌خواهد اعتبار افزون کند.

رسيديم به روز خداحافظي، روزي که ورزشگاه آزادي بار ديگر شاهد صحنه‌هاي شور و عشق علاقمندان به تيم ملي خواهد بود. ورزشگاه پرخاطره پايتخت، شنبه شب در رويارويي ايران و ازبکستان، در حضور ده‌ها هزار طرفدار مشتاق، برگ جديدي به کتاب خاطراتش اضافه مي‌کند.

وعده ما، شنبه شب در ورزشگاه آزادي. بياييد بياييد پيام ظفر آريد».

  • ايران همچنان صدرنشين آسيا

با برگزاري تنها 7 بازي رسمي‌دوستانه ملي در ماه گذشته ميلادي، رده بندي ماهيانه فيفا تفاوت چنداني با ماه قبل تر ندارد.

بنابر آنچه بخش رنکينگ ماهيانه فيفا منتشر کرده، اکثر رتبه‌هاي 50 تيم اول اين رده بندي همچون ماه گذشته ثابت مانده و آلمان، برزيل و بلژيک همچنان سه تيم برتر اين رده بندي محسوب مي‌شوند.

در واقع 47 تيم رده بندي نسبت به رده بندي قبلي کاملا ثابت مانده اند.

اما بيرون از اين جمع 50 تيمي‌دو تيم تغييرات قابل توجهي را تجربه کرده اند. اولي کويت که با پيروزي دو هيچ مقابل فلسطين 16 پله بالا آمده و به رتبه 160 صعود کرده و گرانادا که مثل بنين و بوتسوانا 6 پله صعود را تجربه کرده است.

در جدول اين ماه فيليپين با 2 پله ترقي و حضور در رده 111 در بهترين رده تاريخ خود در رنکينگ فيفا رسيده است. رنکينگ بعدي فيفا که آخرين رده بندي قبل از جام جهاني خواهد بود، در روز هفتم ژوئن (17 خرداد) اعلام خواهد شد.

  • آمار آخرين رده بندي:

صدرنشين: آلمان (بدون تغيير)، بازي‌هاي دوستانه برگزار شده: 7 بازي، بيشترين بازي برگزار شده: 2 بازي (فلسطين و جامائيکا)، بيشترين صعود امتيازي: کويت با 38 امتياز، بيشترين جهش رتبه اي: کويت با 16 رتبه صعود، بيشترين نزول امتيازي: فلسطين با -44 امتياز، بيشترين نزول رتبه اي: فلسطين با 13 پله سقوط

تيم ملي فوتبال ايران با 727 امتياز در رده سي و ششم قرار دارد. نزديک‌ترين تعقيب کننده آسيايي شاگردان کارلوس کي روش؛ استراليا است که چهلم است.

مراکش، يکي از هم گروه‌هاي تيم ملي در جام جهاني نيز در رده 42 حضور دارد. همچنين پرتغال و اسپانيا به ترتيب جايگاه‌هاي 4 و 8 را از آن خود کرده اند.



سعودي‌ها براي انتخابات آينده کنفدراسيون آسيا برنامه دارند

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال معتقد است عربستان با تشکيل اتحاديه کشورهاي غرب آسيا براي انتخابات آينده کنفدراسيون آسيا برنامه دارد. اميررضا واعظ آشتياني در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص تشکيل اتحاديه کشورهاي غرب آسيا از سوي عربستان به همراه 12 کشور ديگر، گفت: ابتدا فدراسيون فوتبال بايد از طريق فيفا از اختيارات کنفدراسيون فوتبال آسيا اطلاع کسب کند. همچنين از نظر حقوق بين‌الملل اساسنامه فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسيا مورد بررسي قرار بگيرد که اين اختيار وجود دارد تا برخي کشورها به همراه چند کشور اتحاديه تشکيل دهند. اگر اين اجازه وجود نداشته باشد آن وقت ايران مي‌تواند به AFC شکايت کند. وي ادامه داد: کنفدراسيون فوتبال آسيا بايد در اين خصوص موضعش را اعلام کند که چنين اختياري وجود دارد يا نه. اگر مدعي است اين موضوع قانوني است بايد مستند بگويد که موضوع از چه قرار است. الان در زمينه‌هاي مختلف مثل فوتبال، اقتصاد و صنعت سازمان‌هاي مردم نهاد فعاليت دارند و در جهت توسعه فعاليت‌هاي‌شان با ارگان‌هاي بين‌المللي همکاري مي‌کنند. اگر اين اتحاديه به‌عنوان NGO بخواهد فعاليت داشته باشد در صورتي که هدف سياسي نداشته باشد نمي‌توان به تشکيل آن ايرادي گرفت. مديرعامل پيشين باشگاه استقلال در پاسخ به اين سؤال که فدراسيون فوتبال براي مقابله با چنين تحرکاتي چه بايد کند، گفت: فدراسيون ايران بايد به اين موضوع منطقي ورود کند و با کشورهاي مختلف از جمله سوريه، لبنان، قطر و ... مذاکره کند. حتي پاي کشورهاي شرق آسيا را هم به اين موضوع باز کند و به آنها بگويد که عربستان با تشکيل اتحاديه کشورهاي غرب آسيا براي انتخابات آينده کنفدراسيون آسيا برنامه دارد، چون عربستاني‌ها با پول زيادي که دارند راه تطميع کردن افراد را خوب بلد هستند. ايران بايد يارگيري کرده و با ديپلماسي قوي عربستان را بايکوت کند.

واعظ آشتياني در خصوص اين موضوع که عربستان قصد دارد با تشکيل چنين اتحاديه‌اي نبرد با ايران و ديگر مخالفان سياسي‌شان را به ورزش هم بکشاند، تصريح کرد: ما نمي‌توانيم اين موضوع را ثابت کنيم، چون آنها پول و نفوذ زيادي دارند. ما بهترين موضوعي که مي‌توانيم دخالت سياست در ورزش را از سوي عربستاني‌ها مطرح کنيم اين مسئله است که سه سال است در ايران با نمايندگان ما بدون دليل قانع‌کننده‌اي بازي نمي‌کنند. فيفا هم قاطع برخورد نمي‌کند. چطور در مورد امارات رأي به برگزاري بازي نمايندگان‌شان در کشورمان دادند، ولي عربستان به راحتي همه را تطميع مي‌کند؟ متأسفانه فدراسيون فوتبال ما هم نتوانسته در اين سه سال اين رأي را برگرداند.



ژوزه مورينيو، پيش از ديدار تيمش در فينال جام حذفي انگليس مقابل چلسي، تاکيد کرد که هيچ اختلافي با آنتونيو کونته ندارد.

مورينيو و کونته در گذشته بارها با يکديگر دچار درگيري لفظي شده بودند و جنگ رواني تمام عيار بين آنها برقرار بود. در ماه ژانويه، مورينيو کونته را دلقک خوانده بود و کونته نيز مورينيو را "مرد کوچک" توصيف کرده بود. حال سرمربي پرتغالي در آستانه تقابل حساس با کونته تاکيد کرد که هيچ مشکلي با سرمربي ايتاليايي ندارد.

او گفت: او صحبت‌هايش را مطرح کرد و من هم همينکار را کردم و سپس هر دو حوصله مان سر رفت. پس از ديدار در منچستر من او را به دفترم دعوت کردم. با هم صحبت کرديم و هيچ مشکلي وجود ندارد.



کفش‌هاي محمد صلاح، در بخش مصر موزه بريتانيا به نمايش درآمد. صلاح در اولين فصل حضورش در آنفيلد فوق العاده کار کرد. به همين دليل، موزه بريتانيا تصميم گرفت تا کفش‌هاي اين ستاره مصري را در بخش مربوط به اشياي اين کشور در اين موزه به نمايش بگذارد.

نائل اسپنسر، مسئول بخش مصر موزه بريتانيا گفت: اين تصميم باعث شد تا کلکسيون مصر موزه بريتانيا که در جهان شهره است، به روز شود. اين کفش‌ها داستان اسطوره مدرن مصر را روايت مي‌کند؛ بازيکني که در بريتانيا درخشان کار کرد و تاثيري جهاني داشت. اين کفش‌ها که در بين مجسمه فراعنه باستان به نمايش گذاشته شده، نشان مي‌دهد که صلاح با چه کفش‌هايي برنده کفش طلا شده است.



آرسن ونگر، سرمربي آرسنال معتقد است که کارلوس کي روش، رونالدو را از چنگ آرسنال قاپ زد و راهي يونايتد کرد.

به نقل از ورزش سه، 14 سال پيش، آرسنال در مذاکره با رونالدو بود ولي در نهايت،‌هافبک جوان پرتغالي از اسپورتينگ راهي منچستريونايتد شد. او در يونايتد 8 جام کسب کرد که شامل سه قهرماني ليگ برتر مي‌شود و در سال 2009 با شکست رکورد تاريخ نقل و انتقالات، راهي رئال شد. او در رئال نيز به کسب افتخار ادامه داد و 5 توپ طلا کسب کرد. حال ونگر مدعي شد که اگر سال 2004 رونالدو را مي‌خريدند، تاريخ باشگاه آرسنال تغيير مي‌کرد.

او گفت: بازيکن بزرگي که ما آن را از دست داديم، کريستيانو رونالدو بود. او به حضور در آرسنال خيلي نزديک بود. منچستريونايتد در آن زمان براي جذب رونالدو اقدام کرد و کي‌روش در آن زمان مربي يونايتد بود. يونايتد با اسپورتينگ ليسبون و رونالدو بازي کرد و توانست او را به خدمت بگيرد. مي‌توانيد تصور کنيد که تيري‌هانري و رونالدو در صورتي که با هم بازي مي‌کردند، چه اتفاقات بزرگي رخ مي‌داد.

يونايتد وين روني، رونالدو و فان نيستلروي را در اختيار داشت و تيم عالي بودند. رايان گيگز و اسکولز نيز بودند. مطمئنا اين موضوع اوضاع را به کلي تغيير داد. همواره مي‌توان کاري متفاوت انجام داد ولي مشکل اينجاست که متوجه شويد چه زماني بايد چه کاري انجام دهيد. يک زمان ما با مندس (ايجنت رونالدو) در مذاکره بوديم و پيشنهادمان 4.5 ميليون پوند بود ولي يونايتد با 12 ميليون پوند کار را تمام کرد.



«سرخيو بوسکتس» از باشگاه بارسلونا درخواست کرده بعد از جدايي اينيستا و افزايش بودجه باشگاه دستمزد او هم طبق قرارداد افزايش پيدا کند. به نقل از مهر، هر روز که مي‎گذرد بيشتر مشخص مي‏‌شود که تيم فوتبال بارسلونا برنامه خاصي براي فصل نقل و انتقالات ندارد و از ترکيب فعلي تيم راضي است اما شايد بتوان گفت مهم‏‎ترين وظيفه اين تيم رسيدگي به وضعيت بازيکنان فعلي است، مخصوصا که سرخيو بوسکتس درخواست کرده دستمزدش را افزايش دهند. اين تيم به آنتون گريزمن نسبت داده مي‏‌شود اما بعيد است به غير از او بازيکن ديگري در رادار آبي و اناري‌ها باشد. البته يکي از اموري که اين تيم بايد در بازار نقل و انتقالات انجام دهد فروش چند بازيکن است و به غير از آن قرار است با جدايي آندرس اينيستا از اين تيم و در نتيجه آن به خاطر کم شدن پرداختي دستمزد او و افزايش بودجه باشگاه، دستمزد برخي بازيکنان افزايش پيدا کند که اولينشان هم سرخيو بوستکس است. او البته قراردادش را در سال ۲۰۱۶ و تا سال ۲۰۲۱ تمديد کرده و در قراردادش بندي وجود دارد که در صورت توافق دو طرف اين قرارداد تا ۲ سال بعد از آن هم تمديد خواهد شد. اما در قرارداد او اين بند هم وجود دارد که در شرايطي خاص دستمزدش افزايش پيدا کند و يکي از آن شرايط زياد شدن بودجه باشگاه است که با جدايي اينيستا اتفاق خواهد افتاد. اينيستا در پايان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و پيش از اين تصميمش براي ترک تيم را اعلام کرده بود.



مهاجم جوان تيم ملي فوتبال فرانسه شانسي براي صعود ايران به دور بعد جام جهاني قائل نيست. به نقل از لوپاريزين، کيليان‌ ام‌باپه يکي از بازيکناني است که اين شانس را دارد که در آينده‌اي نزديک توپ طلا را به دست آورد.اين بازيکن جوان و بااستعداد فرانسوي تاکيد کرد که حاضر است توپ طلا را به خاطر دستيابي به دو جام عوض کند. او گفت: از زماني که بچه بودم روياي دستيابي به توپ طلا را در سر دارم اما الان اولويت براي من تغيير کرده است. حاضر هستم که توپ طلا را به قهرماني در جام جهاني و يا قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا عوض کنم. بسيار خوشحالم که در فهرست نهايي فرانسه براي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه قرار گرفتم و اين تحقق يکي از روياهاي من بود. او ادامه داد: خاطرات من از جام جهاني با ضربه ضربه پنالتي زيدان در ديدار فينال برابر ايتاليا آغاز شد. هيچ وقت آن ضربه را فراموش نمي‌کنم. تيم جوان و باانگيزه‌اي هستيم و اميد زيادي به درخشش در روسيه داريم. در دور نخست بازي سختي براي آرژانتين خواهيم داشت و در دور دوم هم به احتمال خيلي زياد با پرتغال و يا مراکش بازي کنيم.

او درباره حضورش در پاري سن ژرمن گفت: سطح کيفي من در پاري سن ژرمن بالا رفته است. با پاري سن ژرمن قرارداد ۵ ساله دارم و مي‌خواهم به حضور خود در اين تيم ادامه دهم البته نمي‌دانم که در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد.



تيم مديريتي باشگاه سپاهان مذاکرات بسيار مثبتي را با گزينه اصلي سرمربي‌گري سپاهان انجام داده و در آينده‌اي نزديک اين خبرها رسما اعلام خواهد شد. به نقل از سايت رسمي‌باشگاه سپاهان، حميدباقري مديرروابط عمومي‌باشگاه سپاهان در مورد شرايط سپاهان و بحث هدايت اين تيم، گفـت:‌ مجموعه مديريتي اين باشگاه در راستاي آماده سازي يک تيم قوي و مدعي براي حضور در هجدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر از مدت‌ها قبل برنامه ريزي‌هاي لازم را انجام داده و انتخاب يک سرمربي توانمند و با تجربه در دستور کار مجموعه سپاهان قرار گرفته است. با توجه به بررسي‌هاي انجام شده وهمچنين توجه به خواسته‌هاي جامعه هواداران سپاهان امير قلعه‌نويي سرمربي موفق و کاربلد که هواداران سپاهان خاطرات بسيار خوبي با ايشان دارند يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت سپاهان بوده و خوشبختانه تا به امروز به توافقات مثبتي هم با ايشان دست پيدا کرده‌ايم. وي افزود:‌ نيکفر رئيس هيات مديره باشگاه به همراه تابش مديرعامل اين باشگاه, جلسه‌اي بسيار مثبت را با مدير برنامه‌هاي اين سرمربي نام آشنا برگزار کردند و باشگاه منتظر دريافت پاسخ نهايي از جانب او است. از هواداران درخواست داريم به برخي از شايعات بي اساس که در فضاي مجازي منتشر شده و هدفشان تخريب مديريت سپاهان است توجهي نداشته باشند و اخبار موثق در مورد مذاکره با سرمربي آينده تيم فوتبال سپاهان و خريد بازيکنان جديد را از طريق منابع معتبر باشگاه وهمچنين وب سايت رسمي‌اين باشگاه دنبال کنند. بديهي است که اعضاي هيات مديره و مديرعامل باشگاه همه تلاش خودشان را انجام خواهند داد تا بهترين انتخاب‌ها را براي تيم فوتبال سپاهان داشته باشند.



زمان‌بندي مسابقات جام باشگاه‌هاي فوتسال آسيا اعلام شد.

به نقل از ايسنا، قرعه‌کشي نهمين دوره جام‌ باشگاه‌هاي فوتسال آسيا ديروز (جمعه) در اندونزي برگزار شد و شانزده تيم، حريفان خود را شناختند. اين مسابقات که قرار است به ميزباني جاکارتا اندونزي و در دو سالن گوريوني و امونگروگو برگزار شود از دهم مرداد آغاز خواهد شد و تيم مس سونگون تبريز به عنوان نماينده ايران در اين رقابت‌ها شرکت مي‌کند.

گروه‌بندي‌ها به شرح زير است:

گروه A: واموس اندونزي، ناگويا ژاپن،‌ داليان چين، ويکتوريا ميانمار

گروه B: تاي‌سون‌نام ويتنام، الظفره امارات، نفت الوسط عراق،‌ جيونجيو کره جنوبي

گروه C : چونبوري تايلند، السيليه قطر، ارم قرقيزستان،‌ ويک‌ويپرس استراليا

گروه D: مس سونگون ايران، بانک بيروت لبنان، AGMK ازبکستان و سيپر تاجيکستان