رئیس خانه اقتصاد مطرح کرد؛
رئيس خانه اقتصاد ايران گفت: بانک توسعه صادرات ايران يکي از بانک‌هاي تخصصي کشور بوده است که توانسته جايگاه خوبي را در ميان بانک‌هاي توسعه‌اي و حمايتي پيدا کند و به لحاظ عملکرد، کارنامه قابل قبولي را در سالهاي اخير از خود ارائه داده است.
آقاي ابراهيم جميلي در گفتگو با پايگاه خبري اگزيم نيوز ضمن تبريک به مجموعه بانک توسعه صادرات ايران گفت: بانک توسعه صادرات ايران يکي از بانک‌هاي تخصصي کشور بوده است که توانسته جايگاه خوبي را در ميان بانک‌هاي توسعه‌اي و حمايتي پيدا کند و به لحاظ عملکرد، کارنامه قابل قبولي را در سالهاي اخير از خود ارائه داده است.
ابراهيم جميلي افزود: به عقيده من عملکرد تخصصي اين بانک در حمايت از صادرکنندگان و توليدکنندگان صادرات محور خوب ارزيابي مي‌شود و البته نمي‌توان مدعي شد که اين سطح از خدمات کافي و کامل بوده اما در شرايط سختي که کشور در دهه اخير با آن دست و پنجه نرم کرده است، بانک توسعه صادرات ايران توانسته است ادبياتي مبتني بر ادبيات حمايت از توليد و صادرات، با کمترين خطا و اشکال تعريف کند و بر مبناي آن در حد توان خود به اين حوزه کمک کند.
وي با تاکيد بر ضرورت افزايش سرمايه بانک توسعه صادرات، گفت: اين بانک نيازمند اين است که به معني واقعي اگزيم بانک بودن، نزديک شود و به شکلي واقعي به اهرم کمک به توسعه صادرات مبدل گردد؛ براي ايفاي چنين نقشي، حجم فعلي سرمايه اين بانک متناسب با مختصات صادرات کشور نيست و مي‌بايست با افزايش سرمايه ، حضور قدرتمندانه تري درحوزه اقتصاد کشور داشته باشد.
جميلي افزود: سرمايه فعلي بانک توسعه صادرات براي پرداختن به رسالت اصلي اين بانک کفايت نمي‌کند اما در مقايسه با بانک‌هاي تجاري و تخصصي ديگر کشور، بانک توسعه صادرات با کمترين اشتباه و خطا توانسته خدمات خود را به بخش‌هاي نيازمند حمايت ارائه کند.
رئيس خانه اقتصاد ايران بيان داشت: اگزيم بانک ايران نيازمند توسعه ارتباطات خود با جامعه توليدکنندگان و صادرکنندگان و همچنين کاهش بروکراسي است؛ يکي از نقدهاي جدي توليد کنندگان به پروسه دريافت تسهيلات از بانک توسعه صادرات ايران، زمانبر بودن فرايندهاي اداري و نيز سخت بودن مراحل دريافت تسهيلات است که بايد در راستاي هدف غايي اين بانک که همانا کمک به تسهيل صادرات است، مورد بازنگري قرار بگيرد.
وي اذعان داشت: طراحي و توسعه سامانه الکترونيکي ارائه خدمات مي‌تواند تا حد زيادي بروکراسي فعلي را در اين بانک تحت تاثير خود قرار داده و رضايت بيشتري را براي مشتريان به همراه داشته باشد؛ همچنين در بخش رتبه بندي، هرچند رتبه بندي‌هاي انجام شده در بانک خوب است اما ضروريست اين رتبه بندي‌ها مداوم بوده تا شرکتها بتوانند بر اساس آن از سقف اعتباري خود مطلع و از آن استفاده کنند.
جميلي با تاييد اينکه محدوديت‌هاي بانک زيرمجموعه تهديدهاي بين المللي بوده، گفت: قابل درک است که بانک توسعه صادرات نيز همچون ساير بانکها در مسير فعاليت خود با مشکلات و موانعي روبرو شده باشد، اما اين بانک توانسته است تا حد قابل قبولي نسبت به ساير بانک‌ها بهتر عمل کند و اگر اين محدوديت‌ها نبود قطعا نتيجه بسيار بهتري را کسب مي‌کرد.
به گفته رئيس خانه اقتصاد ايران، اطلاع‌رساني گسترده تر، توسعه تعامل با بنگاههاي اقتصادي، ارتباط بيشتر با تشکل‌هاي صنعتي، توسعه تحقيق و پژوهش و سرمايه گذاري در اين بخش به نسبت قبل، مي‌تواند به عملکرد بهتر اين بانک در آينده کمک بيشتري بکند. جميلي سرمايه نيروي انساني جوان را عامل تعيين کننده و موثري در عملکرد مطلوب بانک توسعه صادرات خواند و گفت: استفاده از نيروي جوان در اين مجموعه،سرمايه اصلي بانک تلقي مي‌شود و اميد است با استفاده از اين نيروي خلاق و خوشفکر راهکارهاي موثري براي ارتقا کيفي و کمي‌خدمات بانک پيدا شود. ابراهيم جميلي اظهار اميدواري کرد با درايتي که از مديريت و کادراجرايي بانک توسعه صادرات ايران انتظار مي‌رود، علي رغم شرايطي که در آن به سر مي‌بريم و تحريم‌هاي پيش رو، اين بانک بتواند حرکت خوبي را که براي تسهيل صادرات کشور و جامعه توليد صادرات محور آغاز کرده است را به خوبي و با موفقيت ادامه دهد.
رئيس اداره روابط عمومي
‌بانک رفاه منصوب شد
طي حکمي‌ از سوي دکتر محمد علي سهماني مديرعامل بانک رفاه دکتر کورش سعيدي به سمت رئيس اداره روابط عمومي‌اين بانک منصوب شد. سعيدي داراي دکتراي مديريت رسانه است و پيش از اين عهده دار سمت‌هايي از جمله مديرشعب منطقه يک تهران، مديرشعب استان اردبيل و معاون مديريت شعب استان‌هاي قزوين و مازندران بانک رفاه بوده است. گفتني است دکتر الهويردي حبيب پور رييس سابق اين اداره به رياست اداره منابع انساني اين بانک منصوب شد.
برگزار مجمع عمومي‌عادي ساليانه
بانک اقتصاد نوين ٣١ تيرماه
مجمع عمومي‌عادي ساليانه شرکت بانک اقتصاد نوين (سهامي‌عام) روز ٣١ تيرماه برگزار خواهد شد. مجمع عمومي‌عادي ساليانه بانک اقتصادنوين براي بررسي عملکرد سال مالي منتهي به 1396.12.29، رأس ساعت 15 روز يک‌شنبه مورخ 1397.04.31 در محل مجموعه سالن‌هاي همايش‌ و مراسم صدرا، بـه نشاني تهران، خيابان ملاصدرا، خيابان شيخ بهايي جنوبي، جنب مسجد بقية ا... (عج) تشکيل مي‌گردد. بدينوسيله از کليه صاحبان محترم سهام بانک يا نمايندگان قانوني آنان دعوت مي‌نمايد، به‌ منظور اخذ برگه ورود و حضور در جلسه مجمع عمومي‌مذکور؛ در يکي از روزهاي چهارشنبه مورخ 1397.04.27 و شنبه مورخ 1397.04.30 از ساعت 8:30 صبح الي 15:30 با در دست داشتن مدارک مالکيت سهام يا مستندات نمايندگي / وکالت/ ولايت/ قيمومت و کارت شناسايي معتبر به امور سهامداران بانک، به نشاني تهران، خيابان آفريقا، بالاتر از چهار راه جهان کودک، نبش خيابان برادران شريفي، پلاک 2، طبقه دوم مراجعه فرمايند.
تلفن مستقيم امور سهامداران: 84612050
ضمناً ترتيبي اتخاذ ‌شده است که بجز ايام مذکور، برگه ورود به جلسه، از ساعت 14 روز برگزاري مجمع (1397.04.31) نيز در نشانـي صدرالذکر، به حضور سهامداران محترم ارائه گردد.
دستور جلسه:
1. استماع گزارشات هيأت مديره و حسابرس مستقل و بازرس قانوني بانک در خصوص عملکرد سال مالي منتهي به 29 اسفند 1396.
2. تصويب صورت‌هاي مالي سال مالي منتهي به 29 اسفند 1396 و اتخاذ تصميم نسبت به تخصيص و تقسيم سود.
3. انتخاب بازرس قانوني اصلي و علي‌البدل و حسابرس مستقل.
4. تعيين حق الزحمه بازرس قانوني و حسابرس مستقل.
5. انتخاب روزنامه کثيرالانتشار براي درج آگهي‌هاي بانک.
6. تعيين پاداش و جبران خدمات اعضاي هيأت مديره.
7. ساير مواردي که قابل طرح در مجمع عمومي‌عادي سالانه باشد.
دعوت مجمع عمومي‌عادي
شرکت اعتباري ملل
بدينوسيله از کليه صاحبان سهام موسسه اعتباري ملل (سهامي‌عام) دعوت بعمل مي‌آيد تا در جلسه مجمع عمومي‌عادي ساليانه سال مالي منتهي به 29/12/96 موسسه که در راس ساعت ۱۰ صبح روز شنبه 30/04/1397 در محل تهران به نشاني خيابان شيراز جنوبي، ضلع جنوبي بزرگراه شهيد همت نبش کوچه رضوان، ساختمان مرکزي موسسه اعتباري ملل تسکيل مي‌گردد، حضور بهم رسانند. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌موسسه اعتباري ملل، از سهامداران، وکلا يا نمايندگان قانوني آنان تقاضا مي‌شود به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در روزهاي چهارشنبه مورخ27 /04/1397و پنج شنبه مورخ 28/04/1397 از ساعت ۸ صبح الي ۱۲:۳۰ با در دست داشتن کارت ملي، وکالتنامه يا برگه نمايندگي معتبر، به اداره سهام موسسه واقع در خيابان شيراز جنوبي، ضلع جنوبي بزرگراه همت، نبش کوچه رضوان، ساختمان موسسه اعتباري ملل طبقه سوم مراجعه فرمايند.
دعوت به مجمع عمومي‌عادي
ساليانه بانک پاسارگاد
به آگاهي سهامداران محترم مي‌رساند؛ مجمع عمومي‌عادي ساليانه بانک پاسارگاد (سهامي‌عام) راس ساعت 15 روز يکشنبه مورخ 1397/04/31 در محل تالار بزرگ کشور به نشاني: تهران، خيابان دکتر فاطمي، ميدان جهاد، ابتداي خيابان شهيد گمنام، نرسيده به ميدان گلها تشکيل مي‌گردد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بانک پاسارگاد، بدين وسيله از سهامداران گرامي، وکلا يا نمايندگان قانوني آنان دعوت به عمل مي‌آيد به منظور اخذ برگ ورود به جلسه در روزهاي پنجشنبه مورخ 1397/04/28 و شنبه مورخ 1397/04/30 از ساعت 6 صبح الي 17 با در دست داشتن کارت ملي، وکالتنامه يا برگ نمايندگي معتبر، به امور سهام بانک واقع در تهران، خيابان نلسون ماندلا (خيابان آفريقا)، بالاتر از تقاطع ميرداماد، ابتداي تابان شرقي، شماره 2 مراجعه فرمايند.
برگزار مجمع عمومي‌عادي ساليانه
بانک صادرات ٣١ تيرماه
مجمع عمومي‌عادي ساليانه شرکت بانک صادرات ايران (سهامي‌عام) روز ٣١ تيرماه برگزار خواهد شد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط‌عمومي‌بانک صادرات ايران، دستور جلسه اين مجمع، ارائه گزارش هيأت‌مديره، حسابرس و بازرسي قانوني در خصوص عملکرد سال مالي منتهي به ٢٩ اسفند ١٣٩٦، تصويب صورت‌هاي مالي سال منتهي به پايان اسفند ٩٦، انتخاب اعضاي هيأت‌مديره، حسابرس و بازرس قانوني، انتخاب روزنامه کثيرالانتشار و... است. سهامداران بانک صادرات ايران براي اخذ برگه حضور در مجمع از روز ٢٨ لغايت ٣٠ام تيرماه در ساعات اداري مي‌توانند با ارائه مدارک مالکيت سهام، مستندات قانوني و کارت شناسايي معتبر به حوزه سهامداران بانک مراجعه کنند.
معاون فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد در نشست کارکنان استان کرمان گفت: خدمات الکترونيک بانکداري نوين موجب کاهش هزينه، افزايش درآمد و ارتقاء سطح رضايتمندي مشتريان مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي‌بانک مهر اقتصاد استان کرمان؛ سيد مهدي حسيني – معاون فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک – در اين نشست به نقش و جايگاه خدمات الکترونيک در سيستم بانکي پرداخت و گفت: بيش از يک دهه از آغاز حرکت و انديشه‌اي که تلاش مي‌کرد، متوليان سيستم بانکي را مجاب به استفاده از فن آوري روز دنيا در عرصه بانکداري الکترونيک کند، مي‌گذرد و اينک مديران صنعت بانکداري دريافته‌اند که مي‌توانند با گسترش و بسط بانکداري الکترونيک نه تنها هزينه‌هاي خود را کاهش، بلکه درآمد بانک را افزايش دهند.
وي ادامه داد: با رشد اطلاعات و فن آوري ارتباطات، بانکداري سنتي جاي خود را به بانکداري الکترونيکي داده و خودپردازها، کارخوان‌ها، خودپرداز‌هاي غير نقدي، موبايل بانک‌ها و هر ابزاري که امکان ارائه خدمات غير حضوري را فراهم کند؛ سهولت در دريافت خدمات و جابجايي وجوه را به ارمغان مي‌آورد.
سيد مهدي حسيني افزود: با فرهنگ سازي، آموزش و گسترش ابزار الکترونيک و با همت و پشتکار همه کارکنان کشور، تراکنش‌هاي الکترونيکي بانک مهر اقتصاد به مرز 70 درصد رسيده و اين آمار نشان دهنده کاهش مراجعات حضوري مشتري و ميل و رغبت آنان براي سرعت در دريافت خدمات مي‌باشد.
معاون فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک عنوان داشت: براي بهينه سازي خدمات بايد محصولات ارزان قيمت تر به بازار ارائه کنيم و اين مهم شدني نيست جز با کاهش هزينه‌ها که يکي از مهمترين روش‌هاي آن استقرار کامل بانکداري الکترونيک مي‌باشد.
وي گفت: بر اساس آمار اخذ شده، حدود هفتاد درصد مراجعات مشتريان در شعب، به دليل پرداخت اقساط تسهيلات بوده و اين در حالي است که راههاي بسيار متفاوتي براي پرداخت اقساط از بستر خدمات الکترونيک فراهم گرديده که اگر اين ابزار به مشتريان آموزش داده شود بي شک هفتاد درصد مراجعات مردمي‌کاسته خواهد شد و فضاي مناسبي براي ساير امور بانکي فراهم مي‌آيد.
حسيني با تشريح نرم افزار وصول مطالبات (وصال) ابراز داشت: هدف از راه اندازي سيستم وصول مطالبات (وصال)؛ جلوگيري از کار موازي، پيشگيري از اعمال سليقه در وصول مطالبات، افزايش عدالت اجتماعي در ميان مشتريان و البته برخورداري از مستندات قانوني مي‌باشد لذا ضرورت دارد همکاران، استفاده از اين نرم افزار را در اولويت قرار دهند.
معاون فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک ادامه داد: صدور کارت هديه علي رغم عدم برخورداري از شبکه شتاب؛ افزايش چشمگيري داشته و در همراه بانک نيز از سال گذشته تا کنون 90 درصد رشد داشته ايم.
در اين نشست علي جعفري –رئيس اداره امور شعب استان کرمان- نيز طي گزارشي عنوان داشت: سامانه ساماش و سامانه وصال در شعب استان راه اندازي شده است و تا کنون بيش از 7 هزار پرونده در سامانه وصال ثبت گرديده و اين تعداد، روزانه در حال افزايش مي‌باشد.
جعفري ضمن بيان فعاليت‌هاي انجام شده براي گسترش و فرهنگ سازي خدمات نوين بانکداري در استان کرمان گفت: تعيين بودجه خدمات نوين براي تمامي‌شعب در ابتداي سال، ارسال آمار ماهيانه خدمات نوين شعب و بررسي با بودجه سال، لحاظ نمودن امتياز خدمات نوين شعب در رتبه بندي ماهيانه (مسئولين شعب، حسابداران، اعتبارات و تحويلداران)، ارائه آموزش خدمات نوين به همکاران به منظور توجيه مشتريان، چاپ و ارسال بروشورهاي تبليغاتي به شعب و رصد هفتگي اقدامات صورت گرفته در اين حوزه از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي استان براي گسترش بانکداري الکترونيک مي‌باشد.
گفتني است همزمان با اين نشست، مسئولين ادارات و دواير معاونت فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک در قالب سه تيم تمامي‌شعب استان را بازديد و از نزديک با مسائل و برنامه‌هاي شعب آشنا شدند.
مراسم معارفه محمد فرمهيني فراهاني با حضور برات کريمي‌عضو هيات مديره و محمدنور آزادي مدير امور شعب تهران بانک به سمت رئيس شعبه مستقل بورس و اوراق بهادار بانک ملي ايران برگزار شد. به گزارش روابط عمومي‌بانک ملي ايران، برات کريمي‌در اين مراسم ضمن قدرداني از نحوه مديريت و تلاش‌هاي رئيس سابق اين شعبه در راستاي اهداف بانک گفت: آقاي فرمهيني فراهاني، فردي با تجربه و فعال در عرصه‌هاي مختلف بانک است که تجربه کار در صف و ستاد را نيز دارد. وي افزود: تغيير و نو‌آوري نوعي جهت‌گيري در مسير توسعه سازمان از ديدگاه مديران ارشد بوده و اين امر جزو تکنيک‌هايي است که باعث افزايش سرعت تحول سازمان شده و زمينه و فرصت خدمت را براي همه همکاران فراهم مي‌کند. کريمي‌ابراز اميدواري کرد، رئيس جديد شعبه بورس و اوراق بهادار بتواند در سمت جديد خود بيش از پيش در تقويت اين شعبه مستقل و تاثيرگذار و بازار رقابتي موجود در اين واحد مثمر ثمر باشد. وي در پايان ضمن ديدار صميمانه با همکاران شعبه، خواستار تقويت نمايندگي و باجه‌هاي وابسته به شعبه بورس و اوراق بهادار در تمام نقاط تهران و سراسر کشور شد تا خدمات و امکانات سازمان بورس و اوراق بهادار به طور ويژه در محل زندگي مشتريان ارائه شود. در اين مراسم همچنين مدير امور شعب تهران بانک گفت: تلاش و کوشش همکاران از يک سو و توجه ويژه به مشتري از سوي ديگر در جذب حداکثري مشتريان موثر است. آزادي بر استفاده از تمام ظرفيت‌ها و پتانسيل‌‌هاي موجود به ويژه برنامه ريزي جهت دستيابي به اهداف سازمان و بهينه سازي ترازنامه شعبه تاکيد کرد. در اين مراسم همچنين روساي اداره کل سازمان و روش‌ها، اداره امور شعب شمال تهران و تني چند از مسئولان بانک حضور داشتند.
گفتني است، فرمهيني فراهاني پيش از اين معاون اداره امور شعب شمال تهران بانک بوده است.
از نگاه مسوولان حوزه مسکن و ساختمان، بانک مسکن مهمترين نهادي است که دولت مي‌تواند براي جبران و رويارويي با چرخه‌هاي رکود و رونق در اختيار داشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، در روزهاي گذشته، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي 9 راهکار را براي ايجاد تعادل در بازار ملک تشريح کرد. يکي از بندهاي اين بسته، « تغيير ماموريت بانک مسکن از بانک تخصصي به بانک توسعه‌اي-تخصصي» عنوان شده است. در متن اين بخش نامه عنوان شده که با توجه به نقش تعيين کننده مسکن در بودجه خانوار، شکي نيست که تغيير عمده قيمت بر کيفيت زندگي عموم مردم تاثير بارزي دارد. مهم‌ترين ابزاري که دولت‌ها براي جبران و رويارويي با چرخه‌هاي رکود و رونق همراه با تورم و همچنين بي‌ثباتي بازار مسکن در اختيار دارند، بانک‌هاي مسکن است. چنين بانکي با رعايت اصول بازار مي‌تواند درموقعيت‌هاي مختلف با تحريک تقاضا و عرضه و حتي مشارکت در ساخت مسکن و جهت‌دهي به کمک‌هاي دولت، ابزار اجراي سياست‌ها در بخش باشد.
به بيان ديگر، وزارت راه و شهرسازي در اين تعريف، از «بانک مسکن» به عنوان بازوي قدرتمند براي سياست‌گذاردر جهت تنظيم چرخه رونق و رکود در بخش مسکن، ياد کرده است که البته اين تعريف با تغيير ماموريت از يک بانک تخصصي به يک بانک توسعه اي- تخصصي روي خواهد داد. بانک مسکن نيز در راستاي هماهنگي با اين نگاه، ماموريت و اهداف خود را در «سند راهبردي بانک مسکن 1400» در اين چارچوب تعريف کرده است. در استراتژي‌هاي بانک مسکن تا سه سال پيش رو، پياده سازي بانکداري توسعه‌اي به عنوان يک استراتژي مهم در ماموريت بانک مسکن لحاظ شده است. همچنين در اين راستا بانک مسکن، نيز برنامه کليدي را به منظور تبديل از بانک تخصصي-تجاري به بانک تخصصي- توسعه‌اي تعريف کرده است.
جلسه پيش مجمع استاني مديريت شعب استان آذربايجان شرقي در آخرين روز سفر سه روزه هيات نظارت ستادي به تبريز با حضور دکتر ابدالي، معاون طرح و برنامه و عضو هيات مديره بانک و هيات همراه، مديرکل شعب استان، جانشين، مديران دواير ستادي و جمعي از روساي شعب و کارشناسان در محل سالن همايش ساختمان مديريت برگزار گرديد.
در ابتداي اين جلسه، جميل حقيقت منش، مديرکل شعب استان ضمن عرض خير مقدم و تقدير از زحمات هيات نظارت ستادي و همکاران، گزارش مبسوطي را از عملکرد مديريت شعب استان در سال ۱۳۹۶ ارائه کرد.
در ادامه جلسه دکتر ابدالي ضمن عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع)، ارتقاء رتبه مديريت شعب استان در درجه بندي سال جديد و انتخاب شدن برترين شعبه بانک در کشور از شهر تبريز را تبريک گفت و اين امر را مرهون تلاش و برنامه‌ريزي همکاران در صف و ستاد دانست . عضو هيات مديره بانک قوامين گفت: هدف از نظارت ستادي مقايسه عملکرد استان با اهداف تعريف شده(اين که آيا سازمان در مسير اهداف پيش مي‌رود و جهت‌گيري آن درست است يا نه ؟) و بررسي مسايل و مشکلات و انعکاس آنها به مرکز و رفع آنها مي‌باشد.معاون طرح و برنامه بانک در ادامه اشاره‌اي کوتاه به وضعيت کنوني نظام بانکي و تحولات اخير در بازار پول داشت.
نسل جديد کارتخوان‌هاي عرضه سوخت با هدف استفاده از کارت سوخت خودروها، تسهيل در پرداخت هزينه از سوي مشتريان، رونمايي شد. مراسم رونمايي از نسل جديد کارتخوان‌هاي تاپ درجايگاه سوخت کشور، روز سه شنبه 19 تيرماه با حضورمهندس پوررنجبر،مديرعامل گروه داده پردازي بانک پارسيان؛ مهندس قنبريان، مديرعامل شرکت تاپ؛ مهندس موسوي خواه، مديرعامل شرکت ملي پخش فراورده‌هاي نفتي ايران و مهندس فرقداني رييس هيات مديره پترو ايريک درمحل جايگاه سوخت ميدان آزادي برگزار شد. پور رنجبر مديرعامل گروه داده پردازي بانک پارسيان دراين مراسم از ايجاد رقابت با افزايش سرعت در پرداخت بوسيله اين طرح خبر داد و يادآورشد: در آينده تکميل پروژه اينگونه خواهد بود که با يک کليک فرايند انجام و يا حتي از قبل پرداخت صورت خواهد گرفت.
امکان واريز قبوض همراه اول به صورت تسويه آني از طريق درگاه‌هاي بانک قرض‌الحسنه مهرايران امکان‌پذير شد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، اين بانک، سرويس جديدي را معرفي کرده است که مشتركين تلفن همراه اول با استفاده از آن، مي‌توانند به صورت آني براي پرداخت و تسويه قبوض همراه اول خود اقدام كنند. سامانه مذکور براي مشتريان بانک اين امکان را فراهم مي‌نمايد تا با پرداخت قبوض همراه اول از تمامي‌درگا ه‌هاي بانک قرض الحسنه مهرايران (اينترنت بانك، تلفن بانك، موبايل بانك، خودپرداز، پايانه شعبه اي(pinpad) و يا لينك مستقل وب سايت بانك) بدهي قبض مذكور را همان لحظه نزد شركت همراه اول تسويه كنند. با استفاده از اين سرويس، چنانچه موبايل شما به دليل بدهي قطع يا يکطرفه شده باشد، بصورت خودکار وصل خواهد شد و نيازي به مراجعه حضوري به دفاتر خدمات مشترکين نيست.
امکان واريز قبوض همراه اول به صورت تسويه آني از طريق درگاه‌هاي بانک قرض‌الحسنه مهرايران امکان‌پذير شد.
به گزارش روابط عمومي‌بانک قرض الحسنه مهرايران، اين بانک، سرويس جديدي را معرفي کرده است که مشتركين تلفن همراه اول با استفاده از آن، مي‌توانند به صورت آني براي پرداخت و تسويه قبوض همراه اول خود اقدام كنند. سامانه مذکور براي مشتريان بانک اين امکان را فراهم مي‌نمايد تا با پرداخت قبوض همراه اول از تمامي‌درگا ه‌هاي بانک قرض الحسنه مهرايران (اينترنت بانك، تلفن بانك، موبايل بانك، خودپرداز، پايانه شعبه اي(pinpad) و يا لينك مستقل وب سايت بانك) بدهي قبض مذكور را همان لحظه نزد شركت همراه اول تسويه كنند. با استفاده از اين سرويس، چنانچه موبايل شما به دليل بدهي قطع يا يکطرفه شده باشد، بصورت خودکار وصل خواهد شد و نيازي به مراجعه حضوري به دفاتر خدمات مشترکين نيست USSD را جذب خواهد کرد.
بر اساس آمارهاي جهاني ، درهر شبانه روز حدود پنج ميليون تن زباله در جهان توليد مي‌شود که 28 درصد آن پلاستيکي است. همين آمارها حاکي از آن است که ايران نيز جزو کشورهايي است که بيشترين مصرف مواد پلاستيکي در دنيا را دارد.
بانک کشاورزي بر اساس رسالت و مسئوليت خود در برابر جامعه و محيط زيست ، پرچمدار حرکت«پلاستيک نه،زندگي آري» شده و در نخستين گام از اين حرکت بزرگ براي مبارزه با آلودگي پلاستيکي، اقدام به تهيه و توزيع کيسه‌هاي پارچه‌اي کرده است وقرار است در مراحل بعدي، اين کمپين را به شکلي وسيع تر و با حضور کليه اقشار جامعه اجرا کند. به گزارش روابط عمومي‌بانک کشاورزي،به مناسبت روز جهاني بدون کيسه‌هاي پلاستيکي، با هدف اجراي بخشي از مسئوليت‌هاي اجتماعي بانک کشاورزي همچنين اصلاح الگوي مصرف، صبح روز چهارشنبه 20 تير ماه، کيسه‌هاي پارچه‌اي بي.ن کارکنان ادارات مرکزي اين بانک توزيع شد. بر اساس اين گزارش ، توسعه پايدار يکي از اهداف بلند مدت بانک کشاورزي در حوزه مسئوليت اجتماعي است و انجام اقدامات حمايتي و مشارکتي در حوزه حفاظت از محيط زيست، توسعه اقتصاد پايدار و فعاليت‌هاي اثرگذار اجتماعي در دستور کار اين بانک قرار دارد. شايان ذکر است 21تير ماه روز جهاني بدون کيسه‌هاي پلاستيکي نامگذاري شده است و تغيير الگوي مصرف مي‌تواند اثرات قابل توجهي بر ميزان مصرف پلاستيک درکشور داشته باشد