خوش‌تیپ تیم ملی به فنرباغچه می‌رود؟
روزنامه حریت ترکیه از احتمال انتقال مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی به فنرباغچه خبر داده است. کریم انصاری فرد که فصل خوبی را در المپیاکوس یونان سپری کرد، در جام جهانی 2018 نیز جزو بازیکنان اصلی تیم کارلوس کی روش بود. انصاری فرد که عملکرد خوبی هم در ترکیب تیم ملی داشت، مورد توجه یکی از باشگاه های مطرح ترکیه قرار گرفته است. به‌ گزارش تجارت ازسایت روزنامه حریت ترکیه از تلاش مدیران فنرباغچه برای جذب کریم انصاری فرد خبر داده است. به نظر می رسد فنرباغچه برای فصل جدید سوپر لیگ ترکیه به دنبال بستن تیم قدرتمندی است و به جز انصاری فرد بازیکنان دیگری هم از آرسنال، اسپورتینگ لیسبون، تیم ملی کلمبیا و مراکش در تیررس مدیران این باشگاه برای عقد قرارداد هستند.





رکورد بی‌نظیری که دوباره در جام جهانی تکرار شد
دنیل سوباسیچ توانست سه ضربه پنالتی‌ را در دیدار کرواسی و دانمارک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهارکند.
به‌ گزارش تجارت ‌به نقل از آمریکا تی وی، کرواسی یکشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توانست در ضربات پنالتی‌ برابر دانمارک سه بر دو پیروز شود (این دیدار در ۹۰ ‌دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود). دنیل سوباسیچ توانست سه ضربه را مهار و تاریخ سازی کند. دروازه‌بان کروات اجازه نداد ضربه‌های کریستین اریکسن، لاس شونه و نیکلای یورگنسن به گل تبدیل شوند. در تاریخ جام جهانی تنها یک دروازه‌بان توانسته بود چنین رکوردی را به ثبت برساند.




پیشنهاد رسمی یک تیم ایتالیایی برای بیرانوند
یک تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده است. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه با پیشنهادات خوب اروپایی مواجه شده است. در همین رابطه یک باشگاه ایتالیایی که فصل گذشته در میانه‌های جدول سری آ ایتالیا قرار داشت، پیشنهاد رسمی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ارائه کرده است. مسئولان این باشگاه پس از مذاکره با وکیل بیرانوند حالا قرار است از طریق ایمیل به باشگاه پرسپولیس، پیشنهاد رسمی خود را برای جذب بیرانوند به این باشگاه را ارائه کنند. علیرضا بیرانوند که با باشگاه پرسپولیس قراردادی ۵ساله دارد، برای جدایی از این باشگاه باید رضایت پرسپولیسی‌ها را جلب کند.
غریب ماندن ورزش زورخانه‌ای
در آذربایجان غربی
رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی آذربایجان غربی گفت: ۸ زورخانه در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند. به گزارش ایسنا، آسیایی در مراسمی که به مناسبت اختتامیه هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه در زورخانه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد در خصوص زورخانه‌های فعال استان افزود: در حال حاضر 2 زورخانه شهید باکری و جهان پهلوان تختی در ارومیه و ۶ زورخانه نیز در سطح استان فعالیت دارند. وی با تاکید بر اینکه نباید انتظار داشته باشیم جوانان از این ورزش باستانی همچون والیبال و فوتبال استقبال کنند، یادآور شد: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای یک ورزش سنتی و قدیمی است که البته امروز نیز مورد استقبال خوب جوانان قرار گرفته است. آسیایی با بیان اینکه هیچ اسپانسری در استان از این ورزش باستانی حمایت نمی‌کند، تصریح کرد: مسئولین استانی از این ورزش با وجود اینکه ورزش قدیمی، باستانی و ملی است حمایت کمرنگی داشته‌اند و این ورزش در آذربایجان غربی غریب مانده است. وی گفت: اگر چه ورزش زورخانه‌ای یک ورزش دانش آموزی نیست ولی از سوی وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش، تفاهم نامه‌ای به ثبت رسیده تا بتوانیم این ورزش را در سطح مدارس پیاده کرده و شوق و شعفی در میان دانش آموزان ایجاد کنیم. رئیس هیئت ورزش های زورخانه‌ای و پهلوانی آذربایجان‌ غربی در خصوص مسابقات این ورزش باستانی نیز خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای هم اکنون در ۱۸۳ کشور جهان شناخته شده و مسابقات کشوری و بین المللی برگزار می گردد و ورزشکاران استان تاکنون در بخش تیمی رتبه سوم کشوری و در میل بازی رتبه اول کشوری رابدست آورده‌اند.
«کتاب» تاريخ نگاري بازي‌هاي آسيايي»
روانه بازار شد
همزمان با برگزاري مسابقات جام جهاني فوتبال و بالا رفتن تب و تاب محبوب‌ترين رقابت ورزشي در سراسر دنيا، کتاب تاريخ نگاري بازي‌هاي آسيايي به قلم محمد سعادتي پور، تاليف و روانه بازار شد. به گزارش خبرنگار ما؛ با توجه به علاقه وافر سعادتي پور به حوزه ورزش، اين کتاب حاصل تلاش بيش از يک سال کار بي وقفه ايشان در زمينه جمع آوري و تدوين اطلاعات مربوط به بازي‌هاي آسيايي از نخستين دوره برگزاري اين بازي‌ها (سال 1951 در دهلي نو) تا آخرين دوره آن ( سال 2014 در اينچئون) مي‌باشد. در ادامه اين کتاب، تاريخچه مختصري از رقابت‌هاي غرب آسيا را مي‌بينيم که اولين دوره اين بازي‌ها به ميزباني شهر تهران در سال 1375 برگزار گرديد و سعادتي پور به عنوان نماينده کميته ملي المپيک در آن دوره از بازي‌ها به عنوان عکاس حضور داشته و کليه بازي‌هاي اين رقابت‌ها را با عکس‌هاي خود ماندگار کرده است. شايان ذکر است که عکس‌هاي ايشان در اولين دوره بازي‌هاي غرب آسيا به ميزباني کشورمان براي اولين بار در اين کتاب به چاپ مي‌رسد و به پاس زحمات ايشان در ثبت لحظات خاص ورزشي شايسته دريافت لوح تقدير از سوي کميته بين المللي المپيک (IOC) گرديد. محمد سعادتي پورکه سمت مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي‌و امور بين الملل شرکت سهامي‌نمايشگاه‌هاي بين المللي جمهوري اسلامي‌ايران را بر عهده دارد؛ کتاب‌هاي نقش تبليغات در صنعت نمايشگاهي، ايران در تصاوير، پديدارشناسي نمايشگاه‌هاي جهاني، اثر شناسي نيم قرن تسهيل گري صنعت نمايشگاهي و روايت سير سعادت را نيز در کارنامه خود دارد.
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد؛
به گفته سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال سه شنبه با تصمیم کمیسیون فرهنگی معرفی شده تا اعضا بعد از دریافت حکم، آغاز به کار کنند.
سید فرید موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین اقدامات انجام شده از سوی نمایندگان مجلس برای اجرای تحقیق و تفحص از دو تیم پرسپولیس و استقلال توضیحاتی ارائه داد.
وی با یادآوری اینکه طبق آیین نامه کمیسیون فرهنگی باید ظرف مدت زمان ۲۰ روز از مصوبه نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از سرخابی ها، کمیته ویژه در این زمینه تشکیل و آغاز به کار کند، از معرفی احتمالی اعضای آن در نشست سه شنبه مجلس شورای اسلامی خبر داد. موسوی با بیان اینکه این کمیته ویژه با نام کمیته تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال تشکیل خواهد شد، گفت: طبق اعلام کمیسیون فرهنگی، نمایندگان مختلف تا چهارشنبه هفته گذشته فرصت داشتند برای عضویت در این کمیته و پیگیری این موضوع اعلام آمادگی کنند. وی ادامه داد: این درخواست ها در نشست روز سه شنبه مجلس بررسی شده و تصمیم گیری نهایی در رابطه با آن و برای معرفی اعضای کمیته تحقیق و تفحص اتخاذ می شود.
به گفته سخنگوی فراکسیون ورزشکاران مجلس شورای اسلامی، کمیته تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال حداکثر متشکل از ۱۵ نفر خواهد بود، این افراد شامل ۵ نفر از درخواست کنندگان تحقیق و تفحص همراه با ۱۰ نفر از دیگر نمایندگان مجلس به انتخاب کمیسیون فرهنگی هستند.
موسوی یادآور شد: ۲۵ خردادماه طرح ارائه شده برای تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال مصوبه مجلس را گرفت. طبق آیین نامه حداکثر طی مدت زمان ۶ ماه از زمان مصوبه، باید نتیجه تحقیق و تفحص اعلام شود. بر همین اساس بلافاصله بعد از معرفی اعضای کمیته ویژه آنها باید اقدامات لازم برای تحقیق و تفحص از سرخابی ها را آغاز کنند.
وی تصریح کرد: بررسی عملکرد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به لحاظ درآمدها، هزینه کردها، ساختار اداری و نحوه ورود و خروج ها در سطوح مختلف به غیر از مباحث فنی، از جمله موارد مهمی است که در دستور کار کمیته تحقیق و تفحص قرار می گیرد. این نماینده مجلس تاکید کرد که در تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال عملکرد آنها طی ۱۰ سال گذشته (سال های ۸۶ تا ۹۶) مورد بررسی قرار می گیرد.
«چرا با وجود موارد مختلف و زیاد در رابطه با ورزش، مجلس همیشه به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مسائل مالی آنها ورود می کند؟» موسوی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: پیش از این خیلی از صحبت ها در رابطه با بررسی عملکرد مالی سرخابی ها در حد حرف و طرح باقی می ماند و هیچ گاه اجرایی نشده بود. این اولین بار است که تحقیق و تفحص از این دو باشگاه تا این حد جدی مطرح شده و به مرحله اجرا رسیده است.
وی در همین رابطه تاکید کرد: علاوه براین مشکلاتی که در فوتبال و تیم های بنام این رشته مانند پرسپولیس و استقلال وجود دارد نمی توان به تمام ورزش تعمیم داد. همین الان هستند تیم هایی که به سختی رتق و فتق می کنند، حتی خیلی از فدراسیون ها به لحاظ مالی برای تشکیل و مراحل آماده سازی تیم های اصلی خود هم با مشکل مواجه هستند. بعضا هیات های ورزشی هم با مشکلاتی از این دست مواجه هستند طوری که حتی جایگاه مشخصی برای استقرار ندارند، این در حالی است که شبهات مالی در رابطه با پرسپولیس و استقلال مطرح بوده و ورود جدی مجلس نیز به همین دلیل است.
سخنگوی فراکسیون ورزشکاران تاکید کرد: به طور حتم با متخلفانی که در جریان تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال شناسایی شوند، برخورد قانونی لازم از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی ۲۵ خردادماه مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از نمایندگان مجلس با ۱۷۵ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۵ رای ممتنع به تصویب رسید.
با پیروزی مقابل قزاقستان رقم خورد؛
تیم‌های ملی بسکتبال ایران و قزاقستان، آخرین مسابقه از مرحله نخست انتخابی جام جهانی بسکتبال را از ساعت ۱۶:۰۰ امروز آغاز کردند. ملی پوشان ایران با لباس‌های سبز و بازیکنان قزاقستان با لباس‌های سفیدرنگ برای این مسابقه آماده شدند.
بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، صمد نیکخواه بهرامی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی ترکیب شروع کننده ایران مقابل قزاقستان بودند. بازی با حمله ایران و خطای قزاق ها روی ارسلان کاظمی آغاز شد که با دو پرتاب آزاد نخستین امتیازات ایران را به دست آورد. همین اتفاق برای حامد حدادی تکرار شد. در حالی که شوت های بازیکنان ایران در بازی هشتم تیر مقابل قطر به ثمر نمی نشست؛ بهنام یخچالی با دو پرتاب پیاپی سه امتیازی در دقیقه دوم مسابقه نشان داد که امروز مشکلی از جهت شوت وجود ندارد و جمعیت را به وجد آورد. یخچالی در ادامه کوارتر نخست یک پرتاب سه امتیازی دیگر را هم گل کرد و سه پرتاب آزاد به دلیل خطای بازیکن قزاقستان روی اقدام به پرتاب سه امتیازی دریافت کرد. آغاز رقابت انتخابی ایران و قزاقستانبازیکنان قزاقستان در دقایق ابتدایی مسابقه از منطقه رنگی دفاع خوبی می کردند؛ اما به تدریج حامد حدادی و سایر بازیکنان تیم راه خود را به این منطقه باز کردند. از طرفی دفاع ایران بازیکنان حریف را در پنج دقیقه ابتدایی به دو امتیاز محدود کرد. بازیکنان قزاقستان در شروع مسابقه همچنین تحت تاثیر جو سالن آزادی قرار داشتند که به تدریج با شروع مسابقه تکمیل می شد. کادرفنی تیم ملی ایران در دو دقیقه پایانی کوارتر با توجه به اختلاف به وجود آمده، همه بازیکنان اصلی را منهای صمد نیکخواه بهرامی تعویض کرد و سجاد مشایخی، نوید رضایی فر، اوشین ساهاکیان و میثم میرزایی فرصت بازی پیدا کردند. کوارتر نخست با نتیجه ۳۱ بر ۶ به نفع ایران تمام شد. بهنام یخچالی با ۱۰ امتیاز و ۶ ریباند، ستاره ایران در این مسابقه بود. بازیکنان قزاقستان در شروع کوارتر دوم از شوک ابتدایی مسابقه خارج شدند و با چند شوت، ده امتیاز کسب کردند. بازیکنان اصلی ایران در این کوارتر بار دیگر به زمین آمدند و بازی تیمی آنها در زمین به چشم می آمد.
بازیکنان ایران در این کوارتر آرامتر از کوارتر ابتدایی بازی کردند و در نهایت قزاقستان ۲۵ بر ۱۴ کوارتر دوم را بردند. ایران در مجموع نیمه نخست ۴۵ بر ۳۱ برنده به رختکن رفت. بازیکنان ایران در کوارتر سوم به سرعت اختلاف را از 20 امتیاز گذراندند. حامد حدادی که قبل از این دیدار هم از مصدومیت های قسمت چپ بدن خود صحبت کرده بود، در میانه این کوارتر لحظاتی در برخورد با بازیکن قزاقستان از آرنج دست چپ احساس ناراحتی کرد. مشکل حدادی جدی نبود و با ادامه حضور در زمین، اسلم دانکی در زمین حریف زد. بهنام یخچالی بازیکن شهرکردی تیم ملی در نیمه نخست، چهار پرتاب سه امتیازی موفق داشت. محمد جمشیدی دومین بازیکن شهرکردی تیم ملی هم در کوارتر سوم به همشهری خود ملحق شد و با شوت‌های خود به افزایش اختلاف با حریف کمک کرد. کوارتر سوم با برتری ۲۰ بر ۹ به نفع ایران پایان یافت. ایران در کوارتر چهارم با ترکیب بازیکنان ذخیره به بازی ادامه داد و سجاد مشایخی در این میان به دومین بازیکنی تبدیل شد که بعد از یخچالی، امتیازات خود را دورقمی کرد. رستم یرگالی از قزاقستان هم تنها بازیکن دورقمی این تیم بود. آرن داودی هم در کوارتر چهارم با دو پرتاب سه امتیازی پیاپی به جمع امتیازآوران پیوست و تشویق هواداران را به همراه داشت.
تا پایان مسابقه فقط روزبه ارغوان فرصت بازی پیدا نکرد. اوشین ساهاکیان با پاس صمد نیکخواه در دو دقیقه پایانی موفق به کسب امتیاز شد و به این ترتیب ۱۱ بازیکن ایران در برگه آمار به نام خود امتیاز ثبت کردند. ایران در نهایت با نتیجه 88 بر 56 موفق به شکست قزاقستان شد. در حالی که درباره ورود خانواده‌ها به این مسابقه شبهاتی وجود داشت، در نهایت اجازه ورود عموم با تدابیر امنیتی صادر شد و تماشاگران تا پایان کوارتر نخست، سالن را تقریبا پر کردند. تهویه سالن قدیمی بسکتبال آزادی جوابگوی جمعیت حاضر نیست و گرمای هوای شهر تهران، شرایط نامناسبی را داخل سالن به وجود آورد. مهدی کامرانی ستاره سابق تیم ملی بسکتبال دقایقی بعد از شروع مسابقه برای تشویق ملی پوشان به سالن بسکتبال آزادی آمد. تعداد دیگری از بازیکنان شاغل در سوپرلیگ و پیشکسوتان هم در سالن حضور داشتند.
وزیر ورزش و جوانان حضور روحانی رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهور را در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار مثبت ارزیابی کرد. به گزارش تجارت به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر با اشاره به دعوت پوتین رییس جمهور روسیه از حسن روحانی برای مراسم افتتاحیة جام جهانی فوتبال اظهار کرد: قطعا همچون رقابت های جام جهانی از مقامات و مسئولین عالیرتبه کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا هم دعوت رسمی به عمل خواهد آمد و در این بین ما هم در صددیم که با توجه به شرایط کاری رییس جمهور در زمان افتتاحیة بازی های آسیایی جاکارتا زمینه این حضور ارزشمند را فراهم آوریم که البته بستگی به برنامه های دولت در آن زمان خواهد داشت. وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: قطعا حضور دکتر روحانی و یا دکتر جهانگیری به افزایش توان روحی و روانی کاروان ورزشی ایران کمک می کند و در این بین تلاش ما این است که اگر شرایط کاری رییس جمهور در زمان افتتاحیة بازی ها فراهم نشد، حضور دکتر جهانگیری را برای این رویداد محقق کنیم تا منجر به انگیزه بالآی ورزشکاران شود.
گلنوش خسروی ملی پوش فوتبال دختران از حمایت‌های فدراسیون اظهار رضایت کرد و گفت: امید زیادی به صعود از مرحله گروهی رقابت‌های آسیایی داریم. ملی پوش فوتبال زیر ۱۹ سال بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت و شرایط تیم پیش از حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های آسیایی گفت: پیش از حضور در مسابقات با هماهنگی خسرویار و فدراسیون فوتبال مخصوصا صوفی زاده (نایب رئیس بانوان) به دو تورنمنت سوچی و ایتالیا اعزام شدیم. فرصت زیادی برای آمادگی در تورنمنت سوچی نداشتیم اما موفق شدیم بازی‌های خوبی ارائه دهیم. او در ادامه به تورنمنت ایتالیا اشاره کرد و افزود: در ایتالیا نیز به دلیل اینکه تیم زیر ۱۷ سال حضور داشت، تغییر زیادی نسبت به تیم حاضر داشتیم. برخی از بازیکنان شاید حدود ۲ جلسه تمرین داشتند و تنها یک اردو زمان آماده سازی داشتیم. تیم‌های آمریکا، ایتالیا و اسلوونی در این تورنمت حاضر بودند که در این تورنمنت نیز عملکرد خوبی داشتیم. ملی پوش فوتبال زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان در ادامه با اشاره به اهمیت حضور در تورنمنت‌ها خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما تنها حضور در این تورنمنت‌ها نبود، هدف اصلی ما درخشش در آسیا است.
سه گزینه‌ی لیونل مسی؛
هیچکس باور نمی‌کند یا نمی‌خواهد باور کند که مسی، از کشتی آلبی‌سلسته پیاده شود. اما مسی با چه گزینه‌های محتملی روبرو است؟
یک‌شنبه صبح، یک روز بعد از شکست آرژانتین در مقابل فرانسه و حذف راه‌راه پوشان از جام جهانی روسیه، هوا بارانی بود و سقوط دانه‌های درشت باران، در محل اقامت یاران آلبی‌سلسته کنسرتی ترسناک و وهم‌آلود بوجود آورده بود. در اولین ساعت‌های روز بعد از حذف، خورشید حتی برای مدتی کوتاه رخ نشان نداد تا آرژانتینی‌ها کمی انرژی گرفته و تلخی شکست را برای دقایقی هم شده به فراموشی بسپارند. صبح یکشنبه برای آرژانتینی‌ها صبح اشک و آه بود.
یکی از منابع روزنامه‌ی آرژانتینی کلارین که به اردوی آلبی‌سلسته نزدیک است می‌گوید مسی بیشتر از همه ضربه دیده. کاپیتان آرژانتین که کاملاً مشخص است در شوک به سر می‌برد، به سختی لب از لب باز می‌کند. او نه با رسانه‌ها سخن گفته و نه میل دارد با هم‌تیمی‌هایش همسخن شود. آخر چیزی برای گفتن نیست. آنهم در صبح یکشنبه‌ای که داغ شکست و حذف همچنان تازه است. این درد تا مدتها در دل لئو و یارانش باقی خواهد ماند. آنها از قبل می‌دانستد شرایط ایده‌آلی ندارند ولی بعد از معجزه‌ی سنت‌پترزبورگ و پیروزی دشوار در مقابل نیجریه، بار دیگر به هیجان آمده و شور و شوق عجیبی به دست آورده بودند.
بعد از بازی هیچکس انتقادی نکرد. همه می‌دانستند که از جان و دل مایه گذاشته‌اند ولی در مقابل فرانسه کم آورده‌اند. همه می‌دانستند که فوتبالیست‌های فرانسوی در خط میانی به مراتب بهتر از هافبک‌ها و مدافعین آرژانتین بازی کردند. کسی در این باره کوچکترین شکی نداشت.
در میان باران، همه در حال خداحافظی و وداع با یاران‌شان بودند. مسی از جمله کسانی بود که زودتر کمپ تیم ملی را ترک کرده بود تا به خانواده‌اش ملحق شده و دوران استراحتش را آغاز کند. اکثر آرژانتینی‌های شاغل در اروپا هم دیروز کمپ آرژانتین را ترک کردند : خاویر ماسکرانو، مارکوس روخو، اور بانگا، گونزالو هیگوای، گابریل مارکادو، ادواردو سیلوا، نیکلاس اوتامندی، سرجیو آگوئرو، کریستین آنسالدی، ویلفرد کابایرو و فرانکو آرمانی. مسی ناراحت و متاسف بعد از ظهر دیروز به بارسلونا رسید. او که لباس فرم فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تیم ملی کشورش را به تن داشت با همان قیافه‌ی همیشه جد‌ی‌ای که در روسیه به نمایش گذاشته بود به فرودگاه شهر کاتالان رسید. مسی با سرعت از فرودگاه گذشت و به سمت خودرویی که برایش آماده شده بود رفت. بدون اینکه دهانش را باز کرده و حتی یک کلمه سخن بگوید.
دیگر آرژانتینی‌هایی که تصمیم گرفته بودند با مردم سخن بگویند به شبکه‌های اجتماعی رو آوردند. کابایرو در اینستاگرام پیامی با مضمون صلح و آشتی فرستاده و از هواداران آلبی‌سلسته تشکر کرده و آنها را تحسین می‌کند. کابایرو می‌نویسد " ممنون از هوادارانی که استادیومها را به رنگ آبی و سفید در می آوردند. تیم ملی تا آخرین لحظه از جان و دل مایه گذاشت و با سرهای بالا روسیه را ترک کرد.