دلالان قیمت مجید حسینی را سه برابر کرده اند
مدیر عامل باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه می گوید هزاران نفر باعث شدند در زمان نقل و انتقالات، قیمت مدافع استقلال تغییر کند اما من حاضر نیستم بازیکنی را سه برابر قیمت واقعی‌اش خریداری کنم.به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت ترکیه‌ای هابر61 ، احمت آقااوغلو، مدیر عامل باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه در گفت‌وگو با این سایت، درباره انتقال مجید حسینی به تیمش، اظهار کرد: من دیگر نمی‌خواهم به طوری وارد بازار نقل‌ و انتقالات شوم که در گذشته و مدیران قبلی به آن صورت بازیکن می خریدند.
وی ادامه‌ داد: درباره مجید حسینی اتفاقات متفاوتی در حال رخ دادن است. هزاران نفر در زمان نقل‌ و انتقالات باعث شده‌اند که قیمت این مدافع جوان و 22 ساله تغییر کند.






حضور بیش از ۱۰ رییس جمهور در فینال جام جهانی
طبق اعلام کاخ کرملین بیش از ۱۰ رییس جمهور از کشورهای مختلف در استادیوم محل برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهند داشت.به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تاس، بیش از ۱۰ رییس جمهور از کشورهای مختلف برای تماشای فینال جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه می‌روند. پوتین، رییس جمهور روسیه امروز و فردا (یکشنبه) با مقامات کشورهای مختلف دیدار خواهد داشت.یکی از مقامات کاخ کرملین در این باره می‌گوید: بسیاری از مهمانان خارجی ما برای دیدن مسابقات جام جهانی در استادیوم حضور خواهند داشت. حدود یازده تا ۱۲ رییس جمهور و تعدادی نخست وزیر در استادیوم خواهند بود.




سومین قهرمانی وزنه برداری جوانان ایران
تیم ملی وزنه برداری ایران برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد اما از لحاظ مرغوبیت مدال در رده ششم قرار گرفت. به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم ملی وزنه برداری ایران توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد. ایران با هشت وزنه بردار در این مسابقات شرکت کرده بود که توانست با 512 امتیاز بر سکوی نخست تیمی قرار بگیرد. چهار کشورایران، ازبکستان، آمریکا و ترکیه با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت کرده بودند.ایران در سال های 2017 و 2016 هم قهرمان جهان شده بود
دوندگان ایران از تورنمنت ترکیه به دلیل حضور رقبای صهیونیست انصراف دادند
دوندگان ایران از تورنمنت ترکیه به دلیل حضور رقبای صهیونیست انصراف دادند
نمایندگان دوومیدانی کشورمان به دلیل همگروهی با دوندگان رژیم اشغالگر قدس در تورنمنت ترکیه، از رقابت با آنها انصراف دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دوندگان ملی پوش کشورمان که قرار بود در مسابقات بین المللی ارزروم ترکیه شرکت کنند، به دلیل حضور نمایندگان اسرائیل و برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین از رقابت با آنها انصراف دادند.
مهران حسینی و علی خدیور دوندگان سرعتی کشورمان بودند.
این نخستین بار در رشته دوومیدانی است که دوندگان کشورمان با نمایندگان رژیم صهیونیستی همگروه می‌شوند.
رقابت‌های بین المللی ارزروم هر ساله در ترکیه برگزار می‌شود.
جشن پاراگلایدر سوارها در آذربایجان غربی
رییس کمیته اجرای مسابقات بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا گرامیداشت شهید یاسین قنبری گفت: چهارمین دوره مسابقات بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا گرامیداشت شهید یاسین قنبری به مدت 3 روز درکوه خلیل سیلوانا برگزار شد که الهام مختاری از آذربایجان غربی در بخش بانوان و حسین عباسقلی زاده از گلستان در بخش مردان بر سکوی قهرمانی این مسابقات قرار گرفتند. امیر حاتم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: مسابقات بین المللی پاراگلایدر جام سیلوانا گرامیداشت شهید یاسین قنبری با حضور 200 ورزشکار داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان در قالب 160 نفر مرد و 40 نفر زن از 20 تا 22 تیر ماه جاری در ارتفاعات کوه خلیل شهرستان ارومیه برگزار شد.
برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی
3 هفته قبل از بازیهای آسیایی
انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی هفتم مرداد برگزار می شود.
به گزارش ایسنا، وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون قایقرانی را اعلام کرد که بر این اساس این انتخابات ساعت ۱۰ صبح هفتم مرداد در سالن آکادمی کمیته ملی المپیک انجام می‌شود.
این در حالی است که قایقرانها باید سه هفته بعد از انتخابات در بازیهای آسیایی شرکت کنند.
از ‌آب‌وتاب هجمه‌سازان تا انکار ترابیان و کفاشیان
رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی درباره هجمه‌هایی که این روزها بابت پرونده 316000 دلاری فروش سیگنال بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال 2014 در جریان است توضیحاتی داد.
رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی درباره هجمه‌هایی که این روزها بابت پرونده 316000 دلاری فروش سیگنال بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال 2014 در جریان است توضیحاتی داد.
به گزارش فارس، چند سالی است که موضوع پرونده 316000 هزار دلاری یا فروش سیگنال بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال 2014 به شرکت MP&SILVA به عنوان طرف قرارداد فدراسیون فوتبال برای پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام، عمان، هند و ترکمنستان در زمان ریاست کفاشیان بر فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان مسئول و عضو بازاریابی این فدراسیون در رسانه ها و کمیته اخلاق مطرح است و هر کدام از طرفین طرف قرارداد ادعا دارند که به تعهدشان عمل کردند.
از یک طرف فدراسیون فوتبال مدعی عدم پرداخت فروش حق سیگنال برای هر بازی 79 هزار دلار و جمعا به مبلغ 316 هزار دلار به حساب فدراسیون فوتبال شده و از طرف دیگر شرکت MP&SILVA مدعی است که این مبلغ را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده است. بر همین اساس یک بار علی کفاشیان رییس وقت فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق حاضر و مقرر شد مدارک مورد نظر را به این کمیته تحویل دهد که تا به امروز این اتفاق صورت نگرفته و مجددا هفته گذشته این کمیته وی را جهت ادعای توضیحات و ارائه اسناد مدارک به این کمیته دعوت کرد و از طرف دیگر بعضی از سایتها و کانالهای ورزشی مدعی شدند که عباس ترابیان مسئول و عضو وقت کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال جهت روشن شدن این پرونده به کمیته اخلاق دعوت شده است.
عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس برای اولین بار در رابطه با قرارداد شرکت MP&SILVA با فدراسیون فوتبال برای پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران برابر گوام، عمان، هند و ترکمنستان در سال 2014 گفت: من برای بعضی از سایت‌های خبری متأسف شدم مخصوصا سایت های که خود را حامی فوتسال می‌دانند آنها گزارش‌هایی با آب و تاب تهیه می‌کنند که خودشان واقف بر حقایق آن نیستند.
وی افزود: این سایتها به راحتی و با مطالبی که منتشر می‌کنند با شخصیت و آبروی افراد بازی و خیلی راحت اتهامی را به آنها وارد می‌کنند. البته این موضوع بارها برای من اتفاق افتاده که تا به امروز به هیچ کدام پاسخ ندادم. چرا که گسترش خبری که منتشر شده و آن منبعی که آن خبر را به چاپ رسانده و پخش کرده،در سایت‌ها و فضای مجازی برایم مهم نبوده است.
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: این سایتها امروز وضعیتی را برای من به وجود آوردند که مجبورم پاسخ دهم. من تا به امروز به کمیته اخلاق احضار نشده‌ام که عده‌ای این موضوع را بزرگ جلوه دادند و دوم این موضوع که اگر کمیته اخلاق کسی را از فدراسیون فوتبال احضار کند موضوع خاص و مهمی نیست به این دلیل که این کمیته یکی از زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال است که به دلایل کاری با یکدیگر ارتباط دارند.
ترابیان افزود: کمیته اخلاق دادگاه رسیدگی به اتهامات یک نفر نیست چون ممکن است این کمیته خیلی از افراد فدراسیون فوتبال و یا باشگاهها را به عنوان مطلع و... دعوت کنند. ما در کشورمان قوانینی داریم که به راحتی می‌توان با این موضوعات برخورد کرد. البته بگویم کسانی که این ادعاهای دروغ را دارند متأسفانه با باشگاه‌ها قراردادهایی منعقد کرده‌اند اگر زمانی لازم باشد در مورد آن صحبت می‌کنم که آیا یک منبع خبری می‌تواند به عنوان مشاور تبلیغاتی با یک باشگاه دو قرارداد متفاوت با مبالغ قابل توجه منعقد کند و آن باشگاهی که توان پرداخت این پول را ندارد مورد ظلم و تعدی قرار می‌گیرد یکی را به واسطه پول قربانی دیگری کرده‌اند. این کمک به فوتسال نیست کمک به جیب بعضی از دوستان است.
رئیس کمیته فنی گفت: بحث شرکت MP&SILVA خیلی روشن است فدراسیون فوتبال با این شرکت قراردادی در سال 2014 منعقد کرد که سیگنال چهار مسابقه مربوط به بازی‌های مقدماتی جام جهانی و آسیا را که قرار بود بین تیمهای فوتبال ایران با گوام، هندوستان، ترکمنستان و عمان برگزار شود بفروشد و مقرر گردید 10 روز بعد از هر بازی یک صورتحساب جداگانه صادر و هر قراردادی تک تک مورد ارزیابی قرار بگیرد و برای هر بازی یک سیگنال و به مبلغ 79 هزار دلار از طرف آن شرکت پرداخت شود البته قبل از این قرارداد مبلغ توافق شده 40 هزار دلار بود که در قرارداد جدید تغییر کرد.
وی گفت: متأسفانه بعد از بازی اول با گوام طبق قرارداد صورتحساب را برای آن شرکت ارسال کردیم که به خاطر نقصانی که وجود داشت آن شرکت پرداخت را به تأخیر انداخت که این موضوع را از طریق وکلای فدراسیون فوتبال پیگیر شدیم این موضوع ادامه داشت تا اینکه به مسابقه دوم با ترکمنستان رسیدیم این‌بار صداوسیما از آن شرکت مبالغی بیشتر از قرارداد را برای هر سیگنال خواستار شده بود و حتی سیگنال مسابقه را هم به آن شرکت ارسال نکرد. البته فروش سیگنال حق واقعی فدراسیون فوتبال است و صداوسیما فقط باید حق فنی آن را دریافت کند که نمی‌دانیم صدا و سیما به چه دلیل در خواست مبلغ بیشتر را کرده بود.
ترابیان افزود: این موضوعات و تحریم‌ها باعث شد که این شرکت از فدراسیون فوتبال درخواست کند که همین مبلغ(79000) دلار را با درهم پرداخت کنند و از این رو به خاطر اینکه ما در تحریم بودیم طبق توافقاتی که داشتیم قرار شد در امارات شرکت MP&SILVA مبالغ فروش سیگنال را به حساب فردی به نام مقدس پرداخت و سپس وی وجوه را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند و آنها مدعی شدند چون صدا سیما سیگنال بازی‌ها را ارسال نکرده ضرر کرده‌ایم و از طرفی هم مدعی بودند که ما طبق قرارداد عمل کردیم.
ترابیان تصریح کرد: با توجه به همین مشکلات این شرکت در آخر متوسل به تقلب و مدعی شد که پول فدراسیون فوتبال را پرداخت کرده‌اند. البته تمامی اسناد و مدارک وجود دارند و کاملاً‌ گویا است که ادعای آنها کذب محض است. طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته همین هفته قرار است گزارش و اسناد را به کمیته اخلاق ارسال کنیم و در صورتی که مسئولین صلاح بدانند آنها را منتشر خواهیم کرد و همه بدانند و ببینند که چگونه این مسائل اتفاق افتاده است.البته ما این موضوع را از طریق وکلای فدراسیون و هم از طریق فیفا پیگیر شدیم که چرا آن شرکت در مورد پرداخت اینقدر طفره می‌روند.
وی در پایان گفت: همانطور گه گفتم کل مبلغ بازی اول که پخش نشده 79 هزار دلار بوده و این رقمی که بعضی از دوستان رسانه مدعی هستند و به نام پرونده 316 هزار دلاری مطرح است و در جامعه انعکاس یافته در اصل کذب است.
علی داودی در دسته فوق سنگین وزنه برداری جوانان جهان توانست دو مدال طلا و یک نقره بگیرد و قهرمان شود.
به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۸ با برگزاری رقابت دسته ۱۰۵+ کیلوگرم به پایان رسید و علی داودی توانست دو مدال طلا و یک نقره برای ایران بگیرد.
داودی اولین و آخرین طلایی ایران در این مسابقات است.
علی داودی با رکورد ۱۹۲ کیلوگرم یک ضرب، ۲۲۷کیلوگرم دوضرب و مجموع ۴۱۹ کیلوگرم دو مدال طلای یک ضرب و مجموع و نقره دوضرب گرفت.
آرمان محمدزاده دیگر نماینده ایران با رکورد ۱۶۴ کیلوگرم در یک ضرب رده پنجم شد، در دوضرب با ۱۹۰ کیلوگرم در رده ششم ایستاد و درمجموع دو حرکت با رکورد ۳۵۴ کیلوگرم نفر ششم جوانان جهان شد.
حرکت یک ضرب:
آرمان محمد زاده در اولین حرکت یک ضرب پشت وزنه ۱۵۶ کیلوگرم قرار گرفت که توانست این وزنه را بالای سر ببرد.
محمدزاده در دومین حرکت، وزنه ۱۶۲ کیلوگرم را انداخت.
حمید رشیدی سرمربی تیم ملی برای حرکت سوم محمدزاده، درخواست دو کیلوگرم افزایش وزنه را داشت و نماینده ایران وزنه ۱۶۴ کیلوگرم را بالای سر برد و با دریافت دو چراغ سفید و یک قرمز توانست آن را ثبت کند و پنجم شد.
علی داودی دیگر نماینده ایران و شانس نخست قهرمانی در دسته فوق سنگین برای اولین حرکت یک ضرب، پشت وزنه ۱۸۱ کیلوگرم قرار گرفت که موفق به مهار این وزنه شد.
داودی در دومین حرکت یک ضرب، ۱۸۷کیلوگرم را بالای سر برد و مدال طلای خود را قطعی کرد.
او در آخرین حرکت یک ضرب ۱۹۲ کیلوگرم را مهار کرد و با اختلاف ۱۵ کیلوگرم نسبت به وزنه بردار ارمنستان در صدر جدول یک ضرب قرار گرفت.
حرکت دوضرب:
آرمان محمدزاده در اولین حرکت، ۱۹۰ کیلوگرم را مهار کرد اما در دومین حرکت، ۲۰۰ کیلوگرم را انداخت.
او در آخرین حرکت ، دوباره ۲۰۰ کیلوگرم را انداخت تا نمایش خوبی در دوضرب نداشته باشد و با همان ۱۹۰ کیلوگرم و مجموع ۳۵۴ کیلوگرم به کار خود در این رقابتها پایان داد.
علی داودی در دوضرب با وزنه بردر پاکستان رقابت داشت و برای نخستین حرکت پشت وزنه ۲۲۱ کیلوگرم قرار گرفت و این وزنه را بالای سر برد و مدال طلای مجموع خود را مسجل کرد.
داودی در دومین حرکت ۲۲۷ کیلوگرم را مهار کرد اما وزنه بردار پاکستان رکورد ۲۲۸ کیلوگرم را ثبت کرد تا کاری برای تعیین مدال طلای دوضرب به حرکت آخر بکشد.
نماینده ایران در آخرین حرکت پشت وزنه ۲۳۵ کیلوگرم قرار گرفت اما وزنه را انداخت و نقره گرفت. داودی با مجموع ۴۱۹ کیلوگرم به کار خود پایان داد و قهرمان جوانان جهان شد.
وزنه بردار پاکستان با ۲۲۸ کیلوگرم مدال طلای دوضرب را کسب کرد و در مجموع با ۳۹۹ کیلوگرم سوم شد.
وزنه بردار ارمنستان با ۲۲۲ کیلوگرم برنز دوضرب را گرفت. و با ۳۹۹ کیلوگرم در مجموع دو حرکت نایب قهرمان جوانان جهان شد.